Gå til innhold

Matpakkebryllup. Innafor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så? 

Blir det bryllup i år eller....?

Anonymkode: e1863...8b9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 5/6/2020 at 11:23 PM, Apocalypte said:

Denne tråden er gull, i høyde med "er kjøtt muskler", frekt med ketsjup, godtesnoptråden og pet-trådene.  Og for ikke å glemme tråden om han som kasta bindene til dama si og ikke syns det var ekkelt. 🤣

Åh, den gode godtesnop tråden, Den var legendarisk :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Jeg har verdt i ett slikt bryllup! Var vel litt over 1 time å gå, så sikkert ikke helt to mil. 
Vi hadde med tursekk med penklær som skift, og badet i en litt dyp elv da vi kom fram. Spiste litt, og koste oss. Så skiftet vi og hadde en seremoni ved elven midt i skogen.
Kjempefint. De hadde også med en fotograf som tok bildet av hele turen.
Veldig unikt bryllup! 

Norske bryllup er kjedelige med lang tid i kirka og mange seriøse kjedelige taler etter.
Håper dette skjedde og gikk bra TS!

Anonymkode: 574ae...466

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (På 6.5.2020 den 23.23):

Denne tråden er gull, i høyde med "er kjøtt muskler", frekt med ketsjup, godtesnoptråden og pet-trådene.  Og for ikke å glemme tråden om han som kasta bindene til dama si og ikke syns det var ekkelt. 🤣

Hva med de gode gamle innleggene om "gullmusa"? Den originale tråden der har kanskje de fleste glemt? Er helt nytt begrep ble til med det innlegget 😂

Anonymkode: f40d2...23d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hadde dere alkoholservering? :vin: 

Anonymkode: eeac2...03d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 31.5.2020 den 22.24):

Så? 

Blir det bryllup i år eller....?

Anonymkode: e1863...8b9

Skulle ikke bryllupen være i Fjord? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 mil er ikke innenfor uansett ! Det er helt sykt synes jeg, Det er kjempe langt??? I et bryllup ?? Med matpakke? nei!

Men, om dere klarer å fikse et toalett der , må dere vell klare å frakte folk dit?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.7.2019 den 2.01):

Nå har mannen og jeg lest alle innspillene deres og diskutert, og kommet frem til at vi velger å leie en hytte med en fin uteplass (slik at vi kan være ute hvis været er pent, og inne hvis været er dårlig).

Og vi vil leie en kokk som lager en utsøkt viltgryte 😚 slik at maten er klar når gjestene og vi kommer frem.

Vi velger en slik løsning som en av dere skisserte: Vi velger å leie en hytte med lett adkomst fra parkeringsplass (ca 300 meter å gå), så får de som ønsker å røre litt mer på seg heller gå turer mens vi er på skogsfestplassen i naturskjønne omgivelser.

Takk KG-medlemmer! ❤️

Anonymkode: 88e9e...27a

Da får vi sitere TS igjen, da, for de som stadig driver og kommenterer uten å ha lest tråden...

Anonymkode: df617...da2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Forutsetter også at hver eneste gjest har klær til å gå langt og være ute såpass lenge? 

man tenker kanskje at hele norge er friluftsmennesker med skapet fullt av uteklær, men jeg selv måtte hatt brukt en god del penger på tursko, tjukk jakke/regnjakke som egner seg til tur , varm bukse, osv osv

Anonymkode: b8de1...315

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hummel34 skrev (På 2019-7-27 den 19.56):

Topp med skog og tur og alt det der. Feriet selv 30 årsdagen min på denne måten. Men syns dere kan stå for turmaten. Bringe noe inn til målet. Hva med spekemat, eggerøre, potetsalat og flatbrød? Spyd med melon og litt spicy pølser? Enkelt men godt. Matpakke ... nu vel. Men to mil. Nei, da tror jeg du bør droppe tanken om alkoholservering blant annet. Og hva med bestemor på 80?

Assistanse fra Sola Rednings sentral for bestemor på 80 er vel innafor??ha ha ha ellers en knall god ide... den får mange slite for. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Ahh, denne tråden behøver et løft for dere som ikke har lest den :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2019 den 19.33):

Vi og de fleste av våre venner og familie er av det sportslige slaget som er glad i friluftsliv, så min tilkommende mann og jeg kom opp med den gode(?) ideen om å ha bryllupsfeiringen i friluft inni en vakker skog. Vi besørger skyss og nødvendige faciliteter som transportabelt toalett etc, og gjestene har med matpakker. Vi spanderer drikken. Det er 2 mil å gå fra veien der de blir skysset til. Deretter følger vi en smal skogssti i disse to milene før vi kommer til et vidunderlig sted inni skogen. Innafor?

Anonymkode: 88e9e...27a

Digger å gå i skog og mark og har vært i flere ute i skauen bryllup men er uvant med deres konsept

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 17.5.2021 den 1.08):

Skulle ikke bryllupen være i Fjord? :vetikke:

Nei på fjellet 🙂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.8.2019 den 23.01):

Håper ikke du har ei grandtante Olga på 87 som skal være med i bryllupet. For da blir det begravelse dagen etter! 

Anonymkode: 1df37...ba0

Sikkert noen som kan ta hun på ryggen eller trille henne i trillebår (måtte det en gang med 2 stk pga friluftsbryllup) 

At folk ikke tenker…

Hadde mitt eget ute, men bare ca 20 min gange fra parkering (strandbryllup), så bør vel ikke snakke for høyt

Anonymkode: 8e44f...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke giftet meg om ikke jeg kunne sørget for noe skikkelig lokasjon og matservering for mine gjester. Bryllup ute er fantastisk, vært på flere og hatt det selv, men det var noen hundre meter fra parkeringen, med skikkelig meny og partytelt i tilfelle det skulle regne. «Medbrakt matpakke», hadde ledd meg i hjel av den invitasjonen, og i tillegg gå flere mil?! Dere arrangerer utedag, ikke bryllupsfeiring. 

Anonymkode: 09d5b...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...