*blueberry* Skrevet 11. september 2021 #24101 Skrevet 11. september 2021 førstedamen skrev (9 minutter siden): Synes kjolen var helt passende til slikt bryllup. Andre ser jo ut som de er på tur på stranden, eller bare på jobb! Når man velger antrekk skal man se antrekket i stil med både lokalet, brudeparets tema og ønsker, samt sesong på året. Jeg synes Se traff godt. Både stilfullt, og elegant. Enig. Synes ikke kjolen var noe å kritisere. Utrolig fin. 13
Nebel86 Skrevet 11. september 2021 #24102 Skrevet 11. september 2021 Just now, førstedamen said: Synes kjolen var helt passende til slikt bryllup. Andre ser jo ut som de er på tur på stranden, eller bare på jobb! Når man velger antrekk skal man se antrekket i stil med både lokalet, brudeparets tema og ønsker, samt sesong på året. Jeg synes Se traff godt. Både stilfullt, og elegant. Enig, og det er ikke akkurat en brud tilstede som hun utskinner 🤷♀️ 15
Era Vulgaris Skrevet 11. september 2021 #24103 Skrevet 11. september 2021 Nebel86 skrev (20 minutter siden): Enig, og det er ikke akkurat en brud tilstede som hun utskinner 🤷♀️ Så to brudgommer kan man fint stjele oppmerksomheten fra, men hvis det hadde vært en brud, da hadde det vært noe annet? Jeg sliter med å skille de to tingene. Det er de som gifter seg sin dag, uansett om det er likekjønnet bryllup eller ei. Og jeg synes ikke kjolen var passende i et bryllup overhodet, men folk har jo ulike kriterier for hva de mener om den saken. 24
J.. Skrevet 11. september 2021 #24104 Skrevet 11. september 2021 Brudepar er nå brudepar,brud eller ei. Syns ikke kjolen i seg selv var så ille (ikke pen heller) ,men kontrasten dens ift de andre gjestene er enorm,er nok derfor den skjærer gjennom. De andre var heller stusselig kledd,for bryllup,syns jeg. 19
SoftKitty Skrevet 11. september 2021 #24105 Skrevet 11. september 2021 Synes også mange var litt stusselig kledd der, men vi vet jo ikke hva kleskoden i invitasjonen var. Men så jo ut som lokale osv var veldig pent så jeg ville jo tenkt man kan ha på fine kjoler. Iallfall ikke noe jeg reagerte på, synes kjolen var fin. 3
Embla82 Skrevet 11. september 2021 #24106 Skrevet 11. september 2021 Når man har et ekstremt oppmerksomhetsbehov kan det å la være å gå i undertøy/gjennomsiktige klær/fikle med puppene offentlig være å vise respekt. Jeg likte egentlig kjolen jeg. Samme med den sorte hun hadde på en annen event. De skiller seg ut på en gøy måte, og hun har kledd begge to. Det er ikke noe i veien med å være litt mye, et kjendisbryllup av denne typen tåler vel gjerne litt mer også. Det er synd at alt må være så tacky og harry og vulgært imellom disse glimtene. Men bildene fra Danmark... Dette er i bunn og grunn en reklamekanal. Se for dere en seriøs bedrift bruke slike bilder i bedriftens kanaler. Og en seriøs bedrift betyr ikke at den har CEO og et stort bygg. En bedrift med millionomsetning og få ansatte er fortsatt en bedrift av en viss størrelse. 3
Gjest Frøken88 Skrevet 12. september 2021 #24107 Skrevet 12. september 2021 Kjolen til Sophie Elise var fin den, men syns ikke den kler kroppen hennes. Tror også det hadde vært fint om hun for engangs skyld ikke smurte seg inn med selvbruning. Marte derimot syns jeg strålte i sommerkjolen hun hadde valgt. Antrekket til Tuva Fellman ble litt kjerring og bestemor på samme tid i det antrekket.
Isild Skrevet 12. september 2021 #24108 Skrevet 12. september 2021 Kjolen var helt ok. Fint snitt. Mest av alt er det fint å se henne påkledd i finstas av og til, er så lei av å se henne halvnaken. 15
Aintnofun Skrevet 12. september 2021 #24109 Skrevet 12. september 2021 Era Vulgaris skrev (14 timer siden): Så to brudgommer kan man fint stjele oppmerksomheten fra, men hvis det hadde vært en brud, da hadde det vært noe annet? Jeg sliter med å skille de to tingene. Det er de som gifter seg sin dag, uansett om det er likekjønnet bryllup eller ei. Og jeg synes ikke kjolen var passende i et bryllup overhodet, men folk har jo ulike kriterier for hva de mener om den saken. Du for spørre brudeparet om de hadde noe imot det da. Jeg syns kjolen var fin. Ikke noe jeg hadde gått med, men fin på henne. 6
Maydis8 Skrevet 12. september 2021 #24110 Skrevet 12. september 2021 Era Vulgaris skrev (16 timer siden): Selv i andre sitt bryllup må hun prøve å stjele oppmerksomheten. Det gjør man tydeligvis ved å kle seg slik at man ser ut som en discokule. Tenkte ikke på at hun stjal oppmerksomheten. Tenkte mer på at den kjolen hadde passa bedre i et annet type selskap. 3
MarianneE Skrevet 13. september 2021 #24111 Skrevet 13. september 2021 VG hadde et oppslag om SE og at bokklubben skal legges ned her om dagen og dette ble publisert på Facebook. Jeg (jepp, nå offentliggjøres navnet mitt om noen vil se) stilte spørsmål om dette er den samme bokklubben hun reklamerte for ved å holde en bok opp-ned. FOR en reaksjon jeg har fått! Jeg har null problem med å stikke holdet frem og stille spørsmål ved ting, men dette ble bare ufint til slutt. Hva ER det med fans som skriker opp om mobbing ved et kritisk spørsmål? Er det virkelig ikke mer som kreves for å kalles mobber? 34
L'Eau D'Issey Skrevet 13. september 2021 #24112 Skrevet 13. september 2021 MarianneE skrev (2 minutter siden): VG hadde et oppslag om SE og at bokklubben skal legges ned her om dagen og dette ble publisert på Facebook. Jeg (jepp, nå offentliggjøres navnet mitt om noen vil se) stilte spørsmål om dette er den samme bokklubben hun reklamerte for ved å holde en bok opp-ned. FOR en reaksjon jeg har fått! Jeg har null problem med å stikke holdet frem og stille spørsmål ved ting, men dette ble bare ufint til slutt. Hva ER det med fans som skriker opp om mobbing ved et kritisk spørsmål? Er det virkelig ikke mer som kreves for å kalles mobber? De reagerer fordi de har et ''venninne'' relasjon til henne og da blir alt annet bare feil i deres øyner. På samme måte som det skjedde med Caroline Berg Eriksen, men nå er det ikke samme rama skreik fra hennes fans på samme måte lengre. 18
MarianneE Skrevet 13. september 2021 #24113 Skrevet 13. september 2021 L'Eau D'Issey skrev (3 minutter siden): De reagerer fordi de har et ''venninne'' relasjon til henne og da blir alt annet bare feil i deres øyner. På samme måte som det skjedde med Caroline Berg Eriksen, men nå er det ikke samme rama skreik fra hennes fans på samme måte lengre. Selvfølgelig, lenge leve "leirbåltaktikken" Ble bare litt overrasket over at t.om menn reagerer på mitt spørsmål 16
L'Eau D'Issey Skrevet 13. september 2021 #24114 Skrevet 13. september 2021 MarianneE skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig, lenge leve "leirbåltaktikken" Ble bare litt overrasket over at t.om menn reagerer på mitt spørsmål At menn reagerer er litt spesielt synes jeg. Men det kommer an på hva du skrev. Har ikke facebook så jeg får ikke sjekket det ut. 3
J.. Skrevet 13. september 2021 #24115 Skrevet 13. september 2021 Det er jo klart - kvinner kan kun inneha én følelse,nemlig sjalusi. Virkelig skjønt en ting eller to,den her. 26
anonMrX Skrevet 13. september 2021 #24116 Skrevet 13. september 2021 J.. skrev (1 time siden): Det er jo klart - kvinner kan kun inneha én følelse,nemlig sjalusi. Virkelig skjønt en ting eller to,den her. Tenk å like en kommentar som "kvinner som rakker ned på andre kvinner er en uting". Som om en halv-sarkastisk kommentar er å rakke end på noen. Det er tydeligvis kun forbeholdt menn. 8
anonMrX Skrevet 13. september 2021 #24117 Skrevet 13. september 2021 (endret) SE er definitivt en lolcow og trenger egentlig en tråd på kiwifarms, men det er få tråder om norske kjendiser der. Endret 13. september 2021 av anonMrX 5
J.. Skrevet 13. september 2021 #24118 Skrevet 13. september 2021 anonMrX skrev (6 minutter siden): Det er tydeligvis kun forbeholdt menn. Ja det vet du..
Luvinesta Skrevet 13. september 2021 #24119 Skrevet 13. september 2021 (endret) 7 hours ago, MarianneE said: VG hadde et oppslag om SE og at bokklubben skal legges ned her om dagen og dette ble publisert på Facebook. Jeg (jepp, nå offentliggjøres navnet mitt om noen vil se) stilte spørsmål om dette er den samme bokklubben hun reklamerte for ved å holde en bok opp-ned. FOR en reaksjon jeg har fått! Jeg har null problem med å stikke holdet frem og stille spørsmål ved ting, men dette ble bare ufint til slutt. Hva ER det med fans som skriker opp om mobbing ved et kritisk spørsmål? Er det virkelig ikke mer som kreves for å kalles mobber? Kanskje du burde ha utelatt de 5 latteremojier på slutten av kommentaren din om du ville bli tatt seriøst og ikke ville formidle det som hun virkelig ikke klarte/likte å lese? Du vet veldig godt at det var den boklubben, så hvorfor spørre? Hvor mange andre boklubber har hun? Du fikk bare ikke det samme publikummet som her inne som ville ha hyllet det. Du slang inn en spydig kommentar som var ment for å håne og latterligjøre henne, satte deg tilbake og ventet på respons slik som den kule kidden finner et nytt offer på skoleplassen venter på anerkjennelsen fra de andre. Og når du ikke fikk det, men fikk igjen med samme mynt så iler du inn her for å få støtte om at det er de som er teite og ufine selv om det var du som skrev en ufin kommentar først. Resten av samfunnet deler ikke nødvendigvis meningene på Rampelys-forumet selv om man (de aller fleste liker jeg å tro) ikke nødvendigvis er fan av influencers og hva de står for. 7 hours ago, L'Eau D'Issey said: De reagerer fordi de har et ''venninne'' relasjon til henne og da blir alt annet bare feil i deres øyner. På samme måte som det skjedde med Caroline Berg Eriksen, men nå er det ikke samme rama skreik fra hennes fans på samme måte lengre. 7 hours ago, MarianneE said: Selvfølgelig, lenge leve "leirbåltaktikken" Ble bare litt overrasket over at t.om menn reagerer på mitt spørsmål Fin bortforklaring og ansvarsfraskrivelse. "Venninne"relasjon, fans og leirbåltaktikk... Har du spurt den/de det gjelder? Eller går du bare utifra at hun leser bloggen og at hun er verdens største fan? Kanskje det bare ikke funker å latterligjøre andre steder enn her uten å få reaksjoner. Bra at trenden i kommentarfelt har snudd, det krever mer guts å være den som står opp mot netthets fremfor å forsøke å latterligjøre bak tastaturet. (Uansett hva man måtte mene om vedkommende) Endret 13. september 2021 av Luvinesta 13
*blueberry* Skrevet 13. september 2021 #24120 Skrevet 13. september 2021 Luvinesta skrev (1 time siden): Kanskje du burde ha utelatt de 5 latteremojier på slutten av kommentaren din om du ville bli tatt seriøst og ikke ville formidle det som hun virkelig ikke klarte/likte å lese? Du vet veldig godt at det var den boklubben, så hvorfor spørre? Hvor mange andre boklubber har hun? Du fikk bare ikke det samme publikummet som her inne som ville ha hyllet det. Fin bortforklaring og ansvarsfraskrivelse. "Venninne"relasjon, fans og leirbåltaktikk... Har du spurt den/de det gjelder? Eller går du bare utifra at hun leser bloggen og at hun er verdens største fan? Kanskje det bare ikke funker å latterligjøre andre steder enn her uten å få reaksjoner. Bra at trenden i kommentarfelt har snudd, det krever mer guts å være den som står opp mot netthets fremfor å forsøke å latterligjøre bak tastaturet. (Uansett hva man mener om vedkommende) Her må jeg si meg enig. Jeg er kjempeglad for at bokklubben og SE fikk bot, det var velfortjent. Seksualisert og skjult reklame mot unge (og andre) er noe jeg er helt imot, men latterliggjørende kommentarer fra voksne mennesker uten hensikt er bare unødvendig. Det er ingenting kontruktivt ved slike kommentarer, de er kun skrevet for at forfatteren skal føle seg bra. 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå