Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Entern skrev (2 minutter siden):

Håper du har rett 👍👍👍

Det er noe annet enn "kritikk mot lettkledd influencer" nå. Det er flere poster med ulovlige rusmidler man kan vise til, og NRK har selv sagt at målgruppen er ungdom. Så nå er det alvor. Håper det blir debatt. Hvor er NRK i dette? Når har de tatt den "grundige praten"? De har vel leid inn pr-rådgivere for et par hundretusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lotte-Mei skrev (1 time siden):

Så bra, det øker på med innsendte klager. VG skriver at kl 08.30 idag har det kommet inn 112 klager. Måtte de lytte til dem, ta poenget og våkne opp 🤞🤞🤞

Jeg har også sendt klage nå, rakk det ikke i går. Oppfordrer flere til å gjøre det! 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål: Kan dette bli en politisak? Gir et slikt bilde skjellig grunn til mistanke, slik at politiet kan ransake eller kreve rustest, hvor de så spør hvor dette er anskaffet? 

Ikke at jeg tror de har kapasitet til noe sånt, men teoretisk.

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (4 minutter siden):

Et spørsmål: Kan dette bli en politisak? Gir et slikt bilde skjellig grunn til mistanke, slik at politiet kan ransake eller kreve rustest, hvor de så spør hvor dette er anskaffet? 

Nei.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per nå 112 klager til NRK.

Rød Løper stod utenfor NRK for å stille SE spørsmål men de gikk hun glatt forbi.

Tror hun faktisk har litt svette never akkurat nå,med god grunn.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk for en triumf det blir for henne å få fortsette jobben i statskanalen, med lønn (sannsynligvis god), betalt av bla. Mads Hansen og alle oss som har klaget.

Jeg gremmes. Det er en fryktelig tanke🤢

Det er selve beviset på at hun kan gjøre det hun vil uten følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt standardsvar fra NRK:

"Hei.

Takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Vi setter pris på engasjerte lyttere og seere.

Din klage er notert og videreformidlet til redaksjonen og NRKs ledelse. Når det gjelder bildet hun publiserte på instagram i helgen så skal vi ta en grundig prat med Sophie Elise om det.

Vennlig hilsen / Best regards
Carina
Informasjonskonsulent
NRK Publikumsservice
Telefon: 23 04 70 00
Epost: [email protected]"

Hvem er Carina tro? Ikke noe etternavn. Finner ingen med det navnet når jeg søker innen NRK. Samme med de øvrige. "Hanne", "Anette" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, IreneV said:

Jeg tror ikke det. Høysterett har jo innført rusreformen litt egenhånd. Og det der var vel bare noen få brukerdoser og det blir ikke straffeforfulgt. Ikke bøtelagt en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunaia skrev (3 minutter siden):

Jeg tror ikke det. Høysterett har jo innført rusreformen litt egenhånd. Og det der var vel bare noen få brukerdoser og det blir ikke straffeforfulgt. Ikke bøtelagt en gang.

Lurer på hvem som skaffer dem rusmidlene. De har nok en fast "dealer". Og jeg tror ikke det er små mengder vi snakker her. Politiet kan være på saken. De er ikke spesielt glade i folk som promoterer bruk av rusmidler på sosiale medier.

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sender dere klagen hen? Mailadresse?

jeg fant jeg fant

sendt inn

Endret av Parasoll
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (3 minutter siden):

Lurer på hvem som skaffer dem rusmidlene. De har nok en fast "dealer".

Den skaffer de nok helt selv,via nevnte dealer,ikke la oss starte noen ansvarsfraskrivelse..

Med mindre man lager knark selv,må man jo faktisk oppsøke en dealer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, IreneV said:

Lurer på hvem som skaffer dem rusmidlene. De har nok en fast "dealer". Og jeg tror ikke det er små mengder vi snakker her. Politiet kan være på saken. De er ikke spesielt glade i folk som promoterer bruk av rusmidler på sosiale medier.

Tja, si det. Flere faste kanskje? Det er mye folk på cola i Oslo.

Men jeg tror ikke Oslo-politiet vil røre NH. Av flere grunner - politiet har fått mye kritikk for å jage brukerne og for det andre er kongehuset helt sikkert i dialog med de. 

Kartellene er under konstant oppsikt allerede. De bruker forhåpentligvis ikke ressurser på ei partyjente fra finnmarka. 

Det er NRK som må "straffe" her, tenker jeg. Også bør helsedirektoratet sette i gang i opplysningskampanje om hva det faktisk innebærer å snorte kokain. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (Akkurat nå):

Den skaffer de nok helt selv,via nevnte dealer,ikke la oss starte noen ansvarsfraskrivelse..

Med mindre man lager knark selv,må man jo faktisk oppsøke en dealer.

Jeg gjør det helt motsatte. Jeg håper politiet går etter både SE AS  og NH, som promoterer ulovlige rusmidler på nett, og at de finner ut hvem som leverer dopet til dem. Politiet ransaker folk for mindre grunner enn dette. Av bilder vi har sett, så er det skjellig grunn til å mistenke oppbevaring av større mengder rusmidler på nå kjente adresser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunaia skrev (1 minutt siden):

Tja, si det. Flere faste kanskje? Det er mye folk på cola i Oslo.

Men jeg tror ikke Oslo-politiet vil røre NH. Av flere grunner - politiet har fått mye kritikk for å jage brukerne og for det andre er kongehuset helt sikkert i dialog med de. 

Kartellene er under konstant oppsikt allerede. De bruker forhåpentligvis ikke ressurser på ei partyjente fra finnmarka. 

Det er NRK som må "straffe" her, tenker jeg. Også bør helsedirektoratet sette i gang i opplysningskampanje om hva det faktisk innebærer å snorte kokain. 

NRK har servert kokain til ansatte før:

"En prosjektleder i NRK skal ha brukt og tilbudt kokain til medarbeidere under en årsfest i kanalen."

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/yQKrA/brukte-kokain-paa-nrk-fest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sunaia skrev (4 minutter siden):

Det er NRK som må "straffe" her, tenker jeg.

Er bare SE som må svare for NRK,ikke Nora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne på Jodel, lurer på det samme? Hvis det er på grunn av kongehuset synes jeg det er spesielt, især at Mads Hansen også har slettet det med henvisning til at instgram slettet det på grunn av retningslinjer. Instagram er ikke såå avansert at de klarer å scanne gjennom en bitte liten pose som jeg selv ikke la merke til engang, da hadde nok mye annet også vært slettet.

når det kom til det basseng bildet så drakk og røykte de og media slang seg over det. Finner det merkelig at Nora H plutselig nå blir redusert til kun «en venninne».

41DCBCB8-40AB-418A-B5AB-EDE5CBE7529C.jpeg

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyjenta skrev (1 minutt siden):

Instagram er ikke såå avansert at de klarer å scanne gjennom en bitte liten pose som jeg selv ikke la merke til engang, da hadde nok mye annet også vært slettet.

Du undervurderer AI'en IG og lignende plattformer bruker,og overvurderer kraftig norske influensere/"kongeliges" påvirkning på amerikanske sosiale medier..

Endret av J..
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...