Gjest førstedamen Skrevet 21. desember 2020 #20661 Skrevet 21. desember 2020 Infinity skrev (14 timer siden): Jeg både sier det høyt og vil selvfølgelig skrive det hvis jeg kommer over slike egoistiske utsagn. I disse tider så skal man ikke ha flere partnere samtidig. Punktum. Vis gjerne til bestemmelser om at man kun får ha en partner. Vi er mange som ikke er monogame I Norge. Det er regler for antall nærkontakter men ikke antall partnere.
Kollontaj Skrevet 21. desember 2020 #20662 Skrevet 21. desember 2020 Hold deg helst til en partner og unngå tilfeldige partnere. Har du sex med flere, ha så få partnere som mulig. Unngå kyssing og oralsex. Dersom du allikevel har oralsex, bruk kondom/slikkelapp for å unngå spytt. Ikke del sexleketøy. Kilde: https://www.helsenorge.no/koronavirus/rad-for-koronahverdagen/ 28
Shavasa Skrevet 21. desember 2020 #20663 Skrevet 21. desember 2020 mjaus skrev (8 timer siden): kanskje "respektløst" av meg å påstå, men var det ikke sånn at sophie elise ble ranet i paris like etter kim kardashian ble ranet i paris.. ? Jo, å sto et lite eventyr inne på bloggen når det skjedde. Hun å venninna som sprang etter og fikk hjelp av sivil politi som startet en biljakt 🤦🏼♀️😂 23
Shavasa Skrevet 21. desember 2020 #20664 Skrevet 21. desember 2020 https://sophieelise.blogg.no/1520871381_jeg_ble_ranet_i_paris.html 7
Infinity Skrevet 21. desember 2020 #20665 Skrevet 21. desember 2020 førstedamen skrev (9 timer siden): Vis gjerne til bestemmelser om at man kun får ha en partner. Vi er mange som ikke er monogame I Norge. Det er regler for antall nærkontakter men ikke antall partnere. Vis gjerne til hvor de to er i et fast forhold. .. Dere er mange som ikke er monogame, jammen stakkars dere, ikke en gang under en pandemi kan det vurderes . Håper bestemor viser forståelse for det. 18
Zenhouse Skrevet 21. desember 2020 #20666 Skrevet 21. desember 2020 Shavasa skrev (2 timer siden): https://sophieelise.blogg.no/1520871381_jeg_ble_ranet_i_paris.html Mai gad... dette er det verste eventyret jeg har lest. 20
kvikksand9 Skrevet 21. desember 2020 #20667 Skrevet 21. desember 2020 Shavasa skrev (4 timer siden): https://sophieelise.blogg.no/1520871381_jeg_ble_ranet_i_paris.html Den første bilen hun forsøkte å haike på stoppet med en gang, og ut hoppet tre menn med våpen. Jeg forsto ingenting og var helt sikker på at vi kom til å dø, de ropte “get in the car” og jeg var helt forberedt på å bli solgt som slaver slik som i “taken”, haha. Charlotte hoppet villig inn og jeg lurte på om hun hadde blitt klin gæren, men hun hadde bare fått med seg hva som virkelig var på gang. Det viste seg at det var sivil-politiet! SNAKK om flaks i uflaks, den aller første bilen var den beste som kunne ha kommet. Det endte i en vill jakt rundt i Paris etter den aktuelle mannen og vi fikk oppleve litt av hvert. 😂😂😂😂😂HAHAHAHAH!!!! 32
DianaV Skrevet 21. desember 2020 #20668 Skrevet 21. desember 2020 kvikksand9 skrev (46 minutter siden): Den første bilen hun forsøkte å haike på stoppet med en gang, og ut hoppet tre menn med våpen. Jeg forsto ingenting og var helt sikker på at vi kom til å dø, de ropte “get in the car” og jeg var helt forberedt på å bli solgt som slaver slik som i “taken”, haha. Charlotte hoppet villig inn og jeg lurte på om hun hadde blitt klin gæren, men hun hadde bare fått med seg hva som virkelig var på gang. Det viste seg at det var sivil-politiet! SNAKK om flaks i uflaks, den aller første bilen var den beste som kunne ha kommet. Det endte i en vill jakt rundt i Paris etter den aktuelle mannen og vi fikk oppleve litt av hvert. 😂😂😂😂😂HAHAHAHAH!!!! 29
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. desember 2020 #20669 Skrevet 21. desember 2020 (endret) Zenhouse skrev (På 21.12.2020 den 11.59): Mai gad... dette er det verste eventyret jeg har lest. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Djungelvrål Skrevet 21. desember 2020 #20670 Skrevet 21. desember 2020 Jane Eyre skrev (17 timer siden): Åja? Er du tankeleser? Hun gjorde det for oppmerksomhet, det er helt klart. Har du en annen teori? 7
Gjest Finlay Skrevet 21. desember 2020 #20671 Skrevet 21. desember 2020 (endret) . Endret 30. desember 2020 av Finlay Slettes pga brudd på opphavsrett.
Djungelvrål Skrevet 21. desember 2020 #20672 Skrevet 21. desember 2020 velociraptor skrev (17 timer siden): Ja. Jeg tror virkelig at unge tenåringsjenter kan se at SE kysser en venninne, tenke at det var et kult bilde, og få lyst å kysse en venninne og dermed være sånn sexy og kul. Jeg tror absolutt ikke at hun styrer folks sexlyst, men hun kan fint styre enkelte menneskers syn på hva som er kult og sexy. Og det er det dette handler om. Jeg tror nesten ikke på at du ikke skjønner dette. Du skjønner vel at hun ikke dater denne Anikken-bloggeren, og at dette kysset, og ikke minst at det tas bilde av og publiseres, ikke handler om sexlyst? Det er rent oppmerksomhetsbehov. Da jeg var i midten av tenårene kysset jeg flere ganger venninner. Alltid på en fest med andre til stede, aldri i et mørkt rom alene med den andre jenta. For det handlet om å fremstå som kul, edgy og sexy, ikke om sexlyst og biseksualitet. Nettopp. Sex selger vettu. Trøkke rompa så mye oppi kamera som mulig og kline med damer. Classy. Hun klina med en annen dame i mai også. Det måtte jo selvsagt deles til hele Norge, ble styr da også. 20
Justlooking Skrevet 21. desember 2020 #20673 Skrevet 21. desember 2020 Finlay skrev (11 minutter siden): Interessant å lese SEs mål for 2020: "Jeg skal gi ut bok i utlandet, og den skal selge greit. Jeg sier «greit» fordi jeg helt ærlig ikke har mål om en internasjonal bestselger i første omgang men heller å etablere meg sånn smått, legge grunnmuren for senere. Og så skal jeg gi ut min tredje bok her hjemme og da satser jeg så klart på en bestselger, og bedre terningkast enn før." Nå ble jo "Forbilde"utgitt i Sverige, men tviler på at den har solgt "greit". SE har iallefall ikke delt noe om det, noe hun temmelig sikkert ville gjort ellers. "Jeg skal starte et comminity, en klubb om du vil, for unge kvinner som trenger å finne likesinnede og få venner. Jeg er i gang med planleggingen og gleder meg til dette. Det blir min måte å gi tilbake på." Denne har vi vel ikke sett noe til? "Min måte å gi tilbake på" var vel de ordene hun brukte da hun startet bokklubb, betalt av Strawberry. "Jeg skal samarbeide tett med en veldedig organisasjon og gi tilbake en del av all inntekten min for å bevare regnskogen. Hver eneste gang jeg gjør et kommersielt samarbeid skal en bit av omsetningen gå direkte dit. Jeg deler mer senere." Javel? Ble dette gjennomført? "Jeg har en idé om en app / plattform som er under utvikling. Men dette er en såpass god idé at det gjelder å slå til fort, før noen andre gjør det. Jeg har allerede vært i prat med flere utviklere og setter dette ordentlig i gang i januar." Snart januar, så det blir jo spennende å se. "Jeg skal lage TV som betyr noe for folk og setter en standard i norsk politikk. Det skal føles skremmende å gjennomføre for meg og det skal vekke følelser hos de som ser på." Grøss! "Jeg skal være mer med folk som utfordrer meg intellektuelt." Er det her Anniken Jørgensen kommer inn i bildet? De har jo tilbrakt så mye tid sammen, visstnok. "Hund.. det må bli en hund. Etter sommeren går jeg inn i et avstandsforhold og jeg har virkelig behov for noen å dele hjemmet mitt med, og det skal være en pelskledd liten skapning. Jeg var ikke ansvarlig nok da jeg hadde Charlie og det har jeg dårlig samvittighet for ofte. Jeg var ikke klar, nå er jeg derimot helt der." 😖 https://sophieelise.blogg.no/mine-mal-for-2020.html Huff og huff. Som vanlig - grandiost selvbilde og minimal selvinnsikt 😀 30
Gjest Tannbein Skrevet 21. desember 2020 #20674 Skrevet 21. desember 2020 Jane Eyre skrev (På 20.12.2020 den 16.32): Jeg er ikke uenig i at hun påvirker men folk kommer til å date og kysse andre mennesker uavhengig av SE. Sophie Elise tjener 7 millioner kroner i året på å påvirke andres levevaner. Hun har jobb som profesjonell påvirker. Hun deler i sosiale medier at hun driter i retningslinjene fra regjeringen og folkehelseinstituttet. Hvordan i huleste kan du mene at hun ikke er et rævva forbilde??? Tror du reklameannonsører hadde kastet SYV MILLIONER KRONER etter henne hvert eneste år dersom andre ikke ble påvirket av og ønsket å gjøre som henne??
Jaymie Skrevet 21. desember 2020 #20675 Skrevet 21. desember 2020 Jane Eyre skrev (19 timer siden): Igjen hvordan har mine innlegg gitt deg en opplevelse av at jeg ikke mener at SE påvirker? Jeg er forsåvidt enig i refleksjonene dine men jeg mener de kommer til kort i denne debatten. Jeg ser ikke hvordan SE med dette bildet kan påvirke mennesker til å kysse mer under denne pandemien. Da tror jeg ikke du forstår målgruppen til Sophie Elise AS. Hennes følgere er hovedsakelig unge tenåringsjenter som kan la seg påvirke til å tro at det er kult å kline med venninner (ikke potensielle kjærester) på fest/ jentekveld. Hun blir sett på som edgy og kul, og de unge vil gjerne kopiere. Jeg husker da min egen ungdomstid, og det var «tøft» å kline med jentene på fester/juleavslutning osv da også, hun burde ikke ha lagt ut dette fordi det signaliserer at man kan gjøre som vanlig og ikke ta ekstra hensyn til smittevern i år pga korona. Det er da ganske enkelt å forstå hva som er problemet her. 19
Gjest Tannbein Skrevet 21. desember 2020 #20676 Skrevet 21. desember 2020 (endret) Jaymie skrev (1 time siden): Da tror jeg ikke du forstår målgruppen til Sophie Elise AS. Hennes følgere er hovedsakelig unge tenåringsjenter som kan la seg påvirke til å tro at det er kult å kline med venninner (ikke potensielle kjærester) på fest/ jentekveld. Hun blir sett på som edgy og kul, og de unge vil gjerne kopiere. Jeg husker da min egen ungdomstid, og det var «tøft» å kline med jentene på fester/juleavslutning osv da også, hun burde ikke ha lagt ut dette fordi det signaliserer at man kan gjøre som vanlig og ikke ta ekstra hensyn til smittevern i år pga korona. Det er da ganske enkelt å forstå hva som er problemet her. Det virker som om det er vanskelig for enkelte å forstå at Sophie Elise ikke er ei random ung jente som bare tar et par bilder med mobilen sin. Sophie Elise er en voksen forretningskvinne som tjener tre ganger så mye som statsministeren på å hylle rumpeimplantater og fronte brudd på folkehelseinstituttets retningslinjer. Tenk så gal verden faktisk har blitt 🥺😭 Endret 21. desember 2020 av Tannbein
BaHare Skrevet 21. desember 2020 #20677 Skrevet 21. desember 2020 (endret) Det var jammen på tide, blir spennende å se svaret fra Sophie Elise AS og Strawberry. https://www.forbrukertilsynet.no/varsler-overtredelsesgebyr-for-skjult-reklame-og-brudd-pa-spam-forbudet Endret 21. desember 2020 av BaHare 20
Gjest Lin11 Skrevet 21. desember 2020 #20678 Skrevet 21. desember 2020 Revenge o'Cavatina skrev (22 timer siden): Det er godt gjort å tillegge en lønnet influenser for innflytelse kun på selektivt utvalgte områder basert på ukvalifisert synsing. SE har nylig lansert å være bifil i forbindelse av enda en selvbiografi lett relatert til bokklubben på Litt.Sophie-kontoen hun og Strawberry Publishing nå mottar sanksjoner til prisen av kr. 500 000,- fra Forbrukertilsynet for brudd på Markedsføringsloven. Litt artig at forleggerne hos Strawberry Publishing Magnus Rønningen og Jonas Forsang er de samme navnene behørig knyttet til carolinebergeriksen.no/Treasures AS og redigerings- og kommentarfeltskandalen fra fem å tilbake, med inhabiliteten der Rønningen var sufflør og Forsang produsent for et bestillingsverk som endte i at Forsang "sa opp" en fast stilling i Dagens Næringsliv for å jobbe som frilanser. Det handler om penger og bindinger. Hvis man tror publiseringen av klineriet mellom to organisasjonsnummer til forveksling lik to kvinner som produserer bøker, som plutselig tilsynelatende får seksuelle preferanser for hverandre i en pandemitørke inntektsmessig, publisert på firmaet Sophie Elises firma-Instagramkonto dreide seg om noe annet enn oppmerksomhet for cash, har man bomma totalt på kommunikasjon- og markedsføringskurset 101. Link: Rønningen og Forsang, kompiser, bindinger, og nå forleggere i Strawberry Publishing bak Sophie Elise AS sin andre betalte jobb i form av "bokklubben" Litt.Sophie. https://journalisten.no/magnus-ronningen-amund-djuve-dagens-naeringsliv/tette-band-til-fotballfrues-hjelpere/315890 https://strawberrypublishing.no/om-oss Shady AF!
BaHare Skrevet 21. desember 2020 #20679 Skrevet 21. desember 2020 Revenge o'Cavatina skrev (22 timer siden): Det er godt gjort å tillegge en lønnet influenser for innflytelse kun på selektivt utvalgte områder basert på ukvalifisert synsing. SE har nylig lansert å være bifil i forbindelse av enda en selvbiografi lett relatert til bokklubben på Litt.Sophie-kontoen hun og Strawberry Publishing nå mottar sanksjoner til prisen av kr. 500 000,- fra Forbrukertilsynet for brudd på Markedsføringsloven. Litt artig at forleggerne hos Strawberry Publishing Magnus Rønningen og Jonas Forsang er de samme navnene behørig knyttet til carolinebergeriksen.no/Treasures AS og redigerings- og kommentarfeltskandalen fra fem å tilbake, med inhabiliteten der Rønningen var sufflør og Forsang produsent for et bestillingsverk som endte i at Forsang "sa opp" en fast stilling i Dagens Næringsliv for å jobbe som frilanser. Det handler om penger og bindinger. Hvis man tror publiseringen av klineriet mellom to organisasjonsnummer til forveksling lik to kvinner som produserer bøker, som plutselig tilsynelatende får seksuelle preferanser for hverandre i en pandemitørke inntektsmessig, publisert på firmaet Sophie Elises firma-Instagramkonto dreide seg om noe annet enn oppmerksomhet for cash, har man bomma totalt på kommunikasjon- og markedsføringskurset 101. Link: Rønningen og Forsang, kompiser, bindinger, og nå forleggere i Strawberry Publishing bak Sophie Elise AS sin andre betalte jobb i form av "bokklubben" Litt.Sophie. https://journalisten.no/magnus-ronningen-amund-djuve-dagens-naeringsliv/tette-band-til-fotballfrues-hjelpere/315890 https://strawberrypublishing.no/om-oss Ja, dette var kjente navn. 🤔 interessant. Fortsetter i samme stil ser jeg. 🙄 13
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 22. desember 2020 #20680 Skrevet 22. desember 2020 Har jeg gått glipp av noe? Anniken har kommentert kyssebilde med SE "«Haha, hjelpes, jeg vet faktisk ikke, det er vel ikke det smarteste noen av oss har publisert på internett med tanke på corona. Men det at to jenter kysser er jo. fint det, hehe. Trodde det skulle litt mer til for å «break the Internett»" Jeg har ikke lest noen steder at folk reagerer på at to jenter kysser. Det var kanskje big deal i 2003,, men det er 2020 og alle sluttet å bry seg etter at Madonna og Britney gjorde det. Det folk reagerer på er at de kysser når de ikke er kjærester, i samme kohort eller husstand. Eller har jeg gått glipp av noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå