J.. Skrevet 6. april 2024 #40141 Skrevet 6. april 2024 dårligbrukernavn skrev (5 minutter siden): Man skal jo vente minst 6 uker etter fødsel med sex... Så underlivet får tid til å gro. Man har jo et massivt åpent sår inni der liksom... Infeksjonsfare osv. *bør
Xmasclovn Skrevet 6. april 2024 #40142 Skrevet 6. april 2024 dårligbrukernavn skrev (3 minutter siden): Man skal jo vente minst 6 uker etter fødsel med sex... Så underlivet får tid til å gro. Man har jo et massivt åpent sår inni der liksom... Infeksjonsfare osv. Jeg vet. Men du har alltids de som ikke klarer/vil vente, noen selv om de fortsatt blør. Har også hørt/lest «det går bra så lenge man bruker kondom» argumentet flere ganger. Vet ikke hvor mye hold det er i det, da sex ikke har interessert meg så pass tidlig etter fødsel😆
Klink Skrevet 6. april 2024 #40143 Skrevet 6. april 2024 dårligbrukernavn skrev (5 minutter siden): Men hvorfor i alle dager skal man ha barn da (eller ja, i SE sitt tilfelle er det jo innlysende: For å prøve å "redde" karrieren/varemerket/imaget)... Jeg bare syns det er sykt. Spesielt at hun så skamløst broadcaster det for et så stort publikum uten grenser...... I SE sitt tilfelle er det nok kanskje derfor, ja! Man får da barn av den grunnen alle får barn selv om man tenker at man skal gjøre en del ting som før ?
Tough cookie Skrevet 6. april 2024 #40144 Skrevet 6. april 2024 Det er mistenkelig stille på snap i dag. Kanskje fødsel er i gang? 🤔 Vet hun har foreldrene på besøk, men det har jo ikke hindret henne tidligere i å dokumentere.
Missy1 Skrevet 6. april 2024 #40145 Skrevet 6. april 2024 Tough cookie skrev (10 minutter siden): Det er mistenkelig stille på snap i dag. Kanskje fødsel er i gang? 🤔 Vet hun har foreldrene på besøk, men det har jo ikke hindret henne tidligere i å dokumentere. Det handler nok ikke om at noe er på gang, men heller strategi for at du skal tro noe er på gang. Hun bruker jo dette som clickbait for tiden, og jeg vil tro hun bruker det ekstra mye denne helgen som V er bortreist 12 7
Hatsumomo Skrevet 6. april 2024 #40146 Skrevet 6. april 2024 Hva er egentlig problemet til mange av dere i tråden? Sitter å godter seg om virkeligheten som kommer til å dundre innover på SE når hun innser at barnelivet ikke vil bli som planlagt. Det gjelder vel for ALLE vordende førstegangsforeldre, ikke en kjeft som vet hvordan det blir, men som gjerne har planer og ønsker for hvordan de håper det vil bli. Er da ikke noe annerledes for SE bare fordi hun publiserer disse samme type tankene/ønsker offentlig. 7 2 5
Era Vulgaris Skrevet 6. april 2024 #40147 Skrevet 6. april 2024 Hatsumomo skrev (1 time siden): Hva er egentlig problemet til mange av dere i tråden? Sitter å godter seg om virkeligheten som kommer til å dundre innover på SE når hun innser at barnelivet ikke vil bli som planlagt. Det gjelder vel for ALLE vordende førstegangsforeldre, ikke en kjeft som vet hvordan det blir, men som gjerne har planer og ønsker for hvordan de håper det vil bli. Er da ikke noe annerledes for SE bare fordi hun publiserer disse samme type tankene/ønsker offentlig. Jeg vet ikke med deg, men jeg brukte ikke mitt ufødte/nyfødte barn som inntektskilde i et kynisk forsøk på å holde meg relevant i livet. 18 16
Gjest winterchild Skrevet 6. april 2024 #40148 Skrevet 6. april 2024 Missy1 skrev (3 timer siden): Hatsumomo skrev (2 timer siden): Hva er egentlig problemet til mange av dere i tråden? Sitter å godter seg om virkeligheten som kommer til å dundre innover på SE når hun innser at barnelivet ikke vil bli som planlagt. Det gjelder vel for ALLE vordende førstegangsforeldre, ikke en kjeft som vet hvordan det blir, men som gjerne har planer og ønsker for hvordan de håper det vil bli. Er da ikke noe annerledes for SE bare fordi hun publiserer disse samme type tankene/ønsker offentlig. Jag hoppas att du inser att detta inte är en Sophie Elise fan club. Om det är det du är ute efter så kan du skriva i hennes kommentarfält på insta istället, och få bekräftelse där.
Rufs Skrevet 6. april 2024 #40149 Skrevet 6. april 2024 4 hours ago, dårligbrukernavn said: Man skal jo vente minst 6 uker etter fødsel med sex... Så underlivet får tid til å gro. Man har jo et massivt åpent sår inni der liksom... Infeksjonsfare osv. Helt enig i at anbefalingen er å vente og det er risikoer, men det med et stort, åpent sår er en myte altså. Det krymper faktisk ekstremt fort og "lukker" seg og får skorpe kjapt. 1
Hatsumomo Skrevet 6. april 2024 #40150 Skrevet 6. april 2024 (endret) winterchild skrev (13 minutter siden): Jag hoppas att du inser att detta inte är en Sophie Elise fan club. Om det är det du är ute efter så kan du skriva i hennes kommentarfält på insta istället, och få bekräftelse där. Haha, er ikke noe fan, men jeg klarer likevel å skjønne at det er lov å ha urealistiske håp og ønsker om hvordan livet skal være med barn uten å rakke ned mennesket herfra til månen, og regelrett godte seg over denne kommende realiseringen - uavhengig om personen er offentlig eller ei. Endret 6. april 2024 av Hatsumomo 7 3
Hatsumomo Skrevet 6. april 2024 #40151 Skrevet 6. april 2024 Era Vulgaris skrev (1 time siden): Jeg vet ikke med deg, men jeg brukte ikke mitt ufødte/nyfødte barn som inntektskilde i et kynisk forsøk på å holde meg relevant i livet. Nei, og så ? Om du har et problem med at denne personen gjør det så virker det rart å være så vanvittig opptatt av det at man følger personen bare for å rakke ned på denne på et forum. Utrolig bortkastet tid, og virker mer smålig/misunnelse enn noe annet. Men men, hver sin lyst. 3
Gjest winterchild Skrevet 6. april 2024 #40152 Skrevet 6. april 2024 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Haha, er ikke noe fan, men jeg klarer likevel å skjønne at det er lov å ha urealistiske håp og ønsker om hvordan livet skal være med barn uten å rakke ned mennesket herfra til månen, og regelrett godte seg over denne kommende realiseringen - uavhengig om personen er offentlig eller ei. Mitt problem med denna damen är att hon sexualiserar sin graviditet. Det tycker jag är både groteskt och väldigt oroväckande. "Godte" mig inte i att hon kommer att få det vanskligt, har själv tvillingar och vill inte önska hur svårt det kan vara med nyfödda bebisar på någon. Mitt problem är som sagt att hon använder sitt barn som content på ett mycket motbjudande vis, innan han ens är född. Tror ingen i denna tråden hoppas att det ska gå illa för Sophie och barnet, utan de är nog mest oroliga över vilken chock hon kommer att få då hon inser vad mammalivet verkligen innebär. Och så som hon har framställt det och skrivit på SM så har de rätt att vara oroliga.
Xmasclovn Skrevet 6. april 2024 #40153 Skrevet 6. april 2024 Jeg er sikkert late to the party, men heter hun egentlig Sofie og har endret skrivemåten? 1
Missy1 Skrevet 6. april 2024 #40154 Skrevet 6. april 2024 Xmasclovn skrev (45 minutter siden): Jeg er sikkert late to the party, men heter hun egentlig Sofie og har endret skrivemåten? Hun heter Sofie Steen Isachsen Karakteten hennes heter Sophie Elise 7 11
Era Vulgaris Skrevet 6. april 2024 #40155 Skrevet 6. april 2024 Hatsumomo skrev (2 timer siden): Nei, og så ? Om du har et problem med at denne personen gjør det så virker det rart å være så vanvittig opptatt av det at man følger personen bare for å rakke ned på denne på et forum. Utrolig bortkastet tid, og virker mer smålig/misunnelse enn noe annet. Men men, hver sin lyst. Feil. Jeg bekymrer meg for et barn. Og hva er det å misunne? Selge sjela si og barnet sitt for penger. Nei, takk. 13 9
Wald86 Skrevet 6. april 2024 #40156 Skrevet 6. april 2024 (endret) . Endret 11. april 2024 av Wald86 Personvern og sikkerhet 12 3
Hatsumomo Skrevet 6. april 2024 #40157 Skrevet 6. april 2024 Era Vulgaris skrev (56 minutter siden): Feil. Jeg bekymrer meg for et barn. Og hva er det å misunne? Selge sjela si og barnet sitt for penger. Nei, takk. Så du fulgte ikke med på henne før hun ble gravid? 1
Era Vulgaris Skrevet 6. april 2024 #40158 Skrevet 6. april 2024 Hatsumomo skrev (17 minutter siden): Så du fulgte ikke med på henne før hun ble gravid? Hva har det med saken å gjøre? Jeg har aldri fulgt henne. Det hender jeg ser noen av snappene hennes i blant, og det er nok til at jeg synes det hele er svært forstyrret og bekymringsfullt. På barnets vegne. Hvis det er å godte seg, så har du misforstått totalt. 5 4
Hatsumomo Skrevet 6. april 2024 #40159 Skrevet 6. april 2024 Era Vulgaris skrev (7 minutter siden): Hva har det med saken å gjøre? Jeg har aldri fulgt henne. Det hender jeg ser noen av snappene hennes i blant, og det er nok til at jeg synes det hele er svært forstyrret og bekymringsfullt. På barnets vegne. Hvis det er å godte seg, så har du misforstått totalt. Du sier du er opptatt av henne pga et barn. Men hvis du var opptatt av henne før barnet så er det jo andre ting som gjør at du er opptatt av henne, hva er det da? 3 1
Gjest RekkRekk1234 Skrevet 6. april 2024 #40160 Skrevet 6. april 2024 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Du sier du er opptatt av henne pga et barn. Men hvis du var opptatt av henne før barnet så er det jo andre ting som gjør at du er opptatt av henne, hva er det da? nøyaktig det samme som veldig mange andre som tydeligvis henger i denne tråden hele tiden: å diskutere hvert eneste sekund av patetiske "influencere" sine liv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå