Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Missy1 skrev (Akkurat nå):

Jeg har kapsel som er ille nok til å operere på nytt og fikk beskjed om at det nesten er garantert at jeg vil få samme kapsling igjen om jeg opererer

Få det ut! Som regel blir resultatet uten implantat overraskende fint :) 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Doris Becker skrev (9 minutter siden):

Alle implantat danner kapsel.Absolutt alle, grad 1.  Grad 2 er ganske vanlig, da er brystet så godt som normalt, men litt hardt, og kanskje litt høyt. 
Mange kvinner ønsker å fjerne implantat, og da helst med kapsel, fordi de opplever problemer, eller er redd for problemer hvis kapselen etterlates. Men under muskel er ikke det mulig, hvis man ønsker det. Bare delvis. Noen få gjør det, men det kan perforere lungene og i det hele tatt er det meget komplisert, med store arr.

Du kan google enbloc, Breast Implant Illness, her er noen norske linker:

https://cosmoclinic.no/plastisk-kirurgi-oslo/brystforstorrelse/fjerne-silikon

https://cliniquebellevue.no/en-bloc-kapselektomi-capsulectomy/

Jeg fjernet implantatene mine, og det var kapsling uten at jeg visste det. Kapslingen var så ille at implantatet hadde begynt å «svette silikon», og endret form. Oppfordrer alle som har hatt silikon lenge å fjerne det, og oppfordrer alle som vurderer silikon til å la vær! Jeg angrer på at jeg gjorde det, ung og dum🙃

• Liker 7
  • Hjerte 8
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (19 minutter siden):

Få det ut! Som regel blir resultatet uten implantat overraskende fint :) 

Jeg anbefaler ingen å operere inn silikon, jeg ville ikke gjort det igjen for å si det sånn. Men det er dyrt å fjerne de selv uten korreksjon i ettertid. Og jeg opererte på grunn av ensidig heng, så skal jeg ta de ut ønsker jeg å få snurpet sammen det som er igjen 🤓 har ikke økonomi til det nå

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosmakroni skrev (15 timer siden):

Jeg fjernet implantatene mine, og det var kapsling uten at jeg visste det. Kapslingen var så ille at implantatet hadde begynt å «svette silikon», og endret form. Oppfordrer alle som har hatt silikon lenge å fjerne det, og oppfordrer alle som vurderer silikon til å la vær! Jeg angrer på at jeg gjorde det, ung og dum🙃

Det er en horribel industri. Det er mange kvinner som sliter med kapsling og lekkasje. Spesielt med implantat produsert 2010-2014 og da textured.  Allergan er trukket tilbake også her, men Eurosilicone ikke. Tror det kommer. De er også linket til krefttypen ALCL.
Mange kvinner går med dette operert inn. Og de får ingen beskjed om at det er tilbakekalt.

https://www.tga.gov.au/news/safety-alerts/breast-implants-and-anaplastic-large-cell-lymphoma

Godt du fikk det ut! ❤️ 

Endret av Doris Becker
  • Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missy1 skrev (3 minutter siden):

Jeg anbefaler ingen å operere inn silikon, jeg ville ikke gjort det igjen for å si det sånn. Men det er dyrt å fjerne de selv uten korreksjon i ettertid. Og jeg opererte på grunn av ensidig heng, så skal jeg ta de ut ønsker jeg å få snurpet sammen det som er igjen 🤓 har ikke økonomi til det nå

Søk om det gjennom fastlegen! Det nytter for mange. Jeg håper du får det til ❤️ 

https://www.ahus.no/behandlinger/fjerning-av-kosmetiske-brystimplantater/

Endret av Doris Becker
  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (3 minutter siden):

Søk om det gjennom fastlegen! Det nytter for mange. Jeg håper du får det til ❤️ 

https://www.ahus.no/behandlinger/fjerning-av-kosmetiske-brystimplantater/

Jeg har ingen plager så jeg oppfyller ikke kriteriene for å få det dekket i det offentlige. Men kjekt å vite om jeg evt skulle begynne å bli plaget :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Doris Becker skrev (4 minutter siden):

Det er en horribel industri. Det er mange kvinner som sliter med kapsling og lekkasje. Spesielt med implantat produsert 2010-2014 og da textured.  Allergan er trukket tilabake også her, men Eurosilicone ikke. Tror det kommer. De er også linket til krefttypen ALCL.
Mange kvinner går med dette operert inn. Og de får ingen beskjed om at det er tilbakekalt.

https://www.tga.gov.au/news/safety-alerts/breast-implants-and-anaplastic-large-cell-lymphoma

Godt du fikk det ut! ❤️ 

Ja, hadde eurosilicone grovteksturert, heldigvis over muskel. En helt jævlig industri ja… 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missy1 skrev (2 minutter siden):

Jeg har ingen plager så jeg oppfyller ikke kriteriene for å få det dekket i det offentlige. Men kjekt å vite om jeg evt skulle begynne å bli plaget :)

Jeg hadde heller ingen plager, men følte at de hørte til en annen tid… Da jeg fjernet de og fikk vite hvor farlig de var fikk jeg sjokk! Hadde nok vært ekstremt ille om jeg ikke fjernet de, vet heller ikke alle konsekvensene enda.. 

Endret av Kokosmakroni
  • Liker 2
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missy1 skrev (35 minutter siden):

Du kan be om mammografi. Mange blir overrasket over hva de finner, forkalkninger og  lekkasjer vil synes der, men gir ikke alltid smerter. Som @Kokosmakroni skrev, så får mange vite om det først når de fjerner dem... Kanskje har du en type som er tilbakekalt også? Om ikke her , så i andre land. Det kan også føre fram!

Endret av Doris Becker
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosmakroni skrev (33 minutter siden):

Jeg hadde heller ingen plager, men følte at de hørte til en annen tid… Da jeg fjernet de og fikk vite hvor farlig de var fikk jeg sjokk! Hadde nok vært ekstremt ille om jeg ikke fjernet de, vet heller ikke alle konsekvensene enda.. 

Hm. Jeg har hatt mine i over ti år, null plager og de kjennes like ut i dag som da de var nye og hadde gått seg til. Alltid grudd meg til den dagen jeg eventuelt må ta de ut, for de er seriøst noe av det beste jeg har gjort for meg selv i livet, uten at jeg promoterer det for andre i livet mitt. Både vil og vil ikke havne i et kaninhull med informasjon jeg ikke visste fantes kjenner jeg...

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (12 minutter siden):

Du kan be om mammografi. Mange blir overrasket over hva de finner, forkalkninger og  lekkasjer vil synes der, men gir ikke alltid smerter. Som @Kokosmakroni skrev, så får mange vite om det først når de fjerner dem... Kanskje har du en type som er tilbakekalt også? Om ikke her , så i andre land. Det kan også føre fram!

Jeg fjernet de privat men de renset kapslene bare uten å fjerne de… så gikk jeg til fastlegen som henviste meg videre for å fjerne kapslene pga den typen (eurosilicone grovteksturert) er tilbakekalt i andre land osv, men fikk avslag offentlig…

Endret av Kokosmakroni
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermines skrev (4 timer siden):

Stor Update- Rutiner vi har for H, time for time.

Det møtte meg  på «utforsk» når jeg gikk på snap i dag. Er hun ikke riktig navlet? 

Redigerer meg selv; hun ER ikke riktig navlet.

De har fått hjelp til å få rutiner på han. Ei som har vært hos de i en uke. 

I tillegg så sier hun at de skal bli enda mer bevisst på å ikke eksponere han, men 7-8 snapper så er det bare videoer av han, og ansiktet hans. Som hun sa hun skulle slutte å dele. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PissiPus skrev (42 minutter siden):

Hm. Jeg har hatt mine i over ti år, null plager og de kjennes like ut i dag som da de var nye og hadde gått seg til. Alltid grudd meg til den dagen jeg eventuelt må ta de ut, for de er seriøst noe av det beste jeg har gjort for meg selv i livet, uten at jeg promoterer det for andre i livet mitt. Både vil og vil ikke havne i et kaninhull med informasjon jeg ikke visste fantes kjenner jeg...

Da lar du være å google :) Mange kvinner  har implantater uten å melde om problemer.  Men jeg ville undersøkt med kirurgen som satte dem inn, hvilken type det er, og om de bør byttes. De anbefaler å komme til kontroll etter 10 år, uansett. 

Endret av Doris Becker
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stoltskeiv skrev (24 minutter siden):

De har fått hjelp til å få rutiner på han. Ei som har vært hos de i en uke. 

I tillegg så sier hun at de skal bli enda mer bevisst på å ikke eksponere han, men 7-8 snapper så er det bare videoer av han, og ansiktet hans. Som hun sa hun skulle slutte å dele. 

Bare det å legge ut rutinene... Jeg blir så trist.Og sint.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (4 minutter siden):

Helt enig. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hvilke nye inngrep hun har gjort på seg selv igjen. Men at baby brukes som innhold i hennes kanaler for å finansiere dette, er totalt forkastelig.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (5 minutter siden):

Og det å endre ansiktet sitt - for en baby er jo det så forvirrende og utrygt 🥹 

Så nettopp snap-story og hun har absolutt gjort noe med øyepartiet.. hun prøver å skjule det med eye patches da hun snakker direkte til kameraet, men det er fortsatt tydelig at hun ser annerledes ut.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Doris Becker - du har hatt mange gode innlegg med viktige linker over de siste sidene! :)

Innleggene er svært viktige med tanke på at Sophie Elise AS i 12 år nå har hatt et ekstremt fokus på slike operasjoner av ulike varianter, hun har valgt å tjene penger på forsøke å påvirke andre til å drive med det som er helsefarlige og unødvendige kosmetiske operasjoner.

Det verste er at hun tydelig ikke greier å moderere seg selv nå etter at hun er blitt mor. Endringene mor har gjort på seg selv nå er så omfattende at det er nok til å påvirke barn negativt, få barn til å bli usikker fordi mors utseende endrer seg. For ikke å snakke om at mors ansikt er som en stiv maske, som igjen gjør at barnet ikke vil lære å tolke mors reaksjoner og humør og tilbakemeldinger på en normal måte. Dermed fratas også barnet en enormt viktig mulighet for utvikling. Og alt fordi mor selvskader med disse unødvendige kosmetiske operasjonene for å få oppmerksomhet og tjene mer penger, samtidig som hun fortsetter å eksponere eget barn skamløst for å få penger til å fortsette disse kosmetiske selvskadingsoperasjonene.

Hvor mange ganger har hun lagt inn og tatt ut brystimplantater? Hvor mange ganger har hun gjort det samme i setet? (man kan jo tenke seg følgene om protesene i setet skader nerver og muskler og vev der. Har hun andre implantater - kinn, hake?

Å vise de reelle konsekvensene man risikerer om man opererer inn silikonimplantater, er så viktig!

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hva det «traumatiske» hun har hintet om noen uker nå er? Det som skjedde mens hun var i LA som hun ikke vil snakke om - enda.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (6 timer siden):

Feil.

Hun har tatt botox.

Screenshot_20241209_160946_Snapchat.jpg

Tror ikke noe på det.  Og det er garantert ikke 2 år siden hun tok sist.  Hun hadde det samme katt i motvind trynet etter farmen. Operert da også 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...