Gå til innhold

Sirkas Sirkus fortsetter...


sirka

Anbefalte innlegg

Takk for alle helgehilsener. :)

Nå har jeg akkurat trent Pilates... (*klapper meg selv på skulderen*). Vet ikke hvor effektivt jeg trener, men det er ihvertfall en god utstrekning på formiddagen...

(Blir bare så dødssliten av den "Planken".*Piiiiiiiiu*)

I går så jeg sesongavslutningen av Lost. Det var jo så spennende... :hår: , og nå må jeg vente helt til høsten for å få svar (eller flere spørsmål... :-x )

Nå har gulljenta mi sovnet i stolen sin. Da får jeg være litt effektiv... :husarbeid:

Uff, nå tordner det også.. Hvor ble det av det flotte, varme sommerværet vi hadde i går????

GOD HELG ALLE SAMMEN! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå koser jeg meg i sofaen etter at huset er blitt skinnende rent. Deilig følelse!!!

Jeg og mannen har ordnet i huset sammen i dag. Det går mye fortere og så er det litt koselig da.. :)

Skal nå få orden på alle digitalbildene og få sent dem til fotobutikk. Lenge siden sist så det har samlet seg opp en hel haug... (De fleste av Sara selvfølgelig... :hjerter2: )

Det er noe spesielt med å få dem inn i album...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sirka!

Må bare få si at Sara er en helt nyyydelig jente! :hjerter:

Så fin hun var i dåpskjolen!

Du er jammen flink som har begynt å trene, jeg har ennå ikke begynt noe særlig jeg, bare turgåing og litt svømming! Men kiloene har nå forsvunnet etter hvert likevel! :-)

Høres ut som dere har hatt en fin helg, her i huset er det også masse digitalbilder som bør over på papir... I albumet til Brage har det bare kommet inn bilder fra de første fire ukene! :oops:

Men snart skal vi få resten av dem også, må bare samle opp mange nok så det blir så billig som mulig.

Ha en flott søndagskveld! :-)

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med hilsener og klemmer...

Dagene blir veldig like for tiden. Har kommet inn i faste rutiner. Skulle ønske jeg rakk mer, men dagene strekker liksom ikke til.

Må bli flnkere til å ta meg noen lange trilleturer. Det dårlige været har jo hatt noe å si. Ikke så moro å dra vogna ut når det tordner og styrtregner... Ser ut som det klarner opp heldigvis. Nå må sommeren komme!!! 8)

I morgen har mannen tatt seg fri fra jobben (=avspasering). Det blir koselig! Kanskje jeg får tatt meg en shoppingtur...

Blodtrykket mitt er fremdeles litt høyt... :-( Skal til legen igjen til torsdag. Siden jeg har sluttet med morsmelken kan jeg sikkert bli satt på noen mer virkningsfulle tabletter.. Gleder meg til å komme i normal gjenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

Tusen takk for bursdagshilsen Sirka!!

Trist å høre at du kaver sånn med BT fortsatt...men det blir vel ordning på det nå som du kan få starte opp med skikkelige medisiner igjen!! Krysser fingre og tær for det ja!

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Madden og Teletubbien!

(Du må ikke bli for lenge borte da, Tubbien. :kyss: )

I dag har jeg vært hos legen. BT var faktisk bra (105/65 :o ), men jeg lekker proteiner fremdeles så jeg skal bytte tabletter (IGJEN!!!! :roll: ).

Sara sov fra 23.30 til 08.00 i natt. :o Kanskje hun har arvet mitt sovehjerte :hjerte: ? (Eller forresten, da jeg var liten sov jeg aldri mer enn 3 timer i slengen. Har tatt det igjen senere... :oops: )

Nå må det ryddes her.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Ingen fare Sirka, jeg klarer ikke holde meg borte så lenge at det gjør noe :wink:

Fikk halv dag bare på jobb i dag, siden de ringte fra barnehagen halv elleve i dag. Minsten hadde diare og lett feber så de så helst at vi henta ham... Helt i orden det altså, deilig å dra tidlig hjem og sove på sofaen med klumpen :hjerte:

Ble skikkelig kotelettmiddag og saker til Hulemannen kom hjem også, siden jeg fikk så god tid - noe han satt stor pris på for som regel går det i raskere matsorter i ukene nå når alle jobber...

Tenker jeg blir hjemme og hviler :roll: hånden i morgen også :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det helg igjen. Dagene flyr avgårde. Har akkurat fått trent Pilates også. Innbilder meg at jeg alt ser forbedringer.. :wink:

Sara virker litt matlei for tiden. Jeg har målt opp anbefalt mengde, noe som har gått ned som bare det, men nå er hun ikke så interessert i den siste skvetten i flasken. Hun er blid og fornøyd og sover bra, så jeg tror rett og slett at hun er matlei. Tror ikke hun lider noen nød. Skikkelig dobbelt hake har hun fått. :)

Det er vel snart på tide å innføre litt fast føde. Hun er jo ca. 4 mnd nå. Hadde egentlig tenkt å vente litt til. Siden hun er for tidlig født er jo tarmsystemet 3 mnd... Får høre med helsesøster.

Tror nok Sara ville satt pris på noe annet en melkeflaske hele tiden.... :)

I kveld blir det reker, og siden jeg har sluttet å gi morsmelk blir det hvitvin også.. :sikle:

I morgen drar vi til sørlandet en tur så jeg får se å få pakket det jeg trenger. (Pakkingen går ikke så fort unna nå med en baby på "flyttelasset"..)

GOD HELG ALLE SAMMEN! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

Syns du er en liten heldiggris du også som skal til Sørlandet i helga :wink: Det er jo Norges svar på syden :)

Tror nok Sara kunne tenke seg litt fast føde snart ja. Blir nok lei av bare melk de små bebisene. kanskje du kan begynne å gi henne et måltid til dagen med fast føde som ikke inneholder kjøtt?? For det er somregel kjøttet som er tyngst fordøyelig.

God helg da! Kos dere (så skal jeg krysse fingrene for fineværet) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reker og hvitvin :sikle: Det hadde vært saker ja- her blir det lasange!

ha en super helg snuppa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann!

Endelig innom med en hilsen her :klem2:

Misunner deg litt som koser deg med vin i helga. Jeg ønsker selvsagt å fortsette med fullamming, men lengselen etter rødvin er stor i helgene :wink:

Storepia mi var jo også prematur (10 uker for tidlig). Hun var 6 mnd før jeg begynte med grøt. De anbefaler jo også å vente i det lengste. Jeg skal prøve å fullamme til nærmere 6 mnd denne gangen også (lett for meg å si som har mer enn nok melk) Men det spørs om det går med en stor gutt som krever sitt :ler:

Håper dere har harr det fint i helga!

Klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Heisann Sirka :vinke:

Kose deg i helgen da - håper du er heldigere enn vi er med været, for her regner det "cats and dogs" :roll: - Lurer på om den hersens sommeren har tenkt å utebli helt i år eller om den venter litt og kommer for fullt i juli/august :sjarmor: - det hadde forsåvidt vært greit det også, selv om jeg ikke har noe imot litt varme og sol nå heller dah :wink:

Nå må du snart komme med litt nye bilder av Sara også, sikker på at hun har vokst og blitt stor siden sist - skjer jo så mye på denne tiden.... Hun er i allefall utrolig søt på avataren din, smiler så yndig - kan det være en fremtidig hjerteknuser på vei :ler:

Kos deg i helgen vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Hatt en fin helg???

Lurte litt på den treningen din.... Gjør du det selv hjemme eller? hvordan vet du hva du skal gjøre?

Jeg er litt nyskjerrig på å prøve det skjønner du... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...