Gå til innhold

Kristina Andersen

Liljeb

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for brukerdebatt og brukerangrep. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Blinkie skrev (1 time siden):

Har hun født nå skal tro? :) 

Hun ble vel satt i gang i går, utifra story på snap/Instagram. 

Men, det kan jo ta tid da.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dottie skrev (2 timer siden):

Hun ble vel satt i gang i går, utifra story på snap/Instagram. 

Men, det kan jo ta tid da.. 

Ja hun er satt i gang! Om hun har født eller ikke vet bare vi som kjenner henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken.strøken skrev (37 minutter siden):

Ja hun er satt i gang! Om hun har født eller ikke vet bare vi som kjenner henne. 

Så nå hinter du til at du kjenner henne og vet om hun har født, for og gjøre folk nysgjerrige? Spesielt 😅

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken.strøken skrev (40 minutter siden):

Jeg skriver bare det som ble lagt ut i går. Har ikke sagt noe ang fødselen, bare at det kan ta tid selvom man er satt i gang ;) 

Hun deler selv nyheten når hun er klar, jeg svarte bare på spørsmålet om hun hadde født. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jolanda skrev (2 timer siden):

Så nå hinter du til at du kjenner henne og vet om hun har født, for og gjøre folk nysgjerrige? Spesielt 😅

Hva vet du om jeg kjenner henne? Jeg kjenner henne veldig godt, samme gjør jeg med samboeren hennes også. Må huske på at Vennesla er ei lita bygd🙈 samme som at jeg er vokst opp med mammaen til S🙈 K forteller nok dere når dem ønsker å fortelle det👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (16 timer siden):

Jeg har aldri sagt at jeg ikke tror du kjenner henne. Det gjør du sikkert. Jeg bare synes det er ganske spesielt og legge ut noe sånt for og liksom gjøre folk nysgjerrige.

Enig. Sykt kleint igrunn 😅

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at hun har rapporteringsplikt på noen som helst måte, men i og med at hun la ut bilde fra sykehuset for tre døgn siden er det nesten sånn at jeg blir bekymret for mangel på livstegn. Håper hun bare er oppslukt av babyen sin🥰🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marthos skrev (47 minutter siden):

Ikke at hun har rapporteringsplikt på noen som helst måte, men i og med at hun la ut bilde fra sykehuset for tre døgn siden er det nesten sånn at jeg blir bekymret for mangel på livstegn. Håper hun bare er oppslukt av babyen sin🥰🤞

Det kan ta lang tid og bli satt i gang før termin og noen bruker også de første dagene uten og dele noe i SoMe, så tror ikke vi skal være bekymret :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud for en nydelig gutt da 🥺😍 Smelt! Husker selv den følelsen etter fødselen når jeg fikk øyekontakt med gutten min for første gang, for en unik og intens følelse! Som å bli forelsket på nytt. Håper de får en fin barseltid ❤️

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper bekkensmertene hennes forsvinner mer eller mindre som dugg for solen med engang. At hun er av de «heldige» som blir bra igjen når babyen er ute 🍀 

Det var en nydelig baby! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Viktig for henne å poengtere at babylivet går lekende lett. Hun får ryddet som før, sett like mye tv-serier etc. Det som overrasket henne mest var faktisk hvor ofte man måtte vaske klær (!) 🙄

Tipper hun har fått høre mange "bare vent til du får barn"-kommentarer tidigere, og nå skal hun slå tilbake. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stellia skrev (5 minutter siden):

Viktig for henne å poengtere at babylivet går lekende lett. Hun får ryddet som før, sett like mye tv-serier etc. Det som overrasket henne mest var faktisk hvor ofte man måtte vaske klær (!) 🙄

Tipper hun har fått høre mange "bare vent til du får barn"-kommentarer tidigere, og nå skal hun slå tilbake. 

Jeg synes også livet med baby var lekende lett de første to ukene når hun uansett bare sov. Det kommer andre tider hvor de krever mer og hvor det og holde huset strøkent er langt nede på pri-lista. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stellia skrev (1 minutt siden):

kanskje, jeg vet ikke. Jeg har endel venninner som har opplevd barseltiden som veldig rolig og fin, mens andre har opplevd den som veldig strevsom. Det er egentlig litt godt å se at både det ene og andre er helt normalt egentlig ☺️ Jeg hadde iallfall blitt mer nervøs om jeg bare hadde hørt om tilfeller hvor ting er skikkelig tungt. Åpenhet om begge opplevelser syntes jeg derfor er bra. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (1 time siden):

Jeg synes også livet med baby var lekende lett de første to ukene når hun uansett bare sov. Det kommer andre tider hvor de krever mer og hvor det og holde huset strøkent er langt nede på pri-lista. 

Samme her. Etter 4 uker ble det hakket mer krevende. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke forventet noe annet. Om babyen hadde vært mye styr med, så hadde vi fortsatt hørt aaaakkurat det samme om hvor fantastisk rolig og fin barseltiden er. Ala CBE. Fasade fasade 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellowstar skrev (2 timer siden):

Hadde ikke forventet noe annet. Om babyen hadde vært mye styr med, så hadde vi fortsatt hørt aaaakkurat det samme om hvor fantastisk rolig og fin barseltiden er. Ala CBE. Fasade fasade 

Nemlig. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...