Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Okei, jeg føler jeg har mast mye i denne tråden nå, så tenkte egentlig å ikke mase noe mer på en stund, men alvorlig talt...

Bjerka skrev (3 timer siden):

Journalister eier virkelig ikke skam lenger.
"Bryter tausheten", og hele saken er om at typen til SE har lagt ut ETT bilde på story, som SE har repostet, også har de gjettet på/funnet ut hvor "tilsynelatende" barnevognen er fra. For å understreke hvor dum hele artikkelen er har de beskrevet hvilke emojier som ble brukt under bildet (et hjerte og en babyemoji, tross at ingen lurer!).

Wow.
Dette er faen meg "journalistikk" i bunnsjiktet. 

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 35
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dårligbrukernavn skrev (5 minutter siden):

Okei, jeg føler jeg har mast mye i denne tråden nå, så tenkte egentlig å ikke mase noe mer på en stund, men alvorlig talt...

"Bryter tausheten", og hele saken er om at typen til SE har lagt ut ETT bilde på story, som SE har repostet, også har de gjettet på/funnet ut hvor "tilsynelatende" barnevognen er fra. For å understreke hvor dum hele artikkelen er har de beskrevet hvilke emojier som ble brukt under bildet (et hjerte og en babyemoji, tross at ingen lurer!).

Wow.

Der sa du det selv...hva om å ta seg en bolle.

Endret av kaiturid
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (1 time siden):

Ok. Er det reklame for barnevogna? Uansett betalt eller ikke, vil nok veldig mange av de over sekshundretusen følgerne løpe og kjøpe 😊 

SE har allerede vist frem vogna på Snapchat, så det er gammelt nytt for følgerne. For øvrig er Cybex et av de mest populære vognene nå, så mange som løper og kjøper det uten at det har noe med SE og «Baby H» å gjøre.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg prøver å unngå å kjøoe vogner og andre ting typisk kjente influensere kjøper. Fordi da trur alle jeg er blitt influenset. Selv om cybex er veldig populær vogn, og mange kjøper det. Så får jeg liksom følelsen av at alle tenker det er pga influensere. Men her går jeg etter hva jeg ønsker, men får litt avstand fra disse vognene, fordi "alle" kjøper de 🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (19 minutter siden):

Derfor jeg prøver å unngå å kjøoe vogner og andre ting typisk kjente influensere kjøper. Fordi da trur alle jeg er blitt influenset. Selv om cybex er veldig populær vogn, og mange kjøper det. Så får jeg liksom følelsen av at alle tenker det er pga influensere. Men her går jeg etter hva jeg ønsker, men får litt avstand fra disse vognene, fordi "alle" kjøper de 🙈

Det må da være forsvinnende få som går rundt å tenker at produktene andre har er influenserinspirert bare fordi noen av dem reklamerer for produktende. Var det snakk om en barnevognmodell laget i samarbeid med en influenser er det noe annet.

Jeg blar igjennom snap storien til SE, Emilie Nereng og Tana Mongeau bla av og til (vet ikke helt hvorfor selv 😅), men har likevell ingen aning om hvilke produkter de reklamere for/bruker mye til enhver tid. Jeg tenker du kan senke skuldrene og tenke mye mindre på influenserverden enn du gjør 😊

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hopeful skrev (12 timer siden):

Haha, jeg ble faktisk nesten litt skuffet da jeg så hun hadde kjøpt det, for vi hadde allerede bestemt oss for å kjøpe det. 🙈 Kjøper den likevel da, for den er jo ikke sammenlignbar engang med andre vogner, med de funksjonene den har. Likevel irriterende på en måte, at influensere kjøper det rett før oss. 🙈 Teit tanke egentlig men 🤷🏻‍♀️

Endret av MariaIsabel
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (På 5.5.2024 den 7.03):

Wow.

Veldig enig. Det er så IKKE-nyhet at det gjør helt vondt. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 timer siden):

Wow.

Så enig. Flau artikkel 🙈 Men typisk Se og Hør dette. Neste uke kommer de sikkert med sitt 874 intervju med Wenche Myhre. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerka skrev (3 timer siden):

Så enig. Flau artikkel 🙈 Men typisk Se og Hør dette. Neste uke kommer de sikkert med sitt 874 intervju med Wenche Myhre. 

"Hjemme hos Wenche Myhre". Der har leserne vært oftere enn hos sine egne besteforeldre for å si det sånn 🤣

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BELLA965 skrev (På 5.5.2024 den 0.19):

Keisersnitt er mye verre i etterkant av fødsel ift smerter og rekonvalesens.. 

Det er ingen naturlov som sier det nei. Det er mulig det stemmer statistisk sett, men jeg kjenner både kvinner (heldigvis ikke mange) som har blitt invalide av fødselen og måttet sitte i rullestol i etterkant pga smerter, og andre som har hatt vellykkende keisersnitt med lite smerter og problemer i etterkant. Av de jeg kjenner som har hatt både naturlig fødsel og keisersnitt sier de fleste at keisersnitt var mindre stress, men at det var tungt å føle at man ikke hadde «fått til» å føde.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

velociraptor skrev (16 minutter siden):

Det er ingen naturlov som sier det nei. Det er mulig det stemmer statistisk sett, men jeg kjenner både kvinner (heldigvis ikke mange) som har blitt invalide av fødselen og måttet sitte i rullestol i etterkant pga smerter, og andre som har hatt vellykkende keisersnitt med lite smerter og problemer i etterkant. Av de jeg kjenner som har hatt både naturlig fødsel og keisersnitt sier de fleste at keisersnitt var mindre stress, men at det var tungt å føle at man ikke hadde «fått til» å føde.

Gjort begge deler. Null stress med keisersnitt selv om det ble betent og sprakk opp igjen. Dette ble gjort med tvillinger.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo si at hun har veldig fort helt flat mage igjen etter graviditet! En uke etter fødsel, wow.

Endret av Sinccis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at hun ikke prioriterer å oppdatere some, men barnet, pappaen og det virkelige livet! Håper hun fortsetter sånn, familie først!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest winterchild
Sinccis skrev (43 minutter siden):

Må jo si at hun har veldig fort helt flat mage igjen etter graviditet! En uke etter fødsel, wow.

Det är väl normalt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...