Gå til innhold

Bloggerne sesong 11

Elevbruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Xstrella skrev:

Håper seriøst på ingen nye sesonger. Nå må tv være med på å ikke lage tv-stjerner utfra ingenting. Vi trenger dybde og noe å lære. Spar oss for bloggere i tv ruta og. Jeg har aldri sett en hel episode. Får brekninger når tvreklamen( om bloggerene)  kommer på. Jeg takler det ikke. 

Mange som ser underholdningsverdien da, spesielt de unge. De spiser jo dette opp med hud og hår. Derfor burde det være en høyere terskel for hva som blir vist.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4.9.2019 den 1.38, Jordbærkake34532 skrev:

Tipper Andrea Sveindottir erstatter pilotfrue i neste sesong

Hun er jo enda kjedeligere enn Julianne..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Sofie er kjedelig, men det er jammen de andre og. Forskjellen på Sofie og de andre er at hun fremstår som den hun er. Ikke noe mer eller mindre. Prøver ikke så f..... hardt å være kul. Rett og slett en helt vanlig, kjedelig jente som de aller fleste andre mennesker.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie er så himla kjedelig! hun gidder ikke følge meg på nyheter(eller magasinet Vc som hun eksplisitt nevnte) fordi det er så mye negativt i media? Hallo, våkn opp. Skal alle bare lukke øyne og ører fordi det skjer kjipe ting i samfunnet? Utrolig barnslig holdning til verden. Håper ikke ungdommer tar etter på slike umodne tanker. 

Jeg lurer på om noen av disse bloggerne overhodet tenker på miljø og klima? De har et ekstremt overforbruk av tullete ting og klær. Tv2 burde ta ansvar og følge opp med gode forbilder for barn og unge som ser opp til disse bloggerne. 

Innlegget er ryddet for personangrep.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett litt på denne serien i det siste, og den er jo SÅ kjedelig. Hørte eller leste en gang at bloggere og influensere er personer som er flinke til å fremstille livet sitt som mer interessant enn det er. Og det synes jeg dette programmet fint viser!!! Det er jo bare folk som lever vanlige liv, eneste er at de stort sett jobber hjemmefra der jobben stort sett handler om seg selv. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2019 den 11.45, Plexus skrev:

hun gidder ikke følge meg på nyheter(eller magasinet Vc som hun eksplisitt nevnte) fordi det er så mye negativt i media? Hallo, våkn opp. Skal alle bare lukke øyne og ører fordi det skjer kjipe ting i samfunnet? Utrolig barnslig holdning til verden. Håper ikke ungdommer tar etter på slike umodne tanker. 

Jeg er faktisk helt enig med henne. Nyhetene er kun preget av krig og elendighet, dødsfall og ulykker. Jeg mener ikke at man skal lukke ørene for det som skjer rundt i verden, men det er trist at det utelukkende er tragedier som blir vist på nyhetene. Det er mye godt i verden også som aldri blir vist.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor Martine Lunde og Sofie Nilsen er samme i så mange scener, når de er to ulike profiler på programmet?

er det fordi de har lite å komme med hver for seg?

gøy i dagens episode da de var i LA og leide "livvakter" og sofie nilsen elsket å leke kjendis i la, mens martine synes det var kleint og teit og idiotisk.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
58 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Når ble gråtekur underholdning? 

Når det er tv2 som står for bloggerunderholdningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anniken virker svært navlebeskuende.

Da det var snakk om at hun skulle være med i kjendis-farmen virket det som om hun trodde at alle visste hvem hun var. 

Det var ikke snakk om at hun skulle lære mer om seg selv osv, men at nå skulle folk se at hun kunne noe. «Jeg tror ikke folk vet at jeg har hatt hest engang»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Ellii skrev:

Anniken virker svært navlebeskuende.

Da det var snakk om at hun skulle være med i kjendis-farmen virket det som om hun trodde at alle visste hvem hun var. 

Det var ikke snakk om at hun skulle lære mer om seg selv osv, men at nå skulle folk se at hun kunne noe. «Jeg tror ikke folk vet at jeg har hatt hest engang»

Den setningen der sier SÅ mye om hvaslags virkeligheter disse bloggerne går rundt i. Alle burde vite at Anniken har hatt hest mener Anniken. Hvem eller hva tror hun at hun er?

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HerKommerMummi skrev:

Synes det virker som assistenten begynner å bli rimelig lei av Anniken nå...

Vel, jeg ser det kanskje omvendt. Litt overenergisk type.

2 timer siden, Korpsnerden skrev:

Når ble gråtekur underholdning? 

Så frekt. Jeg synes Anniken gjør en ok figur i denne sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest førstedamen
På 6.9.2019 den 11.45, Plexus skrev:

Sofie er så himla kjedelig! hun gidder ikke følge meg på nyheter(eller magasinet Vc som hun eksplisitt nevnte) fordi det er så mye negativt i media? Hallo, våkn opp. Skal alle bare lukke øyne og ører fordi det skjer kjipe ting i samfunnet? Utrolig barnslig holdning til verden. Håper ikke ungdommer tar etter på slike umodne tanker. 

Jeg lurer på om noen av disse bloggerne overhodet tenker på miljø og klima? De har et ekstremt overforbruk av tullete ting og klær. Tv2 burde ta ansvar og følge opp med gode forbilder for barn og unge som ser opp til disse bloggerne. 

80 % av tankene vi tenker om dagen er negative. Om man regner på det tenker vi over 40.000 negative tanker i uka om jeg husker rett. (fra en eller annen studie) 

Det siste vi trenger er nyheter med enda flere negativt innhold for å opprettholde denne elendige ubalansen mellom positivt og negativt. 

Så en negativ tanke fra meg: Bloggerene er både kjedelig, useriøst og sikkert også usunt. Alikevel ser jeg på det... Ikke vet jeg hvorfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Malika skrev:

Så frekt. Jeg synes Anniken gjør en ok figur i denne sesongen.

Det var jo ikke Anniken vedkommende siktet til ang gråtekuren 😂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, førstedamen skrev:

...

Så en negativ tanke fra meg: Bloggerene er både kjedelig, useriøst og sikkert også usunt. Alikevel ser jeg på det... Ikke vet jeg hvorfor. 

👆det der .... så sant, kjenner meg sååå godt igjen. Det er min ene «guilty pleasure» hva TV angår. Ser svært lite reality og «søppel»-TV ellers. Liker ikke bloggerne, verken konseptet eller menneskene, likevel ser jeg på. 🙄🤫

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...