Plengionika Skrevet 14. februar 2023 #32221 Del Skrevet 14. februar 2023 Kärcher skrev (13 minutter siden): Jeg har sendt klage til både Kongehuset og NRK. Støtter ikke Kongehuset, og i hvert fall ikke om de ikke kommer med en uttalelse der de tar avstand fra narkotika. Hei. Kan jeg spørre om hva du skrev? Jeg ønsker å sende inn en klage. Jeg har en ung datter selv og syns det er skremmende at slike «forbilder» skal få holde på uten konsekvenser. Denne dama har blitt beskyttet fra altfor mye og får sjeldent konsekvenser. Jeg er har ikke skrevet en klage slik som dette før. Holder det å nevne det jeg har skrevet ovenfor? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 14. februar 2023 #32222 Del Skrevet 14. februar 2023 Ser at TV2 tydeligvis har lest gjennom klagene som har kommet. De har nemlig gjengitt ordlyden i min klage i artikkelen. Bare så innmari synd at NRK ikke tar ansvar for ungdommen de vil at SE skal være forbilde for. Jeg betaler min del av skatt, og på den måten en liten bit av lønna hennes, for at hun skal få pøse ut med sex, kropp og å gi fan. Vel, jeg gir ikke fan i ungdommen, og kommer til å sende enda en klage! 32 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 14. februar 2023 #32223 Del Skrevet 14. februar 2023 Spanky skrev (4 minutter siden): Ser at TV2 tydeligvis har lest gjennom klagene som har kommet. De har nemlig gjengitt ordlyden i min klage i artikkelen. Bare så innmari synd at NRK ikke tar ansvar for ungdommen de vil at SE skal være forbilde for. Jeg betaler min del av skatt, og på den måten en liten bit av lønna hennes, for at hun skal få pøse ut med sex, kropp og å gi fan. Vel, jeg gir ikke fan i ungdommen, og kommer til å sende enda en klage! Så vondt å lese dette: "«Jeg har to døtre som er 13 og 16 år, som forguder SE. Den skaden hun nå har gjort kan ikke tilgies. Dere som arbeidsgiver har et ansvar, som veier tungt. Jeg håper dere tar dette på alvor, en gang for alle». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 14. februar 2023 #32224 Del Skrevet 14. februar 2023 200 klager og null konsekvens… 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 14. februar 2023 #32225 Del Skrevet 14. februar 2023 Fortsett og send klager. Om og om igjen. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 14. februar 2023 #32226 Del Skrevet 14. februar 2023 nyjenta skrev (15 minutter siden): Hadde du samme holdning da Måneskinn ble kastet under bussen? Jeg kjenner ikke til den saken. Hvorfor spør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 14. februar 2023 #32227 Del Skrevet 14. februar 2023 Det er vel en grunn til at NRK ikke har lenket saken på FB. De kommer til å få problemer å imøtese kritikken som ville kommet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 14. februar 2023 #32228 Del Skrevet 14. februar 2023 (endret) Tillitsvalgt i NRK reagerer. -Johansen mener at NRK-ledelsens uttalelse om at bildet ikke er postet i NRK-sammenheng eller på statskanalens plattformer er en «defensiv holdning». https://www.vg.no/rampelys/i/nQmXRL/nrk-vil-ikke-kommentere-sophie-elise-bilde Endret 14. februar 2023 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 14. februar 2023 #32229 Del Skrevet 14. februar 2023 Linazer skrev (Akkurat nå): Det er vel en grunn til at NRK ikke har lenket saken på FB. De kommer til å få problemer å imøtese kritikken som ville kommet. Jepp. De tørr ikke rett og slett. Over 200 klager (and counting) men ingen konsekvens. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sgirl Skrevet 14. februar 2023 Populært innlegg #32230 Del Skrevet 14. februar 2023 Jeg har aldri tidligere klaget på noe ved NRK eller andre medier, men nå er grensen nådd. Tre tenåringsjenter har dødd av overdose de siste ukene. Hvordan våger NRK å innta det standpunktet de nå tar iom at dette ikke skal få noen konsekvenser?? Klag i vei, folkens! Jeg er overbevist om at det hjelper. VG oppdaterer fortløpende. 47 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 14. februar 2023 #32231 Del Skrevet 14. februar 2023 https://info.nrk.no/kontakt/kringkastingsradet/kontakt/?contact-form-hash=5a67fc32517968c62d4a2b7488e8adc55d5e1f59 KLAG! 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest diam0nd Skrevet 14. februar 2023 #32232 Del Skrevet 14. februar 2023 Altså klagene betyr jo ingenting. NRK har gjort en beslutning på den aktuelle casen det blir klagd om allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 14. februar 2023 #32233 Del Skrevet 14. februar 2023 Hat oppriktig lyst å boikotte NRK. Bare synd jeg er tvungen til å betale skatt og dermed får NRK en andel. Dette er skremmende at de ikke forstår konsekvensene det har for ungdommen. De omtaler SE som en storesøster man trenger, men trenger man virkelig en storesøster som forherliger narkotika? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 14. februar 2023 #32234 Del Skrevet 14. februar 2023 Skal ikke alle klager til kringkastingsrådet tas opp der? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2023 #32235 Del Skrevet 14. februar 2023 ATLAS6 skrev (Akkurat nå): De omtaler SE som en storesøster man trenger, men trenger man virkelig en storesøster som forherliger narkotika? Her må jeg rette på deg,da jeg har sett denne referansen flere ganger i tråden. Overskriftene på podepisodene er klipp og lim fra uttalelser i episodene. SE selv omtaler seg og F som "storesøstrene du ikke visste du trengte!",ikke NRK. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lorieen Skrevet 14. februar 2023 Populært innlegg #32236 Del Skrevet 14. februar 2023 (endret) Jeg er nok en gang målløs over NRK sin totale ansvarsfraskrivelse når det kommer til ansettelsen av Sofie Steen Isachsen som trekkplaster for målgruppen unge kvinner i alderen 15-30 år. De siste ukene har vi hatt TRE overdosedødsfall blant tenåringer. Likevel mener altså NRK at en 27 år gammel gjennomoperert kvinne med åpenbart store rusproblemer er egnet til å agere som «en storesøster du ikke visste at du trengte» for unge sårbare jenter for å trekke dem til statskanalen. Hva i HELVETE er det dere tenker med? Hva slags balletak har egentlig denne forstyrrede dama på de høye herrer i NRK? Noe må det være, siden hun åpenbart har fått utdelt et slags «get out of jail free-card» og kan gjøre hva som helst uten at det får en eneste konsekvens. Som skattebetaler og mor til tenåringsdøtre er jeg overhodet ikke interessert i å finansiere lønnsslippen til Steen Isachsen. Hun vant for et par år siden «Gullbarbie», stemt fram av unge mennesker som det verste og farligste forbildet for ungdom. Nå må dere tenke på hva dere gjør. Dette er fullstendig lavmål av NRK. Dere har et samfunnsansvar som en stor medieaktør. TA DET ANSVARET! Dette kan det norske folk faktisk ikke være bekjente av. Jeg blir sint, lei meg og flau over NRK sitt forfall og degenerering. Endret 14. februar 2023 av Lorieen 37 2 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2023 #32237 Del Skrevet 14. februar 2023 Lorieen skrev (2 minutter siden): Likevel mener altså NRK at en 27 år gammel gjennomoperert kvinne med åpenbart store rusproblemer er egnet til å agere som «en storesøster du ikke visste at du trengte» for unge sårbare jenter for å trekke dem til statskanalen. 29 i år,faktisk.. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 14. februar 2023 #32238 Del Skrevet 14. februar 2023 Bare jeg som driter fullstendig i dette og synes det er latterlig å sende klage eller forvente at hun får sparken? Dette burde ikke være noen big deal, overhodet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 14. februar 2023 #32239 Del Skrevet 14. februar 2023 diam0nd skrev (7 minutter siden): Altså klagene betyr jo ingenting. NRK har gjort en beslutning på den aktuelle casen det blir klagd om allerede. Hvis klagene fortsetter å renne inn må NRK ta my stilling til problemet. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2023 #32240 Del Skrevet 14. februar 2023 Stonegiant skrev (Akkurat nå): Bare jeg som driter fullstendig i dette og synes det er latterlig å sende klage eller forvente at hun får sparken? Dette burde ikke være noen big deal, overhodet. Lol. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå