Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Kärcher skrev (13 minutter siden):

Jeg har sendt klage til både Kongehuset og NRK. Støtter ikke Kongehuset, og i hvert fall ikke om de ikke kommer med en uttalelse der de tar avstand fra narkotika.

Hei. Kan jeg spørre om hva du skrev? Jeg ønsker å sende inn en klage. Jeg har en ung datter selv og syns det er skremmende at slike «forbilder»  skal få holde på uten konsekvenser. Denne dama har blitt beskyttet fra altfor mye og får sjeldent konsekvenser. Jeg er har ikke skrevet en klage slik som dette før. Holder det å nevne det jeg har skrevet ovenfor?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at TV2 tydeligvis har lest gjennom klagene som har kommet. De har nemlig gjengitt ordlyden i min klage i artikkelen. Bare så innmari synd at NRK ikke tar ansvar for ungdommen de vil at SE skal være forbilde for. 
Jeg betaler min del av skatt, og på den måten en liten bit av lønna hennes, for at hun skal få pøse ut med sex, kropp og å gi fan. Vel, jeg gir ikke fan i ungdommen, og kommer til å sende enda en klage!

• Liker 32
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanky skrev (4 minutter siden):

Ser at TV2 tydeligvis har lest gjennom klagene som har kommet. De har nemlig gjengitt ordlyden i min klage i artikkelen. Bare så innmari synd at NRK ikke tar ansvar for ungdommen de vil at SE skal være forbilde for. 
Jeg betaler min del av skatt, og på den måten en liten bit av lønna hennes, for at hun skal få pøse ut med sex, kropp og å gi fan. Vel, jeg gir ikke fan i ungdommen, og kommer til å sende enda en klage!

Så vondt å lese dette: "«Jeg har to døtre som er 13 og 16 år, som forguder SE. Den skaden hun nå har gjort kan ikke tilgies. Dere som arbeidsgiver har et ansvar, som veier tungt. Jeg håper dere tar dette på alvor, en gang for alle».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyjenta skrev (15 minutter siden):

Hadde du samme holdning da Måneskinn ble kastet under bussen? 

Jeg kjenner ikke til den saken. Hvorfor spør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel en grunn til at NRK ikke har lenket saken på FB. De kommer til å få problemer å imøtese kritikken som ville kommet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linazer skrev (Akkurat nå):

Det er vel en grunn til at NRK ikke har lenket saken på FB. De kommer til å få problemer å imøtese kritikken som ville kommet. 

Jepp. De tørr ikke rett og slett. Over 200 klager (and counting) men ingen konsekvens. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hat oppriktig lyst å boikotte NRK. Bare synd jeg er tvungen til å betale skatt og dermed får NRK en andel. Dette er skremmende at de ikke forstår konsekvensene det har for ungdommen. De omtaler SE som en storesøster man trenger, men trenger man virkelig en storesøster som forherliger narkotika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ATLAS6 skrev (Akkurat nå):

De omtaler SE som en storesøster man trenger, men trenger man virkelig en storesøster som forherliger narkotika?

Her må jeg rette på deg,da jeg har sett denne referansen flere ganger i tråden.

Overskriftene på podepisodene er klipp og lim fra uttalelser i episodene.

SE selv omtaler seg og F som "storesøstrene du ikke visste du trengte!",ikke NRK.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lorieen skrev (2 minutter siden):

Likevel mener altså NRK at en 27 år gammel gjennomoperert kvinne med åpenbart store rusproblemer er egnet til å agere som «en storesøster du ikke visste at du trengte» for unge sårbare jenter for å trekke dem til statskanalen.

29 i år,faktisk..

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som driter fullstendig i dette og synes det er latterlig å sende klage eller forvente at hun får sparken? Dette burde ikke være noen big deal, overhodet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

diam0nd skrev (7 minutter siden):

Altså klagene betyr jo ingenting. NRK har gjort en beslutning på den aktuelle casen det blir klagd om allerede. 

Hvis klagene fortsetter å renne inn må NRK ta my stilling til problemet. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegiant skrev (Akkurat nå):

Bare jeg som driter fullstendig i dette og synes det er latterlig å sende klage eller forvente at hun får sparken? Dette burde ikke være noen big deal, overhodet.

Lol.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...