Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Doris Becker skrev (1 time siden):

Bare det å legge ut rutinene... Jeg blir så trist.Og sint.

Og at det står «kos» på timeplanen… altså… det burde ikke stå, det er noe du gir «hele tiden»…

Må si at å se SSI mot Elisabeth Asserson-Ingebrigtsen…det er 2 mnd mellom ungene. Ja EAI delte en del rundt rutiner i starten, men framsto mer som «litt usikker ung mor som er mye alene uten far i starten». Hun viser innimellom ansiktet på jentungen, men ut ifra det jeg er innom der (50% av dagene kanskje?) vet jeg i grunnen veldig lite om den ungen kontra de fleste andre influenserbarn. Det er primært utstyr, som jeg tenker er innafor, og nå mest normale ting som «de vokser så fort, så kos når hun sover på meg, det skjer jo nesten ikke mer». Sier ikke at EAI er plettfri, men kontrasten mot SSI og en del andre er stor. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (8 timer siden):

Feil.

Hun har tatt botox.

Screenshot_20241209_160946_Snapchat.jpg

Hun tok selvfølgelig ikke kun fillers i LA.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Djungelvrål skrev (10 timer siden):

De ser ikke lekkasjer, forkalkninger eller arrvev på mammografi. 

Ville uansett aldri ha stappet mine kapslede bryster inn i en mammografi maskin 🫣😄 hvis de ikke er sprukne eller skadet fra før så blir de det garantert av en runde i den maskinen 

Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
Skrevet

Helt tydelige forandringer her ja… 

Vil kalle det for selvskading.

IMG_5620.png

• Liker 20
  • Nyttig 5
Skrevet
Doris Becker skrev (10 minutter siden):

De kan dette :) De klemmer  kun vevet inn der, så får du ultralyd etterpå. Viktigste er å finne ut hva du har i kroppen, produsent, og år de er produsert, og en kontroll hos kirurgen som satte dem inn. Dette skal være gratis. Du har rett på jornalen din, og kontroll etter 10 år anbefales.  Er det bekymringer rundt implantatene, så får du henvisning fra fastlegen. Noen må dessverre ta det privat, koster vel da 2-3000kr. 

Som sagt jeg har ingen bekymring egentlig. Jeg bare kommenterte på at det er sant at det er stor fare for å få kapsling på nytt etter fjerning av hard kapsel. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 4
Skrevet
Eyr skrev (6 minutter siden):

IMG_5620.png

Hun løy i hvert fall om at hun likte smilerynkene sine…  ser litt ut som hun har fått litt fyll på nesa også🤔

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (11 timer siden):

Er det noen som vet hva det «traumatiske» hun har hintet om noen uker nå er? Det som skjedde mens hun var i LA som hun ikke vil snakke om - enda.

Bare spekulasjon, men sikkert noe i forbindelse med NH og MBH

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Enkelt&Komplisert skrev (7 minutter siden):

Ja det var en fornuftig teori!

Skrevet
Eyr skrev (38 minutter siden):

IMG_5620.png

Så sykt.. lurer på hvordan hun kommer til å se ut til slutt... feks om 10 år

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Har hun ingen familie eller gode venner som kan gripe inn? Denne avhengigheten for å forandre på utseende er jo en sykdom hun burde fått hjelp for. Nå som fokuset skulle vært på den lille, og så prioriterer hun dette? Det er forbi all hinsides fornuft 🥲 

• Liker 9
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg lurer på hvordan det er for kjæresten hennes å ha henne som sin kjæreste.. de har ikke vært sammen sååå lenge, allerede har hun forandret hårfarge mange ganger, frisyre- langt-kort-rødt-blondt, og nå.. hva enn som skjedde med ansiktet hennes. Også står han i et intervju og sier han liker henne alle best naturlig. Lurer på hvordan han har det sånn egentlig..

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Enkelt&Komplisert skrev (1 time siden):

Hva er nh og mbh ? 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 7
Skrevet
Nofilter skrev (8 minutter siden):

Hva er nh og mbh ? 

Nora H og Marius B. H

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...