Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men for å svare på spørsmålet hennes, ja det er «to  much»! Faktisk verre enn noen gang 😱

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Gjest bienvilleparish
Skrevet (endret)

Den instastoryen med den glitrende kjolen 😳 i helsikke å pæreform ho har fått 

Endret av bienvilleparish
Skrevet

Ser ikke ut i måneskinn!😑 Trur forøvrig ikke helt på at det var en glipp å legge det ut på MS.. Kan godt være at hun gjorde det med vilje for å skape blest og deretter sletta det for å late som om det var et uhell.. Hun veit jo at folk tar printscreen og sprer det rundt. Hun som er så kalkulerende!

• Liker 19
Skrevet

Jeg trykket følger på Instagram kontoen til kirurgen hennes (privat konto) og «office dogen» deres er en Griffon😅 Sikkert slik SE fikk ideen om å kjøpe den hunderasen🙄

• Liker 18
Skrevet
2 minutter siden, Xxxxhei skrev:

Jeg trykket følger på Instagram kontoen til kirurgen hennes (privat konto) og «office dogen» deres er en Griffon😅 Sikkert slik SE fikk ideen om å kjøpe den hunderasen🙄

Sminkøren hennes har samme hunden,hun har delt bilder/videoer av den flere ganger.

Startet nok der.

• Liker 5
Skrevet

Tynne lår og DE hoftene.  Jaja, hver sin smak.  Ser ut som om hun lagt puter inn i sidene under kjolen. 

• Liker 14
Skrevet

Oi... Går det an å håpe at det opererte området er hovent enda? 😲

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, Jenki skrev:

Oi... Går det an å håpe at det opererte området er hovent enda? 😲

Har operert hoften selv (av medisinske årsaker..),det blir knapt hevelse der,så.. 🙄

• Liker 10
Skrevet

Hvis det er meningen at hoftene skal se ut som på de siste bildene vist her, så har hun nok desverre nå blitt helt "blind" når det gjelder plastiske operasjoner. 

• Liker 26
Skrevet

Altså, har jeg forstått det rett: 

Hun har med brask og bram fjernet deformerte og farlige brystimplantater fra rumpa som hun har vist frem OG klaget over/angret på de siste månedene, lagt inn nye, og smalt samtidig til med et par ekstraputer på selve hoftene med det samme hun var i farta? Var den siste nye endringen en del av den underkommuniserte planen hele tiden, i likhet med de nye brystimplantatene?

• Liker 28
Skrevet
11 minutter siden, Revenge o'Cavatina said:

Hun har med brask og bram fjernet deformerte og farlige brystimplantater fra rumpa som hun har vist frem OG klaget over/angret på de siste månedene, lagt inn nye, og smalt samtidig til med et par ekstraputer på selve hoftene med det samme hun var i farta? Var den siste nye endringen en del av den underkommuniserte planen hele tiden, i likhet med de nye brystimplantatene?

Ja. 

Skrevet

Tenk å gå rundt i det virkelige liv,å se ut som dårlig photoshop.

20191215_194113.png

• Liker 38
Skrevet

Man ser mye tykkere ut med så brede hofter, tidligere såg hun ut som hun var på nedre del av normalvektig, bildene i glitterkjolen så ser hun veldig mye tyngre ut... Og bare pga hoftene😅

Hofteimplantat blir jo hovedsakelig brukt av transkjønnede mann til dame, da menn ofte har veldig smale hofter. SE hadde opprinnelig normal størrelse på hoftene for sin høyde, det skal ikke mye til før det ser vulgært ut😕

Men jeg synes også veldig synd på henne, for hun leser sikkert kommentarene her inne og hun må jo gråte i frustrasjon foran speilet når ingenting med henne er godt nok i hennes øyne😔

• Liker 26
Skrevet (endret)
46 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Helt tydelig. Og hun "hylles" som vanlig for å advare andre unge jenter mot å operere seg "billig". Det er ikke sikkert den opprinnelige rumpeoperasjonen var billig ( billig = feil og farlig, og enklere å komme unna med som forklaring) - Kanskje det heller handler om at hun hun ønsket seg disse hoftene "to match". 

Personlig syns jeg slike hofter ser svært unaturlig ut, noe mer enn det skal jeg ikke kommentere dem. 

Endret av Isild
Fjernet en setning.
  • Liker 20
Skrevet (endret)

Er hun ikke ganske lav? Må jo se ganske "butt" ut med så brede hofter? Som ei litta pære

Endret av Flisespikker
  • Liker 17
Skrevet
2 minutter siden, Flisespikker skrev:

Er hun ikke ganske lav? Må jo se ganske "butt" ut med så brede hofter? Som ei litta pære

Jo.

Typ 157?

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, Isild skrev:

Helt tydelig. Og hun "hylles" som vanlig for å advare andre unge jenter mot å operere seg "billig". Jeg tror ikke egentlig på at den baken hun hadde var billig eller feil, jeg tror hun ønsket nettopp disse hoftene "to match". 

Hofter som ser ut som buksene til "vettene" fra OL på Lillehammer i 94 er tydeligvis in. 

Hadde hun hatet den gamle stumpen så mye som hun påstår, hadde hun ikke trykket den opp i kameraet hele tiden heller. 
løgnene hennes er så enkle å gjennomskue... 

• Liker 33
Skrevet

Har ikke lest tråden her, så det kan hende det er tatt opp, men hva heter det syndromet hvor du har et forvrengt selvbilde? Du tror du ser helt annerledes ut og mange med dette syndromet/denne sykdommen opererer seg selv masse, slik som SE gjør. Jeg mener at hun har mange gode venner og familie rundt seg, de burde ha tatt tak i denne problematikken for lenge siden. Jeg skal ikke kommentere på utseende hennes, men det er tydelig at hun er svært syk. 

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, Oline12 skrev:

Har ikke lest tråden her, så det kan hende det er tatt opp, men hva heter det syndromet hvor du har et forvrengt selvbilde? Du tror du ser helt annerledes ut og mange med dette syndromet/denne sykdommen opererer seg selv masse, slik som SE gjør. Jeg mener at hun har mange gode venner og familie rundt seg, de burde ha tatt tak i denne problematikken for lenge siden. Jeg skal ikke kommentere på utseende hennes, men det er tydelig at hun er svært syk. 

Dysmorfobie.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...