pwy90 Skrevet 27. desember 2020 #621 Del Skrevet 27. desember 2020 LoveMoschino skrev (9 minutter siden): Da var hun preggers! Vi viste vel egentlig det. Så lenge Ida er det så må hun også Unødvendig kommentar. Superhyggelig med babynyhet😊🥰 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofus21 Skrevet 27. desember 2020 #622 Del Skrevet 27. desember 2020 pwy90 skrev (2 minutter siden): Unødvendig kommentar. Superhyggelig med babynyhet😊🥰 Enig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 27. desember 2020 #623 Del Skrevet 27. desember 2020 Noen som følger henne som vet hvordan det går med den gamle hunden hennes? Milo? Han ble vel bare plassert hos foreldrene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 27. desember 2020 #624 Del Skrevet 27. desember 2020 Ja han var ikke ung og søt lengre så de plasserte han bort. Selv om hun påstår at det er andre grunner til det 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 27. desember 2020 #625 Del Skrevet 27. desember 2020 LoveMoschino skrev (33 minutter siden): Ja han var ikke ung og søt lengre så de plasserte han bort. Selv om hun påstår at det er andre grunner til Huff..ble raskt en ny hund ja. Men har hun ikke nevnt Milo i det siste? Husker han slet mye med sykdom 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2020 Skrevet 27. desember 2020 #626 Del Skrevet 27. desember 2020 Nå som hun er gravid, som er veldig koselig, så håper jeg hun holder det meste for seg selv. Jeg orker ikke enda en blogger som utleverer ungen på nett. Jeg håper hun er like privat med sitt biologiske barn som hun er med bonusbarnet sitt. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 27. desember 2020 #627 Del Skrevet 27. desember 2020 2020 skrev (46 minutter siden): Nå som hun er gravid, som er veldig koselig, så håper jeg hun holder det meste for seg selv. Jeg orker ikke enda en blogger som utleverer ungen på nett. Jeg håper hun er like privat med sitt biologiske barn som hun er med bonusbarnet sitt. Hva skal hun ellers skrive om? Hele poenget med en blogg er vel og skrive om seg og sitt? Og det inkluderer jo familie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2020 Skrevet 28. desember 2020 #628 Del Skrevet 28. desember 2020 LoveMoschino skrev (3 timer siden): Hva skal hun ellers skrive om? Hele poenget med en blogg er vel og skrive om seg og sitt? Og det inkluderer jo familie Fordi et barn har rett på privatliv. Hun må gjerne skrive om ting på overflaten, men ting som omhandler barnet, hva det liker, personlighet, hvordan rommet ser ut, egentlig ALT det vi vet om visse andre bloggerbarn, det bør hun bare ikke skrive om. Og håper også at hun takker nei til å bruke barnet i reklamesammenheng. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summerrain Skrevet 28. desember 2020 #629 Del Skrevet 28. desember 2020 2020 skrev (11 timer siden): Nå som hun er gravid, som er veldig koselig, så håper jeg hun holder det meste for seg selv. Jeg orker ikke enda en blogger som utleverer ungen på nett. Jeg håper hun er like privat med sitt biologiske barn som hun er med bonusbarnet sitt. Når hun i gravidinnlegget for første gang(som jeg har fått med meg) deler navn på stebarnet forsvant mitt håp. Trist. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 28. desember 2020 #630 Del Skrevet 28. desember 2020 summerrain skrev (3 minutter siden): Når hun i gravidinnlegget for første gang(som jeg har fått med meg) deler navn på stebarnet forsvant mitt håp. Trist. Det har blitt delt før. På insta story og i innlegg hvor julesokkene vises 👍🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 28. desember 2020 #631 Del Skrevet 28. desember 2020 LoveMoschino skrev (17 timer siden): Da var hun preggers! Vi viste vel egentlig det. Så lenge Ida er det så må hun også Skjønner ikke hva du mener med det siste. Hun som Ida er i 30 årene da så ikke veldig rart at hun vil starte nå. Det er ikke en selvfølge å bli gravid og mange damer kjenner nok i 30 årene at det er på tide å starte prøvingen. Hus, mann, stedatter og inntekt har de også så virker som tidspunktet er godt. Jeg syntes det er veldig hyggelig for dem ❤️ 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 28. desember 2020 #632 Del Skrevet 28. desember 2020 I 30 årene? De har så vidt bikket 30 begge to! Hvorfor sånn hast verk. Nettopp blitt sammen med gubben og nå er hun på tjukka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 28. desember 2020 #633 Del Skrevet 28. desember 2020 (endret) LoveMoschino skrev (44 minutter siden): I 30 årene? De har så vidt bikket 30 begge to! Hvorfor sånn hast verk. Nettopp blitt sammen med gubben og nå er hun på tjukka Ja da er de jo i 30 årene? De har kjent til hverandre siden de var 16 år og har nå valgt hverandre. Syntes ikke tiden de har vært sammen er veldig kort heller, særlig i lys av at man som nevnt vil etablere seg i den alderen. Ta bare en titt inne på prøveforumet her inne, så skal du se hvor mange som sliter med infertilitet eller bruker veldig lang tid på å bli gravide. Det er også en av årsakene til at regjeringen har tilrettelagt for at det skal fødes barn tidligere, med nye ordninger som tilleggslån for studenter over 30 eller for de med barn fra høsten 2020. Hvem er uansett vi til å kritisere andres valg når det føles rett for dem? Dette er ikke annet enn gode nyheter og selvfølgelig skal det være noen som skal sure til stemningen. Kritiser henne gjerne der det er grunn til det, men jeg oppfordrer alle til å avstå fra det her. Sikkert vært en tung tid. Det har det iallfall for meg etter to spontanaborter i vinter og nå graviditet med konstant kvalme og oppkast. Jeg er egentlig bare aktiv på prøveforumet men ønsker både deg og dere andre en fortsatt god jul. ❤️ Respekter deg selv om jeg er uenig. Endret 28. desember 2020 av babycodex 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie1987 Skrevet 28. desember 2020 #634 Del Skrevet 28. desember 2020 LoveMoschino skrev (3 timer siden): I 30 årene? De har så vidt bikket 30 begge to! Hvorfor sånn hast verk. Nettopp blitt sammen med gubben og nå er hun på tjukka Hva er det å kritisere? Dette er vel noe dem må bestemme selv! Har vel ikke nettopp blitt sammen 😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymsis Skrevet 28. desember 2020 #635 Del Skrevet 28. desember 2020 babycodex skrev (2 timer siden): Ja da er de jo i 30 årene? De har kjent til hverandre siden de var 16 år og har nå valgt hverandre. Syntes ikke tiden de har vært sammen er veldig kort heller, særlig i lys av at man som nevnt vil etablere seg i den alderen. Ta bare en titt inne på prøveforumet her inne, så skal du se hvor mange som sliter med infertilitet eller bruker veldig lang tid på å bli gravide. Det er også en av årsakene til at regjeringen har tilrettelagt for at det skal fødes barn tidligere, med nye ordninger som tilleggslån for studenter over 30 eller for de med barn fra høsten 2020. Hvem er uansett vi til å kritisere andres valg når det føles rett for dem? Dette er ikke annet enn gode nyheter og selvfølgelig skal det være noen som skal sure til stemningen. Kritiser henne gjerne der det er grunn til det, men jeg oppfordrer alle til å avstå fra det her. Sikkert vært en tung tid. Det har det iallfall for meg etter to spontanaborter i vinter og nå graviditet med konstant kvalme og oppkast. Jeg er egentlig bare aktiv på prøveforumet men ønsker både deg og dere andre en fortsatt god jul. ❤️ Respekter deg selv om jeg er uenig. Enig, men hvorfor skriver du at det sikkert har vært en tung tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 28. desember 2020 #636 Del Skrevet 28. desember 2020 Anonymsis skrev (Akkurat nå): Enig, men hvorfor skriver du at det sikkert har vært en tung tid? Mente bare at det er ganske tungt og brutalt å være gravid 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 28. desember 2020 #637 Del Skrevet 28. desember 2020 LoveMoschino skrev (På 27.12.2020 den 20.12): Ja han var ikke ung og søt lengre så de plasserte han bort. Selv om hun påstår at det er andre grunner til det Det er ikke så uvanlig at gamle, grinete hunder ikke er så glad i unger, så jeg kan tenke meg at han var en dårlig match med bonusbarnet. Men det er fint at de fikk omplassert han til foreldrene hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 28. desember 2020 #638 Del Skrevet 28. desember 2020 LoveMoschino skrev (4 timer siden): I 30 årene? De har så vidt bikket 30 begge to! Hvorfor sånn hast verk. Nettopp blitt sammen med gubben og nå er hun på tjukka Nettopp og nettopp, de har vel vært sammen en stund nå. Og det er ikke så uvanlig at par velger å få barn etter ca. et år når de har fylt 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 28. desember 2020 #639 Del Skrevet 28. desember 2020 2 hours ago, ti10 said: Nettopp og nettopp, de har vel vært sammen en stund nå. Og det er ikke så uvanlig at par velger å få barn etter ca. et år når de har fylt 30. Ikke rart det er så mye brudd når folk velger å bli foreldre når de knapt kjenner hverandre .. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 29. desember 2020 #640 Del Skrevet 29. desember 2020 Hyggelig at hun er gravid, men syns det er noe barnslig å legge de ut akkurat slik Ida gjorde. Først et innlegg om dårlig blogging og sykdom som er nærmest identisk Ida sitt. Så svarer hun faktisk på spørsmål i kommentarfeltet om graviditeten akkurat slik Ida svarte.. (tror du virkelig jeg hadde sagt det om jeg var gravid!! Osv) Blir litt for dumt når det er så åpenbart hvem hun tar etter, og så til de grader også😅 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå