Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
11 minutter siden, Bloggleseren skrev:

I dag slår SE til med produktplassering av Skin Care-tablettene (både bilde med logo og omtale), selv om innlegget bare er merket med en annonselenke til et par sko: http://sophieelise.blogg.no/1512924241_nesten_p_grten.html

Hun har gjort noe tilsvarende med Hair Care-tablettene nylig.

Er det arroganse som gjør at hun tenker at det bare er å fortsette å kjøre på med snikreklame uten at det får konsekvenser? Dette er så blatantly in your face at jeg synes det er på tide FO slutter med tomme trusler og begynner å faktisk utstede bøter til disse bloggerne.

Rapporter! Jo flere som rapporterer, jo bedre. 

https://forbrukerombudet.no/tips-eller-klage

Endret av orfeus
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Bloggleseren skrev:

I dag slår SE til med produktplassering av Skin Care-tablettene (både bilde med logo og omtale), selv om innlegget bare er merket med en annonselenke til et par sko: http://sophieelise.blogg.no/1512924241_nesten_p_grten.html

Er det arroganse som gjør at hun tenker at det bare er å fortsette å kjøre på med snikreklame uten at det får konsekvenser? Dette er så blatantly in your face at jeg synes det er på tide FO slutter med tomme trusler og begynner å faktisk utstede bøter til disse bloggerne.

Får de bøter i det hele tatt da?  Det virker ikke som om de samme reglene gjelder for bloggere som for andre..

• Liker 2
Skrevet
På 8.12.2017 den 22.11, Peonjenta skrev:

Kan noe man stryker på vippekanten virkelig framkalle spontanabort?

Ikke abortfremkallende for oss mennesker men visstnok for gtiser. Det er ytterst lite de har i av dette stoffet, men likevel... Det er en del av ingredienslista. Anniken Jørgensen (annijor) har forklart det på sin blogg. 

Skrevet
12 hours ago, Bloggleseren said:

Hun får jo ikke konsekvenser :) 

• Liker 4
Skrevet

Går det an for en mann å starte blogg som omhandler klær, sminke og sånn?

• Liker 2
Skrevet
50 minutter siden, Hottrio said:

Går det an for en mann å starte blogg som omhandler klær, sminke og sånn?

Så klart.. Finnes allerede en del av dem på blogg.no.

• Liker 2
Skrevet

Det siste bildet hun la ut som er 7 år gammelt ser ut som en helt annen kvinne, tom øyenfargen er forandret. Og hva var galt med den medfødte nesa hennes?   Ser helt vanlig ut. 

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, Peonjenta skrev:

Det siste bildet hun la ut som er 7 år gammelt ser ut som en helt annen kvinne, tom øyenfargen er forandret. Og hva var galt med den medfødte nesa hennes?   Ser helt vanlig ut. 

Samme lurer jeg på. En helt normal nese. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Litt sutring på snapchat i dag. Hva er det med rosabloggere og behovet for konstant oppmerksomhet? Jeg tror hun har rett i at hun sliter psykisk, men det er IKKE alle de rare diagnosene hun finner på Wikipedia som er greia, det er behovet for oppmerksomhet. Alle som har (eller har observert) førskolebarn vet hva det er ...

Endret av orfeus
Skrevet
On 12/10/2017 at 2:22 PM, elisaday said:

Haha ja her er det minst én klasssisk skrivefeil ala SE 😆

On 12/10/2017 at 2:58 PM, Anna ~ said:

Hvilken feil er en klassisk SE feil?  

Hallo... anybody? Jeg er veldig nysgjerrig. :tongue:

Skrevet
36 minutter siden, Anna ~ skrev:

Jeg og 🙊

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Anna ~ skrev:

Tja ... For eksempel «vandt til» og «det var en overasskelse». 

Til å være forfatter (som det står i instaprofilen) strever hun veldig med språket.

Skrevet
42 minutter siden, orfeus skrev:

Tja ... For eksempel «vandt til» og «det var en overasskelse». 

Til å være forfatter (som det står i instaprofilen) strever hun veldig med språket.

Doble s'er er noe av det verste jeg ser 🙈 Generelt sett er skrivestilen hennes platt og kjedelig med flere unødvendige  skrivefeil. Sånne banale skrivefeil burde ikke noen som lever av å skrive ha. Men dette er jo bare min mening 🙄 Litt "yrkesstolthet" hadde ikke skadet men det er jo SE så hvor mye kan man egentlig forvente? 

• Liker 3
Skrevet (endret)
1 hour ago, elisaday said:

Doble s'er er noe av det verste jeg ser 🙈 Generelt sett er skrivestilen hennes platt og kjedelig med flere unødvendige  skrivefeil. Sånne banale skrivefeil burde ikke noen som lever av å skrive ha. Men dette er jo bare min mening 🙄 Litt "yrkesstolthet" hadde ikke skadet men det er jo SE så hvor mye kan man egentlig forvente? 

Bare vent, nå kommer det snart et innlegg om at hun har dysleksi. Hun følger nøye med på KG og når noe påpekes her inne så kommer det gjerne et innlegg med et motsvar eller en bortforklaring fortløpende.

Endret av ReinaSiete
  • Liker 16
Skrevet
31 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Bare vent, nå kommer det snart et innlegg om at hun har dysleksi. Hun følger nøye med på KG og når noe påpekes her inne så kommer det gjerne et innlegg med et motsvar eller en bortforklaring fortløpende.

Jeg hadde lite lyst til å påpeke skrivefeilene hennes av nettopp denne grunnen... 😆

• Liker 4
Skrevet

Kanskje det ikke er skrivefeil hun er mest opptatt av akkurat nå. 

Skrevet
41 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Haha, garantert! :hoho: Dysleksi er vel snart den eneste "diagnosen" hun ennå ikke har skrytt på seg. :fnise: 

• Liker 7
Skrevet
16 minutter siden, Anna ~ skrev:

Hun har tilsynelatende aldri vært opptatt av det. 

• Liker 6
Skrevet (endret)

56 minutter siden, Anna ~ skrev:

Jaja ... Det var en kommentar rettet til en splitter ny bruker som var svært opptatt av å tale SEs sak - og som hadde akkurat de samme skrivefeilene som er typisk for SE. Disse er ikke et nytt fenomen @Anna ~ Tvert om, bloggen hennes har alltid vært preget av skrivefeil, men man skulle jo tro en kvinne opp i tjueårene, som lever av å skrive, tok seg bryet med å lese korrektur/sjekke stavemåter/bruke retteprogram.

Ellers er hun vel mest opptatt av det vanlige; SE.

Endret av orfeus
Skrevet
På 1.10.2017 den 10.51, Christy89 skrev:

Jeg er så drittlei denne jenta!! :bond: Gud, som hun kan provosere og irritere et menneske! Alt hun sier og gjør er bare så feil!!

Hun skriver masse rett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...