Fibonacci Skrevet 18. mai 2005 #21 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei Sirka! Trist å lese om kameraten din, fint at han har venner som bryr seg da. Håper det går bedre med ham. Høres ut som dere har det kjempefint om dagen. Artig når de begynner med lyder og sånt, trust me, det blir bare morsommere og morsommere :-) Ønsker dere en fin uke, det som er igjen av den. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 19. mai 2005 #22 Del Skrevet 19. mai 2005 Det er så uforståelig når noen vil ta livet sitt, men det er sikkert fryktelig vanskelig for oss "utenfor" å se hvordan de egentlig har det og hva de sliter med Godt det tross alt ikke lykkes da, kanskje han får hjelp slik at han ikke velger det på nytt senere!!! Det er gøy når småttisene begynner å bable Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 20. mai 2005 #23 Del Skrevet 20. mai 2005 Oj sann!! Jammen hadde ikke Sirka fått ny dagbok!! Gratulerer!! :blomst_opp: Kjempetrist med kameraten din Sirka, det var godt han ikke klarte å gjennomføre det..nå får vi bare håpe at han får skikkelig hjelp til å komme seg igjennom krisen! Som de andre sier, godt at han har venner som bryr seg!! :klem2: Ha en flott uke da Sirka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. mai 2005 #24 Del Skrevet 20. mai 2005 Huff leit å høre om vennen din som har det så vondt!Håper han får hjelp og har et godt nettverk rundt seg. Ja nå er det ikke lenge til nurket skal døpes! Håper dere får en fin stund - lykke lykke til! Klem fra Charmina :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #25 Del Skrevet 23. mai 2005 Ja, nå er Sara døpt. Se så søt hun er i dåpskjolen (avataren). Vi hadde en veldig flott dag, med fint vær og mye god mat (koldtbord og kaker). Mye rester igjen da. I dag har jeg vært så trøtt. Heldigvis har Sara også vært det så vi har begge to sovet mye. Nå får jeg rydde litt og se på alle de flotte gavene Sara fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. mai 2005 #26 Del Skrevet 23. mai 2005 Så nydelig hun er i dåpskjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #27 Del Skrevet 24. mai 2005 Så nydelig hun er i dåpskjolen Ja hun er en liten hjerteknuser. :hjerter2: Bare snill og blid!!! Hun er så nysgjerrig og ønsker å kommunisere med oss nå. Kjempemoro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 24. mai 2005 #28 Del Skrevet 24. mai 2005 - :hjerter2: sånt et nudelig lite sjarmtroll Sara har blitt da, gosh så stor :o !!!!- Syns ikke det var lenge siden,,,,, men det er jo det Fikk hun masse pent og nyttig til dåpen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. mai 2005 #29 Del Skrevet 24. mai 2005 Gratulerer så mye med voerstått!!! For ei nydelig lita dukke !!! Var kjempe fin i kjolen. VI har nettopp vært på babysvømming og der stor koser tulla seg. Nå er hun trøtt og lei så sengen venter!! Ha en super uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #30 Del Skrevet 25. mai 2005 - Fikk hun masse pent og nyttig til dåpen da? Sara fikk mest pent til dåpen (det nyttige fikk hun like etter fødselen.. slik som klær, sengetøy, tepper o.l). Til dåpen fikk hun graverte ting som sølvkopp, sølvbestikk og smykker + smykkeskrin, sparegris, album, barneservice o.l. Mye fint med andre ord. I dag har jeg begynt å trene Pilates. Vet ikke helt om jeg fikk det til :oops: . Har gått ned de kiloene jeg la på meg under graviditeten, men føler at mageområdet (kraftsenteret som det så fint heter..) er litt "dvaskt" så da kan sikkert Pilates være tingen. Det var ikke lett å holde magen stram hele tiden... *piiiu* Nå har jeg gitt opp pumpingen så Sara får kun erstatning for øyeblikket. (Begynner snart med grøt..) Helsesøster roste meg å sa at det ikke var mange som holdt på så lenge som meg når de bare måtte pumpe. Det fikk meg til å føle meg bedre. Har gjort det jeg kan for at Sara skulle få morsmelk de første månedene. Litt deilig å tenke på, nå med sommeren i anmarsj, at jeg kan ta et glass vin, spise jordbær og reker uten å måtte tenke på at det går over i morsmelken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 25. mai 2005 #31 Del Skrevet 25. mai 2005 Så nå er veslejenta døpt :rosasmil: Det er jo kjekt å få sånne gullsmed ting til dåpen, for det blir fine minner å ta vare på Apropos pilates. Når det gjelder kraftsenteret så er det så enkelt som at øvelse gjør mester. Det viktigste er å hele veien konsentrere seg om hva du skal gjøre. Jeg trente ikke pilates lenge nok til å se noen skikkelige resultater på kroppen, men jeg merket at jeg fikk bedre kroppskontroll. Men i lengden ble et for kjedelig å trene etter en film. Hadde nok holdt på enda hvis jeg hadde gått på pilatestimer. Stå på så blir det nok resultater skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #32 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg får bare fortsette å øve.... Kjente at "Planken" tok på.... Da jeg var og kjøpte matte til å trene på fortalte selgeren meg om ei dame som hadde blitt 2 cm høyere ved å trene Pilates... :o Hun må virkelig ha fått til å strekke ryggraden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #33 Del Skrevet 26. mai 2005 I dag er jeg støl i magen!!!!!! Kjedelig med regn i dag også. :-( Får kose meg inne med Sara og det nye Elle som kom i posten i dag.. .... og kanskje jeg får tid til litt husarbeid, selv om Sara helst vil ha øyekontakt med meg konstant... ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 26. mai 2005 #34 Del Skrevet 26. mai 2005 Gratulerer med overstått dåp Da har tullene våre samme dåpsdag Så Sara også vil ha mye øyekontakt?? Er ikke mye jeg får gjort hjemme når martine er våken, hun også er av typen som vil ha all oppmerksomheten og det helst hele tiden.... Håper dere får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. mai 2005 #35 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei hei. Bare innom for å ønske dere ei riktig god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 27. mai 2005 #36 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei hei! Endelig innom den nye dagboka di! Grattis! Jeg skal gjøre et forsøk jeg også, med helt ny dagbok. Nydelig Sara er da! :hjerter2: Kos deg videre! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 27. mai 2005 #37 Del Skrevet 27. mai 2005 Heisann! Titter innom for å ønske deg en god helg!!! Jeg skal på hyttetur! Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 27. mai 2005 #38 Del Skrevet 27. mai 2005 God helg Sirka :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 27. mai 2005 #39 Del Skrevet 27. mai 2005 Der var du, på ny frisk med ny dagbok. Bør nok tusla etter eg og etter kvart. So søt vesla er i dåpskjolen sin! Det må me til å tenka på etter kvart og; dåp, tulla er over seks veker allereie, tida går jammen fort. Eg tykkjer du er fllink eg, so har heldt ut med pumping so lenge, og trening har du byrja med og - ikkje alle so er so flinke, eg har vanskar med å få gått meg ein liten tur om dagen... Ha ei fin helg Klem frå RoadQueen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 28. mai 2005 #40 Del Skrevet 28. mai 2005 Bare innom for å ønske dere god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå