Gå til innhold

Sirkas Sirkus fortsetter...


sirka

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Escada¤

Heia...

Må bare inn å kikke litt her og....

Så sjønn unge!!!! :rosaengel: Får bare mer og mer lyst på selv.. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Bare innom for å sjekke hvordan dere har det :P

Sara ser virkelig ut som et sjarmtroll!

Høres koselig ut med småbarnstreff 1 gang i uka. Jeg har noen få jeg møter av og til, men jeg skulle ønske det var flere jeg kjente i samme situasjon som meg :wink:

Klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker deeg ei god helg, håpar du kosar deg i 30-års lag i helga.

Klem frå RoadQueen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Det er en overgang"" Første "festen" du er på uten Sara føles ikke særlig som en fest akkurat, men etterhvert er det faktisk deilig å ha litt tid for seg selv :wink:

Enjoy Sirka :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener, Escada (gøy når nye titter innom... :) ), murmel :kyss: , RoadQueen :kyss: og Tubbien (den trofaste) :kyss: .

I dag var det meldt fint vær her på Østlandet, men jammen har det ikke kommet regn i dag også.. :evil: Nå begynner jeg å bli lei.

Har måtte jukset litt med selvbruning. Skal ha på meg en lett, liten sommerkjole i morgen må vite. :) Det skal bli gøy med en fest igjen..., selv om jeg tror jeg skal "holde litt igjen"..., skal nemlig på fest neste lørdag også, og den tror jeg har muligheter til å ta helt av.. :sjarmor:

Et vennepar av oss pleier å ha sommerfest, som nesten blir som en privat musikkfestival.

:digge::digge::digge::digge::digge::digge::digge: Vi har en del musikere i vennekretsen (=mannens skyld..) og det blir utescene og jamming til langt på natt... :danse: Vertinnen fyller samtidig 30 år, så det er klart vi skal ta av... :hoppe:

Nå må jeg ut å handle litt godis til helga. Barnevaktene (mine foreldre) må jo ha noe godt å knaske på...

HA EN SUPER HELG ALLE SAMMEN! :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir sikkert kjempekjekt å komme seg ut litt Sirka selv om tankene nok er hos nurket ditt innimellom!Kjenner til det der!

Hun er så søt hun jenta di orntlig gullunge :hjerter:

Håper du får en fin helg!

Her skinner nå solen i dag, den har vi jammen ikke vært mye plaget av denne sommeren nei! Men nå håper jeg den blir en stund!

God helg-kos deg!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Så koselig med den første festen. Har hatt den selv og det var helt supert. Men kjenner godt igjen følelsen av å ikke like å være borte for lenge.... Men måtte skikkelig skjerpe meg å bare gjøre det. Og det hjalp. MÅTTE ringe hjem en gang da for å sjekke, men klarte å holde meg til den ene :ler: Hun hadde det jo bra der hun var - hos min mor. Og hun har jo tross alt oppdratt 5 :o !! Så da klarer hun vel min og... hi hi

Håper du koser deg masse i kveld! hurra for en størrelse ned da. Skulle vært meg... :roll:

Nå er det film og snop på meg. Er jo tross alt lørdag :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overlevde den første festen, og ringte bare hjem en gang.... :sjarmor:

Det ble litt mer vin en jeg hadde tenkt... :flau: , men men... Trang i nøtta da jeg våknet, men det gikk fort over da jeg så det flotte været. :briller:

Vi har vært på lang trilletur i dag. Satt litt ute i hagen også, men det ble faktisk for varmt...

Nå kjenner jeg at jeg er kjempetrøtt. :Gjesp:

Mye vin i går, lite søvn i natt og mye sol i dag gjør sitt...

:rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Fint å høre du koste deg Sirka, vi har litt behov for å komme ut innimellom vet du :wink:

Er det ikke deilig? Ja, været altså!! Her er så vakkert i dag, bare strålende sol fra skyfri himmel og varmt :o Tenk, varmt da :wink::ler:

Har gjort unna masse i dag, vasket alle klærne i skittentøyskurven, hengt dem ut og fått skiftet i bur og støvsuget og greier :Hehe:

Flink tubby :Nikke:

:kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å lese at det gikk fint på fest. Alltid greit å komme seg litt ut....

Jeg og vil ha sol!!!!! :Nikke: Ikke mye sol her i Bergen nei. Bare trist og trist. Men vi har litt varme da, men det hjelper jo ikke mye når det regner ute :tunge1:

Ha en super uke snuppa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en kjempefin uke. Håper det er sol og varme på din kant! Her er det bare regn regn og atter regn :tunge1:

Klem fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Teletubbien, Glossy og Charmina!

Sov lenge i dag. :sove: Hele formiddagen for å være mer presis.. :oops: Heldigvis var Sara også trøtt etter å ha hatt barnevakt. Spennende må vite. :ler:

Ble helt slått ut av den varmen som kom i går, jeg. Skjønner at jeg ikke er vant til det, nå.

Hetebølge på hjemmefronten også...( :kline: )...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hetebølge på hjemmefronten også...( :kline: )...

:sjarmor:

Hi hi, så koselig. Er iallefall ikke været som lager hetebølger hjemme hos oss for tiden. Her er det BARE regn og regn. Vil ha sol NÅ !!!

Ha en super kveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor:

I dag har jeg vært på sånn mødre/barn gruppe. Lang trilletur i varmen, så nå er jeg helt skutt her. :lol:

Ellers er jeg litt :(:sinna: :cry: :frustrert: ang. jobben. Etter mange årsvikariater ble jeg lovet fast jobb, men nå, etter sykemelding og permisjon ser det ut som det kanskje ikke blir noe av.. Det er ihvertfall en annen som har tatt den faste jobben jeg skulle ha....

Har bare lyst til å gi F i hele arbeidsplassen :flekke: og heller finne meg en ny. Har egentlig aldri vært helt begeistret for akkurat denne skolen, men en jobb er en jobb....

I går reiv jeg av en negl, og det langt nede også... *auau* :grine: (Fikk vel igjen for å være for jålete. De var nok litt for lange for ei husmor... :-? ) Så nå har jeg en stor plasterlapp på fingeren i steden. Kommer borti ting med den hele tiden.... :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en liten snartur for å oppdatere meg, er ikke så ofte jeg har td til å legge i gjen spor etter meg :oops: , men her kommer i hvertfall ett....

Hørtes ikke godt ut med den neglen nei..... Heldig dere som har SOL, her øser det ned :( Gikk en trilletur i sta, godt og varmt er her da :-)

Håper du og Sara får en fin uke videre :klem2: fra meg og martine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utroligk ipt med jobben da!!! Irriterende når de lover ting og ikke holder det de lover!!

Jeg for min del er ikke begeistert for jobben min heller, men den gir meg nå mat på bordet. Og ikke minst lønn når jeg er hjemme. (ja det er jo Trygdekontoret da, men...)

Skal "snart" ut igjen i jobb, og jeg tenker det ikke blir så lenge. Vil jo ha flere barn så da kon jeg like godt jobbe der til jeg skal ut i permisjon igjen :tunge1:

Ha en super kveld!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sirka! :klem:

Det er deilig med sol og varme, men man blir litt slått ut også! Og i dag har det vært sånn lummert og klamt i lufta, så man nesten ønsker seg forfriskende regn...

Så dumt med de greiene på jobben da :trøste:

Arbeidsgivere kan være ganske sleipe med sånne vikariater. De gir en ikke mer enn de må :tunge1:

Auau, så vondt det høres ut med den neglen! Håper den blir fort bra igjen :blåse-på-smiley:

Ha en fin kveld og natt Sirka! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt medden jobben da - typisk å behandle folk sånn for enkelte bedrifter desverre!Skvise de ut når de har permisjon :evil: Håper det ordner seg.

Det høres såååååååå vidunderlig ut med sol og varme :briller:

Ha en god natt og en fin dag i morgen

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, jenter! :kose:

Varmen er her fortsatt. :kul: Vi har akkurat sitte ute og spist spekeskinke og potetsalat (,det eneste jeg orket å spise i sommervarmen), og drukket iste.

Har vært og handlet i dag. Fikk meg en tøff topp, et stort sommernett/veske (akkurat plass til lommebok, mobilen, lipglossen og et par vinflasker... :ler: ) og et tøft smykke (langt kjede med forskjellige stener). Man blir i godt humør av å shoppe. :Hehe:

Neglen er fremdeles vond. :-( Må vel gå med plaster til i midten av august... :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...