Lorieen Skrevet 13. februar 2023 #32041 Del Skrevet 13. februar 2023 J.. skrev (2 minutter siden): Blir vel den sedvanlige "æ e bare ei lita jente..🥺". Æ prøveee faktiiiisk å finneee mæ sjøøøøøll å sndær ting…. 34 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 13. februar 2023 #32042 Del Skrevet 13. februar 2023 Hvorfor identifiserer ikke Dagbladet Nora? 21 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 13. februar 2023 #32043 Del Skrevet 13. februar 2023 J.. skrev (5 minutter siden): Blir vel den sedvanlige "æ e bare ei lita jente..🥺". Plutselig ikke så kult å gi faen😏 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdsson Skrevet 13. februar 2023 #32044 Del Skrevet 13. februar 2023 8 hours ago, Fru G said: Dette er nok stearin, har sølt sånn på bordet mange ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdsson Skrevet 13. februar 2023 #32045 Del Skrevet 13. februar 2023 14 minutter siden, Glufseguri said: Gleder meg til å se hvordan hun skal snakke seg ut av denne…🍿 Rehab i et par uker er som pisse oss som sliter med rus midt i trynet.. 20 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 13. februar 2023 #32046 Del Skrevet 13. februar 2023 Glufseguri skrev (10 minutter siden): Gleder meg til å se hvordan hun skal snakke seg ut av denne…🍿 Prøver seg vel med det sedvanlige "Herregud a, det var jo bare kødd, folk må ta seg litt champis og slutte å bli så sure" + " Alt jeg gjør er feil uansett, folk må ta seg en bolle, blablabla... hat, hets, mobbing". Hvis ikke det fungerer, så blir det vel usminket "liten jente" uten extensions og tekkelig antrukket på oppfølger hos Lindmo: "Æ legg mæ flat", "mente aldri å støte noen", "det var bare humor, men æ har lært nu" Og etter at NRK har renvasket henne, så blir det en hel episode med bagatellisering av bildet i neste ukes podcast. 33 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 13. februar 2023 #32047 Del Skrevet 13. februar 2023 Sunfl0wer skrev (1 time siden): Får håpe NRK velger å avslutte samarbeidet,men det spørs🙈 31 klager er ikke nok. Kom igjen folkens! 20 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdsson Skrevet 13. februar 2023 #32048 Del Skrevet 13. februar 2023 Kommer et intervju på lindmo etter et par ukers "rehab" ispedd litt bilder fra den vonde tiden Ååååh æ har det så vanskeli` dokker må synes synd på mæ og mæ mæ Nei vettu hva Sofie f*ck deg og alt du står for. Du er ikke noe annet enn kvinnenes svar på Andrew T*te "Forbilde" meg midt i brunøyet as 35 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 13. februar 2023 #32049 Del Skrevet 13. februar 2023 Era Vulgaris skrev (42 minutter siden): SE kommer vel med den vanlige regla si: «Alle må jo skjønne at vi bare køddaaaa, de som ikke skjønte dææææ, må bære fortsætte sett kjeeeedelige liv» Tipper det blir noe sånt. Angrep er det beste forsvar. Eller så drar hun offerkortet. Som til en viss grad er reelt. Men hun har et ansvar som kommersiell aktør og påvirker, og det kan hun ikke løpe fra. Ei heller NRK, som har inngått et samarbeid, der de ønsker å nå et ungt publikum. "NH holdt posen, jeg så den ikke før det var for sent, jeg tar selvsagt avstand fra dop, men jeg har et problem bla bla bla." Men det holder ikke. Fordi dette er ikke første gang hun viser frem ulovlige stoffer for et ungt publikum, for ikke å snakke om de lovlige, som inntas konstant kan det virke som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 13. februar 2023 #32050 Del Skrevet 13. februar 2023 (endret) "Sammen med ei venninne"🤦♀️ Denne venninnen er ikke hvem som helst, men kjæresten til kronprinsessen sin sønn! Tidligere i dag var det avisoppslag om at NH planlegger å bli samboer med M. Pinlig for NRK, og pinlig for kronprinsparet. Nå er det vel på tide for statskanalen å avslutte arbeidsforholdet, og la oss skattebetalere slippe å sponse denne dama. Skulle aldri vært ansatt i utgangspunktet, som det elendige forbildet hun er. Skriv inn til NRK folkens! Endret 13. februar 2023 av K_mb 30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 13. februar 2023 #32051 Del Skrevet 13. februar 2023 Kanskje de bare skulle lage melisglasur. Ingen grunn til å trekke konklusjoner.