Gjest Atheena Skrevet 6. august 2019 #21 Del Skrevet 6. august 2019 (endret) 22 timer siden, PecanPie skrev: Det er klart at tidligere utsagn og hvordan mat og kosthold er frontet tidligere kan føre til at man drar konklusjoner. Men så lenge vi ikke har fått vært tilstede under hele måltidet, har vi ikke grunnlag for å konkludere med det ene eller andre. Sånn sett syns jeg det er langt verre at et kamera blir dratt inn i en setting som vanligvis brukes til å snakke om hvordan dagen har vært, hva man har gjort i BHG/på skolen/på jobb og nyter et måltid sammen. Nå var vel kamerateamet der for å filme når hun også skulle på teateret. Nå er jeg ikke for eksponeringen av barna og hun burde helt klart ikke hatt de med, men at hun en gang iblant ikke snakker om hvordan dagen har vært i bhg er ingen krise. Veldig greit at hun utelukker det når kamera er der også. Dessuten kan hun ha snakket med barna om dagen når hun hentet i barnehagen og kamera ikke var med. Endret 6. august 2019 av Atheena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 6. august 2019 #22 Del Skrevet 6. august 2019 2 minutter siden, Atheena skrev: Nå var vel kamerateamet der for å filme når hun også skulle på teateret. Nå er jeg ikke for eksponeringen av barna og hun burde helt klart ikke hatt de med, men at hun en gang iblant ikke snakker om hvordan dagen har vært i bhg er ingen krise. Veldig greit at hun utelukker det når kamera er der også. Dessuten kan hun ha snakket med barna om dagen når hun hentet i barnehagen og kamera ikke var med. Såklart. Og jeg er enig i at det er fint at de ikke prater om slikt når kameraene er tilstede. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 6. august 2019 #23 Del Skrevet 6. august 2019 (endret) Synes det er bra og se henne uredigert og at hun har tatt opp teateret igjen. Men dette med hennes 2 små trengtes strengt talt og ikke være med. Det er jo nå hun har hatt en gylden anledning til og holde sitt ord på at dem skulle bli mer skjermet fra eksponeringen. Men dessverre nei. Og det er trist. Endret 7. august 2019 av Uglesjel 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 6. august 2019 #24 Del Skrevet 6. august 2019 Artig når de snakker om hvor mye tid teateret tar. Hun skal reise på øvelse og setter seg i bilen. Det tar fem minutter å gå fra henne til øvingslokalet... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Della Skrevet 7. august 2019 #25 Del Skrevet 7. august 2019 Har hun fortsatt med teater etter den ene forestillingen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 7. august 2019 #26 Del Skrevet 7. august 2019 2 timer siden, Della skrev: Har hun fortsatt med teater etter den ene forestillingen? Virker som om dette var stoff for Bloggerne, noe må de jo finne på når livet ellers består i at mannen dyrker frua og frua "bitcher" på mannen, omatt og omatt 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 7. august 2019 #27 Del Skrevet 7. august 2019 Har aldri sett på bloggerne, unntatt klipp som har blitt publisert i media. Men. Når Linnéa Myhre er med, da ser jeg på. Er så åpenbart et motstykke til de andre som er med, en intelligent og innsiktsfull dame. Kjekt å få se mer av livet hennes og forholdet med sondre lerche som tydeligvis har gjort henne så godt. Herlig å se henne nå. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 7. august 2019 #28 Del Skrevet 7. august 2019 Elsker Linneas kommentar på Dubaidebatten! Hilton, som jeg trodde hun var bff med, er sååå opprørt over at hun "mobber" han, noe hun helt saklig avkrefter. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 7. august 2019 #29 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) 56 minutter siden, maipai skrev: Elsker Linneas kommentar på Dubaidebatten! Hilton, som jeg trodde hun var bff med, er sååå opprørt over at hun "mobber" han, noe hun helt saklig avkrefter. EH oppfatter veldig mye som mobbing når han selv drar på sponset tur til et land der homofile ikke er godtatt. Da synes jeg at det er på sin plass at slike som Linnéa kommer med sitt om det er positivt eller ikke. Hun tok nå hvertfall ikke feil. Endret 7. august 2019 av Uglesjel 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. august 2019 #30 Del Skrevet 7. august 2019 5 timer siden, Della skrev: Har hun fortsatt med teater etter den ene forestillingen? Tror ikke de er i gang med noe nytt show. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 7. august 2019 #31 Del Skrevet 7. august 2019 Savnet Linnea i dag. Gi den damen en egen serie. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 7. august 2019 #32 Del Skrevet 7. august 2019 Er ikke Stina med mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 7. august 2019 #33 Del Skrevet 7. august 2019 Martine og Linnea hadde klart å holde programmet igang bare de to, hvorfor de andre er med er en gåte 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 7. august 2019 #34 Del Skrevet 7. august 2019 38 minutter siden, Keikolina skrev: Er ikke Stina med mer? Stina har begrunnet sitt fravær fra Bloggerne S11 på bloggen med at hun fikk det vanskelig psykisk og ville jobbe med det privat og ikke på TV. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 10. august 2019 #35 Del Skrevet 10. august 2019 På 5.8.2019 den 22.22, J.. skrev: Skjønner ikke hvorfor mange er så opptatt av å se andre uten sminke/ustelt. Samme det vel.. Ustelt faktisk.. Når så mange unge av dagens jenter ikke engang tør gå til postkassen uten sminke er det greit å vise andre litt freshe og naturlige ansikter innimellom. Jeg kjenner jenter som ikke tør gå i butikken uten full sminke, det er trist. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 10. august 2019 #36 Del Skrevet 10. august 2019 Akkurat nå, miss spjåk skrev: Ustelt faktisk.. Når så mange unge av dagens jenter ikke engang tør gå til postkassen uten sminke er det greit å vise andre litt freshe og naturlige ansikter innimellom. Jeg kjenner jenter som ikke tør gå i butikken uten full sminke, det er trist. Ja,ustelt. Det er forskjell på ustelt og feks skitten,det er ikke det samme. Synes det faktisk er mer trist at man må se "kjendiser" uten sminke,for å tørre å vise sitt eget usminka fjes ute blant folk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 10. august 2019 #37 Del Skrevet 10. august 2019 2 minutter siden, J.. skrev: Ja,ustelt. Det er forskjell på ustelt og feks skitten,det er ikke det samme. Synes det faktisk er mer trist at man må se "kjendiser" uten sminke,for å tørre å vise sitt eget usminka fjes ute blant folk. Det er jo fakta at unge jenter er ekstremt påvirkelige, uansett hva man måtte mene om det. Det er jo bare å se på trenden med stor rompe, den slags operasjoner har visst skutt i været leste jeg. Restylane osv. Men skal ikke avspore tråden. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 10. august 2019 #38 Del Skrevet 10. august 2019 58 minutter siden, J.. skrev: Ja,ustelt. Det er forskjell på ustelt og feks skitten,det er ikke det samme. Synes det faktisk er mer trist at man må se "kjendiser" uten sminke,for å tørre å vise sitt eget usminka fjes ute blant folk. Forsåvidt enig. Og det er bra at Linnea og Martine er med på bloggerne, uten sminke og med enkle klær. Men de er ikke ustelt, bare helt vanlig! Og gode forbilder. Som f.eks Sigrid. Står på scenen og oser av selvfølelse og selvtillit. Med jeans og usminket. Likevel stelt. Jeg hadde en samtale med en jente jeg kjenner godt på 12 år her om dagen, og hun kunne fortelle at ingen av hennes venninner likte silikon og oversminking, selv om de liker å kle seg opp og eksperimentere med sminke. Og de digger Sigrid. Ble helt overveldet av hennes refleksjoner!Jeg tror faktisk at vi ser en generasjon komme som ikke lar seg diktere av kjønn og forsteinede idealer. Og det er fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annepannesjoko Skrevet 10. august 2019 #39 Del Skrevet 10. august 2019 1 time siden, J.. skrev: Ja,ustelt. Det er forskjell på ustelt og feks skitten,det er ikke det samme. .... Betydning og bruk - https://www.naob.no/ordbok/ustelt "ikke (eller dårlig) stelt ; uflidd ; vanstelt" Å gå uten sminke er ikke å være ustelt. Å påstå noe slikt handler nok mer om egne preferanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 12. august 2019 #40 Del Skrevet 12. august 2019 Synes Linnéa Myhre gjør seg godt på Bloggerne. Og man får ett godt inntrykk av hvem hun er.. Små ler når hun er på, for det et så mye av det hun sier og mener som jeg selv kjenner meg i.. Hun burde virkelig være med videre til sesong 12. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå