Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Finlay skrev (2 timer siden):

Sist demonstrert under en middag i København der hun i dypt utringet topp fikler med eget halvnakne bryst.

For å dokumentere hva som blir nevnt -

Screenshot_20210910-180238_Snapchat.jpg

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Badgald0pest2 skrev (8 timer siden):

Hvor mange operasjoner har hun tatt nå?

2 på nesa?

4?? På puppene

2 på rumpa.hofter/fettsuging

1 kjeve

noe mer? Eller mindre 😅🙈

Øynene og. Og mengder Botox og fillers. 

• Liker 11
Skrevet
J.. skrev (8 minutter siden):

For å dokumentere hva som blir nevnt -

Screenshot_20210910-180238_Snapchat.jpg

Hun kan begynne å vaske håret i tillegg 

• Liker 14
Skrevet

Knallsuksess.

Ble vel for dyrt med bøter og ungdommen syns vel det ble dyrt med "pene" overpriset gamle bøker..

Screenshot_20210910-182336_Instagram.jpg

• Liker 15
Skrevet
J.. skrev (12 minutter siden):

Knallsuksess.

Ble vel for dyrt med bøter og ungdommen syns vel det ble dyrt med "pene" overpriset gamle bøker..

Hvorfor er ikke bokklubben mulig å drive lengre?

• Liker 7
Skrevet
Peonjenta skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er ikke bokklubben mulig å drive lengre?

Vinninga går opp i spinninga.

Tjener ikke nok på den (fikk jo en klekkelig bot på 200K)

• Liker 13
Skrevet
J.. skrev (12 minutter siden):

Knallsuksess.

Der var hun sjukt lik Caroline Berg Eriksen! 

• Liker 19
Skrevet
J.. skrev (Akkurat nå):

Vinninga går opp i spinninga.

Tjener ikke nok på den (fikk jo en klekkelig bot på 200K)

Hvorfor fikk hun bot?

Skrevet
J.. skrev (11 minutter siden):

Knallsuksess.

https://www.vg.no/rampelys/bok/i/28PGyx/sophie-elise-legger-ned-bokklubb

Står mer om det her. 

Jeg må innrømme at det gleder meg at lureriet ikke lønte seg. 

Strawberry hevder det var en suksess, men at utgiftene var større enn inntektene. Høres ikke ut som suksess i mine ører. 

Skrevet
SinfulBby skrev (9 timer siden):

Dere har sikkert lært dem hvordan man skal være mot andre?🤞🏼😅 de får kanskje ikke plage «Emma» i klassen, må bare vente til hun blir influenser og opererer nesen, daaaa jenta mi kan du være ekkel og mobbe.. 

👀

Emma er ikke en offentlig person eller kjendis. Sofie gjør så mye rart slik mange andre kjendiser. 

Og forresten jeg vil heller at folk mobber meg etter jeg har operert meg enn at de gjorde narr av mitt naturlige utseende. 

• Liker 10
Skrevet
CecilieX skrev (1 minutt siden):

Står mer om det her. 

Strawberry hevder det var en suksess, men at utgiftene var større enn inntektene. Høres ikke ut som suksess i mine ører. 

Jeg også.

Synes det er lureri å selge gamle bøker mes ny design å legge det frem som om det er nye bøker for å rettferdiggjøre prisen.

Ingen seriøse respekterte forfattere ville samarbeide med henne heller å de fleste ville ikke la de bruke bøkene deres.

Så noen suksess kan det knapt kalles.

• Liker 21
Skrevet (endret)
Peonjenta skrev (6 minutter siden):

Hvorfor fikk hun bot?

Brudd på markedsføringsloven. IG-kontoen gav seg ut for å være tips, men var markedsføringskanal for Strawberry. Tipsene var i betalt av annonsører. Standard influencerjuks, later som det er hyggelige tips og så er det de betalt av noen. I tillegg var det sendt eposter til folk som ikke hadde godkjent at eposten ble brukt til markedsføring. 

Endret av CecilieX
Språk
Skrevet
CecilieX skrev (3 minutter siden):

Står mer om det her. 

Bokklubben kan nå ikke ha vært en ''suksess'' når det ikke klarte og holde stri med utgiftene. Men de skal ha for si på den 'pene måten'' at boten på 200K er grunnen for at det ikke fungerer lengre😂

• Liker 9
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Jeg også.

Synes det er lureri å selge gamle bøker mes ny design å legge det frem som om det er nye bøker for å rettferdiggjøre prisen.

Ingen seriøse respekterte forfattere ville samarbeide med henne heller å de fleste ville ikke la de bruke bøkene deres.

Så noen suksess kan det knapt kalles.

Dette ser vi jo mye av i bransjen, alt er jo suksess og de iscenesetter seg selv. 

Ta bare markedsføringen av kolleksjoner som MyMuse: «Snart utsolgt, løp og kjøp». Det fremstilles som om folk går bananas, real hype. 14 dager senere er det 70% salg på produktene. 

Skrevet
CecilieX skrev (Akkurat nå):

Dette ser vi jo mye av i bransjen, alt er jo suksess og de iscenesetter seg selv. 

Ta bare markedsføringen av kolleksjoner som MyMuse: «Snart utsolgt, løp og kjøp». Det fremstilles som om folk går bananas, real hype. 14 dager senere er det 70% salg på produktene. 

Ja det er ganske flaut.

Også festlig når hun postet i SoMe "produkt X er tilbake,KUN 3 stk igjen i str blabla!!!"

....når det egentlig er produkter som er sent inn igjen på grunn av misnøye/liten/stor størrelse/dårlig kvalitet etc.

Men det høres jo ikke like spennende ut da.

• Liker 13
Skrevet
L'Eau D'Issey skrev (3 minutter siden):

Bokklubben kan nå ikke ha vært en ''suksess'' når det ikke klarte og holde stri med utgiftene. Men de skal ha for si på den 'pene måten'' at boten på 200K er grunnen for at det ikke fungerer lengre😂

En alternativ forklaring er at SE er i ferd med å miste grepet på følgerne. Kanskje slutter folk å ukritisk kjøpe alt hun selger bare fordi det er SE. De tidligere så unge følgerne hennes har jo vokst opp og sluttet å idealisere. 

(Er lov å håpe)

Skrevet (endret)
CecilieX skrev (4 minutter siden):

En alternativ forklaring er at SE er i ferd med å miste grepet på følgerne. Kanskje slutter folk å ukritisk kjøpe alt hun selger bare fordi det er SE. De tidligere så unge følgerne hennes har jo vokst opp og sluttet å idealisere

(Er lov å håpe)

Siden du nevner det -

Det er nettopp på grunn av mennesker som dette at kulter faktisk er en ekte greie,satt på spissen så klart.

"Drink the kool-aid!"

Screenshot_20210910-185520_Instagram.jpg

Endret av J..
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
CecilieX skrev (Akkurat nå):

En alternativ forklaring er at SE er i ferd med å miste grepet på følgerne. Kanskje slutter folk å ukritisk kjøpe alt hun selger bare fordi det er SE. De tidligere så unge følgerne hennes har jo vokst opp og sluttet å idealisere. 

(Er lov å håpe)

Samme tankegang har jeg hatt flere ganger når jeg hører eller kommer over at hun har måtte avslutte det ene og det andre. Følgerene hennes er ikke så dumme som hun tror at de er. Det er blitt mer synlig at de kun følger henne for underholdningen i kommentarfeltet enn av selveste dama selv. Fra mitt ståsted så har hun brukt opp alle alternativene sine som kunne ha vært lønnsom med riktig forrretningsetikk og holding. Det er bare rot med henne til syvende og sist

• Liker 12
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
J.. skrev (35 minutter siden):

Knallsuksess.

Så Stordalen fikk ikke nok uttelling av å ha en bokklubb med SE AS? Det virker som at det eneste SE klarer å hoste opp er «kropp i monitor» i alle settinger.  Hun har degradert seg til å være en «kropp». Ingen kropp intet salg. 

Endret av Lill :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...