Gå til innhold

Matpakkebryllup. Innafor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg likte ideen og hadde kommet om det ikke var så langt å gå . Et par km inn i skogen hadde jeg gjerne gått :) Og med alternativ skyss til eldre og andre som ikke ville gå, ville det vært etter min smak. Ingenting er vel så bra som å nyte mat og hyggelig selskap ute og MÅ alt være så fancy med lange kjoler og dilldall? 

Kanskje hatt det som kurvfest i stedet, der alle tar med picnickurv, det blir litt mer avansert enn niste. 

Anonymkode: 955c1...c65

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry, TS. Dette tror jeg faktisk ikke på. Det finnes ikke sannsynlig, verken i dette universet eller i noen som helst parallell virkelighet at noen tenker ut scenariet i hovedinnlegget og på toppen av det hele legger ut om opplegget på KG for å be om råd. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, tanken er kul den, selv om jeg ikke ville valgt det selv, men å gå i to mil er altfor langt etter min mening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS høres helt kookoo ut og i tillegge totalt selvseltrert. 

Anonymkode: 646fc...451

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS høres helt kookoo ut og i tillegge totalt selvseltrert. 

Anonymkode: 646fc...451

:jolie:  0006.gif :bryllup:

Anonymkode: 88e9e...27a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/27/2019 at 8:02 PM, AnonymBruker said:

Dette er uten tvil den verste bryllupsfeiringen jeg noen sinne har hørt om ! 

Skal gjestene i 4 timer hver vei?!?!? Altså totalt 8 (!!) timer??!?! For hva da ?!? Å spise en svett brødskive med gulost som de har med seg ?!?! (Og «feire kjærligheten mellom dere» da, selvsagt 🙄

Vet du hva, dette er et bryllup jeg hadde takka nei til mens jeg hadde ledd i telefonrøret. Av deg, som er såpass virkelighetsfjern at du tror det blir feststemning av en 8 timers skogstur. Jeg ville måtte snudd omtrent før jeg kom fram. 

Anonymkode: dc261...9cc

😂😂😂😂😂🙌

Anonymkode: 646fc...451

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2019 den 2.01, AnonymBruker skrev:

Nå har mannen og jeg lest alle innspillene deres og diskutert, og kommet frem til at vi velger å leie en hytte med en fin uteplass (slik at vi kan være ute hvis været er pent, og inne hvis været er dårlig).

Og vi vil leie en kokk som lager en utsøkt viltgryte 😚 slik at maten er klar når gjestene og vi kommer frem.

Vi velger en slik løsning som en av dere skisserte: Vi velger å leie en hytte med lett adkomst fra parkeringsplass (ca 300 meter å gå), så får de som ønsker å røre litt mer på seg heller gå turer mens vi er på skogsfestplassen i naturskjønne omgivelser.

Takk KG-medlemmer! ❤️

Anonymkode: 88e9e...27a

Mye bedre! 

Men, de som vil røre på seg mer- kan gå turer mens festen pågår? Høres ut som folk er neurotiske/ anorektiske eller hva som helst. Det skal gå finfint under et bryllup og ikke rave rundt i skogen....

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ts hadde et morsomt HI. Godt å le litt en søndagsmorgen. 

Men INGEN jeg kjenner ville blitt med på dette, fire mil for å delta i et bryllup. Foreslår at dere heller tar en lang tur til fjells som bryllupsreise, selvfølgelig med fire mils etapper daglig.

Starter dere i Oslo bruker dere omtrent 14 dager - tre uker til Trondheim. Kanskje fire uker siden dere skal gå i terreng. 

Endret av Jytte
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2019 den 19.39, AnonymBruker skrev:

To mil?!? 

Matpakke er helt greit, men å legge en bryllupsfeiring to mil fra parkeringsplassen er for dumt. Folk er jo svette når de kommer, og ikke kan man feste noe særlig. Man skal jo ned igjen også. 

Jeg liker å gå i skogen, men jeg hadde ikke satt pris på dette  . 

Anonymkode: f1083...20a

Dette er ikke et bryllup, det er en skogstur.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette synes jeg ikke er greit. 2 mil er langt selv for de som er spreke. 4 mil på en dag vil jo ta en del timer å gå. Kan vel regne med 4 km, maks 5 på en time. Det vil si minimum 4 timer hver vei, og regner med at det blir noen pauser underveis. Dere skal altså be gjestene om å gå i 9 timer på en dag minimum.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å ha med matpakke på jobb engang.

Anonymkode: 54c18...760

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det mest bizzarre jeg noengang har lest.  Dere vil at gjestene skal gå 4 mil og ha med matpakke også kaller dere det på toppen av alt et bryllup? 🤣  Godt du kom på bedre tanker TS.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres utrolig gøy ut, bortsett fra 2 mil!! Noen 100 meter må være nok! Ellers hadde jeg storgledet meg til et slikt bryllup 😃

Anonymkode: 1a743...94f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha heller bryllupsfeiringen på er høyfjellshotell med middag. Så kan dere arrangere gåtur dagen før eller etter for de gjestene som ønsker det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ka med å ha bryllup med tema friluft? Leie et hyttelokale et sted og dekorere det

Anonymkode: 7b6ae...840

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2019 den 19.33, AnonymBruker skrev:

Vi og de fleste av våre venner og familie er av det sportslige slaget som er glad i friluftsliv, så min tilkommende mann og jeg kom opp med den gode(?) ideen om å ha bryllupsfeiringen i friluft inni en vakker skog. Vi besørger skyss og nødvendige faciliteter som transportabelt toalett etc, og gjestene har med matpakker. Vi spanderer drikken. Det er 2 mil å gå fra veien der de blir skysset til. Deretter følger vi en smal skogssti i disse to milene før vi kommer til et vidunderlig sted inni skogen. Innafor?

Anonymkode: 88e9e...27a

Åååh, det hørtes så koselig ut. Sånn feiring vil jeg og ha! Men to mil...er alle gjestene i form til å gå 2 mil? Har dere tenkt på hva dere skal gjøre om været blir dårlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Original tråd, det skal du ha... men ts kan ikke være seriøs? 20 KILOMETER pr vei? Hvis jeg skulle karra meg opp til den festen, med matpakke, og så attpåtil drukket litt, så tor jeg at jeg bare hadde tatt med sovepose og blitt der, aldri i livet at jeg hadde klart å gå ned igjen etterpå. 

Anonymkode: e8b81...73e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last ned appen Pinterest og søk nature wedding theme å se om det faller i smak istedenfor tur

Anonymkode: 7b6ae...840

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...