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Birdsson Skrevet 13. februar 2023 Populært innlegg #32052 Del Skrevet 13. februar 2023 Sofie Steen Isaksen om du ser dette, gi meg en lyd så kan blaze en joint utenfor radioresepsjonen den dagen du er ferdig i NRK. Så kan du få hengt litt med en som har ekte utfordringer med rus og må vente nesten ett år for rehab framfor å kjøpe seg en privat behandlingsplass ispedd litt sexy bilder etc Dm meg 46 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdsson Skrevet 13. februar 2023 #32053 Del Skrevet 13. februar 2023 1 minutt siden, Blizz1 said: Kanskje de bare skulle lage melisglasur. Ingen grunn til å trekke konklusjoner.. Var nok salt til potetgullet eller nøttene i baren. de har en tendens til å være kjipe på saltet på de 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 13. februar 2023 #32054 Del Skrevet 13. februar 2023 Birdsson skrev (2 minutter siden): Var nok salt til potetgullet eller nøttene i baren. de har en tendens til å være kjipe på saltet på de Eventuelt til tequila… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdsson Skrevet 13. februar 2023 #32055 Del Skrevet 13. februar 2023 Just now, Spanky said: Eventuelt til tequila… Regner med at dersom man har til salt i såret så drikker man ekte patròn tequila framfor det ekle sølet sierra med plasthatten, Tror nok det saltet der kostet nærmere 1-1200,- per gram Herlige forbilder 12 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 13. februar 2023 #32056 Del Skrevet 13. februar 2023 8 minutter siden, Blizz1 said: Kanskje de bare skulle lage melisglasur. Ingen grunn til å trekke konklusjoner.. Ja, toaletter er liksom den allerbeste plassen når man vil lage melisglasur. Man kan jo til og med bygge et pepperkakehorehus når man holder på med disse kjøkkensyslene. Dessuten er det jo så rent og fint på do ... 38 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 13. februar 2023 #32057 Del Skrevet 13. februar 2023 Hunter7 skrev (1 minutt siden): Ja, toaletter er liksom den allerbeste plassen når man vil lage melisglasur. Man kan jo til og med bygge et pepperkakehorehus når man holder på med disse kjøkkensyslene. Dessuten er det jo så rent og fint på do ... 🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdsson Skrevet 13. februar 2023 #32058 Del Skrevet 13. februar 2023 13 minutter siden, Blizz1 said: Kanskje de bare skulle lage melisglasur. Ingen grunn til å trekke konklusjoner.. Det er sant! Og kanelboller med glassur og noe kakao er jo en vinner på en søndag. Selv foretrekker jeg skækkao (0,5 gram god hasj og smør, blandet i fløte og kakao, typ rett i kroppen) gi det en liten halvtime så er skituren tatt til nye høyder 😉 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdsson Skrevet 13. februar 2023 #32059 Del Skrevet 13. februar 2023 3 minutter siden, Hunter7 said: Ja, toaletter er liksom den allerbeste plassen når man vil lage melisglasur. Man kan jo til og med bygge et pepperkakehorehus når man holder på med disse kjøkkensyslene. Dessuten er det jo så rent og fint på do ... på vasken er det ren sone, og de beste pepperkakehorehusene smaker best dersom de er limt med pils,coke og melis Det lærte vi i byspeiderne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 13. februar 2023 #32060 Del Skrevet 13. februar 2023 (endret) Hunter7 skrev (8 minutter siden): Ja, toaletter er liksom den allerbeste plassen når man vil lage melisglasur. Man kan jo til og med bygge et pepperkakehorehus når man holder på med disse kjøkkensyslene. Dessuten er det jo så rent og fint på do ... Jeg husker et populært og fancy utested i Oslo som så seg nødt til å spraye matfett på dolokkene. Og det snodige er at ellers velstelte folk, som gjerne klager på litt skjoldete vinglass, det er de samme som står og sniffer kokain fra et dasslokk... Endret 13. februar 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå