Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fuglen skrev (3 timer siden):

Hvor mye penger får de? 

200 000 pluss i følge flere nettartikler:

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/dette-er-farmen-kjendis-kontrakten/s/12-95-3423412098

Men kjendiser forhandler som regel for å være med i tv-programmer, så det forundrer meg ikke at de forhandler frem ulike avtaler og at enkelte blir betalt mye mer enn dette også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjela skrev (9 timer siden):

200 000 pluss i følge flere nettartikler:

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/dette-er-farmen-kjendis-kontrakten/s/12-95-3423412098

Men kjendiser forhandler som regel for å være med i tv-programmer, så det forundrer meg ikke at de forhandler frem ulike avtaler og at enkelte blir betalt mye mer enn dette også.

Jeg har hørt at de får utbetalt mer jo lengre i konkurransen de kommer, at det er mye penger å hente på å komme til finaleuka 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (På 8.5.2021 den 22.38):

Jeg skjønner ikke at folk fremdeles ser på Farmen. Og ihvertfall ikke Farmen Kjendis..

SE som er så veganer og imot utnyttelse av dyr og gårdsdrift kan jo ikke begynne å rote seg inn der, samle egg fra høner og drikke melken som kalvene skal ha.

 

Det har vært dramatiske vegetarianere med hvert år..

 

GJESP 

Tipper hun får angstanfall og trekker seg sånn som i Skal Vi Danse etterfulgt at masse heder og ære for at hun var åpen om angsten... For det er jo iiiiingen som snakker om psykisk helse og angst.. 

Hvis hun er veganer, drikker hun ikke melk eller spiser egg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg kom over dette klippet på youtube når jeg surfet rundt der.

Hvordan kan noen lese bloggen til dette mennesket? Helt alvorlig, hva har dette mennesket å tilby sine lesere? Hvorfor får hun plass i media?

Bare lurer :) 

 

 

Endret av Lister
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Lister said:

Hehe, jeg kom over dette klippet på youtube når jeg surfet rundt der.

Hvordan kan noen lese bloggen til dette mennesket? Helt alvorlig, hva har dette mennesket å tilby sine lesere? Hvorfor får hun plass i media?

Bare lurer :) 

 

 

Hun klarte å  ta opp telefonen og snakke med en voksen da.

Creds!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Lister said:

Hehe, jeg kom over dette klippet på youtube når jeg surfet rundt der.

Hvordan kan noen lese bloggen til dette mennesket? Helt alvorlig, hva har dette mennesket å tilby sine lesere? Hvorfor får hun plass i media?

Bare lurer :) 

 

 

Tror faktisk at hun gjør seg til eller ble spurt om å gjøre det for å leve opp til «rosa blogger» forventingene. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lister skrev (6 timer siden):

Hehe, jeg kom over dette klippet på youtube når jeg surfet rundt der.

Hvordan kan noen lese bloggen til dette mennesket? Helt alvorlig, hva har dette mennesket å tilby sine lesere? Hvorfor får hun plass i media?

Bare lurer :) 

 

 

Ikke så god på kjøkkenet, men så søt hun var den gangen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arabella3 skrev (11 minutter siden):

Ikke så god på kjøkkenet, men så søt hun var den gangen! 

Hun hadde allerede operert nese(x2),pupper (x2),fettsugd og operert rumpa her.

Samt fillers.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Lister skrev (På 15.5.2021 den 14.20):

Hehe, jeg kom over dette klippet på youtube når jeg surfet rundt der.

Hvordan kan noen lese bloggen til dette mennesket? Helt alvorlig, hva har dette mennesket å tilby sine lesere? Hvorfor får hun plass i media?

Bare lurer :) 

 

 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (24 minutter siden):

Hun hadde allerede operert nese(x2),pupper (x2),fettsugd og operert rumpa her.

Samt fillers.

