Hulderen Skrevet 3. september 2020 #19261 Del Skrevet 3. september 2020 De sitter også og sier at de har designet genserne. Det er direkte løyn. Det er Dorthe Skappel som har designet dem, Sophie Elise og Kaspar har bare valgt navnene på modellene. »Jeg ville forsøke å skape en kolleksjon som med sitt design og utseende gjenskaper noe av den nærheten som finnes mellom to mennesker. Tykke varme gensere og jakker til å krype inn i. Navnene på plaggene har Sophie og Kasper satt. » https://skappelstrikk.no/kolleksjon/skappel-x-sophie-elise-aw20/ 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 3. september 2020 #19262 Del Skrevet 3. september 2020 22 minutter siden, iansak skrev: Så god morgen Borge intervjuet nå. De sitter å sier at Kasper deler angsten sin fordi han oppriktig vil hjelpe andre og ikke for å tjene penger osv fordi «det er en del av jobben» slik det er for sophie Elise, samtidig som han sier han jobber med litt forskjellige prosjekter og å bringe personer sammen (og studerer psykologi) bare for meg dette ble litt feil? Han legger jo fint inn disse prosjektene sine så folk skal bli nyskjærrig og dermed prøver han jo og tjene penger (lage en jobb ut av angsten) eller tolket jeg dette helt feil? En student som tjener penger på reklame for dyre gensere i dårlig kvalitet og som mener seg klok og erfaren nok til å påvirke andres psyke (det er jo det han sier, egentlig!) ... Skummelt. Han har nå trådt inn i gruppen «offentlig person» og bør være forsiktig med hva han sier og gjør. Kanskje han bør få en egen tråd i forumet? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 3. september 2020 #19263 Del Skrevet 3. september 2020 7 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Ser hun la ut et bilde på insta om bokklubben. Er det de kjedelige farge coverene/omslagene som folk roser opp i skyene? 😳 Du kan jo lage det selv i paint, hvor eksklusivt omslag kan det da være? På nettsiden så står det "En bok i måneden, med et eksklusivt omslag". Mange forfattere legger mye omtanke i hvordan bøkene skal se ut.... også presterer denne boklubben å ta 300 kr for dette, inkludert kruseduller og meninger fra en influenser som ikke en gang er en ekte forfatter og bokleser. Det er et hån mot forfatterne som legger ned mye omtanke og arbeid i bøkene sine. Dette kaller de for EKSKLUSIVT! De gikk fra den under(original omslaget) til det over... også kaller de det for "eksklusivt". 😳 En bokklubb så nær svindel har jeg aldri sett maken til. Fatter ikke at folk betaler for dette! Heller støtt forfatteren ved å handle via normal butikk, de får nok mer igjen for det enn for kjøp via bokklubb. Har du så mye penger at du ikke vet hvor du skal bruke dem. Støtt kreftforeningen eller noen andre som kan gjøre en forskjell. Ikke støtt slik svindel som dette. Det "eksklusive" designet gjør jo at tittelen ikke gir så mye mening. Manglende tegnsetting er i originalen løst ved linjeskift. I SE sin skjønte jeg rett og slett ikke tittelen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 3. september 2020 #19264 Del Skrevet 3. september 2020 33 minutter siden, Soeuh skrev: Det "eksklusive" designet gjør jo at tittelen ikke gir så mye mening. Manglende tegnsetting er i originalen løst ved linjeskift. I SE sin skjønte jeg rett og slett ikke tittelen. Nok et SE prosjekt som er halvgjort. Hun gjør ingenting skikkelig! Virker som hun kommer 1/4del inn i et prosjekt for så å bare gi faen, for hun vet at det selger uansett. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. september 2020 #19265 Del Skrevet 3. september 2020 🖤 Umerket reklame 🖤 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mheihei Skrevet 3. september 2020 #19266 Del Skrevet 3. september 2020 (endret) 2 timer siden, J.. skrev: 🖤 Umerket reklame 🖤 Og FOR en caption til den bildeserien da. Vet ikke hva som er verst jeg, å være den kjæresten eller å være hun..... For ikke å nevne: «slutty» bilder til Instagram? Er det ikke hun som skal være så «feministisk» da? Det er vel ikke akkurat det beste ordet å bruke da.. Endret 3. september 2020 av Mheihei 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 4. september 2020 #19267 Del Skrevet 4. september 2020 For et bilde! Ser ut som hun synes det er helt vidunderlig å få skræve skikkelig ut på Instagram, etter flere dager i varm ullgenser🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. september 2020 #19268 Del Skrevet 4. september 2020 24 minutter siden, Finlay skrev: For et bilde! Ser ut som hun synes det er helt vidunderlig å få skræve skikkelig ut på Instagram, etter flere dager i varm ullgenser🤢 På SC har hun postet samme bilde,med "swipe up" rett på dåsa.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deedee_ Skrevet 4. september 2020 #19269 Del Skrevet 4. september 2020 10 timer siden, Mheihei skrev: Og FOR en caption til den bildeserien da. Vet ikke hva som er verst jeg, å være den kjæresten eller å være hun..... For ikke å nevne: «slutty» bilder til Instagram? Er det ikke hun som skal være så «feministisk» da? Det er vel ikke akkurat det beste ordet å bruke da.. Jo mer hun legger ut om kjæresten og forholdet deres, jo dårligere får hun fyren til å fremstå. Før når han var anonym så tenkte jeg at han var for god for henne, nå tenker jeg at han ikke kan være helt i vater. Greit nok at hun vil ødelegge sitt eget rykte, men hun trenger vel ikke å dra kjæresten sin med seg? 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 4. september 2020 #19270 Del Skrevet 4. september 2020 Hvis kjæresten noen gang blir psykolog - HVEM vil føle seg komfortabel med å sitte foran denne fyren å utlevere sine innerste tanker og følelser? Vi vet jo altfor mye om hans privatliv! Vi vet at psykologen synes det er hot med en kvinnekropp fylt med implantater i hofter, bryst og rumpe. At han liker å ta "slutty" bilder av kjæresten sin sånn at hun kan legge dem ut på internett for 440 000 følgere. Eller hvis han ikke har anledning kan søsteren hans ta denne viktige jobben. Vi vet til og med at psykologen liker trekant. Kort sagt, vi vet ALTFOR MYE om psykologen! Hvis han noengang fullfører studiet, frykter jeg at de valgene han har tatt ift. SE er svært ødeleggende for karrieren. Med mindre han satser på å bli en slags kjendispsykolog eller en norsk variant av shaman Durek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. september 2020 #19271 Del Skrevet 4. september 2020 7 timer siden, Finlay skrev: For et bilde! Ser ut som hun synes det er helt vidunderlig å få skræve skikkelig ut på Instagram, etter flere dager i varm ullgenser🤢 Ser ut som om hun skal føde. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 4. september 2020 #19272 Del Skrevet 4. september 2020 Akkurat nå, Apocalypte skrev: Ser ut som om hun skal føde. Eller til gynekologisk undersøkelse. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 4. september 2020 #19273 Del Skrevet 4. september 2020 Unnskyld meg, men er jeg den eneste som reagerer på at hun tilsynelatende har brettet ut det teppet (og seg selv) i en kornåker? Altså, landets matproduksjon må man gjerne la være å kødde med selv om man har en trang til å ta slutty bilder... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 5. september 2020 #19274 Del Skrevet 5. september 2020 9 timer siden, Emmelise skrev: Unnskyld meg, men er jeg den eneste som reagerer på at hun tilsynelatende har brettet ut det teppet (og seg selv) i en kornåker? Altså, landets matproduksjon må man gjerne la være å kødde med selv om man har en trang til å ta slutty bilder... Det er slike påvirkere vi ikke trenger. De går foran med sine dårlige og tildels farlige eksempler og lokker naive sjeler til å gjøre det samme. 😡 La maten vår være i fred, Sophie Elise! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. september 2020 #19275 Del Skrevet 5. september 2020 De skrevebildene var rett og slett svært lite vellykket. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 5. september 2020 #19276 Del Skrevet 5. september 2020 9 minutter siden, Isild skrev: De skrevebildene var rett og slett svært lite vellykket. Helt enig. For en gangs skyld ser det ikke ut som hun nyter det selv heller. Ser heller ut som noe som MÅ gjøres. (Som den "jobben" det vel er, uten at jeg helt forstår hvorfor.) Får følelsen av noe sånt som dette: "Kasper, årke du å kjør tel Son å ta nån bilda der æ skræve i kornåkeren? Åsså passe du på at det e nån aks foran f***a, sånn at det blir litt sånn slutty-kunstnerisk liksom. Min estetikk liksom." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 5. september 2020 #19277 Del Skrevet 5. september 2020 Vi som bor i Son er ikke så enormt happy for at Son er blitt hennes nye favoritt-kulisse for slutty photoshoots 🥴 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 5. september 2020 #19278 Del Skrevet 5. september 2020 1 time siden, Finlay skrev: Helt enig. For en gangs skyld ser det ikke ut som hun nyter det selv heller. Ser heller ut som noe som MÅ gjøres. (Som den "jobben" det vel er, uten at jeg helt forstår hvorfor.) Får følelsen av noe sånt som dette: "Kasper, årke du å kjør tel Son å ta nån bilda der æ skræve i kornåkeren? Åsså passe du på at det e nån aks foran f***a, sånn at det blir litt sånn slutty-kunstnerisk liksom. Min estetikk liksom." Fyfaen nå lo jeg hardt 😂 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetgull Skrevet 6. september 2020 #19279 Del Skrevet 6. september 2020 Er det noen som vet om Oscar er tilbake enda? Da ville vi vel sett masse spam med Oscar? Det er jo veldig på overtid i forhold til når hun sa han skulle komme tilbake. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 6. september 2020 #19280 Del Skrevet 6. september 2020 55 minutter siden, Potetgull skrev: Er det noen som vet om Oscar er tilbake enda? Da ville vi vel sett masse spam med Oscar? Det er jo veldig på overtid i forhold til når hun sa han skulle komme tilbake. Tror hun sa på story at han skal komme tilbake den 14. september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå