Gå til innhold

Noen som har vært avhengig av Spåtelefonen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Avhenger sikkert hvor du ringer, men f.eks via minkrystallkule er det 29,90 kr via teletorg, og 26,90 ved forhåndsbetaling. Uansett pris, det denne personen forteller gjør meg kvalm. Moralsk 

 

Hvorfor er minkrystallkule nevnt i denne sammenheng? Minkrystallkule leier ikke inn spådamer slik de andre aktørene gjør de. De som har linje der betaler for markedsføring og leie av linje. De må ha mer å vise til enn ønske om å jobbe på spåtelefon før de får godkjent søknad. De søker ikke om jobb de... De har kanskje vært innom spåfirmaene og fått erfaring først, men de må faktisk bevise litt for å få linjen og de er nok mer redde for å miste linjen sin og firmaet sitt enn de som jobber for spåfirmaene for de kan jo bare ringe neste firma som trenger noen å ta telefoner for dem og skifte navn...

 

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, Lawyam said:

 

Hvorfor er minkrystallkule nevnt i denne sammenheng? Minkrystallkule leier ikke inn spådamer slik de andre aktørene gjør de. De som har linje der betaler for markedsføring og leie av linje. De må ha mer å vise til enn ønske om å jobbe på spåtelefon før de får godkjent søknad. De søker ikke om jobb de... De har kanskje vært innom spåfirmaene og fått erfaring først, men de må faktisk bevise litt for å få linjen og de er nok mer redde for å miste linjen sin og firmaet sitt enn de som jobber for spåfirmaene for de kan jo bare ringe neste firma som trenger noen å ta telefoner for dem og skifte navn...

 

Det var helt tilfeldig at de ble nevnt. Jeg vet vel ikke hva som skal til for jobbe her eller der, poenget er at det er svinedyrt. 

Anonymkode: 12935...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det var en spådame jeg snakket med for ca 1 år siden, og da ringte jeg selvsagt når det var problemer i forholdet mitt. 

EKS: snakket med henne i Mars, alt kom til å bli bra, vi skulle flytte sammen. Han elsket meg, ikke noen andre damer. Juni og Juli mnd kom til å bli helt fantastiske, høsten også. 

Ringer henne igjen i starten av Mai: Alt var galt, han var råtten, utro og vi kom til å gjøre det slutt i Juli. 

Jeg ble helt fra meg, kjempe lei meg og lette etter beviser for at han var utro. 

1 år etter: Vi er fortsatt sammen, opp og ned ja, men det er alle forhold til tider. Har det i grunnen veldig bra.

Denne kjerringen burde vært fengslet. 

Anonymkode: 309c2...034

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var en spådame jeg snakket med for ca 1 år siden, og da ringte jeg selvsagt når det var problemer i forholdet mitt. 

EKS: snakket med henne i Mars, alt kom til å bli bra, vi skulle flytte sammen. Han elsket meg, ikke noen andre damer. Juni og Juli mnd kom til å bli helt fantastiske, høsten også. 

Ringer henne igjen i starten av Mai: Alt var galt, han var råtten, utro og vi kom til å gjøre det slutt i Juli. 

Jeg ble helt fra meg, kjempe lei meg og lette etter beviser for at han var utro. 

1 år etter: Vi er fortsatt sammen, opp og ned ja, men det er alle forhold til tider. Har det i grunnen veldig bra.

Denne kjerringen burde vært fengslet. 

Anonymkode: 309c2...034

La meg gjette du hr snakket med Khibra eller Alma? Er det noen andre legg ut hvem 

Anonymkode: a3bd5...6d0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/29/2019 at 7:44 PM, AnonymBruker said:

Værste er at hun sa at sånn var det og han kom ikke til å ombestemme seg.  Hørtes ut som hun mente at det hun sa det var sånn. Reklamerer alle med at de er ærlige og treffsikre? Hvor stor er sjansen for at jeg ikke snakket med en ekte klarsynt? Hvorfor servere negativ spådom?

Anonymkode: 8a151...5a2

Her må du jo egentlig ta deg litt sammen, du ringer fordi du håper på noe med dette mennesket, og alle som gir deg negative svar vil da være i ulage hos deg. Dette er enten det er venner eller en såkalt spådame. Du lurer på hvorfor hun vil servere negative spådommer?? Vel, det sier mer om deg som spør om noe slikt, for du tåler det virkelig ikke fordi du er fastlåst i å få dette mennesket uansett og vil ha noen løgner servert istedenfor. Nå er nå all spådom løgner men for all del, sitt der og vent på han du ......

Anonymkode: 309c2...034

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/5/2019 at 3:48 AM, tussi84 said:

For mange år siden var jeg avhengig av å ringe spåtlf. Jeg ringte mange forskjellige vedr en gutt som jeg var forelsket i. Fikk jeg et ja svar om at vi kom til å bli sammen, så ringte jeg til en annen en for å få bekrefte det. Fikk jeg et nei svar plutselig, måtte jeg ringe enda en for å få enda et ja svar. Dette var en gutt som egentlig gav meg mye forhåpninger, samtidig som han sa at han ikke ville være sammen med meg. Jeg burde hørt på hva han sa selv om signalene viste noe helt annet veldig ofte. Jeg fikk så klart aldri denne gutten som kjæreste, endte bare opp med en telefonregningen på fem sifret beløp dum som jeg var.

Det finnes nok noen som kan spå, men det er også useriøse aktører ute på markedet. Skal du først ringe noen se etter referanser på nettet, og aldri antyd noe som gjør at spåeren kan lese svaret ut fra deg. Det holder med å oppgi stjernetegn eller fødselsdato, og fornavn som regel. Fra det skal en proffesjonell spåer egentlig kunne spå deg. 

Husk at det er veldig mange "spådamer" som har referanser på nettet, men de legger da ikke ut alle de negative omtalene de har fått, så det blir ikke så veldig objektivt. Slik som spådamen MALU holder på, henger seg fortsatt på at hun har vært i media og en konkuransse, bla bla bla 

Anonymkode: 309c2...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker said:

La meg gjette du hr snakket med Khibra eller Alma? Er det noen andre legg ut hvem 

Anonymkode: a3bd5...6d0

Det var en som heter Malu i saken jeg skrev over. Så snakket jeg med en før henne via purple reading, tror hun het Ayla eller noe, samme opplegg. Endret ting i løpet av en uke, henne tror jeg at jeg snakket om angående jobb jeg ønsket meg, som jeg skulle få, men aldri fikk :D

Anonymkode: 309c2...034

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/29/2019 at 7:44 PM, AnonymBruker said:

Hvor stor er sjansen for at jeg ikke snakket med en ekte klarsynt?

Anonymkode: 8a151...5a2

Vil si det er 100%.

Anonymkode: 2071b...6ad

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 13.37):

Det var en som heter Malu i saken jeg skrev over. Så snakket jeg med en før henne via purple reading, tror hun het Ayla eller noe, samme opplegg. Endret ting i løpet av en uke, henne tror jeg at jeg snakket om angående jobb jeg ønsket meg, som jeg skulle få, men aldri fikk :D

Anonymkode: 309c2...034

En ting kan jeg si fra flere samtaler med Malu for mange år siden; hun har tatt feil i absolutt alt hun har spådd :ler:

 

Anonymkode: 566d3...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...