Gå til innhold

Sirkas Sirkus fortsetter...


sirka

Anbefalte innlegg

Takk for hilsener alle sammen! :)

Sara er 4 måneder i dag. :bursdag:

(Utrolig hvor fort tiden går...)

Er så lei av dette været! :grine: Var ikke så mye bedre på sørlandet eller. Glimtet litt til i går og sola varmet så deilig. Gikk en tur i finværet, men kom over en lang orm.. :sjokkert: og skynte meg hjem igjen. *grøøøøssss* Like etterpå kom regnet og tordenværet...*sukk*

Har funnet ut av "matproblemet" til Sara. Hun har begynt med flaskesmokker med 3 hull og maten kom vel litt for fort ned i magen hennes. :oops: Med litt pauser går det bedre.... Tror jeg venter litt til med fast føde..

Ja, det var godt med vin i helgen, Murmel, men jeg skulle gjerne ha ofret vinen for å kunne gi morsmelk til Sara. Meeeeen når jeg først ikke kan det så er det viktig å fokusere på fordelene ved å IKKE gi morsmelk slik som deilig vin... :sikle:

:oops: Jeg er så treig med disse bildene, Teletubbien. Har så mange jeg gjerne vil vise fram. Må snart få fingeren ut... :wink:

Jenta mi er skikkelig søt, ja. Hun er en skikkelig flørt.. :ler: Smiler alltid skjevt og rynker litt sjarmerende på nesen til sine mannlige slektninger... :wink:

(Bare hun ikke blir som sin mor som hoppet opp på fanget til fremmende menn på kafè.... :oops: Spesielt spennende var det visst de hadde skjegg.... :klaske::grinele: (Dette var altså i 4-5 års alderen, ikke nå altså..... :sjenert: )).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Teletubbien
(Bare hun ikke blir som sin mor som hoppet opp på fanget til fremmende menn på kafè.... :oops: Spesielt spennende var det visst de hadde skjegg.... :klaske::grinele: (Dette var altså i 4-5 års alderen' date=' ikke nå altså..... :sjenert: )).[/quote']

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Jeg syns jeg ser deg :sjarmor:

Ta deg en tur inn på "personlige meldinger" - Dagens rose :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for Sara som er 4 mnd!! Stor og søt jente er hun..

Godt at det ikke er nå du hopper opp på fanget til fremmede menn :wink::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Bare hun ikke blir som sin mor som hoppet opp på fanget til fremmende menn på kafè.... :oops: Spesielt spennende var det visst de hadde skjegg.... :klaske::grinele: (Dette var altså i 4-5 års alderen, ikke nå altså..... :sjenert: )).

:ler::ler::ler:

Nei da får du bare passe godt på henne. Sikkert veldig spennende meg skjeggete menn ja!

Så bra at du har funnet ut av mat problemet til Sara. Vi har og gått over til ny smokk fra 3 mnd, men det er bare ett hull, bare større. Går fort ned her og. Sluker mye mer mat en før, men det har hun godt av. trenger å legge på seg litt. Tenkte rett og slett å begynne med grøt i slutten av mnd. Bare en teskje her og der i håp om at vekten øker.

Ha en super kveld! Vi heier på å få se mer bilder av søta!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sirka! :-)

Gratulerer til Sara med 4-måneders dagen! :gratulerer:

Synes ikke det er lenge siden hun kom til verden jeg!

:hoho: Synes jeg ser deg hoppe opp på fanget til fremmede menn med skjegg! :hoho:

Jeg vil også se flere bilder av gulljenta! :)

Så fint at det går bedre med matinga! Du kan sikkert begynne med litt grøt om ikke så lenge. Bare noen skjeer som en tilvenning først! Her i gården var det risgrøt vi startet med (da Brage var 5 måneder), og han ELSKET det. :sjarmor:

Ha en fin kveld Sirka! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Håper Sara blir litt reddere for fremmende menn enn jeg var....

I dag har jeg bare sløva. :kjempesinna: er tilbake for 2 gang siden fødselen. Fortsetter å være regelmessig da. Det er jo positivt. Kroppen virker som den skal. :)

I dag har vi fått nytt tv. Sånn flat sak som man kan henge opp på veggen hvis man vil, men tror nok det ikke passer helt her. Skal bli kult å se fruene på den i kveld.. :)

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Teletubbien
I dag har vi fått nytt tv. Sånn flat sak som man kan henge opp på veggen hvis man vil, men tror nok det ikke passer helt her. Skal bli kult å se fruene på den i kveld.. :)

:tommelsmil:

Wow :o Jeg vil åsså ha sånn, men de er veeeldig dyre :oops:

Sant at det er litt godt å være i gjenge igjen sånn etter fødsel og amming og sånt :wink: - du vet, kan være greit å ha noen vanlige mnd før Sara blir storesøster igjen :sjarmor:

Kos deg da :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Mornings Sirka :klem:

Innom med en aldri så liten morgenhilsen til deg i dag.

