Anonym2467 Skrevet 8. desember 2017 #5981 Skrevet 8. desember 2017 SE reklamerer på snap for vippeserum som er abortfremkallende. Men det var litt sånn pyttpytt fordi det var nok bare noe media bare blåste opp, så var sikkert ikke så farlig. O M G!! Noen MÅ stoppe det menneske fra å ytre sine meninger. Somebody call Anonymous!! 12
Papirfly Skrevet 8. desember 2017 #5982 Skrevet 8. desember 2017 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod.
Djungelvrål Skrevet 8. desember 2017 #5983 Skrevet 8. desember 2017 2 timer siden, Anonym2467 skrev: SE reklamerer på snap for vippeserum som er abortfremkallende. Men det var litt sånn pyttpytt fordi det var nok bare noe media bare blåste opp, så var sikkert ikke så farlig. O M G!! Noen MÅ stoppe det menneske fra å ytre sine meninger. Somebody call Anonymous!! Kan noe man stryker på vippekanten virkelig framkalle spontanabort?
Mnjah Skrevet 8. desember 2017 #5984 Skrevet 8. desember 2017 24 minutter siden, Peonjenta skrev: Kan noe man stryker på vippekanten virkelig framkalle spontanabort? Om ikke annet, så trekkes alt inn i kroppen. Om det så bare er på "vippekanten". 4
Gjest Vitting Skrevet 8. desember 2017 #5985 Skrevet 8. desember 2017 Elsker at hun klarte å lire av seg "Denna parfymen lukte egentlig litt billig, men æ lika å lukt billig så det gjør ikke nåkka". Akk, du får det sagt Sofie Elise
Gjest pelikanen Skrevet 8. desember 2017 #5986 Skrevet 8. desember 2017 4 timer siden, Anonym2467 skrev: SE reklamerer på snap for vippeserum som er abortfremkallende. Men det var litt sånn pyttpytt fordi det var nok bare noe media bare blåste opp, så var sikkert ikke så farlig. O M G!! Noen MÅ stoppe det menneske fra å ytre sine meninger. Somebody call Anonymous!! Hva bruker hun der til da? Hun går da kronisk med falske vipper. Og serum er noe tull. Koster masse penger...bare lureri.
Weekend Skrevet 8. desember 2017 #5987 Skrevet 8. desember 2017 28 minutter siden, pelikanen skrev: Hva bruker hun der til da? Hun går da kronisk med falske vipper. Og serum er noe tull. Koster masse penger...bare lureri. Neh noe av det funker, har prøvd. Optikeren min sa det går greit så lenge man ikke får irritasjoner, men mulig det er øyeleger man bør spørre.
Djungelvrål Skrevet 9. desember 2017 #5988 Skrevet 9. desember 2017 1 time siden, Vitting skrev: Elsker at hun klarte å lire av seg "Denna parfymen lukte egentlig litt billig, men æ lika å lukt billig så det gjør ikke nåkka". Akk, du får det sagt Sofie Elise Passer kanskje bra til utseende da? 3
AneKS Skrevet 9. desember 2017 #5989 Skrevet 9. desember 2017 4 timer siden, Weekend skrev: Neh noe av det funker, har prøvd. Optikeren min sa det går greit så lenge man ikke får irritasjoner, men mulig det er øyeleger man bør spørre. Det er da ingen du bør sprørre. I helsekontrollen var alle forskere veldig tydelig på att det var ett eneste stoff som kunne få vippene til å vokse, og det stoffet er IKKE bra. Det er faktisk ulovlig og selge uten resept, og produsentene påsto att stoffet hadde kommet oppi ved ett “uhell”. Så det att bloggere fortsetter å reklamere, fordi de tydeligvis vet bedre en eksperter, er forkastelig 6
Anonym2467 Skrevet 9. desember 2017 #5990 Skrevet 9. desember 2017 Det står omtrent SPONSA i panna hennes når hun snakker om tv2 sumo, men ikke merker hun det med reklame og hun har til og med sagt hun betaler for sumo selv. Kan godt hende hun betaler for abnm selv MEN at hun får betalt for å snakke OM tv2 sumo er det ikke tvil om. Her snakker vi kreativ løsning på å late som det ikke er reklame.. "Nei jeg betaler for mitt eget sumo abnm(men unnlater å si at de betaler henne 100.000 for å skrive om de). Når skal disse pengemaskinene(bloggerne) få en bot som virkelig svir? 14
^littletoomuch Skrevet 9. desember 2017 #5991 Skrevet 9. desember 2017 (endret) Har reagert på akkurat det samme som deg. Hun er kjøpt og betalt av tv2 sumo. (Gikk bloggerne der forresten?) La også merke til en gang at hun nevnte typ «secret escapes»(husker ikke nå navnet) og sa at hun ikke ble sponset/kjøpt av det reiseselskapet. Merkelig nok var det flere bloggere/fittefluencere som nevnte det samme på bloggen sin. Sykt innlysende at det var spons! Endret 9. desember 2017 av ^littletoomuch 7
Aurora** Skrevet 9. desember 2017 #5992 Skrevet 9. desember 2017 Når tid skal bloggere få konsekvenser for å ikke merke reklame? Så klart får hun betalt av Tv2 for å reklamere for Tv2 Sumo. Folk er jo ikke dumme! 🙈 men selvfølgelig slipper hun unna, som vanlig 11
speilpåveggender Skrevet 9. desember 2017 #5993 Skrevet 9. desember 2017 (endret) Mens skattemyndighetene knuser og robber de som har tjent 10.000 kr svart en sommer ila livet på malerarbeid eller vasking eller gitartimer, en cafe som ikke skatter av de donerte vafflene de selger, eller glemt å rapportere til Nav at de er på hytta i Sverige i fem dager og må tilbakebetale alt+store bøter.... Så tjener disse bloggerne hundretusener ulovlige kroner i året og får leve i sus og dus.... Oppgitt...! Endret 9. desember 2017 av speilpåveggender 37
Gjest orfeus Skrevet 10. desember 2017 #5994 Skrevet 10. desember 2017 På 8.12.2017 den 0.45, Anonym 4765 skrev: Media ja, men her snakker vi om en blogg, som ikke har de samme kriteriene. Hadde vært noe annet om VG hadde skrevet slik som bloggere gjør. Har hun sagt at de stripene skal illustrere kokain? Hvis ikke, kan ingen si at det er kokain, det er det kun kunstneren som kan fortelle noe om. Men får ikke hun ha oppturer og nedturer som alle oss andre? Jeg også kan synes jeg er pen den ene dagen, for å hate meg selv på dag 2. Hun kan da ikke klandres for at små jenter leser bloggen hennes. Hele poenget med å ha en blogg er jo å skrive det DU vil, og ikke det alle andre vil og forventer. Har nok ingen agenda, har lest denne tråden fra starten av, og er overassket over hvor mye dritt dere klarer og lire av dere om en jente dere ikke kjenner. ALT hun gjør er jo feil. La henne få leve livet sitt slik hun vil. Heldigvis har det blitt et større fokus på media og bloggere når det kommer til innhold. Man skal ikke tro på alt man leser, og man får håpe at foreldrene til disse ungjentene snakker med de om dette. Men ikke skyld på Sophie for alt da dere. Kult at du digger SE så mye at du har de samme skrivefeilene
Mnjah Skrevet 10. desember 2017 #5995 Skrevet 10. desember 2017 20 timer siden, speilpåveggender skrev: Mens skattemyndighetene knuser og robber de som har tjent 10.000 kr svart en sommer ila livet på malerarbeid eller vasking eller gitartimer, en cafe som ikke skatter av de donerte vafflene de selger, eller glemt å rapportere til Nav at de er på hytta i Sverige i fem dager og må tilbakebetale alt+store bøter.... Så tjener disse bloggerne hundretusener ulovlige kroner i året og får leve i sus og dus.... Oppgitt...! Det var vel å ta i, eller? Alle må ta ansvar for eget liv. Og det å unnlate å rapportere om skatt skal ikke automatisk fritas bare fordi bloggerne tjener millioner? Får du penger fra NAV så vet du faktisk at du ikke kan dra på hytta i Sverge uten å melde om det. Ulovlige penger? Bloggerne betaler skatt. Ja, de merker dårlig, men bransjen er ny, og forbrukerombudet er endelig på saken. Hadde jeg vært deg hadde jeg vært mer opprørt på all skatteletten de rike får, mens arbeider- og middelklassen, uføre, pensjonister og funksjonshemmede, sitter igjen med mindre og mindre. 2
speilpåveggender Skrevet 10. desember 2017 #5996 Skrevet 10. desember 2017 30 minutter siden, Mnjah skrev: Det var vel å ta i, eller? Alle må ta ansvar for eget liv. Og det å unnlate å rapportere om skatt skal ikke automatisk fritas bare fordi bloggerne tjener millioner? Får du penger fra NAV så vet du faktisk at du ikke kan dra på hytta i Sverge uten å melde om det. Ulovlige penger? Bloggerne betaler skatt. Ja, de merker dårlig, men bransjen er ny, og forbrukerombudet er endelig på saken. Hadde jeg vært deg hadde jeg vært mer opprørt på all skatteletten de rike får, mens arbeider- og middelklassen, uføre, pensjonister og funksjonshemmede, sitter igjen med mindre og mindre. Nei, jeg mener ikke at den vanlige mannen i gata skal fritas det bare fordi bloggere ikke får konsekvenser, men det er en veldig tydelig forskjellsbehandling på Jørgen Hattemaker og Kong Salomon om du kjenner til det ordtaket, og sånn skal det ikke være. 4
elisaday Skrevet 10. desember 2017 #5997 Skrevet 10. desember 2017 3 timer siden, orfeus skrev: Kult at du digger SE så mye at du har de samme skrivefeilene Haha ja her er det minst én klasssisk skrivefeil ala SE 😆 5
Anna ~ Skrevet 10. desember 2017 #5998 Skrevet 10. desember 2017 32 minutter siden, elisaday said: Haha ja her er det minst én klasssisk skrivefeil ala SE 😆 Hvilken feil er en klassisk SE feil? 4
Mnjah Skrevet 10. desember 2017 #5999 Skrevet 10. desember 2017 2 timer siden, speilpåveggender skrev: Nei, jeg mener ikke at den vanlige mannen i gata skal fritas det bare fordi bloggere ikke får konsekvenser, men det er en veldig tydelig forskjellsbehandling på Jørgen Hattemaker og Kong Salomon om du kjenner til det ordtaket, og sånn skal det ikke være. De unndrar ikke skatt, og snylter ikke på NAV. Så paralellen er ikke særlig saklig. 3
Gjest Bloggleseren Skrevet 10. desember 2017 #6000 Skrevet 10. desember 2017 I dag slår SE til med produktplassering av Skin Care-tablettene (både bilde med logo og omtale), selv om innlegget bare er merket med en annonselenke til et par sko: http://sophieelise.blogg.no/1512924241_nesten_p_grten.html Hun har gjort noe tilsvarende med Hair Care-tablettene nylig. Er det arroganse som gjør at hun tenker at det bare er å fortsette å kjøre på med snikreklame uten at det får konsekvenser? Dette er så blatantly in your face at jeg synes det er på tide FO slutter med tomme trusler og begynner å faktisk utstede bøter til disse bloggerne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå