Gå til innhold

Matpakkebryllup. Innafor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er ikke et bryllup.

Det er en dårlig planlagt 40 års fest som holdes av noen som ikke har penger.

Logistikken går heller ikke opp.

Latterlig og dumt!!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde orket, men når det kommer til bryllup, er dette litt i særeste laget. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig "rask" gange på asfalt er rundt 5km/t ifølge en random artikkel jeg leste nå da jeg googla. I en skog med oppoverbakke og ulendt terreng vil jeg tro det ligger på 3-4km/t. Spesielt om det er eldre folk som er med på turen, eller små barn. Vi snakker faktisk da om 6-7 timer én vei. Uten pause. 

Anonymkode: f6cf2...646

Hvis dere da begynner å gå kl 7 på morgenen vil dere kanskje rekke fram kl 14, svett og varm. Så kan dere da feste i 1 time ca før dere må hjem, da jeg regner med at all energien vil være borte slik at dere bare går 2km/t hjem igjen. Som vil si 10 timer gåing for å komme seg ut 

Anonymkode: f6cf2...646

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er når man mottar slike innbydelser man bør være ærlig: "Nei ellers takk, det gidder jeg faktisk ikke. Synd, fordi jeg hadde sett fram til bryllupet deres"... Det må da være greit å si til en slik håpløs innbydelse? :) 

Anonymkode: f62e5...829

Ærlighet er helt klart et brukbart alternativ i denne sammenhengen, ja! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan passe som en litt annerledes måte å feire en bursdag på.. Men bryllup? Nope

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så mange svar! Jeg har ikke fått lest svarene ennå, men det gleder meg å se at så mange er positive til dette. Ts.

Anonymkode: 88e9e...27a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å leie helikopter så flyr dere gjestene til stedet?

Ta med mat og drikke til gjestene så de slipper å spise brødskive med svett gulost :)

Anonymkode: ec87c...9b0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pippilang skrev:

Det er vel ikke mange som har vært veldig entusiastiske her vel? 

For å være mer nøyaktig er det vel ca. ingen som har gitt utrykk for noen stor entusiasme :ler: 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, pippilang skrev:

Det er vel ikke mange som har vært veldig entusiastiske her vel? 

Nei, det fant jeg ut nå etter å ha lest noen svar. Jeg trodde at folk var positive ettersom det hadde kommet så mange svar. Takk for råd og meninger! Jeg tenker å diskutere deres forslag med mannen, og da kan det hende at vi ender opp med en kortere gåtur og at mannen og jeg bringer mat opp til festplassen på forhånd og at gjestene slipper å ha med matpakker.

Anonymkode: 88e9e...27a

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det fant jeg ut nå etter å ha lest noen svar. Jeg trodde at folk var positive ettersom det hadde kommet så mange svar. Takk for råd og meninger! Jeg tenker å diskutere deres forslag med mannen, og da kan det hende at vi ender opp med en kortere gåtur og at mannen og jeg bringer mat opp til festplassen på forhånd og at gjestene slipper å ha med matpakker.

Anonymkode: 88e9e...27a

Det skal jo være en av de største feiringen du har i livet ditt.... Så kanskje greit å sløyfe matpakken ja

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det fant jeg ut nå etter å ha lest noen svar. Jeg trodde at folk var positive ettersom det hadde kommet så mange svar. Takk for råd og meninger! Jeg tenker å diskutere deres forslag med mannen, og da kan det hende at vi ender opp med en kortere gåtur og at mannen og jeg bringer mat opp til festplassen på forhånd og at gjestene slipper å ha med matpakker.

Anonymkode: 88e9e...27a

Lei et lokale og få inn skikkelig mat, utsett bryllupet hvis dere ikke har råd. Ingen vil gå i ghettobryllupet deres.

Anonymkode: c3f35...1fe

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lei et lokale og få inn skikkelig mat, utsett bryllupet hvis dere ikke har råd. Ingen vil gå i ghettobryllupet deres.

Anonymkode: c3f35...1fe

Her tar du feil! Hovedproblemet er ikke at ingen vil gå i bryllupet. Det er til, og fra, de er skeptiske til å gå! ;)

 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Vi og de fleste av våre venner og familie er av det sportslige slaget som er glad i friluftsliv, så min tilkommende mann og jeg kom opp med den gode(?) ideen om å ha bryllupsfeiringen i friluft inni en vakker skog. Vi besørger skyss og nødvendige faciliteter som transportabelt toalett etc, og gjestene har med matpakker. Vi spanderer drikken. Det er 2 mil å gå fra veien der de blir skysset til. Deretter følger vi en smal skogssti i disse to milene før vi kommer til et vidunderlig sted inni skogen. Innafor?

Anonymkode: 88e9e...27a

Fullstendig latterlig, er dere høye på dere selv eller? 

Anonymkode: 9c90a...c6f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det sykeste forslaget jeg har lest i dette forumet 😂 Begynte faktisk å le høyt. Aldri om jeg hadde takket ja til en rolig 14 timers gåtur noen gang 😂

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig god ide, men dere må definitivt ta hensyn til folk som av ymse grunner vil ha problemer med å gå så langt. Her tror jeg heller at det vil være fornuftig å finne et sted som er nærmere en parkeringsplass. 1-3 km en vei tror jeg er mer enn nok.

Ellers så er det en god ide.

Anonymkode: 270df...621

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i over gjennomsnittlig god form, og hadde takket nei til dette.

Dere ekskluderer jo også de fleste eldre, om noen mot formodning feks har vrikket foten e.l. og går med krykker, folk i rullestol, de som generelt er dårlige til beins, osv. Unnskyld meg, men håper dette er en spøk :laugh:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...