Gå til innhold

Bloggerne sesong 11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantastisk fint å se Linnea på fuglefjellet på Runde og fin reklame for magiske Sunnmøre ☺️

• Liker 18
Skrevet
26 minutter siden, Fredrik29 skrev:

Fantastisk fint å se Linnea på fuglefjellet på Runde og fin reklame for magiske Sunnmøre ☺️

Og for en kontrast til dem som kom etter og satt med store hatter ombord i en båt og skålte i champagne mens de snakket om au pairen!! 

• Liker 49
Skrevet

Jeg ser denne sesongen pga Linnea Myhre. Hun er herlig, og så naturlig. Fantastisk med en influenser i bloggerne som er uten falske vipper og restylane-lepper.

• Liker 24
Skrevet

Enig med flere andre her; så fint og se episoden med reisen til lundefuglene. Samspillet med henne og Sondre er nydelig også. Ble helt rørt av hele greia :hjerte:

• Liker 25
Skrevet

de som kommer godt ut av serien er Martine Lunde og alex, og Linnea.

Lite negativt å si om de og scenene deres.

• Liker 15
Skrevet
29 minutter siden, Justlooking skrev:

Anniken trekker seg, inn kommer Joakim kleven, Iselin Guttormsen og anne Brith Davidsen i neste sesong https://www.seher.no/kjendis/ferdig-i-bloggerne/71611887

Hvem er Iselin?

Men helt ok at Anniken er ute. Håper hun gjør alvor av tankene sine og fjerner seg fra sosiale medier, i hvert fall en stund. Tror det er sunt for henne.

Joakim er morsom å følge som bikarakter i andre serier, så får vi se om han er en god figur alene.

Anne Brith har jeg egentlig klart meg fint uten kjenner jeg. Har ikke hun slettet bloggen? 

• Liker 20
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet

Det går ikke så bra med programmet skjønner jeg, når de må dra inn vulgære Iselin G og den mest løgnaktige bloggeren i historien ABD. 

Skrevet

Trodde Anne Brith hadde gitt seg? 

• Liker 17
Skrevet (endret)

Iselin har ikke noe å tilby, så det blir nok et stooooort gjesp og mye eksponering av barn og utlevering av mann. 

Endret av neiognei
  • Liker 9
Skrevet

Skjønner ikke hva som skal være positivt med Iselin og Anne Brith👎

Iselin er jo bare vulgær og slitsom, og om AB er vel det meste sagt. Joakim kan bli alright da, han er jo over alt 😀

• Liker 19
Skrevet
1 time siden, Sool skrev:

Ja, hadde det vært så vel...

• Liker 22
Skrevet

AB uten filter.......,hun er ingen god reklame for seg selv, uten filter:-)

• Liker 10
Skrevet
50 minutter siden, Navigasjon skrev:

AB uten filter.......,hun er ingen god reklame for seg selv, uten filter:-)

Det blir veldig rart hvis hun skal dekke over pannen med hånda hele tiden hvertfall... 

• Liker 10
Skrevet

Kunne Anijor vært mer negativ da hun skulle få klær til å være med på Farmen?

Og om hun skreiv seg ut av sykehuset så kunne hun dø? Lukter stressreaksjon/panikkanfall lang vei. 

• Liker 23
Skrevet
2 timer siden, Sool skrev:

Hun har visstnok et magasin nå. De som vil følge familielivet oppfordres til å følge på snap 🙄

• Liker 4
Skrevet

Hvordan kan de trekke inn Iselin og AB i bloggerne? Iselin skriver et innlegg i ny og ne, og mer aktiv på insta enn andre steder. Og AB er ikke blogger lengre. 

• Liker 11
Skrevet

Offfff....kan ikke AB holde seg til baking på kjøkkenet😴 Og Joakim, not my cup of tea😬

• Liker 6
Skrevet

Synes det kommer ganske tydelig at Julianne ikke trives med foreldrerollen jeg.

Istedet for Au Pair,hadde reell hjelp hatt mer for seg tror jeg..

• Liker 45
Skrevet

At AB returnerer i serien var skuffende. 😞 Det har vært så fint å slippe å se på det kleine sirkuset. 👀

Jeg vil egentlig bare se Linnea. 😊💗 Kanskje hun bare burde få sin egen serie. Elsket episoden da de var på Runde for å se lundefugler! Fine mammaen, fine Sondre, og fine Linnea. 😊 Synes hun gir programmet noe mer ekte, enn resten av gjengen.

• Liker 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...