AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #41 Del Skrevet 11. mai 2023 Dere bør jo heller gå til en psykolog, coach, samtalegruppe e.l. Det er jo det dere trenger, og det er det dere får - bare at det er svinedyrt og utført av amatører. Anonymkode: c2e78...31a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #42 Del Skrevet 11. mai 2023 Jeg spår og har svært mange gode tilbakemeldinger. Kunder sier jeg treffer, ikke kun på spådom men også tidsperspektiv. Alt jeg sier er dog bare tull. Jeg har ikke noen spesielle evner. Jeg leser mye lærestoff om psykologi og lignende da. Anonymkode: cee9b...e91 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #43 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg spår og har svært mange gode tilbakemeldinger. Kunder sier jeg treffer, ikke kun på spådom men også tidsperspektiv. Alt jeg sier er dog bare tull. Jeg har ikke noen spesielle evner. Jeg leser mye lærestoff om psykologi og lignende da. Anonymkode: cee9b...e91 Tar du betalt for spåingen ? Anonymkode: 183b9...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #44 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tar du betalt for spåingen ? Anonymkode: 183b9...0e6 Ja jeg tjener penger på det ja. Gjennom aktører som har vært nevnt i tråden her. De tar jo store deler av fortjenesten, men det er den enkleste måten å markedsføre seg på. Anonymkode: cee9b...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #45 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja jeg tjener penger på det ja. Gjennom aktører som har vært nevnt i tråden her. De tar jo store deler av fortjenesten, men det er den enkleste måten å markedsføre seg på. Anonymkode: cee9b...e91 Men hvis det du sier er bare tull ( for å bruke dine ord på det ) , tenker du på det hvis du får en kunde som er langt nede psykisk som f.eks etter et brudd ? Anonymkode: 183b9...0e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #46 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hvis det du sier er bare tull ( for å bruke dine ord på det ) , tenker du på det hvis du får en kunde som er langt nede psykisk som f.eks etter et brudd ? Anonymkode: 183b9...0e6 Prøver så godt jeg kan og hjelpe de ut av det. Det kan være ved å ikke gi dem falske forhåpninger om at mannen kommer tilbake feks. Slike forhåpninger er ikke heldig for sorgprosessen. Anonymkode: cee9b...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #47 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg spår og har svært mange gode tilbakemeldinger. Kunder sier jeg treffer, ikke kun på spådom men også tidsperspektiv. Alt jeg sier er dog bare tull. Jeg har ikke noen spesielle evner. Jeg leser mye lærestoff om psykologi og lignende da. Anonymkode: cee9b...e91 Må dere ikke gjennom en test før dere får begynne å jobbe på linja? Eller du kjenner kanskje Gro Anita personlig eller? Antar det er linja du sitter på.. Anonymkode: a3bd5...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #48 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Må dere ikke gjennom en test før dere får begynne å jobbe på linja? Eller du kjenner kanskje Gro Anita personlig eller? Antar det er linja du sitter på.. Anonymkode: a3bd5...6d0 Kjenner ikke Gro Anita og jobber ikke for henne nei. Har jobbet hos to forskjellige aktører. Første måtte jeg ikke gjennom noen test. Siste måtte jeg det, men det her er ikke noen eksakt vitenskap. Så hvordan de måler dette er nok svært diffust. Føler at slike tester er mest for å kunne markedsføre at de tester alle før de får jobb. Anonymkode: cee9b...e91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 12. mai 2023 #49 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Prøver så godt jeg kan og hjelpe de ut av det. Det kan være ved å ikke gi dem falske forhåpninger om at mannen kommer tilbake feks. Slike forhåpninger er ikke heldig for sorgprosessen. Anonymkode: cee9b...e91 Hvordan vet du om du gir de falske forhåpninger eller ikke når du sier du bare snakker tull? Har noen godt qv tull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #50 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 27.7.2019 den 14.43): Var det stort sett tull det dere ble spådd? Hvordan kom dere ut av det? Anonymkode: 8a151...5a2 Ble spådd et par ganger når jeg var ung (ca 25 og opp til 30) som var bra. Feks spådd på gata eller på arrangement, det har vært bra. Etter det så føle jeg at jeg bare har blitt svindlet. Telefon er verst. De siste gangene har det bare handlet om at de forteller om introjekter de har ovenfor meg.altså at de ikke bruker kort eller noe spesiellt klarsyn, de bare dømmer og synser. Og så betaler jeg for det. Anonymkode: a1d2b...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #51 Del Skrevet 12. mai 2023 Lawyam skrev (4 timer siden): Hvordan vet du om du gir de falske forhåpninger eller ikke når du sier du bare snakker tull? Har noen godt qv tull? Mange har godt av en realitetsorientering ja Anonymkode: cee9b...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #52 Del Skrevet 14. mai 2023 On 5/11/2023 at 10:01 PM, AnonymBruker said: Prøver så godt jeg kan og hjelpe de ut av det. Det kan være ved å ikke gi dem falske forhåpninger om at mannen kommer tilbake feks. Slike forhåpninger er ikke heldig for sorgprosessen. Anonymkode: cee9b...e91 Så du har ingen evner, men du har lært deg å lure kunder trill rundt, og tjener penger på det. Og kunder som ringer inn betaler 29,90 kr per minutt, får en avhengighet, og får problemer med økonomien. Hvor er moralen din? Anonymkode: 12935...bce 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #53 Del Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du har ingen evner, men du har lært deg å lure kunder trill rundt, og tjener penger på det. Og kunder som ringer inn betaler 29,90 kr per minutt, får en avhengighet, og får problemer med økonomien. Hvor er moralen din? Anonymkode: 12935...bce Word! Men er desverre 39,90kr per min Anonymkode: a3bd5...6d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #54 Del Skrevet 14. mai 2023 35 minutter siden, AnonymBruker said: Word! Men er desverre 39,90kr per min Anonymkode: a3bd5...6d0 Avhenger sikkert hvor du ringer, men f.eks via minkrystallkule er det 29,90 kr via teletorg, og 26,90 ved forhåndsbetaling. Uansett pris, det denne personen forteller gjør meg kvalm. Moralsk forkastelig. Anonymkode: 12935...bce 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #55 Del Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Avhenger sikkert hvor du ringer, men f.eks via minkrystallkule er det 29,90 kr via teletorg, og 26,90 ved forhåndsbetaling. Uansett pris, det denne personen forteller gjør meg kvalm. Moralsk forkastelig. Anonymkode: 12935...bce Det er ikke noe mer forkastelig enn å utdanne seg til psykolog eller dele ut ekte spådommer av den grunn. Kundene vet jo ikke uansett, og om de får god hjelp så vil de jo være fornøyd uansett 😊 Jeg har god samvittighet, og gjør en god jobb med mange fornøyde kunder. Anonymkode: cee9b...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #56 Del Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke noe mer forkastelig enn å utdanne seg til psykolog eller dele ut ekte spådommer av den grunn. Kundene vet jo ikke uansett, og om de får god hjelp så vil de jo være fornøyd uansett 😊 Jeg har god samvittighet, og gjør en god jobb med mange fornøyde kunder. Anonymkode: cee9b...e91 Du gjør jo ikke en god jobb når du ikke kan det du skal levere men kun later som.. blir som en assistent på et sykehjem later som de er legen. Du verken gjør en go jobb ei heller bør du ha god samvittighet. Skaff deg heller jobb som coach og slutt å lat som du kan noe du ikke har tilgang på! Anonymkode: a3bd5...6d0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #57 Del Skrevet 14. mai 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke noe mer forkastelig enn å utdanne seg til psykolog eller dele ut ekte spådommer av den grunn. Kundene vet jo ikke uansett, og om de får god hjelp så vil de jo være fornøyd uansett 😊 Jeg har god samvittighet, og gjør en god jobb med mange fornøyde kunder. Anonymkode: cee9b...e91 Sammenligner du virkelig psykolog med teletorgtjenester? Det er greit at du føler du gjør en god jobb og er til hjelp, men samtidig er det du driver med basert på en løgn, og du bidrar til å holde liv i en skruppelløs industri som fører til avhengighet og økonomisk ruin for mange. Fint at du har god samvittighet. Anonymkode: 12935...bce 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #58 Del Skrevet 14. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sammenligner du virkelig psykolog med teletorgtjenester? Det er greit at du føler du gjør en god jobb og er til hjelp, men samtidig er det du driver med basert på en løgn, og du bidrar til å holde liv i en skruppelløs industri som fører til avhengighet og økonomisk ruin for mange. Fint at du har god samvittighet. Anonymkode: 12935...bce Noen må gjøre det også 😊 Anonymkode: cee9b...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #59 Del Skrevet 14. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Noen må gjøre det også 😊 Anonymkode: cee9b...e91 Håper mange spåavhengige leser dette, slik at det kan være med på åpne øynene deres. Skam deg. Anonymkode: 12935...bce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. mai 2023 #60 Del Skrevet 15. mai 2023 Pelle Krogstad 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå