Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
CecilieX skrev (2 timer siden):

Jeg antar det bare er en talemåte, den siste setningen din,  men påpeker likevel at det ikke er greit at «hun styrer på», Det bidrar til et kroppspress som er skadelig for alle som følger henne. 

Egentlig ikke. Det er bare stakkarslig og patetisk, det hun gjør. Det er noe ynkelig og desperat over det. Hun selger kroppen sin på billigsalg, er runkeobjekt for hvem som helst som gidder. Fatter ikke hvordan hun kan ha en kjæreste, hvordan han orker å dele dama si med gud og hvermannsen. 

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lorieen skrev (1 minutt siden):

Egentlig ikke. Det er bare stakkarslig og patetisk, det hun gjør. Det er noe ynkelig og desperat over det. Hun selger kroppen sin på billigsalg, er runkeobjekt for hvem som helst som gidder. Fatter ikke hvordan hun kan ha en kjæreste, hvordan han orker å dele dama si med gud og hvermannsen. 

Billigsalg.. Jeg tenker at den kontoen hennes er ganske full.. Og det at hun får mye peng med å bare sånn tafatt vifter rundt på seg er jo genialt. 

Han tenner kanskje på det at andre vare får se mens han selv får røre. 

Jeg ser ikke opp til henne, overhode ikke, men jeg klarer fint å se det at hun har gjort det godt for seg selv økonomisk. Hadde jeg vågd så skulle jeg gjort det samme eller noe lignende. Folk gjør verre ting for småpenger... 

• Liker 2
Skrevet
Lorieen skrev (7 timer siden):

Kjæresten har vel sagt at han er stolt. Finnes nok partnere der ute som faktisk er det - stolt over at kjæresten viser seg halvnaken/naken. Fint for henne at hun har møtt en som aksepterer det hun gjør. 

Når det gjelder SE reagerer jeg mest på at hun kaller det "feminisme" å operere seg til det ugjenkjennelige FOR å kunne vise seg naken (og endelig fornøyd med egen kropp) på internett. DET burde han reagerere på. Det burde alle reagere på. 

• Liker 37
Skrevet
Isild skrev (2 timer siden):

Kjæresten har vel sagt at han er stolt. Finnes nok partnere der ute som faktisk er det - stolt over at kjæresten viser seg halvnaken/naken. Fint for henne at hun har møtt en som aksepterer det hun gjør. 

Når det gjelder SE reagerer jeg mest på at hun kaller det "feminisme" å operere seg til det ugjenkjennelige FOR å kunne vise seg naken (og endelig fornøyd med egen kropp) på internett. DET burde han reagerere på. Det burde alle reagere på. 

Det er vel omtrent så langt fra feminisme det er mulig å komme, men ok… 

• Liker 28
Skrevet

Trøbbel i paradis? 

• Liker 10
Gjest 24/7SylviaPlath
Skrevet
Vitulina skrev (4 timer siden):

Trøbbel i paradis? 

Jepp, jeg hadde tanken selv før SE posta på insta om at mye skjedde om dagen - litt rart å ikke poste kjæresten din etter å ikke ha sett ham på så lenge når du poster alt annet.

Håper det går bra da! Tror det hadde vært veldig vanskelig for henne hvis de slo opp.

Samtidig har jeg alltid tenkt på Kasper som en lowkey golddigger. Tror ikke han er slem akkurat, men at hun føler seg veldig heldig som får date han, og at han ikke gjør noe for å rette opp det inntrykket.

Skrevet
Vitulina skrev (4 timer siden):

Trøbbel i paradis? 

? Hva har skjedd?

• Liker 3
Skrevet
24/7SylviaPlath skrev (36 minutter siden):

Jepp, jeg hadde tanken selv før SE posta på insta om at mye skjedde om dagen - litt rart å ikke poste kjæresten din etter å ikke ha sett ham på så lenge når du poster alt annet.

Håper det går bra da! Tror det hadde vært veldig vanskelig for henne hvis de slo opp.

Samtidig har jeg alltid tenkt på Kasper som en lowkey golddigger. Tror ikke han er slem akkurat, men at hun føler seg veldig heldig som får date han, og at han ikke gjør noe for å rette opp det inntrykket.

Jeg tenker annerledes. Synes hun har vært heldig som har funnet en som tilsynelatende ikke bryr seg om alt det lugubre hun gjør for å tjene penger. Han forsvarer henne, hjelper og støtter henne og lager mat til henne. Virker som han har stått mye på pinne i det forholdet der.

• Liker 13
Gjest 24/7SylviaPlath
Skrevet
Justlooking skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker annerledes. Synes hun har vært heldig som har funnet en som tilsynelatende ikke bryr seg om alt det lugubre hun gjør for å tjene penger. Han forsvarer henne, hjelper og støtter henne og lager mat til henne. Virker som han har stått mye på pinne i det forholdet der.

Jeg håper du har rett, men samtidig blir jeg overraska om Kasper har betalt en krone i husleie siden de ble sammen. Og han han har fått mange fine ting, opplevelser og muligheter PGA Sophie Elise. Lurer på hvor mye han tjente på de Skappel-genserne f.eks.

Så en vlog SE posta på YouTube for en stund siden - hun og assistenten, lillesøstra til Kasper, balet med en skuff på badet som var vrang på et vis. Lillesøsteren sa SE bare burde få Kasper til å fikse det, mens jeg husker jeg reagerte på at SE sa: «Jeg liker ikke å spørre Kasper om noen ting.» Jeg tror det oppsummerer forholdet litt og at det stemmer godt.

Skrevet

Det er tydelig at Farmen-livet tar på, nå tar det jo helt av med selvbeundring og å deilige seg i monitor. Jeg er fullstendig klar over at jeg både er gått ut på dato, og slettes ikke er i hennes målgruppe, men å stå sånn og nærmest ha sex med seg selv foran speilet mens man filmer og publiserer det, er rett og slett forstyrrende å se på. Jeg forstår det bare ikke. Hva er hensikten med det?

• Liker 32
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende kommentar. 

Sol, admin.

Gjest 24/7SylviaPlath
Skrevet

SE postet nettopp en selfie på story med et utdrag fra en sangtekst av Miley Cyrus, Midnight Sky. Sangen handler 100% om å være singel, så jeg tror vi kan si #confirmed mtp brudd.

Skrevet
Era Vulgaris skrev (3 timer siden):

Det er tydelig at Farmen-livet tar på, nå tar det jo helt av med selvbeundring og å deilige seg i monitor. Jeg er fullstendig klar over at jeg både er gått ut på dato, og slettes ikke er i hennes målgruppe, men å stå sånn og nærmest ha sex med seg selv foran speilet mens man filmer og publiserer det, er rett og slett forstyrrende å se på. Jeg forstår det bare ikke. Hva er hensikten med det?

Hun hadde også en slik seanse samtidig som hun hadde/var på besøk og det åpenbart var festiligheter rundt. Da er det jo helt naturlig for Narcissus å gå bort for å filme seg selv litt og bli rent høy av sitt eget speilbilde. De som ikke reagerer på dette er ikke vel bevarte mennesker. 

• Liker 19
Skrevet (endret)

Hvis det er slutt med Kasper, så blir det spennende å se hvordan samarbeidet med søsteren hans blir videre. Hvis bruddet er bittert, kan det være søsteren må velge mellom dem, og i sånne tilfeller er gjerne blod tykkere enn vann.

Endret av Hulderen
  • Liker 13
Skrevet (endret)

Sannsynlig at Farmen ligger bak, alt var gull og grønne skoger før hun dro inn dit. Så det blir gøy når dette kommer på tv. 

Hva skjer når en narsisssist ikke får den oppmerksomheten man er vant til hver eneste dag? Jo, da søker man oppmerksomhet/bekreftelse/nærhet. 

Endret av Vitulina
  • Liker 16
Skrevet

Kasper er sammen med noen kompiser på Lillehammer nå hvert fall, så han i går ettermiddag på en restaurant jeg også var på. 

• Liker 6
Skrevet

Men hadde de dem ikke bra før farmen da?

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

Kleint innlegg på instagram. "Det er fortsatt rart å være tilbake i 2021 og på mobilen!! Skjønner lite av selfies og alt annet jeg har pleid å holde på med. Det eneste jeg vil er å være ute i naturen eller med dyrene, haha. Livet er sprøtt❤️"
Stories sier noe helt annet, hun er jo helt lik som før. Beundrer seg selv foran kamera på samme måte som før. 

Edit: Får ikke til å legge til bilde/innlegget. Vet ikke hvordan. Er så rart å være i 2021, når min datakunnskap sitter fast i 1998. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest BethD
Skrevet
Nasse Nøff ❤ skrev (16 minutter siden):

Kleint innlegg på instagram. "Det er fortsatt rart å være tilbake i 2021 og på mobilen!! Skjønner lite av selfies og alt annet jeg har pleid å holde på med. Det eneste jeg vil er å være ute i naturen eller med dyrene, haha. Livet er sprøtt❤️"
Stories sier noe helt annet, hun er jo helt lik som før. Beundrer seg selv foran kamera på samme måte som før. 

Edit: Får ikke til å legge til bilde/innlegget. Vet ikke hvordan. Er så rart å være i 2021, når min datakunnskap sitter fast i 1998. 

Skjønner lite av selfies ja😂😂😂😂😂😂

Skrevet
Nasse Nøff ❤ skrev (1 time siden):

Hahahaha, ler meg i hjel! Hvem tror hun at hun lurer? Eller er hun sarkastisk? 

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...