Gjest BethD Skrevet 5. september 2019 #201 Del Skrevet 5. september 2019 17 timer siden, Xstrella skrev: Håper seriøst på ingen nye sesonger. Nå må tv være med på å ikke lage tv-stjerner utfra ingenting. Vi trenger dybde og noe å lære. Spar oss for bloggere i tv ruta og. Jeg har aldri sett en hel episode. Får brekninger når tvreklamen( om bloggerene) kommer på. Jeg takler det ikke. Mange som ser underholdningsverdien da, spesielt de unge. De spiser jo dette opp med hud og hår. Derfor burde det være en høyere terskel for hva som blir vist.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevira Skrevet 5. september 2019 #202 Del Skrevet 5. september 2019 Og hva gjør hun Sofie der? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 5. september 2019 #203 Del Skrevet 5. september 2019 Sofie = snoooooork... Spoler alltid forbi! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 6. september 2019 #204 Del Skrevet 6. september 2019 På 4.9.2019 den 1.38, Jordbærkake34532 skrev: Tipper Andrea Sveindottir erstatter pilotfrue i neste sesong Hun er jo enda kjedeligere enn Julianne.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roos Skrevet 6. september 2019 #205 Del Skrevet 6. september 2019 Ja, Sofie er kjedelig, men det er jammen de andre og. Forskjellen på Sofie og de andre er at hun fremstår som den hun er. Ikke noe mer eller mindre. Prøver ikke så f..... hardt å være kul. Rett og slett en helt vanlig, kjedelig jente som de aller fleste andre mennesker. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 6. september 2019 #206 Del Skrevet 6. september 2019 (endret) Sofie er så himla kjedelig! hun gidder ikke følge meg på nyheter(eller magasinet Vc som hun eksplisitt nevnte) fordi det er så mye negativt i media? Hallo, våkn opp. Skal alle bare lukke øyne og ører fordi det skjer kjipe ting i samfunnet? Utrolig barnslig holdning til verden. Håper ikke ungdommer tar etter på slike umodne tanker. Jeg lurer på om noen av disse bloggerne overhodet tenker på miljø og klima? De har et ekstremt overforbruk av tullete ting og klær. Tv2 burde ta ansvar og følge opp med gode forbilder for barn og unge som ser opp til disse bloggerne. Innlegget er ryddet for personangrep. Endret 6. september 2019 av Måne Rampelyset 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 6. september 2019 #207 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg har sett litt på denne serien i det siste, og den er jo SÅ kjedelig. Hørte eller leste en gang at bloggere og influensere er personer som er flinke til å fremstille livet sitt som mer interessant enn det er. Og det synes jeg dette programmet fint viser!!! Det er jo bare folk som lever vanlige liv, eneste er at de stort sett jobber hjemmefra der jobben stort sett handler om seg selv. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 8. september 2019 #208 Del Skrevet 8. september 2019 På 6.9.2019 den 11.45, Plexus skrev: hun gidder ikke følge meg på nyheter(eller magasinet Vc som hun eksplisitt nevnte) fordi det er så mye negativt i media? Hallo, våkn opp. Skal alle bare lukke øyne og ører fordi det skjer kjipe ting i samfunnet? Utrolig barnslig holdning til verden. Håper ikke ungdommer tar etter på slike umodne tanker. Innlegget er ryddet for personangrep. Jeg er faktisk helt enig med henne. Nyhetene er kun preget av krig og elendighet, dødsfall og ulykker. Jeg mener ikke at man skal lukke ørene for det som skjer rundt i verden, men det er trist at det utelukkende er tragedier som blir vist på nyhetene. Det er mye godt i verden også som aldri blir vist. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnBruker Skrevet 9. september 2019 #209 Del Skrevet 9. september 2019 Lurer på hvorfor Martine Lunde og Sofie Nilsen er samme i så mange scener, når de er to ulike profiler på programmet? er det fordi de har lite å komme med hver for seg? gøy i dagens episode da de var i LA og leide "livvakter" og sofie nilsen elsket å leke kjendis i la, mens martine synes det var kleint og teit og idiotisk. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 9. september 2019 #210 Del Skrevet 9. september 2019 Haha, å leie inn de livvaktene. De har jo humor da. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 9. september 2019 #211 Del Skrevet 9. september 2019 Synes det virker som assistenten begynner å bli rimelig lei av Anniken nå... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 9. september 2019 #212 Del Skrevet 9. september 2019 Når ble gråtekur underholdning? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 9. september 2019 #213 Del Skrevet 9. september 2019 58 minutter siden, Korpsnerden skrev: Når ble gråtekur underholdning? Når det er tv2 som står for bloggerunderholdningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellii Skrevet 9. september 2019 #214 Del Skrevet 9. september 2019 Anniken virker svært navlebeskuende. Da det var snakk om at hun skulle være med i kjendis-farmen virket det som om hun trodde at alle visste hvem hun var. Det var ikke snakk om at hun skulle lære mer om seg selv osv, men at nå skulle folk se at hun kunne noe. «Jeg tror ikke folk vet at jeg har hatt hest engang» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 9. september 2019 #215 Del Skrevet 9. september 2019 27 minutter siden, Ellii skrev: Anniken virker svært navlebeskuende. Da det var snakk om at hun skulle være med i kjendis-farmen virket det som om hun trodde at alle visste hvem hun var. Det var ikke snakk om at hun skulle lære mer om seg selv osv, men at nå skulle folk se at hun kunne noe. «Jeg tror ikke folk vet at jeg har hatt hest engang» Den setningen der sier SÅ mye om hvaslags virkeligheter disse bloggerne går rundt i. Alle burde vite at Anniken har hatt hest mener Anniken. Hvem eller hva tror hun at hun er? 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 9. september 2019 #216 Del Skrevet 9. september 2019 2 timer siden, HerKommerMummi skrev: Synes det virker som assistenten begynner å bli rimelig lei av Anniken nå... Vel, jeg ser det kanskje omvendt. Litt overenergisk type. 2 timer siden, Korpsnerden skrev: Når ble gråtekur underholdning? Så frekt. Jeg synes Anniken gjør en ok figur i denne sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 9. september 2019 #217 Del Skrevet 9. september 2019 På 6.9.2019 den 11.45, Plexus skrev: Sofie er så himla kjedelig! hun gidder ikke følge meg på nyheter(eller magasinet Vc som hun eksplisitt nevnte) fordi det er så mye negativt i media? Hallo, våkn opp. Skal alle bare lukke øyne og ører fordi det skjer kjipe ting i samfunnet? Utrolig barnslig holdning til verden. Håper ikke ungdommer tar etter på slike umodne tanker. Jeg lurer på om noen av disse bloggerne overhodet tenker på miljø og klima? De har et ekstremt overforbruk av tullete ting og klær. Tv2 burde ta ansvar og følge opp med gode forbilder for barn og unge som ser opp til disse bloggerne. Innlegget er ryddet for personangrep. 80 % av tankene vi tenker om dagen er negative. Om man regner på det tenker vi over 40.000 negative tanker i uka om jeg husker rett. (fra en eller annen studie) Det siste vi trenger er nyheter med enda flere negativt innhold for å opprettholde denne elendige ubalansen mellom positivt og negativt. Så en negativ tanke fra meg: Bloggerene er både kjedelig, useriøst og sikkert også usunt. Alikevel ser jeg på det... Ikke vet jeg hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvalen Skrevet 10. september 2019 #218 Del Skrevet 10. september 2019 Utrolig pinlig å se Martine og Sofie i LA. Leie inn livvakter og kle seg i kjoler som går rett under rumpa. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 10. september 2019 #219 Del Skrevet 10. september 2019 5 timer siden, Malika skrev: Så frekt. Jeg synes Anniken gjør en ok figur i denne sesongen. Det var jo ikke Anniken vedkommende siktet til ang gråtekuren 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 10. september 2019 #220 Del Skrevet 10. september 2019 5 timer siden, førstedamen skrev: ... Så en negativ tanke fra meg: Bloggerene er både kjedelig, useriøst og sikkert også usunt. Alikevel ser jeg på det... Ikke vet jeg hvorfor. 👆det der .... så sant, kjenner meg sååå godt igjen. Det er min ene «guilty pleasure» hva TV angår. Ser svært lite reality og «søppel»-TV ellers. Liker ikke bloggerne, verken konseptet eller menneskene, likevel ser jeg på. 🙄🤫 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå