Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, hulillerunde skrev:

Tror hun sa på story at han skal komme tilbake den 14. september

Det var egentlig 24 aug, så da er det utsatt igjen ja 🙄

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Heisann1234 skrev:

Det var egentlig 24 aug, så da er det utsatt igjen ja 🙄

Skjønner ikke hvorfor hun skaffet seg hund😳 blir ikke overrasket om det blir utsatt igjen...hun må jo få gjort ferdig boken som skal gis ut i oktober... 

er det ikke merkelig at en bok som ikke er ferdig ennå, og som dermed ikke har gått igjennom korrektur etc. skal gis ut om en måned? man skulle tro at kvalitetssikring tok lengre tid enn som så

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, hulillerunde skrev:

Skjønner ikke hvorfor hun skaffet seg hund😳 blir ikke overrasket om det blir utsatt igjen...hun må jo få gjort ferdig boken som skal gis ut i oktober... 

er det ikke merkelig at en bok som ikke er ferdig ennå, og som dermed ikke har gått igjennom korrektur etc. skal gis ut om en måned? man skulle tro at kvalitetssikring tok lengre tid enn som så

Tror hu utsetter det hele tiden i håp om at folk skal glemme det 😅 Men hvis man leser kommentarfeltet så har hu rett i det og, en hel gjeng med asspatters.

Endret av Heisann1234
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2020 den 0.11, Emmelise skrev:

Unnskyld meg, men er jeg den eneste som reagerer på at hun tilsynelatende har brettet ut det teppet (og seg selv) i en kornåker?

Altså, landets matproduksjon må man gjerne la være å kødde med selv om man har en trang til å ta slutty bilder...

Trodde dette var tull, det var det jammen ikke. SE skal ha ros for å ha så mye humor at hun parodierer seg selv og firmaet sitt som en kornåker surprise. Jeg lo og lo og lo av disse bildene!

Forhåpentligvis ble ingen kornaks skadet under parodien. Det må jo være en parodi? Ingen er vel så tette i nøtta at de anstrenger seg for å posere så ubekvemt i en åker på ramme alvor? Jeg klarer ikke å ta dette seriøst, i hvert fall. Dette kan ikke være et forbilde for unge mennesker. Vi kommer til å gå tom for mel.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Trodde dette var tull, det var det jammen ikke. SE skal ha ros for å ha så mye humor at hun parodierer seg selv og firmaet sitt som en kornåker surprise. Jeg lo og lo og lo av disse bildene!

Forhåpentligvis ble ingen kornaks skadet under parodien. Det må jo være en parodi? Ingen er vel så tette i nøtta at de anstrenger seg for å posere så ubekvemt i en åker på ramme alvor? Jeg klarer ikke å ta dette seriøst, i hvert fall. Dette kan ikke være et forbilde for unge mennesker. Vi kommer til å gå tom for mel.

Jeg tenkte også at det hele så parodisk ut. Skikkelig mislykket shoot. "Horete i kornåker" eller hva de forsøkte på her så bare utrolig billig og harry ut. Skrevingen var ikke sexy men vulgær, og snakeskin-toppen så jalla ut i de omgivelsene  - det hele så ut som "kødd". 

Hadde jeg en sånn "tilstelning" i min kornåker hadde jeg blitt hoppende forbanna forøvrig.  

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så på Eveline Karlsens youtube-vlog at hun var gjest i en ny podcast som SE skal hoste. Noen som vet hva det er?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, iansak skrev:

Er vi ikke litt ferdige og lei sophie Elise nå?

Så lenge vi gir henne den oppmerksomheten hun trenger, så fortsetter hun til denne såkalte reisen sin..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av et avstandsforhold SE og kjæresten har😏

Forrige uke tok han noen dager fri for å være med på Skappel-lanseringen, og denne uken skal de nyte noen dager i en glasshytte i en åker. 

Hektiske dager, men håper de snart får tid til å hente hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Finlay skrev:

Litt av et avstandsforhold SE og kjæresten har😏

Forrige uke tok han noen dager fri for å være med på Skappel-lanseringen, og denne uken skal de nyte noen dager i en glasshytte i en åker. 

Hektiske dager, men håper de snart får tid til å hente hunden.

Må ha tid til å ta slutty bilder i åker før snøen kommer. Kan ikke ha en masete valp rundt seg da vettu 🙄

prioriteringer... 🤦🏼‍♀️

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol kokt sammen med intet mindre enn 3 betalte reklameinnlegg i en og samme IG-post/story.

Har tipset FO.

(Reklame for opphold,klær og mat)

20200907_182606.jpg

20200907_182554.jpg

20200907_182536.jpg

Endret av J..
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke skjønne at hun ikke savner Oscar ??? Hun har mulighet til å hente han når som helst men enda ikke gjort det. Tror muligens hun merker at Oscar liker K bedre, hun sa jo dette i en vlog eller story. Hun snakker til han med gneldrende babystemme og bruker han som rekvisitt- på dette tidspunkt er hunden komfortabel med hvem som helst andre enn sin faktiske eier ... trist men sant. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2020 den 18.49, Karpe skrev:

Kan ikke skjønne at hun ikke savner Oscar ??? Hun har mulighet til å hente han når som helst men enda ikke gjort det. Tror muligens hun merker at Oscar liker K bedre, hun sa jo dette i en vlog eller story. Hun snakker til han med gneldrende babystemme og bruker han som rekvisitt- på dette tidspunkt er hunden komfortabel med hvem som helst andre enn sin faktiske eier ... trist men sant. 

Kan ikke fatte at noen vil gi bort dyr til henne. Det er forkastelig at hun behandler de som pynt og et tilbehør for å være fin på SoMe.

(P.S. De to kommentarene jeg skrev om SE tidligere i tråden var tull. Synes det var gøy å late som jeg var en tenåringsjente som var blodfan av SE og kalle kritikere mobbere. Godt få var så enige )

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massevis av ny umerket reklame på Instagram som hun også linker til i snap story. Er ikke så viktig å følge de reglene tydeligvis 🙄

0C9FA891-1E2E-48BD-ACE6-6FC54D4B1EFB.png

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun prøver å snike seg unna reglene med merking av reklame ved å be leserne spørre i kommentarfeltet på insta hvis de lurer på hvor klærne hun har på seg er fra osv. Hun legger ut på snapstory og skriver «har du spørsmål om klærne jeg har på meg, spør i kommentarfelt på insta, jeg svarer alltid der». Skjult reklame? Hun vil jo at folk skal spørre hvor klærne er kjøpt, og det er garantert fordi hun får fordeler av å vise frem klærne. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Missy1 skrev:

Hun prøver å snike seg unna reglene med merking av reklame ved å be leserne spørre i kommentarfeltet på insta hvis de lurer på hvor klærne hun har på seg er fra osv. Hun legger ut på snapstory og skriver «har du spørsmål om klærne jeg har på meg, spør i kommentarfelt på insta, jeg svarer alltid der». Skjult reklame? Hun vil jo at folk skal spørre hvor klærne er kjøpt, og det er garantert fordi hun får fordeler av å vise frem klærne. 

Som @pøbelsara sier, dette er en ekte drittbransje. Denne influenseren har brukt denne måten å omgå markedsføringsloven på, i årevis, kanskje alltid. Det er allment kjent at da denne typen markedsføring var fersk var det flere penger å hente på å skjule at det var reklame, mulig det er slik fremdeles. SE har også uttalt at hun ikke vil merke/ikke vil merke tydelig, fordi da vil hennes kanaler se ut som ren reklame. Hun er altså på det rene med at det hun gjør er reklame (slik som på skjermdumpene fra IG-kontoen hennes), samtidig som hun vet at ved å ikke merke kan hun narre «nettvenninnene» til å tro at hun driver med «uskyldig» deling av informasjon til sine følgere. SE driver med andre ord en svært bevisst form for skjult reklame og har gjort det lenge, og på gjerdet sitter FT og lar det skje, år etter år. I tillegg er det reinspikka lureri overfor de (altfor) unge følgerne hennes.

Endret av Pust
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...