Gå til innhold

Kristina Andersen

Liljeb

Anbefalte innlegg

1 time siden, Jeeeeeeea skrev:

Jeg har kommentert dette til hun før. At det ikke er så veldig vanskelig og si ifra om hun tar seg noen dager fri, det må oss andre dødelige gjøre dersom vi er borte fra jobb. Svaret jeg fikk: jeg er min egen sjef 😊

Hun forstår altså ikke at det faktisk er leserne som er hennes arbeidsgiver - ingen lesere = ingen samarbeid = ingen lønn = arbeidsledig. 

Hun har Norges dårligste arbeidsmoral. Alltid hatt. Så lenge hun fortatt tjener noen kroner på denne bloggen, så driter hun i kvalitet, innlegg, lesere og oppførsel. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Maydis8 skrev:

Hun har Norges dårligste arbeidsmoral. Alltid hatt. Så lenge hun fortatt tjener noen kroner på denne bloggen, så driter hun i kvalitet, innlegg, lesere og oppførsel. 

Syns bare den der holdningen om at «jeg er min egen sjef» og «jeg blogger når jeg vil» er så kvalmende da hun ikke hadde hatt jobb eller inntekt uten bloggen og leserne 🤦🏽‍♀️ Vet ikke om noen andre rutinerte bloggere som har den holdningen som hun har. Er jo bare å si at nå tar jeg ferie 6 av 7 dager liksom.. men da kan hun jo ikke si at hun bare har en «liten» sommerferie som alle andre 🙄

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvem hun tror hun er??? Hun er ikke en  stor blogger/influencer lenger - hennes storhetsperiode er over for lengst - at hun har råd til å miste lesere både pga kjedelige innlegg og frekke og arrogante svar. Hva skal da være motivet for å følge henne videre? Hva har hun å være arrogant for?

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste reaksjonen fra leserne hun faktisk kan forstå er vel at vi lar være å lese bloggen henne. Det er det hun vil tape på for hun bryr seg jo tydeligvis ikke om hva leserne mener eller ønsker å lese. Folk flest hadde fått sparken med hennes manglende arbeidsmoral. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2020 den 19.02, Sammie skrev:

Eneste reaksjonen fra leserne hun faktisk kan forstå er vel at vi lar være å lese bloggen henne. Det er det hun vil tape på for hun bryr seg jo tydeligvis ikke om hva leserne mener eller ønsker å lese. Folk flest hadde fått sparken med hennes manglende arbeidsmoral. 

Hadde bare folk slutta å lese den...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal hun ha ferie, og hun har stengt kommentarfeltet igjen på det innlegget.

Så hun la ut "spørsmålsrunde" på instagram et par dager før, kan ikke ha fått så mye napp på det siden det ble ferie-innlegg i stedet.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Navani skrev:

Da skal hun ha ferie, og hun har stengt kommentarfeltet igjen på det innlegget.

Så hun la ut "spørsmålsrunde" på instagram et par dager før, kan ikke ha fått så mye napp på det siden det ble ferie-innlegg i stedet.

Hva så? Ho har da like rett på ferie som andre. Og som blogger trenger ho  ikke å legge ut så mye fordi ho tjener bra med penger likevel. Kristina har sine faste lesere som ikke lager noe styr utav at ho skal ha ferie og stenger kommentarfeltet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det. Mange som har fulgt ho siden ho starta blogg. Denne store interessen for å rakke ned på Kristina klarer ikke jeg å skjønne. Det er jo ofte det når folk ikke er så fornøyd med seg selv, så rakker de ned på andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Taaniitaa skrev:

Det er det. Mange som har fulgt ho siden ho starta blogg. Denne store interessen for å rakke ned på Kristina klarer ikke jeg å skjønne. Det er jo ofte det når folk ikke er så fornøyd med seg selv, så rakker de ned på andre.

Hun svarer ikke akkurat leserne som kommer med konstruktiv kritikk på en god måte. Har hun det da ikke bra med seg selv? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Taaniitaa skrev:

Oh lord😂😂😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jeeeeeeea skrev:

Hun svarer ikke akkurat leserne som kommer med konstruktiv kritikk på en god måte. Har hun det da ikke bra med seg selv? 

Ho skriver takk for din mening. Det får da pinadø holde. Ho har  da ikke behov for å svare mer enn det når det gjelder  masete folk. Ida Wulff kan gå flere dager uten å legge ut noe, men får ikke det maset.    Man tenker ofte at mobbere ikke har det bra med seg selv.

Endret av Taaniitaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Taaniitaa skrev:

Ho skriver takk for din mening. Det får da pinadø holde. Ho har  da ikke behov for å svare mer enn det når det gjelder  masete folk. Ida Wulff kan gå flere dager uten å legge ut noe, men får ikke det maset.    Man tenker ofte at mobbere ikke har det bra med seg selv.

Hvis du leser tråden her ser du at det ikke bare er slik hun svarer leserne sine. Men også noe som "jeg er min egen sjef og bestemmer selv når jeg blogger", "hvem er du til og fortelle meg at jeg burde slutte og blogge". Når leserne kommer med KONSTRUKTIV kritikk. Sistnevnte kommentar var vel til en leser som foreslo at hun burde fokusere på insta eller noe, fordi bloggen ble så sjeldent oppdatert, at hun fokuserte på og oppdatere bra og mer på en konto istedenfor litt sånn halvveis på blogg og insta. Absolutt ikke en ufin kommentar og kun et forslag til hvordan hun kunne gjøre det bedre (=tjene mer penger?). Hun evner ikke og ta imot det, føler seg sikkert truffet av den konstruktive kritikken og går da i forsvar. Er det mobbing når lesere sier slike ting? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Jeeeeeeea skrev:

Hvis du leser tråden her ser du at det ikke bare er slik hun svarer leserne sine. Men også noe som "jeg er min egen sjef og bestemmer selv når jeg blogger", "hvem er du til og fortelle meg at jeg burde slutte og blogge". Når leserne kommer med KONSTRUKTIV kritikk. Sistnevnte kommentar var vel til en leser som foreslo at hun burde fokusere på insta eller noe, fordi bloggen ble så sjeldent oppdatert, at hun fokuserte på og oppdatere bra og mer på en konto istedenfor litt sånn halvveis på blogg og insta. Absolutt ikke en ufin kommentar og kun et forslag til hvordan hun kunne gjøre det bedre (=tjene mer penger?). Hun evner ikke og ta imot det, føler seg sikkert truffet av den konstruktive kritikken og går da i forsvar. Er det mobbing når lesere sier slike ting? 

Hvis folk ikke er fornøyd kan jeg komme med et godt råd. Dropp å følge med på et menneske som ønsker å være sin egen sjef. Og som legger ut når det passer ho. Jeg ville selv sett på det som at folk blander seg inn i noe de ikke har noe med. Det er ikke vedtatt at bloggere skal legge ut så og så mye. Så tommel opp for at ho sier i fra. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taaniitaa skrev:

Hvis folk ikke er fornøyd kan jeg komme med et godt råd. Dropp å følge med på et menneske som ønsker å være sin egen sjef. Og som legger ut når det passer ho. Jeg ville selv sett på det som at folk blander seg inn i noe de ikke har noe med. Det er ikke vedtatt at bloggere skal legge ut så og så mye. Så tommel opp for at ho sier i fra. 

Hun sier gang på gang at hun skal bli bedre, fokusere på bloggen osv. Men det skjer jo ikke, eventuelt bare for en svært kort periode. Det er klart leserne blir skuffet når hun ikke holder det hun sier. Og når leserne, flere som har lest bloggen gjennom mange år, får slike svar av henne... Det er jo ikke greit? Uansett hvordan man vrir og vender på det så er det leserne som betaler lønnen hennes. Om min sjef ber meg prestere bedre så kan ikke jeg bare svare "takk for at du delte din mening:)". Er vel det som er litt av poenget til flere som skriver i tråden her. Men jeg er enig, slutt og les bloggen og avfølge henne på snap og insta om man er misfornøyd. Det er vel først da hun vil innse at hun ikke kan være sin egen sjef uten lesere. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Jeeeeeeea skrev:

Hun sier gang på gang at hun skal bli bedre, fokusere på bloggen osv. Men det skjer jo ikke, eventuelt bare for en svært kort periode. Det er klart leserne blir skuffet når hun ikke holder det hun sier. Og når leserne, flere som har lest bloggen gjennom mange år, får slike svar av henne... Det er jo ikke greit? Uansett hvordan man vrir og vender på det så er det leserne som betaler lønnen hennes. Om min sjef ber meg prestere bedre så kan ikke jeg bare svare "takk for at du delte din mening:)". Er vel det som er litt av poenget til flere som skriver i tråden her. Men jeg er enig, slutt og les bloggen og avfølge henne på snap og insta om man er misfornøyd. Det er vel først da hun vil innse at hun ikke kan være sin egen sjef uten lesere. 

Nettopp, en blogger er avhengig av leserne sine, og da er det vel greit å kunne forvente en litt mer ydmyk holdning dersom det kommer konstruktive innspill, men bloggere er en egen rase, de tror de vet best og gjør som de vil uansett 😛

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Taaniitaa skrev:

Herlighet. Man kan kritisere oppførselen til offentlige bedrifter så mye vi vil, så lenge kritikken er legitim, noe den er. Fint om du formulerer deg mer formelt hvis du vil bidra i debatten, og ikke ta i bruk hersketeknikker. God sommer. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Taaniitaa skrev:

Enig med deg i at vi burde la være å følge henne dersom man som leser ikke lengre er fornøyd. MEN KA as er en bedrift og det må være lov å komme med kritikk når den er saklig og levers i en høflig form. Husk at leserne er kundene hennes. Uten lesere, ingen inntekt.

Ser for meg at en butikk f.eks. heller vil ha en tilbakemelding fra sine kunder når noe ikke funker/lever opp til forventningen, slik at det kan rettes opp i, enn at kundene bare slutter å handle der og butikken går konk. KA hadde tjent på å være bittelitt ydmyk istedenfor å trasse som et barn når noe ikke går hennes vei.

Alle får da en tilbakemelding på jobben de gjør, både positiv og når noe kan bli bedre, så hvorfor skal bloggere/influensere være en beskyttet gruppe?

Edit-skrivefeil

Endret av Sammie
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maydis8 skrev:

Herlighet. Man kan kritisere oppførselen til offentlige bedrifter så mye vi vil, så lenge kritikken er legitim, noe den er. Fint om du formulerer deg mer formelt hvis du vil bidra i debatten, og ikke ta i bruk hersketeknikker. God sommer. 

Tenker du må lære deg definisjonen på hersketeknikk. Det har ingenting med det å gjøre.  Jeg bare støtter ho når det gjelder å velge selv når ho vil legge ut innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...