Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Isild skrev (5 timer siden):

Først tenkte jeg at hun har "pimpet" bunaden med hensikt og vilje (søljene på halv tolv, beltet oppned osv) Men så leste jeg i artikkelen der hun ber kritiske røster ta seg et glass champagne,- at hun hadde gjort sitt beste ift å gjøre det riktig da han ikledde seg bunaden. 

Da er jeg svært fristet til å si at "stokk dum" ikke er så feil altså 😕

Hun gjorde det med vilje, det er helt soleklart.  Et googlesøk og hun kunne klart å få det riktig.  Det var kun for å få oppmerksomhet. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innsidenut skrev (3 timer siden):

Isak har lagt ut bilde med denne teksten, også kommenterer en under. Isak har likt den.

6CBA741F-BD39-4E46-8D71-10A17AB17DB8.jpeg

B4FC3D3B-2A32-4C25-87DB-14E71CF88CAC.jpeg

Jeg syns det er ganske åpenlyst at hele opplegget med å avfølge hverandre lukter svidd. Dette fremstår som bevisst taktikk fra dem begge med kun ett mål - å starte en rykteflom og massiv oppmerksomhet til begges kanaler før han returnerer hjem fra ekspedisjon. De kryptiske svarene hun ga i forbindelse med Gullruten, overdreven fysisk kontakt med Nora, små hint om en ny mann i livet og nå denne pinlige teksten fra Isak. Det er jo en tro kopi av det de gjorde tidligere i år da de skulle få det til å virke som at de hadde slått opp. 

Disse to har blitt Norges svar på Heidi Montag og Spencer Pratt. Kleinere blir det ikke. 

• Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å minne meg om desperasjonen til Anna Rasmussen når oppmerksomheten begynte å dale. Ble drøyere og drøyere for å holde på oppmerksomheten. 

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Fizzypo skrev (1 time siden):

Jeg syns det er ganske åpenlyst at hele opplegget med å avfølge hverandre lukter svidd. Dette fremstår som bevisst taktikk fra dem begge med kun ett mål - å starte en rykteflom og massiv oppmerksomhet til begges kanaler før han returnerer hjem fra ekspedisjon. De kryptiske svarene hun ga i forbindelse med Gullruten, overdreven fysisk kontakt med Nora, små hint om en ny mann i livet og nå denne pinlige teksten fra Isak. Det er jo en tro kopi av det de gjorde tidligere i år da de skulle få det til å virke som at de hadde slått opp. 

Disse to har blitt Norges svar på Heidi Montag og Spencer Pratt. Kleinere blir det ikke. 

Helt enig! Dette er bare pr.

Hadde kun den ene sluttet å følge den andre hadde det sett mer troverdig ut. SE får det også til å se som om hun sluttet å følge etter det brutale seldrapet. Mens sannheten er at hun er så på knærne forelsket at Isak kunne revet hodet av selen med nevene uten at hun hadde mistet interessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (30 minutter siden):

Hadde kun den ene sluttet å følge den andre hadde det sett mer troverdig ut. SE får det også til å se som om hun sluttet å følge etter det brutale seldrapet. Mens sannheten er at hun er så på knærne forelsket at Isak kunne revet hodet av selen med nevene uten at hun hadde mistet interessen.

Hun tålte hverfall fint å se ham bære en død hare slengende, for bare et par uker siden. 

0470FC73-3303-41B4-A777-C0177B1F89CE.png

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Hun har jo selvfølgelig tatt på seg beltet feil med vilje for å få omtale og blest. Dette er hun god på og det er en del av merkevaren å skape engasjement rundt seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finlay skrev (1 time siden):

Jeg begynner også å lure på om det er PR. Men en ting som er litt rart er at kommentaren hennes fortsatt står på hans innlegg og ikke omvendt. Vil det da si at hun har blokket han? Og ikke bare sluttet å følge. Hun var i hvertfall veldig forelsket da hun var i podkasten hos Marte og Janka, samt ho Harm & Hegseth på vgtv og rart hvis den forelskelsen bare blir borte. Og det er litt rart at ikke rød løper har laget sak på SE og Øyvind kokk også 🤔 Kanskje hun gjør det for å få han tidligere til Norge igjen? Ikke godt å vite med den dama 🤪

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (2 timer siden):

Jeg synes ikke de virket sure. De unnskylder henne jo, og sier at det sikkert blir bra neste gang. Jeg fikk følelsen av at de faktisk kan tenke seg å låne ut bunad til henne også neste år.

Leste det som passiv aggressivt, men kan ta feil. Alltid vanskelig med skriftlig kommunikasjon!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (4 timer siden):

Absolutt. Det er så kleint at man neste skulle trodd at de parodierer seg selv. De prøver jo ikke engang å få det til å virke troverdig. 

Som en bikommentar (ikke tilsvar til ditt innlegg) må jeg bare si at jeg finner det litt spesielt at SE er den som blir demonisert og fremstilt som dårlig innflytelse hver gang voksne mennesker i hennes omgangskrets ter seg usmakelig. Da tenker jeg særlig på kommentarene om denne venninnen Nora som liksom er et offer for SE sin negative påvirkning. Eller Isak som mange tydeligvis så på som en real, god gutt som havnet i SE sine klør. Jeg tror ikke et sekund på at SE har den type makt over oppegående mennesker. Jeg tror de alle er av samme ulla og at de omsider fant hverandre. 

• Liker 21
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (9 minutter siden):

Som en bikommentar (ikke tilsvar til ditt innlegg) må jeg bare si at jeg finner det litt spesielt at SE er den som blir demonisert og fremstilt som dårlig innflytelse hver gang voksne mennesker i hennes omgangskrets ter seg usmakelig. Da tenker jeg særlig på kommentarene om denne venninnen Nora som liksom er et offer for SE sin negative påvirkning. Eller Isak som mange tydeligvis så på som en real, god gutt som havnet i SE sine klør. Jeg tror ikke et sekund på at SE har den type makt over oppegående mennesker. Jeg tror de alle er av samme ulla og at de omsider fant hverandre. 

Enig i dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dropp nå flere sider med bunadssnakk! Noe så uinteressant å lese 40 ganger at beltet er snudd opp ned og hun har grist rødvinsflekker. 

Ikke minst sende mail til leverandøren (!!) Av bunaden. Hva slags folk er dere egentlig?? 😂

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (54 minutter siden):

Helt enig, det tror jeg også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masle skrev (På 20.5.2022 den 13.57):

Har tenkt det samme, det gagner ikke han. Tror Jens er fin for Isak der, og sikkert han som kanskje har satt litt kjepper i hjulene inni mellom også. For noen uker siden la hun ut en sangtekst med noe alla slik at vennene hans sa hun var vanskelig osv. Ikke sikkert det var han hun siktet til, men det virker som om Jens er en fin motpol i forhold til SE. Og for Isak er det kanskje greit å ikke ha SE å komme tilbake til etter ? måneder på Grønland. Han er nok bedre tjent med å være seg selv ja uten det kjærlighetsdramaet når NRK skal sende serien fra Grønland på tv. Litt paradoks at det er SE som fikk han til å skrive bok og skaffet han avtale med forlaget også 🙈

Her vil jeg si du kommer med ville spekulasjoner og gir Sofie Steen Isachsen stor makt over forlagsbransjen. Eller kan du kanskje dokumentere at "SE fikk han til å skrive bok og skaffet han avtale med forlaget også"?

Isak Dreyer har ikke skrevet bok. Boken ble til i samarbeid med en nrk journalist. Sannsynligvis på grunn av hans deltakelse i Norges Tøffeste. Boken er gitt ut av Bonnier forlag, og ikke Cappelen Damm, som er forlaget bak bøkene til SE.

Men Sofie Steen Isachsen har kanskje så stor påvirkningskraft på både journalister og forlag at noen telefoner fikser saken?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (1 time siden):

Her vil jeg si du kommer med ville spekulasjoner og gir Sofie Steen Isachsen stor makt over forlagsbransjen. Eller kan du kanskje dokumentere at "SE fikk han til å skrive bok og skaffet han avtale med forlaget også"?

Isak Dreyer har ikke skrevet bok. Boken ble til i samarbeid med en nrk journalist. Sannsynligvis på grunn av hans deltakelse i Norges Tøffeste. Boken er gitt ut av Bonnier forlag, og ikke Cappelen Damm, som er forlaget bak bøkene til SE.

Men Sofie Steen Isachsen har kanskje så stor påvirkningskraft på både journalister og forlag at noen telefoner fikser saken?

Sophie ga ut siste boken på strawberry som ble solgt til Bonnier. 
Link https://e24.no/naeringsliv/i/7dwB2v/tjente-raatt-paa-strawberry-bonnier-kjoeper-ut-forlagsgrunderne

https://bonnierforlag.no/shop/forfattere/sophie-elise-isachsen

Endret av Justlooking
Linker
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludder
Zenhouse skrev (12 timer siden):

Hun tålte hverfall fint å se ham bære en død hare slengende, for bare et par uker siden. 

(Fjernet bildet)

Jeg mener ikke å være prippen, men når du legger ut bilde av dødt dyr, kan du heller putte det i spoiler og med en kort forklaring av hva som er i spoileren, slik at de av oss om som er litt skjørere enn gjennomsnittet slipper å se det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oida skrev (7 timer siden):

Mener hun nevnte det i programmet Gjett hvem med Steinar Sagen. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (13 timer siden):

Absolutt. Det er så kleint at man neste skulle trodd at de parodierer seg selv. De prøver jo ikke engang å få det til å virke troverdig. 

Jeg tror du har helt rett. Det er ikke "stakkars Nora". Hun er i aller høyeste grad med på denne pågående festen. Mulig hun tenker at det er rask vei til kjendisstatus, men at hun er et offer på noen måte, nei. Sophie Elise fremstår som en diva i sine vennskap, jeg tror de som velger å være med henne aksepterer dette og er en blanding av fan og venn. For noen så kan det sikkert være spennende å være "sexy" på IG sammen med SE som har 500 000 følgere. 

Det de kanskje ikke tenker så mye over, er at SE er "urørlig" og fredet i media, men det er ikke de. Deres eget omdømme kan fort få noen riper. 

Endret av Isild
  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (7 timer siden):

Takk rettelse:) 

BaHare skrev (1 time siden):

Mener hun nevnte det i programmet Gjett hvem med Steinar Sagen. 

Godt mulig hun har sagt dette, jeg ser ingen programmer hun deltar i, orker bare ikke fjaset hennes.

Men nå er det en kjent sak at Sofie Steen Isachsen har et lemfeldig forhold til sannheten. Som for eksempel leilighetskjøpet i Tromsø. Det er ingen som får meg til å tro at det bare er å knipse med fingrene for STE, så legger et forlag kontrakten på bordet og en journalist stiller opp for å skrive bok.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 timer siden):

Jeg tror du har helt rett. Det er ikke "stakkars Nora". Hun er i aller høyeste grad med på denne pågående festen. Mulig hun tenker at det er rask vei til kjendisstatus, men at hun er et offer på noen måte, nei. Sophie Elise fremstår som en diva i sine vennskap, jeg tror de som velger å være med henne aksepterer dette og er en blanding av fan og venn. For noen så kan det sikkert være spennende å være "sexy" på IG sammen med SE som har 500 000 følgere. 

Det de kanskje ikke tenker så mye over, er at SE er "urørlig" og fredet i media, men det er ikke de. Deres eget omdømme kan fort få noen riper. 

Enig på alle punkter. Vi skal aldri glemme at menneskene hun omgås med er voksne, myndige og med ansvar for egne handlinger. Å være venn med henne betyr nok for mange en kort vei til kjendisstatus, økt antall følgere og diverse samarbeid. Se på Victoria Warrer - hvem er hun egentlig? Hennes kobling til SE har skaffet henne et samarbeid med Mymuse. Eller Joakim Kleven som har skapt et navn for seg selv, nok til å bli invitert av TV2 til å være med i Skal vi Danse. Fetisha tror jeg heller ikke hadde vært en kjent personlighet som hadde landet samarbeid med Zalando hvis ikke det hadde vært for publisiteten vennskapet med SE medførte. 

Som du poengterte tenker disse menneskene lite over at de ikke har mottatt fritak fra kritikk slik SE har. Når stormen stilner og SE finner seg en ny personlighet og matchende vennekrets (eller tilbehør) er det de som står igjen som svarteper. 

Endret av Fizzypo
Skrivefeil
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...