Pust Skrevet 25. mai 2021 #22861 Skrevet 25. mai 2021 Heartgirl skrev (34 minutter siden): Håper hun ikke har så lange negler på farmen. Stakkars ku i tilfelle hvis hun skal melke med noen klør av noen negler som hun har 😀 Uansett er dette et program Sophie Elise har godt av å være med på for å lære seg at ikke alt handler om utseende. Håper vi får se en jordet versjon av henne. Mine to favoritter er Mini Jackobsen og Kjersti Grini. Begge med en konkurranseinstinkt siden de har vært toppidrettsutøvere. De aller fleste av oss ville hatt godt av en pause fra den moderne verden, og kanskje er det ekstra, ekstra, ekstra sunt for påvirkere som lever i en boble der alt dreier seg om dem selv og sosiale medier. Jeg tipper det ikke blir så mange dagene hun orker å være der, et sted der alle må gjøre fysisk arbeid, leve litt i møkka til andre, spise vond mat, ikke ha dusj eller privatliv ... Men uten frisør er det godt D Skappel er der så hun kan vaske løshåret for SE 18
Lalunagoid Skrevet 25. mai 2021 #22862 Skrevet 25. mai 2021 Pust skrev (35 minutter siden): De aller fleste av oss ville hatt godt av en pause fra den moderne verden, og kanskje er det ekstra, ekstra, ekstra sunt for påvirkere som lever i en boble der alt dreier seg om dem selv og sosiale medier. Jeg tipper det ikke blir så mange dagene hun orker å være der, et sted der alle må gjøre fysisk arbeid, leve litt i møkka til andre, spise vond mat, ikke ha dusj eller privatliv ... Men uten frisør er det godt D Skappel er der så hun kan vaske løshåret for SE Here we go again, orker ikke hverken sophie eller dorthe. Dorthe er nok med for å støtte vesle sophie i tilfelle noen er slem med henne. Nei, dette boikotter jeg, men sikkert god tv for de som orker. Kjenner jeg blir kvalm, så da er det vel best å holde seg unna. 21
Birdo Skrevet 25. mai 2021 #22863 Skrevet 25. mai 2021 Kenelz skrev (2 timer siden): Man blir jo vandt med å se hun sminket og redigert, bruker da å se ut som en 18-20 åring. Hun ser ut som en normal 30 åring på bildet! Er hun ikke snart 30 uansett? Jeg er straks 30 år, og ser ikke så herjet ut i ansiktet, ei heller noen andre jeg kjenner på min alder. Ansiktet hennes bærer veldig preg av at hun har dyttet Botox og div inn i det jevnlig siden hun var meget ung. For ikke å snakke om alle inngrep. Hun blir mer og mer slik som man ser disse «Hollywoodfruene» er, de blir alle pløsete og blåst opp i ansiktet. Veldig synd, for hun var jo egentlig en helt alminnelig pen jente før hun fikk penger til å "fikse" på alt.. 32
Kenelz Skrevet 25. mai 2021 #22864 Skrevet 25. mai 2021 21 minutter siden, Birdo said: Jeg er straks 30 år, og ser ikke så herjet ut i ansiktet, ei heller noen andre jeg kjenner på min alder. Ansiktet hennes bærer veldig preg av at hun har dyttet Botox og div inn i det jevnlig siden hun var meget ung. For ikke å snakke om alle inngrep. Hun blir mer og mer slik som man ser disse «Hollywoodfruene» er, de blir alle pløsete og blåst opp i ansiktet. Veldig synd, for hun var jo egentlig en helt alminnelig pen jente før hun fikk penger til å "fikse" på alt.. Det skal du få lov til å mene 2
Gjest Heartgirl Skrevet 25. mai 2021 #22865 Skrevet 25. mai 2021 Pust skrev (1 time siden): De aller fleste av oss ville hatt godt av en pause fra den moderne verden, og kanskje er det ekstra, ekstra, ekstra sunt for påvirkere som lever i en boble der alt dreier seg om dem selv og sosiale medier. Jeg tipper det ikke blir så mange dagene hun orker å være der, et sted der alle må gjøre fysisk arbeid, leve litt i møkka til andre, spise vond mat, ikke ha dusj eller privatliv ... Men uten frisør er det godt D Skappel er der så hun kan vaske løshåret for SE Det har du rett i. Vi får håpe at SE kan vise at hun tåler å få skitt under neglene sine, leve uten dusj og klare fysisk arbeid. Selv om jeg tror hun blir den første til å trekke seg frivillig. Det gjenstår å se.
Gjest Finlay Skrevet 25. mai 2021 #22866 Skrevet 25. mai 2021 (endret) Heartgirl skrev (1 time siden): Det har du rett i. Vi får håpe at SE kan vise at hun tåler å få skitt under neglene sine, leve uten dusj og klare fysisk arbeid. Selv om jeg tror hun blir den første til å trekke seg frivillig. Det gjenstår å se. Hun kommer aldri til å "trekke seg frivillig". Hun blir syk. Tipper på at mageproblemene hun etter eget utsagn har slitt med i årevis, melder seg etter max et par uker (evt etter at Dorthe ryker ut) slik at hun MÅ reise hjem. Mot sin vilje, og gråtende. Legene og produksjonsteamet rådet henne til det, hun hadde ikke noe valg😆 Endret 25. mai 2021 av Finlay
Gjest Era Vulgaris Skrevet 25. mai 2021 #22867 Skrevet 25. mai 2021 Heartgirl skrev (57 minutter siden): Det har du rett i. Vi får håpe at SE kan vise at hun tåler å få skitt under neglene sine, leve uten dusj og klare fysisk arbeid. Selv om jeg tror hun blir den første til å trekke seg frivillig. Det gjenstår å se. Hun klarer nok fint å leve uten dusj, hun har da ved flere anledninger sagt og vist at hun ikke er så nøye på personlig hygiene. Jeg tror ikke hun kommer til å trekke seg, men at det "skjer ett eller annet" som gjør at hun ikke kan fullføre.
Isild Skrevet 25. mai 2021 #22868 Skrevet 25. mai 2021 Finlay skrev (1 time siden): Hun kommer aldri til å "trekke seg frivillig". Hun blir syk. Tipper på at mageproblemene hun etter eget utsagn har slitt med i årevis, melder seg etter max et par uker (evt etter at Dorthe ryker ut) slik at hun MÅ reise hjem. Mot sin vilje, og gråtende. Legene og produksjonsteamet rådet henne til det, hun hadde ikke noe valg😆 Era Vulgaris skrev (1 time siden): Hun klarer nok fint å leve uten dusj, hun har da ved flere anledninger sagt og vist at hun ikke er så nøye på personlig hygiene. Jeg tror ikke hun kommer til å trekke seg, men at det "skjer ett eller annet" som gjør at hun ikke kan fullføre. Tenker dere har rett. Det skjer noe som gjør at hun "desverre" må forlate før tiden. Jeg orker ikke mer av henne som underholdning rett og slett, og kommer ikke til å se på. Det å ha med vennskapet mellom Dorthe og SE fenger derimot sikkert noen, og det er kanskje sånn sett et lurt trekk av produksjonen. Men, vi er sikkert også mange som er lei manglende merking av reklame for Skappel-gensere, og lei jentesamtaler i sofa om ting de (SE) overhodet ikke egentlig mener. Her et lite klipp om at hun aldri kommer til å legge inn nye silikoninnlegg. 22
Honey Dew Skrevet 27. mai 2021 #22869 Skrevet 27. mai 2021 Heartgirl skrev (På 25.5.2021 den 13.57): Håper hun ikke har så lange negler på farmen. Stakkars ku i tilfelle hvis hun skal melke med noen klør av noen negler som hun har 😀 Uansett er dette et program Sophie Elise har godt av å være med på for å lære seg at ikke alt handler om utseende. Håper vi får se en jordet versjon av henne. Mine to favoritter er Mini Jackobsen og Kjersti Grini. Begge med en konkurranseinstinkt siden de har vært toppidrettsutøvere. Det går fint å melke kyr med lange negler. En bruker ikke neglene til å holde fast juret med. 10
Gjest Finlay Skrevet 27. mai 2021 #22870 Skrevet 27. mai 2021 (endret) Honey Dew skrev (34 minutter siden): Det går fint å melke kyr med lange negler. En bruker ikke neglene til å holde fast juret med. Lange negler er da uansett både upraktisk, og noe stort svineri under et slikt opphold. Melking, håndtering av dyr, måking av dritt osv., på et sted der håndhygienen ikke kan ivaretas på samme måte som i en moderne hverdag. Går ut fra at alle er såpass oppegående at de har kvittet seg med klørne før de startet. Endret 27. mai 2021 av Finlay
Isild Skrevet 27. mai 2021 #22871 Skrevet 27. mai 2021 Er det Mads Hansen som skal være programleder forresten? Det kan jo bli interessant. SE spyr jo av han. https://www.tv2.no/v/1593898/ 10
elien Skrevet 27. mai 2021 #22872 Skrevet 27. mai 2021 Isild skrev (1 time siden): Er det Mads Hansen som skal være programleder forresten? Det kan jo bli interessant. SE spyr jo av han. https://www.tv2.no/v/1593898/ Er det ikke Tiril eller hva hun heter som har Farmenkjendis, svigerdatter til Otto Lauritzen kanskje 8
Isild Skrevet 6. juni 2021 #22873 Skrevet 6. juni 2021 Jeg så litt av den siste youtube-videoen til SE (orket ikke å se hele, det er rett og slett litt slitsomt å se på) Jeg lurer litt på assistentjobben til Karine. Veldig flott at det fungerer for de begge, men det virker mer som om hun er "med-blogger" enn assistent, hun er synlig med på alt i kanalene. SE virker helt avhengig av henne, litt som man selv oppførte seg med bestevenninner på barneskolen - kle seg likt osv. Nå skal de visst lage podcast sammen også forsto jeg. #sidekick. 14
Kenelz Skrevet 6. juni 2021 #22874 Skrevet 6. juni 2021 3 hours ago, Isild said: Jeg så litt av den siste youtube-videoen til SE (orket ikke å se hele, det er rett og slett litt slitsomt å se på) Jeg lurer litt på assistentjobben til Karine. Veldig flott at det fungerer for de begge, men det virker mer som om hun er "med-blogger" enn assistent, hun er synlig med på alt i kanalene. SE virker helt avhengig av henne, litt som man selv oppførte seg med bestevenninner på barneskolen - kle seg likt osv. Nå skal de visst lage podcast sammen også forsto jeg. #sidekick. Synes også hun erstatter/bytter på hvem som er hennes bestevenninne. Sist gang var det hun mørkhudet (som jeg har glemt navnet på) som var med på alle bildene, videoene, hadde podcast sammen og så videre. Har ikke sett eller hørt noe om hun på veldig lenge fra Sophie.. 11
Isild Skrevet 6. juni 2021 #22875 Skrevet 6. juni 2021 Kenelz skrev (2 minutter siden): Synes også hun erstatter/bytter på hvem som er hennes bestevenninne. Sist gang var det hun mørkhudet (som jeg har glemt navnet på) som var med på alle bildene, videoene, hadde podcast sammen og så videre. Har ikke sett eller hørt noe om hun på veldig lenge fra Sophie.. Du tenker nok på Fetisha. De var erteris, hadde podcast og hun var med i Sophie Elises verden og i Bloggerne. Ingen av de har vel uttalt noe om at det er noe galt, men det er jo helt klart at hun ikke er i livet til SE på samme måte som før. SE virker å være intenst opptatt av å ha en eller flere venner/personer rundt seg som løfter henne opp hele tiden og beundrer alt hun gjør. Men det ser ut til at disse byttes ut med jevne mellomrom ja. 20
DianaV Skrevet 6. juni 2021 #22876 Skrevet 6. juni 2021 Det skjærer seg jo alltid med disse vennene som frontes på sosial media. Men er jo ikke overraskende, må være en slitsom og utakknemlig jobb å være rundt henne, for det er jo Sophie Elise sin verden og alle rundt henne har en eller annen rolle. De med selvrespekt finner seg ikke i det over lengre tid, og SE kan ikke henge for mye med mennesker som tar oppmerksomhet fra henne før det eksploderer pga hennes egen usikkerhet. Hun har alltid hatt mange relativt korte og intense relasjoner, noe som er ganske textbook mtp hva slags menneske hun er. Hvis hun ikke bruker folk opp, så blir nok mange lei av å være statist og gratis fotograf rundt verdens midtpunkt hele tiden. Fetisha ble iallefall drittlei, og godt for henne! Det er ikke lurt å jobbe med familie, så når dette skjærer seg, for det kommer det til å gjøre på et eller annet tidspunkt, så kommer det til å bli ubehagelig for alle de involverte. Utenom frøken Sophie Elise, for henne spinner bare verden videre. Det er jo aldri hun som er problemet. 22
Isild Skrevet 7. juni 2021 #22877 Skrevet 7. juni 2021 DianaV skrev (16 timer siden): Det skjærer seg jo alltid med disse vennene som frontes på sosial media. Men er jo ikke overraskende, må være en slitsom og utakknemlig jobb å være rundt henne, for det er jo Sophie Elise sin verden og alle rundt henne har en eller annen rolle. De med selvrespekt finner seg ikke i det over lengre tid, og SE kan ikke henge for mye med mennesker som tar oppmerksomhet fra henne før det eksploderer pga hennes egen usikkerhet. Hun har alltid hatt mange relativt korte og intense relasjoner, noe som er ganske textbook mtp hva slags menneske hun er. Hvis hun ikke bruker folk opp, så blir nok mange lei av å være statist og gratis fotograf rundt verdens midtpunkt hele tiden. Fetisha ble iallefall drittlei, og godt for henne! Det er ikke lurt å jobbe med familie, så når dette skjærer seg, for det kommer det til å gjøre på et eller annet tidspunkt, så kommer det til å bli ubehagelig for alle de involverte. Utenom frøken Sophie Elise, for henne spinner bare verden videre. Det er jo aldri hun som er problemet. Jeg har tenkt på det samme - det er da virkelig ikke lurt å jobbe sammen med familie, og Karine virker å være svært tett på. SE er helt avhengig av henne, og akkurat nå er alt veldig gøy tydeligvis, med å kle seg likt osv. Hvis (når) dette skjærer seg så kan det bli vanskelig for alle parter. Med mindre Karine faktisk over tid faktisk syns det er en takknemmelig oppgave å være sidekick `et til Sophie Elise. De fleste vil bli lei som du sier. K virker som ei grepa jente (om enn noe nesegrust beundrende, men det må man vel være - ellers passer man ikke ikke i "SE`S verden") - hun tar nok vare på seg selv. Jeg så aldri noe annet enn klipp fra `Sophie Elises verden`, men husker at det ble vist noen krangler mellom SE og vennene - som blandt annet gikk på at hun var kravstor, og at alt skulle dreie seg om henne. Hvis Fetisha ble lei, så forstår jeg det. 14
Kjøttmeisen Skrevet 7. juni 2021 #22878 Skrevet 7. juni 2021 Birdo skrev (På 25.5.2021 den 15.28): Jeg er straks 30 år, og ser ikke så herjet ut i ansiktet, ei heller noen andre jeg kjenner på min alder. Ansiktet hennes bærer veldig preg av at hun har dyttet Botox og div inn i det jevnlig siden hun var meget ung. For ikke å snakke om alle inngrep. Hun blir mer og mer slik som man ser disse «Hollywoodfruene» er, de blir alle pløsete og blåst opp i ansiktet. Veldig synd, for hun var jo egentlig en helt alminnelig pen jente før hun fikk penger til å "fikse" på alt.. Jeg er også snart 30 år og «dytter botox» i ansiktet hver tredje måned hos nevrolog for behandling av migrene. Ser ikke ut som en sliten Hollywoodfrue av den grunn, snarere tvert i mot vil jeg tro. Dessuten fungerer det så bra at jeg har sluppet unna med bare en sykedag på et år. Er litt lei av folk som slenger rundt seg med ordet botox og tror det er synonymt med alt som er stygt og fælt. Det er diverse fillers og operasjoner som skaper et sånt ansikt. 6
Birdo Skrevet 7. juni 2021 #22879 Skrevet 7. juni 2021 Kjøttmeisen skrev (1 time siden): Jeg er også snart 30 år og «dytter botox» i ansiktet hver tredje måned hos nevrolog for behandling av migrene. Ser ikke ut som en sliten Hollywoodfrue av den grunn, snarere tvert i mot vil jeg tro. Dessuten fungerer det så bra at jeg har sluppet unna med bare en sykedag på et år. Er litt lei av folk som slenger rundt seg med ordet botox og tror det er synonymt med alt som er stygt og fælt. Det er diverse fillers og operasjoner som skaper et sånt ansikt. Så du at jeg skrev «Botox OG _div_»? 10
J.. Skrevet 7. juni 2021 #22880 Skrevet 7. juni 2021 Kjøttmeisen skrev (4 timer siden): Jeg er også snart 30 år og «dytter botox» i ansiktet hver tredje måned hos nevrolog for behandling av migrene. Ser ikke ut som en sliten Hollywoodfrue av den grunn, snarere tvert i mot vil jeg tro. Dessuten fungerer det så bra at jeg har sluppet unna med bare en sykedag på et år. Er litt lei av folk som slenger rundt seg med ordet botox og tror det er synonymt med alt som er stygt og fælt. Det er diverse fillers og operasjoner som skaper et sånt ansikt. Men så er "medisinsk" botox og pyntebotox 2 ulike ting. Ingen i denne tråden har sagt noe om førstnevnte. 28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå