Gå til innhold

Bloggerne sesong 11


Elevbruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

45 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Annonsørenes pris? Fra når er opptaket, for det er jammen lenge mellom annonsørinnlegg på cbe.no nå for tiden

Det er fra mars

Endret av Uglesjel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
På 18.8.2019 den 22.43, Fredrik29 skrev:

Jeg synes CBE gjør en god og sympatisk figur på serien. Hun ser yngre og bedre ut på film enn på bloggen. 

Ja hun ser veldig annerledes ut enn på bloggen. Det er tydelig at Lars Kristian (mannen til Caroline) er glad i å retusjere og redigere bildene av kona. Jeg tror jeg hadde blitt dypt deprimert om mannen min holdt på sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter
1 minutt siden, Adrielle skrev:

Og er det egentlig CBE....???

Skulle tro det var 2 body stand in...

Blir virkelig nyskjerrig på hvordan de to ser ut sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
21 timer siden, tranedatter skrev:

Hvem pokker klemmer CBE her…??? :ler:

https://www.instagram.com/p/B0IXDeyitXL/

 

Jeg har sett dette promobildet tidligere og lurt på hva fotografen ønsket å formidle. De er plassert i denne stillingen og bildet er beskåret slik at det ikke kommer frem hvorfor han er så mye lavere.

Jeg har slike bilder i mitt fotoalbum, av meg og barnet mitt, pga naturlig høydeforskjell. Men bildet blir pussig når det er to voksne mennesker. En profesjonell fotograf har jo utdannelse i bildekomposisjon, så jeg kjenner at jeg lurer veldig på tanken bak. Og at de valgte å publisere dette som et av 3 bilder. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det er litt ironisk at Linnea som har gått hardt ut mot de som dro på Dubai tur nå er med i bloggene hvor de promoterer Dubai turen til Pilotfrue, og hun da automatisk blir en del av "promoteringen" 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet fro brudd på regler om opphavsrett og latterliggjøring. 

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adrielle
3 timer siden, CecilieX skrev:

Jeg har sett dette promobildet tidligere og lurt på hva fotografen ønsket å formidle. De er plassert i denne stillingen og bildet er beskåret slik at det ikke kommer frem hvorfor han er så mye lavere.

Jeg har slike bilder i mitt fotoalbum, av meg og barnet mitt, pga naturlig høydeforskjell. Men bildet blir pussig når det er to voksne mennesker. En profesjonell fotograf har jo utdannelse i bildekomposisjon, så jeg kjenner at jeg lurer veldig på tanken bak. Og at de valgte å publisere dette som et av 3 bilder. 

 

 

Jeg har tenkt samme tanken!

Bildet gir jo inntrykk av at hun klemmer et slags stort barn, eller en kortvokst😄 

Eventuelt at en dverg  kortvokst presser seg inntil henne.

Det ser veldig rart ut!

Endret av Adrielle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gjennom hele sesong 1 og 2 i dag og i går på Sumo. Det var mye mer interessant og spennende før. Nå synes jeg programmet er blitt kjedelig og ganske utdatert... Herregud sier jeg bare! Enten slutt eller få inn mer interessante folk. Liker Linnéa da, for et friskt pust 👏🏼

Endret av PinkLady97
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett veldig lite av Bloggerne, men tror jeg har sett nok til å konstatere at det må være verdens kjedeligste TV-serie. Virkelig et stort gjesp, med en gjeng veldig uinteressante mennesker som er mest opptatt av eget utseende, tar selfies og tror verden dreier seg rundt dem. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Vipser skrev:

Linnea skal altså være ansvarlig for det de andre på programmet, som hun ellers aldri møter eller egentlig kjenner privat, gjør under innspilling? 🤔 

Jeg vil si at nettopp fordi Linnea er med i programmet så får vi en motstemme mot Pilotfrue som fronter Dubai. Linnea sier jo hun er imot Dubai, og hvorfor.

Det blir som å si at fordi alle stortingspartiene er med i "Debatten" på NRK, så støtter de alle FRP...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Vipser skrev:

Linnea skal altså være ansvarlig for det de andre på programmet, som hun ellers aldri møter eller egentlig kjenner privat, gjør under innspilling? 🤔 

Nei vil ikke si hun er ansvarlig for hva de andre gjør. Men hun er en del av programmet hvor der hun forkaster faktisk blir promotert og da blir hun om hun vil eller ikke en del av det. 

Om du hadde gått ut offentlig at du syns eksponering av barn er forkastelig, men samtidig vært med i et program hvor andre deltakere eksponerte barn i samme program som deg? 

Som sagt, ironisk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Unique skrev:

Må si det er litt ironisk at Linnea som har gått hardt ut mot de som dro på Dubai tur nå er med i bloggene hvor de promoterer Dubai turen til Pilotfrue, og hun da automatisk blir en del av "promoteringen" 

Dette blir helt feil utsagn og påstander fra deg.. Linnéa støtter ingen bloggere når det gjelder Dubai debatten. At hun deler samme program med Pilotfrue har ingenting og si om henne som person. Hun står for sine ord og handler uansett hvem hun deler skjerm tid med. Og nei, hun blir heller ikke "automatisk en del av promoteringen" som du sier.

Endret av Uglesjel
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/22/2019 at 3:09 PM, Viking-girl said:

Ser forøvrig at CBE og andre bloggere har på seg disse perleklypene i håret på Geilo i snøen, klypene som visstnok CBE har «designet» og som nå selges hos Coverbrands 🙄 Tror de at vi er stokk dumme? 

Hva mener du? Disse store perlespennene har jeg sett på hundrevis av jenter/damer i Oslo siden kanskje mars/april i år. De selges overalt, av mange merker. CBE har sin egen variant med hennes name-brand på som hun selger men det er jo begrenset med variasjoner på en hårspenne med perler på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Unique skrev:

Nei vil ikke si hun er ansvarlig for hva de andre gjør. Men hun er en del av programmet hvor der hun forkaster faktisk blir promotert og da blir hun om hun vil eller ikke en del av det. 

Om du hadde gått ut offentlig at du syns eksponering av barn er forkastelig, men samtidig vært med i et program hvor andre deltakere eksponerte barn i samme program som deg? 

Som sagt, ironisk. 

Eh, nei? Dette var far-fetched

Endret av Flisespikker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Flisespikker skrev:

Eh, nei? Dette var far-fetched

Vil ikke si det er far-fetched nei. Hun har forøvrig også gått ut og sagt hun er imot eksponering av barn: https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/K385Py/Nar-likes-veier-tyngre-enn-barnas-beste--Linna-Myhre-og-Kaveh-Rashidi

Når hun da er en del av dette programmet hvor både Dubai turer og eksponering av barn foregår så blir hun faktisk automatisk en del av det. Hun drar seere og promoterer programmet selv ergo det forkastelige fortsetter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...