Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

J.. skrev (30 minutter siden):

Ja.

Han dumpet henne når de var i nord nå nettopp.

Bokstavelig talt reiste fra henne langs veien så foreldrene måtte komme å hente henne.

For ikke å glemme alle flørtene han har hatt gående mens de har vært "en greie".

Håper for hennes skyld at det ikke blir "en runde til" med de to da. Helt tydelig at han ikke er klar for noe seriøst. Hun har vel desverre for vane å forelske seg hodestups i menn som ikke har noen intensjoner om et varig forhold med henne. 

"Kjærlighetshekt". 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isild skrev (10 minutter siden):

Håper for hennes skyld at det ikke blir "en runde til" med de to da. Helt tydelig at han ikke er klar for noe seriøst. Hun har vel desverre for vane å forelske seg hodestups i menn som ikke har noen intensjoner om et varig forhold med henne. 

"Kjærlighetshekt". 

Hun er jo i og for seg dysfunksjonell selv,så det er ikke rart 9/10 av forholdene hennes går som de går.

Og når det går bra,blir det jo tydeligvis "kjedelig",så.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 minutt siden):

Hun er jo i og for seg dysfunksjonell selv,så det er ikke rart 9/10 av forholdene hennes går som de går.

Og når det går bra,blir det jo tydeligvis "kjedelig",så.

Sant det. Kan virke som om "stabilt og normalt" ikke er noe for henne. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (3 timer siden):

Ja.

Bokstavelig talt reiste fra henne langs veien så foreldrene måtte komme å hente henne.

For ikke å glemme alle flørtene han har hatt gående mens de har vært "en greie".

Så grusomt gjort. Ikke SE-fan akkurat men sånn behandler man ikke damer 😠

Men har alltid mislikt Isak...

• Liker 3
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

Så grusomt gjort. Ikke SE-fan akkurat men sånn behandler man ikke damer 😠

Men har alltid mislikt Isak...

"How you get them,is how you lose them."

Får det man gir,tenker jeg.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (3 minutter siden):

"How you get them,is how you lose them."

Får det man gir,tenker jeg.

Sant nok.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (3 timer siden):

Er han virkelig så fæl og jævlig? Man kan mene mye om Sophie Elise, men det virker som hun har blitt behandlet som en dørmatte av Isak gjennom hele ''forholdet'' deres. Og ingen fortjener å bli tråkka på gang på gang mens de allerede ligger nede og har det vondt. 

• Liker 3
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vic94 skrev (34 minutter siden):

Er han virkelig så fæl og jævlig? Man kan mene mye om Sophie Elise, men det virker som hun har blitt behandlet som en dørmatte av Isak gjennom hele ''forholdet'' deres. Og ingen fortjener å bli tråkka på gang på gang mens de allerede ligger nede og har det vondt. 

Vi vet vel egentlig veldig lite om hvorfor det har vært så mye frem og tilbake som det har vært. Tenk om det er hun som har vært "fæl og jævlig"? Eller kanskje har de begge to vært det.

Det har ikke virket som om hun ligger nede og har det vondt iallefall. For annet enn at hun ikke får vise frem puppene sine på Instagram. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 minutt siden):

Vi vet vel egentlig veldig lite om hvorfor det har vært så mye frem og tilbake som det har vært. Tenk om det er hun som har vært "fæl og jævlig"? Eller kanskje har de begge to vært det.

Det har ikke virket som om hun ligger nede og har det vondt iallefall. For annet enn at hun ikke får vise frem puppene sine på Instagram. 

Det er så sant det du innledningsvis sier om at vi vet egentlig veldig lite. Men om det er tilfelle at han var så brutal i måten han gjorde det slutt på så synes jeg faktisk synd på henne.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vic94 skrev (1 minutt siden):

Det er så sant det du innledningsvis sier om at vi vet egentlig veldig lite. Men om det er tilfelle at han var så brutal i måten han gjorde det slutt på så synes jeg faktisk synd på henne.

Enig i det. Hvis han har "kasta henne ut" av bilen og gjort det slutt ut av det blå - så er jo det veldig brutalt. Med trykk på HVIS.

Det er jo antageligvis en lang forløper til dette,  og en situasjon der og da vi ikke vet noenting om. Det eneste vi egentlig vet er at de villig vekk har vært et "tabloid-par" i denne perioden, de burde holdt alt dette surret privat. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Enig i det. Hvis han har "kasta henne ut" av bilen og gjort det slutt ut av det blå - så er jo det veldig brutalt. Med trykk på HVIS.

Det er jo antageligvis en lang forløper til dette,  og en situasjon der og da vi ikke vet noenting om. Det eneste vi egentlig vet er at de villig vekk har vært et "tabloid-par" i denne perioden, de burde holdt alt dette surret privat. 

De kjørte motorsykkel (..for de som husker når hun plutselig ville ta lappen på det kan jo se grunnen nå..) hvorpå han stoppet og "kastet" henne av langs veien.

Fortalt og bekreftet av både henne selv og VW på Jodel/IG.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (Akkurat nå):

De kjørte motorsykkel (..for de som husker når hun plutselig ville ta lappen på det kan jo se grunnen nå..) hvorpå han stoppet og "kastet" henne av langs veien.

Må si jeg lurer på hva som ble "enden på visa".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 minutt siden):

Må si jeg lurer på hva som ble "enden på visa".

Ut ifra at hun poster daglig om en jakke denne tilfeldige Andreas eier som hun bruker,virker det som hun prøver å få en reaksjon fra Isak.

Fryktelig barnslig,at hun gidder.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (2 timer siden):

Men vi vet jo ikke hvorfor - hva var foranledningen til det? Hvis de kranglet, hva sa eller gjorde hun? Det blir bare spekulasjoner.

Jeg klarer dog ikke å la være å synes litt synd på henne, det har virket veldig tydelig at han kun har brukt henne for å oppnå mer berømmelse.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra at hun poster daglig om en jakke denne tilfeldige Andreas eier som hun bruker,virker det som hun prøver å få en reaksjon fra Isak.

Fryktelig barnslig,at hun gidder.

Den jakken får oppmerksomhet, men denne Andreas har samme etternavn som henne, kan jo være en slektning. 

Ellers får jeg ikke øynene fra den nye overleppen hennes😳

5B402281-A826-41FE-BBE3-C871DD9425C9.jpeg

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (3 minutter siden):

Den jakken får oppmerksomhet, men denne Andreas har samme etternavn som henne, kan jo være en slektning. 

Heh. Den leppa er jo tegnet på! Altså, det er tegnet inn kontur halvveis opp på overleppa. Det er så mange som gjør det for tiden, selv om det ser helt skrekkelig ut i virkeligheten. Det er ikke alltid at det som ser «fint» ut på Instagram, er like ok IRL. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror liksom ikke helt på sånne ville historier. «Ranet» i Paris og «leilighetskjøpet» i Tromsø sitter litt for langt framme i hukommelsen.

• Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (10 minutter siden):

Her lignet hun i grunnen på Erika i RHOBH. Seg selv ligner hun absolutt ikke på.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (4 minutter siden):

Jeg tror liksom ikke helt på sånne ville historier. «Ranet» i Paris og «leilighetskjøpet» i Tromsø sitter litt for langt framme i hukommelsen.

Disse røverhistoriene hadde jeg helt glemt. 

Lying comes easy to that one... 

- overdrivelser og omskriving av sannheter også. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (11 minutter siden):

Heh. Den leppa er jo tegnet på! Altså, det er tegnet inn kontur halvveis opp på overleppa. Det er så mange som gjør det for tiden, selv om det ser helt skrekkelig ut i virkeligheten. Det er ikke alltid at det som ser «fint» ut på Instagram, er like ok IRL. 

Ja, ser at det er brukt kontur, men ser ut som den er blitt fylt opp i tillegg. 

F6780E55-DBBD-4B2A-A66B-702D13C253B4.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...