elisaday Skrevet 4. desember 2017 #5921 Del Skrevet 4. desember 2017 Aaaah kunst altså. Alltid rom for forskjellige tolkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrodeF Skrevet 4. desember 2017 #5922 Del Skrevet 4. desember 2017 Det er ikke noen tvil om at hun selger kroppen sin for penger, hele karrieren er bygget opp på utfordrende bilder av pupper og rumpe, hun har jo ingenting av substans å komme med. Tjener seg rik på unge jenter med komplekser og dårlige selvbilde, samt kåte smågutter som trenger noe å kose seg til. Det er trist at norske bedrifter sponser en så kynisk person. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 4. desember 2017 #5923 Del Skrevet 4. desember 2017 Synes det er helt forferdelig at folk (som SE, Kylie Jenner, Kim K osv) skal tjene seg rike på kun være overfladisk og selvopptatte. Hva faen har skjedd med verden?! 😯 Fælt at unge jenter i dag har slike overfladiske og falske kjendiser å se opp til. Når jeg sier falsk, så mener jeg pga de fikser mye på både kropp og utseende. Lurer på hvordan hun hadde sett om hun lot hver å fylle hele tryne med botox og fillers. Hun må vel bare fortsette, hvis ikke kan ansiktet bli løs og hengete? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helhvete Skrevet 4. desember 2017 #5924 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) 1 hour ago, elisaday said: Du skrev du ikke husket å ha sett SE i et alice kostyme i samme innlegg Og jeg poengterer, "Jeg har hvertfall ikke sett SE posere i alice in wonderland-kjole med bryset ute.. ". Poenget mitt var at maleren ikke har malt henne akkurat som hun er, så det å ta maleriet og at hun har vært åpen om ritalin, og strekke det helt ut til "hun snorter kokain!" er litt langt. Man ser at det er henne i bildet, ja, men det er ikke det samme som at hun faktisk snorter kokain også er det jo dronninga som snorter? Så hvis du tenker at det ikke finnes rom for kreativitet eller tolkning og at det MÅ være portrett av virkeligheten, så er det jo ikke SE som snorter Endret 4. desember 2017 av Helhvete 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 4. desember 2017 #5925 Del Skrevet 4. desember 2017 1 time siden, elisaday skrev: Aaaah kunst altså. Alltid rom for forskjellige tolkninger. Siterer megselv her @Helhvete, så du kan se hva jeg skrev etter å ha svart deg ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 4. desember 2017 #5926 Del Skrevet 4. desember 2017 Hvis dette er det fineste hun noen gang har fått, så vet ikke jeg. At kunstneren ser henne slik..med piller og stoff. At hun er stolt i tillegg. Hekt greit. Har hun glemt hvilke målgruppe hun har, og påvirkningen hun har til disse jentene? Hun vil provosere, uansett så får hun huske ansvaret. Om hun er så viktig, så bør hun huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. desember 2017 #5927 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) 9 timer siden, speilpåveggender skrev: Det jeg skrev var ikke spekulasjoner!? Jeg skrev at jeg skjønner ikke at ikke mediene konfronterer hun med de holdningene hun viser. Sier at hun ville jobbet som eskorte/prostituert om hun ikke jobbet som blogger, og poserer stolt foran et bilde av hun hvor hun sniffer kokain og tar piller, hva for et "Forbilde" er det?! Det er ikke bare utseendet hennes og kirurgien og kosmetiske injeksjoner som er skadelig for unge jenter å bli påvirket av, men hele holdningen og det hun promoterer som "kult", som å være eskorte WTF: Hun kunne like gjerne sagt til fjortisjentene: Gjør som jeg da vel, operer pupper, rumpe, hofter og nesa to ganger og haka to ganger. Si at den store opererte rumpa og den flate fettsugde magen din plutselig bare kom fordi du trente 3 ganger. Bruk restylane og botox i ansiktet, helst mange ganger pr. år. Bruk også kokain og popp piller. Ikke glem å sette på falske vipper i tillegg til å bruke påsatt hår og parykker. For guds skyld, ALDRI vis deg selv uten vipper, dollyducklepper og microblada bryn, og ikke glem å påstå at du er helt naturlig! Folk kunne jo se hvordan du virkelig så ut!! Ikke vik! Grøss. Bruk reseptbelagte tabletter for akne og si du har får kvisefri hud av kremer. Gi deg selv en masse psykiatriske diagnoser, da blir man edgy. Mye lettere å diagnostisere seg selv, stress å gå til lege. Lat som om du er for dyrevern og plante vern og krig og fred å sånn, men bare bruk den sponsede sminka og den dritdyre skinnveska di for det. Og det kuleste en kan ønske å være i hele verden er eskortepike (hore). Sånn jenter, nå er dere like kule som meg . Endret 4. desember 2017 av Peonjenta 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 4. desember 2017 #5928 Del Skrevet 4. desember 2017 5 timer siden, Helhvete skrev: Og jeg poengterer, "Jeg har hvertfall ikke sett SE posere i alice in wonderland-kjole med bryset ute.. ". Poenget mitt var at maleren ikke har malt henne akkurat som hun er, så det å ta maleriet og at hun har vært åpen om ritalin, og strekke det helt ut til "hun snorter kokain!" er litt langt. Man ser at det er henne i bildet, ja, men det er ikke det samme som at hun faktisk snorter kokain også er det jo dronninga som snorter? Så hvis du tenker at det ikke finnes rom for kreativitet eller tolkning og at det MÅ være portrett av virkeligheten, så er det jo ikke SE som snorter Nå er det jo ikke hva vi har sett, men hva han mener er typisk SE. Alle andre kan tolke og gruble så mye de vil, det er like fullt hans mening om henne og den er SE strålende fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 4. desember 2017 #5929 Del Skrevet 4. desember 2017 Det er vel alle sidene av personligheten til henne som sitter rundt ett bord. Skulle gjerne sett hele bildet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 5. desember 2017 #5930 Del Skrevet 5. desember 2017 18 timer siden, elisaday skrev: Sofie Elise sine egne ord om rusbruk. Sikkert helt ærlig og den fulle sannhet om både bruk og substabs, hun er jo kjent for ærligheten sin. http://www.tv2.no/a/8651813/ Ærlig? Forskjell på et åpent sinn, og høl i hue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 5. desember 2017 #5931 Del Skrevet 5. desember 2017 19 timer siden, elisaday skrev: Sofie Elise sine egne ord om rusbruk. Sikkert helt ærlig og den fulle sannhet om både bruk og substabs, hun er jo kjent for ærligheten sin. http://www.tv2.no/a/8651813/ Konge!!! 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. desember 2017 #5932 Del Skrevet 5. desember 2017 Og igjen flasher hun operasjonsarr 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 5. desember 2017 #5933 Del Skrevet 5. desember 2017 3 timer siden, pelikanen skrev: Ærlig? Forskjell på et åpent sinn, og høl i hue. Ironi 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 5. desember 2017 #5934 Del Skrevet 5. desember 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarese Skrevet 5. desember 2017 #5935 Del Skrevet 5. desember 2017 Siste innlegget angående ansiktsmaske burde vel strengt tatt vært merket. Men er jo så vanskelig å vite når det er reklame for disse bloggerne. Spesielt når man er en voksen kvinne på 23 år og har hatt dette som jobb i 8 år.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 5. desember 2017 #5936 Del Skrevet 5. desember 2017 Oldnordisk KG-bruker som har glemt login... Normalt er jeg rimelig large, men nå har jeg faktisk sent mail til MyMuse (undertøy) om de virkelig vil assosieres med en person som poserer i deres produkter foran et bilde/maleri der hun sniffer (noe der ligner) kokain!? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mainecoon Skrevet 5. desember 2017 #5937 Del Skrevet 5. desember 2017 8 timer siden, J.. skrev: Og igjen flasher hun operasjonsarr 🙄 Jeg så også arrene. Har de noe med rompa å gjøre eller hva er gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. desember 2017 #5938 Del Skrevet 5. desember 2017 18 minutter siden, Mainecoon skrev: Jeg så også arrene. Har de noe med rompa å gjøre eller hva er gjort? Når de operere rumpa går de inn i rumpesprekken for å skjule arrene (google hvis du vil..) Men de går inn der for å sprøyte inn fett rundt hoftene for å gjøre de bredere.. Ser jo helt tegnefilm (jessica rabbit) ut med liten midje og tynne lår,sammen med enorme pupper,rumpe og hofter.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloi Skrevet 5. desember 2017 #5939 Del Skrevet 5. desember 2017 Eller fettsuger for å sprøyte fett inn i rumpen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 6. desember 2017 #5940 Del Skrevet 6. desember 2017 https://imgur.com/a/d2gFl Fine operasjonsarr etter brazilian butt lift 🙄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå