Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest Lexie Grey
Skrevet
Pust skrev (På 23.4.2021 den 11.27):

Vår tids største mysterium er at de som har minst å komme med, er de som får mest oppmerksomhet, altså de som er overfladiske og selvsentrerte.

Dette må være det mest "spot on" jeg har lest i løpet av de siste månedene. Trist, men sant! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Missy1 skrev (11 timer siden):

Hun som har vært på så mange gårdsbesøk og lært om gårdsdrift 😄

Sånn sett så blir jo dette midt i blinken for henne :ironi:Hun kan ha ansvaret for at alle dyrene har det bra. 

Ellers er jeg litt spent på hvordan en vegetarianer skal få i seg nok energi uten å spise kjøtt "for hundre år siden". 

• Liker 11
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Sånn sett så blir jo dette midt i blinken for henne :ironi:Hun kan ha ansvaret for at alle dyrene har det bra. 

Ellers er jeg litt spent på hvordan en vegetarianer skal få i seg nok energi uten å spise kjøtt "for hundre år siden". 

Egentlig mest spent på å se hvordan hun klarer seg uten selftan, uten frisør, uten assistent... og ikke minst, uten mobilkamera å speile seg i 😬 

• Liker 21
Skrevet
Missy1 skrev (12 minutter siden):

Egentlig mest spent på å se hvordan hun klarer seg uten selftan, uten frisør, uten assistent... og ikke minst, uten mobilkamera å speile seg i 😬 

Håper det stemmer at hun skal bli med når jeg tenker meg om. Tenker at hun selv vil ha veldig godt av nettopp det - en pause fra utseendefokus, egenpleie, assistent og kamera - og heller prøve seg på å innrette seg i en "flokk" med andre, ta sin del av hardt arbeid, takle relasjonelle utfordringer face to face osv. 

Kan bli spennende ! (Hvis jeg gidder å se, er så ufattelig lei av den influenceren) 

• Liker 12
Gjest Finlay
Skrevet
Isild skrev (8 minutter siden):

Tenker at hun selv vil ha veldig godt av nettopp det - en pause fra utseendefokus, egenpleie, assistent og kamera - og heller prøve seg på å innrette seg i en "flokk" med andre, ta sin del av hardt arbeid, takle relasjonelle utfordringer face to face osv. 

Tror også det vil være bra for henne (hvis det stemmer at hun skal delta).

Spent på hvordan hun vil takle å være uten "støtteapparatet" sitt - assistenten og kjæresten - over lang tid. De virker gode å ha i utfordrende situasjoner ellers. Hun virker nokså avhengig av dem.

Skrevet

Hun så vel hvor bra det gikk for Anniken (Annijor) Jørgensen å være med i fjor. Influenser,vegetarianer,skrevet bok... og der stopper vel likhetene tenker jeg... Uansett hva en måtte mene om Anniken, ja det var tårer og drama , så var likevel engasjementet hennes på tv ekte, det kom frem , og derfor ble hun likt. 
SE i samme setting? Time will show... men jeg har ikke trua foråsidetsånn. 

• Liker 19
Skrevet

Jeg tror det kan bli bra med SE på Farmen. Det har flere ganger vært veggiser med, uten at de har hatt problemer med å få i seg nok mat. Ofte spiser alle havregrøt, poteter og kanskje egg til alle måltider uansett. 

• Liker 2
Skrevet
Ville91 skrev (1 time siden):

Jeg tror det kan bli bra med SE på Farmen. Det har flere ganger vært veggiser med, uten at de har hatt problemer med å få i seg nok mat. Ofte spiser alle havregrøt, poteter og kanskje egg til alle måltider uansett. 

De får knapt egg. De spiser jo nesten bare grøt.

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Farmen, ja. Passer nok perfekt for henne som er så dyrekjær. Vi vet alle hvor dypt det stikker. Og hvordan skal hun kunne overleve et sted uten all staffasjen hun til vanlig omgir seg med? Gir det maks en uke før hun er ute.

Jeg følger henne ikke i noen kanaler, men hun dukker opp i snapfeeden iblant, og der er hun i hvert fall ikke noe annet enn en levende reklameplakat lenger. Og alle produkter hun reklamerer for er magiske og episke! Jeg sliter med å finne en shampo magisk, med mindre den tryller håret mitt til ønskelig frisyre hver gang. 

• Liker 9
Skrevet

Tro meg, de blir meget godt kompensert for å være med i programmet. Så tror nok det er en stor motivasjonsfaktor for å delta for de fleste som blir spurt ;) 

• Liker 5
Skrevet
Nasse Nøff ❤ skrev (3 timer siden):

Dere diskuterer som om hun skal på farmen. Men jeg finner ingen bevis på det. Er det bare et rykte? 

Det lurer jeg også på. Svekker troverdigheten her inne hvis det er ingen som kan bevise farmen ryktene før diskusjonen er i gang. 

• Liker 12
Skrevet
Lalunagoid skrev (21 minutter siden):

Det lurer jeg også på. Svekker troverdigheten her inne hvis det er ingen som kan bevise farmen ryktene før diskusjonen er i gang. 

Var en som hadde lest det på jodel og spurte her inne om det var sant... 

• Liker 1
Skrevet
Lalunagoid skrev (1 time siden):

Noen hadde overhørt SE prate om det til assistenten.

Helt sant,med andre ord.

😂

• Liker 3
Skrevet
Nasse Nøff ❤ skrev (6 timer siden):

Dere diskuterer som om hun skal på farmen. Men jeg finner ingen bevis på det. Er det bare et rykte? 

Det er bare et rykte som verserer på Jodel. Jeg kan ikke tenke meg at SE blir med på et prosjekt hvor hun ikke har kontrollen selv.

• Liker 7
Gjest Heartgirl
Skrevet
Isild skrev (13 timer siden):

Hun hadde virkelig hatt godt av å være med på farmen men jeg er stygt redd for at hun ikke hadde taklet hardt arbeid.  Hva skjer når hun får skit under neglene sine. Stakkars kyr om skal melkes med klør av noen negler. Jeg tviler på at Farmen er konseptet for SE. 

Skrevet
Heartgirl skrev (16 minutter siden):

Hun hadde virkelig hatt godt av å være med på farmen men jeg er stygt redd for at hun ikke hadde taklet hardt arbeid.  Hva skjer når hun får skit under neglene sine. Stakkars kyr om skal melkes med klør av noen negler. Jeg tviler på at Farmen er konseptet for SE. 

Jeg tror heller ikke det er konsept for henne. Men tror hun skulle ønske at hun kunne klare å være en tøffing i et sånt program... 

• Liker 3
Skrevet
J.. skrev (8 timer siden):

Noen hadde overhørt SE prate om det til assistenten.

Helt sant,med andre ord.

😂

Den jodelen stemmer 100%. Hun skal på farmen. Hun, assistenten og et filmcrew var innom Norli i Universitetsgata for to dager siden . Der signerte hun den nyeste boken sin. Filmcrewet var med på slep for å filme litt av introduksjonen hennes til farmen kjendis.  Kjæresten min jobber som håndtverker. Per dags dato jobber han med å pusse opp 2.etg i butikken og fikk dermed med seg alt. SE &Co snakket høylytt om Farmen både i og utenfor butikken. 

• Liker 14
Skrevet

Jeg håper virkelig ikke valpebildet på storien hennes betyr at hun har skaffet seg ny valp. Det viser seg jo gang på gang at hun lever et alt for travelt liv til å prioritere valp og alle forpliktelsene det medfølger. En valp trenger å være førsteprioritet helt til den er tenåring/voksen, altså i 1-2 år. Og de trenger at eier er til stede og ikke «kaster dem rundt» fordi de skal ut på reise eller oppdrag. Eller på farmen, hvis det er noe sannhet i det ryktet. 

Disse bloggerne skal på liv og død ha hunder fordi de ser søte ut på bilder, uten å ha peiling på hvor mye som faktisk kreves for å gi hunden både den fysiske og mentale stimulien den trenger for å ha det bra. Ikke minst hvor viktig det er med riktig sosialisering og å forstå hundens kroppspråk. 

• Liker 18
Skrevet
halvehimmelen skrev (1 time siden):

Jeg håper virkelig ikke valpebildet på storien hennes betyr at hun har skaffet seg ny valp. Det viser seg jo gang på gang at hun lever et alt for travelt liv til å prioritere valp og alle forpliktelsene det medfølger. En valp trenger å være førsteprioritet helt til den er tenåring/voksen, altså i 1-2 år. Og de trenger at eier er til stede og ikke «kaster dem rundt» fordi de skal ut på reise eller oppdrag. Eller på farmen, hvis det er noe sannhet i det ryktet. 

Disse bloggerne skal på liv og død ha hunder fordi de ser søte ut på bilder, uten å ha peiling på hvor mye som faktisk kreves for å gi hunden både den fysiske og mentale stimulien den trenger for å ha det bra. Ikke minst hvor viktig det er med riktig sosialisering og å forstå hundens kroppspråk. 

Har ikke sett valpebildet, men kan ikke tro at hun tør/vil gå til anskaffelse av nok en valp. Det er kun kort tid siden hun omplasserte nok en hund til foreldrene fordi hun overhodet ikke er egnet som dyreeier (hun forsøkte selv å skylde på hunden - som bare oppførte seg som en hund) 

Til nå har vel foreldrene overtatt hundene Rigmor, Charlie og Oscar, og to katter hun importerte fra utlandet. Får hun flere dyr nå, så burde noen rundt henne ta affære. Da må det tas tak i. Det er ikke dyrene som er problemet, det er henne. Hun forstår ingenting av ansvaret, treningen og tiden det krever, og har ingen interesse av dyr annet enn å ha de med på instabilder for å fremstå søt selv. 

• Liker 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...