Gå til innhold

Kristina Andersen

Liljeb

Anbefalte innlegg

Gjest LaptopPute

Synes synd på hunden hennes. Den tissa i senga og virker ut fra kommentarfeltet at hun kjefter på den. Høres jo helt understimulert ut. Hun er nok en sånn hundeeier som tror at hunden bare skal være til pynt på bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LaptopPute

Det hun burde gjøre nå er å ta ansvar, si at hun trodde det var greit med 10 eller no i den duren, at det ikke var lurt at det ikke var anbefalt, og at hun tar smittevernsrådene fra myndighetene på ansvar. I tillegg bør hun melde seg på online kurs for den stakkars hunden hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt å stenge et kommentarfelt på grunn av det jeg vil anta er relativt saklige kommentarer...skulle tro det ikke skulle kostet så mye å avklare ting litt bedre i et eget innlegg og heller stå i det.

Jeg har egentlig hatt ganske sansen for Kristina som person selv om hun har en veldig kjedelig blogg. Men jeg kommer ikke til å bidra ved å klikke meg inn på denne bloggen hennes etter dette. Greit at man ønsker å distansere seg fra negativitet, men dette er total ansvarsfraskrivelse. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev en saklig kommentar til henne som ikke ble godkjent. 

En annen ting jeg synes er så merkelig er at hun er frekk og svarer passiv aggressiv på kommentarer fra hennes lesere som faktisk er hennes inntektskilde 🤣

🙂Jaha, kjære Kristina, du hadde ikke tjent et flat øre hadde ikke vært for lesernes klikk.

Endret av lysestake
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.4.2020 den 18.47, lysestake skrev:

En annen ting jeg synes er så merkelig er at hun er frekk og svarer passiv aggressiv på kommentarer fra hennes lesere som faktisk er hennes inntektskilde 🤣

Jaha, kjære Kristina, du hadde ikke tjent et flat øre hadde ikke vært for lesernes klikk. 

Samme som hun som heter Anja (som har fulgt Kristina i en årrekke og kun kommet med hyggelige og posititve kommentarer) blir svart frekt.

hun skrev noe som at det var litt rart å bruke bilder som ikke hadde sammenheng med det hun skrev om i innlegget med hunden som hadde tisset i senga.

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, emkj11 skrev:

Da ble kommentarfeltet stengt

Den bloggen kommer ikke til å overleve mye lenger uten kommentarfelt. Hun takler ikke kritikk. Skjønner ikke hvordan disse bloggerne skal klare seg i det virkelige arbeidslivet..

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lysestake skrev:

Dette var svaret hun skrev til en leser som kommenterte saklig under et innlegg :

"Takk for at du deler din mening 🙂 Men jeg må få dele min også. Hvem er du til å fortelle meg at bloggen min kanskje ikke er noe vits lenger? Hehe. Det er kanskje lett å glemme for noen av dere, men jeg er min egen sjef, dette er min blogg, som oppdateres når jeg vil med det jeg føler for(...) 

Jaha, kjære Kristina, du hadde ikke tjent et flat øre hadde ikke vært for lesernes klikk. 

Hun er utrolig stygg mot leserne sine. De mister hun nå..

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, LoveMoschino skrev:

Hun er så barnslig! Hun leser nok her inne og føler seg hengt ut

Hun er umoden med tanke på alder og utvikling. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina har aldri tålt konstruktiv kritikk og sensurer mye. En gang kommenterte jeg en vennlig kommentar om min opplevelse av et produkt hun reklamerte for som jeg ikke syntes var godt og kommentaren min ble ikke godkjent. Jeg prøvde å spørre om dette, men den ble heller ikke godkjent. Da hadde jeg sikkert fulgt henne i 10 år, så ble veldig skuffet. Kjenner at det skuffer veldig når hun svarer leserne sine på den måten for øvrig. Jeg kunne virkelig ønske at hun tok til seg kritikken om å change it up a bit. Føler at bloggen er kjedelig nå. Ingen grunn til å klikke seg inn lengre. Men man har jo fått en type relasjon til den, så hadde håpet at hun tok det til seg når lesere nevnte hvordan de følte det. Men så er det slik hun reagerer. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt når hun blir spurt om ting er dyretestet også. Svarer «Skal sjekke. Skal komme tilbake til deg🙂» Også kommer det «de tester ikke på dyr🙂» (det er bare bullshit hvis de selger produkter i Kina) eller så blir det ikke snakket mer om i kommentarfeltet. For hun kan jo ikke snakke negativt om de hun reklamerer for. Hun som liksom bryr seg så mye om dyr burde i det minste bry seg nok til å ikke reklamere for firmaer som tester på dyr. Det er det omtrent kun reklame for dyretesta produkter. For hvis hun faktisk brydde seg om det var testet på dyr så burde hun ha sjekket det før hun inngikk samarbeid. 
Dette har ikke noe å gjøre med det som diskuteres nå egentlig, men viser litt hvordan hun styrer kommentarfeltet. Når noen kommenterer at «jo, så lenge de selger i Kina så driver de med dyremishandling» så svarer hun plutselig ikke lenger. For det er jo ikke positivitet og skryt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, lysestake skrev:

Dette var svaret hun skrev til en leser som kommenterte saklig under et innlegg :

"Takk for at du deler din mening 🙂 Men jeg må få dele min også. Hvem er du til å fortelle meg at bloggen min kanskje ikke er noe vits lenger? Hehe. Det er kanskje lett å glemme for noen av dere, men jeg er min egen sjef, dette er min blogg, som oppdateres når jeg vil med det jeg føler for(...) 

Til info så tror jeg moderatorene fjerner innlegg med tekst som er limt inn fra blogger (brudd på opphavsrett, kaller de det). Hvis innlegget skal bli stående tror jeg du må gjengi innholdet med egne ord. 

Ellers helt enig i det du sier. Hun har piggene så til de grader ute når det gjelder konstruktiv kritikk. Hun begrunnet forresten stengingen av kommentarfeltet med at hun vil ha en triveligere jobbhverdag. Ja, men da så. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
58 minutter siden, Fju said:

Til info så tror jeg moderatorene fjerner innlegg med tekst som er limt inn fra blogger (brudd på opphavsrett, kaller de det). Hvis innlegget skal bli stående tror jeg du må gjengi innholdet med egne ord. 

Ellers helt enig i det du sier. Hun har piggene så til de grader ute når det gjelder konstruktiv kritikk. Hun begrunnet forresten stengingen av kommentarfeltet med at hun vil ha en triveligere jobbhverdag. Ja, men da så. 

Hun virker hvertfall ikke noe særlig trivelig selv akkurat nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan hun kan svare leserne sine slik i kommentarfeltet, og tenke at det er helt innenfor?? Uten lesere kan jo ikke hun være sin egen sjef, bruke dagene på å vaske huset, ukes handle midt på dagen og se på serier dagen lang..

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun må være den dårligste reklame personen foran speilet! Det ser så tilgjort når hun skal prøve å selge ett plagg. Skikkelig amatør. Synes de andre bloggerne gjør en bedre jobb der

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Rosewood helt enig med deg, Ida er en av få som skriver bra, eneste hun kunne blitt litt bedre på til tider er kanskje variasjon i bilder. 
KA tåler ikke kritikk, hun har jo selv fortalt hvor trassig og sint hun kan bli, dårlig taper og virker egentlig som hun er en 14 år gammel bortskjemt jente. Kommentarene på de kjedelige bildene stemmer jo. Sært å svare så frekt. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gunvald skrev:

@Rosewood helt enig med deg, Ida er en av få som skriver bra, eneste hun kunne blitt litt bedre på til tider er kanskje variasjon i bilder. 
KA tåler ikke kritikk, hun har jo selv fortalt hvor trassig og sint hun kan bli, dårlig taper og virker egentlig som hun er en 14 år gammel bortskjemt jente. Kommentarene på de kjedelige bildene stemmer jo. Sært å svare så frekt. 

Veldig umoden for alderen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig liv laga denne bloggen enda??? Mange år siden jeg leste henne, helt utrolig at det fortsatt kan være et levebrød.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...