Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

SinfulBby skrev (9 timer siden):

Dere «høres» ut som en gjeng 14 åringer som baksnakker hun i C klassen som dere er usikre på, og ikke liker. Dette ser ut til å følge SE, ikke bare på ungdomskolen men videre i livet.. sikkert hennes egen feil. Er jo alltid den som blir snakket dritt om, sin feil 🤷🏼‍♀️

kan dere med god samvittighet vise det dere har skrevet her til ungdommene / barna deres hjemme? Dere har sikkert lært dem hvordan man skal være mot andre?🤞🏼😅 de får kanskje ikke plage «Emma» i klassen, må bare vente til hun blir influenser og opererer nesen, daaaa jenta mi kan du være ekkel og mobbe.. 

👀

Beklager, men nei. Man skal faktisk ikke ta i denne frøkna med silkehansker. Hun er med på å ødelegge selvbildet til unge jenter, og det skal man liksom la forbigå i stillhet? Hadde jeg hatt hun rett foran meg, så hadde jeg sagt akkurat hva jeg mente om måten hun driver "business" på. Hun skal rett og slett skamme seg for måten hun holder på. Dette er ikke feminisme eller en måte å drive business på (hun har flere AS, så vidt jeg har skjønt) som gjør noe bra for folk eller samfunnet - det er kun egoet hennes og lommeboka som tjener noe på den grusomme måten hun fremstiller et operert ytre som noe som fikser ethvert problem man måtte ha i livet.

Det må være lov å kritisere en person som holder på slik. Det at hun også våger å kalle seg miljøbevisst med den rådriften hun har på miljøet, nei - vet du hva. Skamme seg for det og burde hun, helt seriøst. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (1 minutt siden):

Siden du nevner det -

Det er nettopp på grunn av mennesker som dette at kulter faktisk er en ekte greie,satt på spissen så klart.

"Drink the kool-aid!"

Screenshot_20210910-185520_Instagram.jpg

Grooming av lesere er jo en mye brukt strategi av influencere. Det legges opp til det velkjente venninneforhold. «Hvordan har dere det, elsklinger». «Har savnet å være her inne». Hva skal du gjøre i helgen?». «Hvilken kjole skal jeg velge?»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (4 minutter siden):

Grooming av lesere er jo en mye brukt strategi av influencere. Det legges opp til det velkjente venninneforhold. «Hvordan har dere det, elsklinger». «Har savnet å være her inne». Hva skal du gjøre i helgen?». «Hvilken kjole skal jeg velge?»

Dette er en voksen kvinne,til info,ikke tenåring/ung voksen.

(Man kan så klart groomes i alle aldre)

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88
J.. skrev (39 minutter siden):

Når man er under 30 så faller man inn under gruppa ''ung voksen''. Kan si mye om henne, men gammel er hun virkelig ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (36 minutter siden):

Litt usikker på hvorfor du spesifiserer / informerer at hun er voksen kvinne. Det er jo velkjent at hun fremstiller seg som «bare en ung jente som prøver å finne seg selv», når hun i realiteten er 26 år og absolutt voksen. 

Jeg tenkte selvfølgelig ikke på betydningen av grooming som brukt av overgripere, men om det å forberede (to groom) noen for en fremtidig handling. Altså spille på venninneforholdet for senere å kapitalisere på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (33 minutter siden):

Litt usikker på hvorfor du spesifiserer / informerer at hun er voksen kvinne. Det er jo velkjent at hun fremstiller seg som «bare en ung jente som prøver å finne seg selv», når hun i realiteten er 26 år og absolutt voksen. 

Jeg tenkte selvfølgelig ikke på betydningen av grooming som brukt av overgripere, men om det å forberede (to groom) noen for en fremtidig handling. Altså spille på venninneforholdet for senere å kapitalisere på det. 

Jeg snakker om brukeren som hyller SEs bokklubb,ikke SE.

Frøken88 skrev (37 minutter siden):

Når man er under 30 så faller man inn under gruppa ''ung voksen''. Kan si mye om henne, men gammel er hun virkelig ikke. 

