Gå til innhold

Bloggerne sesong 11


Elevbruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Fredrik29 skrev:

Jeg synes CBE gjør en god og sympatisk figur på serien. Hun ser yngre og bedre ut på film enn på bloggen. 

Jeg er litt enig med deg. Hun virker yngre og gladere på film, men likevel svært usikker og ‘kunstig’. Jeg får litt vondt av henne (helt til jeg kommer på hvordan hun møter kritikk) da hun fremstår svært nervøs med den lille latteren på slutten av nesten hver setning. Hun er over 30 år og lever av å vise seg frem, rart at hun ikke er sikrere på seg selv og det hun formidler. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anniken er lik seg selv denne sesongen og. Mutt og sliten. Hun assistenten hennes virket overdrevent motsatt. Slitsomt og påtatt sprudlende. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, maipai skrev:

Anniken er lik seg selv denne sesongen og. Mutt og sliten. Hun assistenten hennes virket overdrevent motsatt. Slitsomt og påtatt sprudlende. 

Assistenten var vanvittig irriterende å se på.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, maipai skrev:

Anniken er lik seg selv denne sesongen og. Mutt og sliten. Hun assistenten hennes virket overdrevent motsatt. Slitsomt og påtatt sprudlende. 

Blir vel assistenten som "bære" serien istedenfor Anniken men på en veldig slitsomt måte.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvorfor, men jeg finner lillesøsteren til Sofie en hakk mer intressant. Blir rett og slett små nysgjerrig på hvem hun er som både person å menneske.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Nå har jeg sett to episoder og frua er ikke med i noen av dem? 

 

Dukker ikke opp før episode 3 eller 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
15 timer siden, Thisisnotmyname skrev:

Skjønner ikke hvorfor hun trenger assistent. 

Betalt venninne, på en måte? Var det første som slo meg.

De episodene ned Annijor gjør meg direkte sliten av å se på, fra nå av skal jeg spole rett over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
1 time siden, MrsMacchiato skrev:

Betalt venninne, på en måte? Var det første som slo meg.

De episodene ned Annijor gjør meg direkte sliten av å se på, fra nå av skal jeg spole rett over.

Tror de er en god match jeg. Depressive Anniken trenger et sånn overoptimistisk menneske til å balansere henne ut. Kan jo hende psyken hennes blir bedre med en assistent også og det hadde vært veldig positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir rett og slett sliten av Anniken.. Hun er som en berg og dalbane som man ikke vet hvor man har hen.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Uglesjel skrev:

Blir rett og slett sliten av Anniken.. Hun er som en berg og dalbane som man ikke vet hvor man har hen.

Jo altså.. hun er jo alltid nede.

Vi vet alltid hva vi får med Anniken - sure miner,klaging å uendelig med "jeg er/blir så sliten av xxxx...".

Så,gjenta til det kjedsommelige.

Endret av J..
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.8.2019 den 20.17, FotbaIlflua skrev:

Vaskerommet til CBE så helt bombet ut! Til og med jeg hadde ryddet om jeg visste at noen skulle komme å filme hjemme hos meg. Det bekrefter jo bare bloggillusjonen om perfeksjon 24/7.

Vaskerommet til CBE var nok bombet med vilje fordi hun ønsker å vise at hun også kan være litt normal. Resten av huset og familien hennes er jo striglet til tusen... 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, J.. skrev:

Jo altså.. hun er jo alltid nede.

Vi vet alltid hva vi får med Anniken - sure miner,klaging å uendelig med "jeg er/blir så sliten av xxxx...".

Så,gjenta til det kjedsommelige.

Riktig.. Det er ikke noe nytt og spennende med henne.. Når det er noe bra som skjer rundt henne så klarer hun selvsagt og få det til å være negativt og deprimerende. Fatter ikke Hvorfor..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2019 den 22.43, Fredrik29 skrev:

Jeg synes CBE gjør en god og sympatisk figur på serien. Hun ser yngre og bedre ut på film enn på bloggen. 

Har lest kommentarer fra deg flere steder nå å du er usedvanlig opptatt av å fronte CBE så positivt som mulig. Masse skryt og ikke måte på. Dama er smashing og vakker og hele pakka. Er dere bekjente eller noe 😛 

Endret av Sool
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg spoler også forbi Sofie. Aner ikke hvem hun er og hun er dessverre kjedelig å følge med på. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Uglesjel skrev:

Riktig.. Det er ikke noe nytt og spennende med henne.. Når det er noe bra som skjer rundt henne så klarer hun selvsagt og få det til å være negativt og deprimerende. Fatter ikke Hvorfor..

Fordi hun er deprimert. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Birdo skrev:

Fordi hun er deprimert. 

Det var det ja.. Da burde hun heller fokusere på og komme seg oppover, enn å vær foran kameraet.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...