Jeg ser jo at hun ikke var helt naturlig der heller, men jeg syns ansiktet hennes var mye søtere den gangen. Det er trist å se at hun bare har fortsatt og fortsatt med å endre utseendet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår jo at dette mennesker tjener penger på ingenting, er jo det som er så trist.

Unge jenter sitter å leser en blogg fra et menneske som burde vært beskyttet mot seg selv.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 15.5.2021 den 12.32):

Hvis hun er veganer, drikker hun ikke melk eller spiser egg.

Nettopp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister skrev (På 15.5.2021 den 14.20):

Hehe, jeg kom over dette klippet på youtube når jeg surfet rundt der.

Hvordan kan noen lese bloggen til dette mennesket? Helt alvorlig, hva har dette mennesket å tilby sine lesere? Hvorfor får hun plass i media?

Bare lurer :) 

 

 

Rasende festlig den scenen der kokken skulle vurdere innsatsen hennes og sa at hun var flink til å ringe!

Hvorfor stiller man opp i 4 stjerners mddag når man hverken kan å handle mat eller å lage til mat?

 

 

Endret av Hulderen
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Hulderen said:

Rasende festlig den scenen der kokken skulle vurdere innsatsen hennes og sa at hun var flink til å ringe!

Hvorfor stiller man opp i 4 stjerners mddag når man hverken kan å handle mat eller å lage til mat?

 

 

Kan hende hun ble spurt og oppfordret til det. Tror folk ikke skal ta den tv-showen så seriøst.. Det er jo bare på gøy? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (2 timer siden):

Rasende festlig den scenen der kokken skulle vurdere innsatsen hennes og sa at hun var flink til å ringe!

Hvorfor stiller man opp i 4 stjerners mddag når man hverken kan å handle mat eller å lage til mat?

 

 

Det blir bra TV av å ha med folk som ikke gjør det man forventer. Det beste med det hele er at de ikke forstår selv at de opptrer latterlig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (7 timer siden):

Det blir bra TV av å ha med folk som ikke gjør det man forventer. Det beste med det hele er at de ikke forstår selv at de opptrer latterlig.


Er hun virkelig så dum? Jeg tror nok at hun spiller... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Missy1 skrev (1 time siden):


Er hun virkelig så dum? Jeg tror nok at hun spiller... 

Hun har vel alltid spist ute eller kjøpt take away tidligere? Greit det altså, men da er det litt merkelig å takke ja til et matlagingsprogram. Hun er vel ikke spesielt smart men er god på å tjene penger. Kanskje hun trodde all pr er god pr på den tiden? 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister skrev (På 15.5.2021 den 14.20):

Hehe, jeg kom over dette klippet på youtube når jeg surfet rundt der.

Hvordan kan noen lese bloggen til dette mennesket? Helt alvorlig, hva har dette mennesket å tilby sine lesere? Hvorfor får hun plass i media?

Bare lurer :) 

 

 

Det mest skremmende er at media har "opphøyet" henne til å være en viktig stemme i samfunnsdebatten. Videre ga de terningkast 6 for å skrive `viktig bok` om ting hun har lært, om blandt annet fitteskam (som ingen hadde hørt om før en med dysmomorfobi lærte oss det) 

Endret av Isild
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Det mest skremmende er at media har "opphøyet" henne til å være en viktig stemme i samfunnsdebatten. Videre ga de terningkast 6 for å skrive `viktig bok` om ting hun har lært, om blandt annet fitteskam (som ingen hadde hørt om før en med dysmomorfobi lærte oss det) 

Ja, det er skremmende. VG gir henne plass.

Alle som er litt oppgående ser jo hva dette mennesket sliter med.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 timer siden):

Det mest skremmende er at media har "opphøyet" henne til å være en viktig stemme i samfunnsdebatten. Videre ga de terningkast 6 for å skrive `viktig bok` om ting hun har lært, om blandt annet fitteskam (som ingen hadde hørt om før en med dysmomorfobi lærte oss det) 

Det er som om de skulle hylle en med anoreksia for å skrive kokebok eller selvhjelpsbok

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...