Prøver nemlig å utsette husarbeidet så godt jeg kan, og dermed tar jeg en laaaang runde på KG i dag :sjarmor:

Minsten har nettopp lært seg å spille tv-spill, , men tålmodigheten er visst ikke den beste. Det er hyling og skriking hver gang han taper :roll: Tror nok det stakkars tv-spillet kommer til å gå en ung og brå død i møte her i huset :ler:

Ha en strålende fin onsdag da :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Fredags - kos til Sirka :klem:

Håper du får en fin helg vennen, kommer nok innom deg i løpet av dagene -

Seee U :wink:

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

I dag er jeg tidlig på'n... Lærte "The hard way" i går, så nå står jeg opp SAMTIDIG med trollet mitt :wink:

Sitter her og fryser, det regner og blåser og er skikkelig grått ute :roll: Midt på den 12 juni :-(

Skal gå og lage skikkelig god frokost, med kakao og eggerøre og sånt :Nikke:

Ha en fin fin søndag vennen :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til Teletubbien, Glossy og Mrs Potter!

Vi har hatt besøk både fredag og lørdag - så i dag er vi bare hjemme alene og sløver foran tven. Får ikke akkurat dårlig samvittighet med det drittværet ute.

Nå må sommeren komme snart!!!

Mannen har nok vært veldig lur siden han skal ha mesteparten av ferien sin i august... :kul: (+ en uke i juli slik at vi bl.a. kan ta oss en tur på Quarten. Elsker festivaler! :digge: ).

Nå har jeg hatt en skikkelig tung frokost; rester av mousakka og gresk salat (med masse fetaost) fra i går. :ler:

Sara er nybadet og blir matet av sin pappa. :hjerter:

Alt er bare kos! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deileg med ein sløve/kosedag innimellom! Me har krølla oss til på sofaen heile familien inklusive pus etter ein kald og våt dag på bilutstilling.

Ha ein finfin kveld!

Klem frå RoadQueen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og Sara vært på barselgruppe. Fikk målt og veid henne også. Nå har hun tatt igjen de andre. Hun var 60 cm lang og 6480 g tung... :)

:ler: Måtte le av henne i dag. Hun flørter så med den eneste babygutten på gruppa. Han var :o og hun var :wink: .....

Nå må jeg mate sjarmtrollet mitt før vi drar på en mer privat barselgruppe med 2 vennepar som har små babyer.

De vi skal til hadde dåp i går - så det blir mye god restemat.. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså så du har en sånn flørte jente du også :) Martine er helt vill etter guttene på barselgruppa si hun. Griper tak i dem og smaker gjerne litt på de også :oops: :ler:

La meg bare si at det har hun ikke fra sin mor altså .............:sjenert:

Fint å lese at dere har det bra!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg blitt kjent med en haug med mødre og deres barn (rundt Saras alder). Var med ei venninne.

Nå skal vi møtes fast en gang i uka. Kjempeåreit! :-)

(Men nå har jeg spist ostekake :sikle: to dager på rad... Også jeg som hadde blitt så slank.. Hvor lenge varer det nå da mon tro? :tunge1: )

Å det regner og det regner... :murvegg: Snart snur jo sola... :( Nå må sommeren komme... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sov jeg og Sara leeeenge. :sove: Det var nydelig! :D Har vært litt sol i dag også. Hjelper på humøret det. :kul:

I går var jeg ute og handlet, bl.a 2 jeans (har gått ned en størrelse... :sjarmor: ), et par sko, en cd, et belte og presanger til 2 venninner som jeg skal i 30 års lag til (nå til lørdag og neste lørdag); kjøpte Pilgrim-smykker til begge.

I morgen skal jeg til frisøren! Gleder meg til å gjøre meg klar for sommeren. 8)

Nå må jeg gjøre litt :husarbeid: . Mine foreldre kommer for å være barnevakt i helgen og da kan det ikke se sånn ut her.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Så kos med besøk i helgen, skal du ut på vift for første gang etter fødselen nå da?!? Kjempegøy, nå kan du jo tilogmed smake på litt vin jo :sjarmor:

Sitter her og smugspiser pistasjnøtter jeg da.... Huffameg, skulle skjerpet meg bigtime, men jeg utsetter det også jeg da :roll:

Kos deg da :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir den første festen etter Saras fødsel. :perebrus::danse: Nå kommer det noen fester etter hverandre... Kommer nok til å tenke veldig på hvordan Sara har det... Uff, liker ikke å være borte fra henne :-( , men det er jo deilig å komme seg litt ut også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...