Og til info,har jeg aldri noensinne kalt henne gammel.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Umami said:

Sjekk siste reels på insta, SE har nasty møkkete negler 🤮

Det blir raskt sånn når man ikke vasker hendene etter å ha gått på toalettet 🤷‍♀️

Edit; https://sophieelise.blogg.no/1527690447_ting_du_garantert_ikke_visste_om_meg.html Husket feil. Hun vasker etter å ha gått på toalettet, og bare da. 

Endret av Citha
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym00000000
Smurfii skrev (2 timer siden):

Skjer med booobsa? Helt seriøst?  Hver gang hun legger inn silikon ser de ut som to ovale halvfulle ballonger? Hun burde fått pengene tilbake for hver bidige gang, det ser ikke bra ut😰 Og i tillegg operere underlivet uten mål og mening? Hun fremstår jo som et eneste stort tømmehull?🤮 

Rapportert. Uansett hva du synes om estetikken, kan du ikke snakke slik om andre offentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken88 skrev (1 time siden):

Hun er gammel i forhold til sine yngre følgere som er i tenårsalderen. Da blir hun kvalifisert som gammel fra foreldrenes ståsted.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym00000000 skrev (16 minutter siden):

Rapportert. Uansett hva du synes om estetikken, kan du ikke snakke slik om andre offentlig. 

Helt greit! Kunne ikke brydd meg mindre, står 110% inne for kommentaren min😄 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (39 minutter siden):

Hun vasker sjelden hendene, noe hun selv har skrevet i bloggen. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, siden ingen andre har kommentert enda. Føler dere at hun teaser oss med hvem enn mann som er bak henne i videoer osv? Han gikk forbi henne da hun stod kliss naken på badet i køben i går. Er dette han fra farmen? Nå la hun akkurat ut en video av sine nye louiii sko, hvor hun filmet ned på dem og sier «tenk at du visste ka dissa var» ellernoe i den duren. For meg føler det som om hun nå skal forsiktig introdusere han ellernoe i den duren. Glatte over denne «smellen» hun «vet» kommer. Er jo ikke rart hun er lykkelig om ho bare har gått til neste?? 

og alle disse quote bildene hun har lagt ut med kjærlighets dikt og poesi. Skriker ikke kjærlighetssorg akkurat men heller forelskelse.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miimosa skrev (5 minutter siden):

Okei, siden ingen andre har kommentert enda. Føler dere at hun teaser oss med hvem enn mann som er bak henne i videoer osv? Han gikk forbi henne da hun stod kliss naken på badet i køben i går. Er dette han fra farmen? Nå la hun akkurat ut en video av sine nye louiii sko, hvor hun filmet ned på dem og sier «tenk at du visste ka dissa var» ellernoe i den duren. For meg føler det som om hun nå skal forsiktig introdusere han ellernoe i den duren. Glatte over denne «smellen» hun «vet» kommer. Er jo ikke rart hun er lykkelig om ho bare har gått til neste?? 

og alle disse quote bildene hun har lagt ut med kjærlighets dikt og poesi. Skriker ikke kjærlighetssorg akkurat men heller forelskelse.

De er jo sammen, det fant vi vel ut her for lenge siden.   Hun hoppet rett til han.  Har ikke vært singel. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (Akkurat nå):

De er jo sammen, det fant vi vel ut her for lenge siden.   Hun hoppet rett til han.  Har ikke vært singel. 

Fortell mer! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miimosa skrev (Akkurat nå):

Fortell mer! 

Vet jo bare det jeg har lest her.  Hun traff en sånn frilukftkjendis på farmen, lå med han.  Gjorde det slutt med eksen da hun ble stemt ut og ble sammen med kjendisen. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Peonjenta skrev (Akkurat nå):

Vet jo bare det jeg har lest her.  Hun traff en sånn frilukftkjendis på farmen, lå med han.  Gjorde det slutt med eksen da hun ble stemt ut og ble sammen med kjendisen. 

Ja det har jeg å fått med meg. Men ikke noe mer som bekrefter eller noe som helst. Taler for seg selv at hverken Kasper eller søsteren har noe med henne å gjøre. Men jeg føler hun teaser han nå med vilje 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (2 timer siden):

Hun vasker seg i ansiktet i samme video. Har hun ikke neglebørste å bruke? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...