Gå til innhold

Jeg er gravid med daten!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Rucula skrev:

Dette er 100% din avgjørelse, ingen andres! 

Er du godt opp i 30 årene og ønsker deg barn så hadde jeg beholdt :)

Dummeste jeg har hørt. Håper det blir lov med juridisk abort for menn snart. Tviler på at så mange kvinner vil beholde ons ungene sine da. 

Anonymkode: 10fa2...cb5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ditt valg.

Jeg tror ikke jeg ville satt et barn til verden uten at faren ønsket det. Men jeg har aldri vært i den situasjonen, så strengt tatt vet jeg jo ikke.

Anonymkode: fe696...0a2

Skrevet
30 minutter siden, Villa2000 skrev:

Å da tvinge mannen til å bli far fordi man ikke ønsker å ta abort virker ikke som en god nok grunn. 

Det er helt unødvendig å tvinge mannen til noe som helst. Blir han far så blir han far. Så enkelt er det.  Den eneste tvangen som er inne i bildet kommer gjennom barnebidraget, og der er det det offentlige som tvinger. 

Abort skal kun brukes når kvinnen er hundre prosent sikker å at det er bra for henne. Om det er bra for sædleverandøren eller ikke er fullstendig underordnet. Det er dama som må ta den fysiske og psykiske støyten ved en abort, og det kan ta på mye hardere enn 18 års barneoppdragelse.

Sex med damer er som russisk roulette. Plutselig smeller det. Det er en risiko alle menn må leve med, og det er en risiko som kan dempes ved prevensjon. Blir det gevinst og mannen ikke ønsker denne utgiften, så kan han tenke på at menn er nødt til å levere noe dersom de skal få yngre til å vokse opp og jobbe når han blir pensjonist. Noen kan selvsagt unngå å bidra (og mange av de styggeste og fattigste slipper).

Jeg kjenner en som ble pålurt en unge (prevensjonsløgn). Han følte seg lurt. Det kostet han millioner, men han fikk faktisk en god sønn, bosatt i annen by. Det ble mange dyre besøksreiser, men det var verdt det.

• Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ditt valg.

Jeg tror ikke jeg ville satt et barn til verden uten at faren ønsket det. Men jeg har aldri vært i den situasjonen, så strengt tatt vet jeg jo ikke.

Anonymkode: fe696...0a2

Det kan godt tenkes at det er nok av gode hjelpere blant familie og venner. Jeg håper iallfall det, og jeg håper også at far kommer seg over sjokket og melder seg inn i familien. Mange menn er helt umodne , men den dagen fødselen drar igang (bør være til stede ved fødsel), så blir de plutselig voksne og får en helt annen fokus i livet(skjedde med meg).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

KONDOM 

Hva er det med menn å manglende evne å ta ansvar for pikken sin?

Er norske menn litt mentalt tilbakestående? Burde staten starte nasjonale kampanjer rettet mot menn på hvordan barn blir til?

Anonymkode: b4c57...9cc

Skulle av og til tro det ja! Jeg var elskerinnen til en mann på over 40 år,han ville alltid sprute inni meg å bare stolte på at det stemte at jeg gikk på p pille,å bare stolte på at jeg husket å ta pillen hver dag. Hadde jo vært krise om jeg plutselig ble gravid! Menn klarer visst ikke tenke konsekvenser.

Anonymkode: 6e1c5...a38

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dummeste jeg har hørt. Håper det blir lov med juridisk abort for menn snart. Tviler på at så mange kvinner vil beholde ons ungene sine da. 

Det vil det aldri bli, så håper ikke du håper alt for hardt ;)

Da er det er ts sin kropp alt går utover så er dette selvfølgelig 100% henned valg 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk ikke 100% hennes avgjørelse. Dem er TO om dette. Om hun på død og liv skal beholde barnet mot farens vilje så håper jeg ikke hun er frekk nok til å kreve masse penger i fra han. Men som blir far mot sin vilje er ikke drittsekker, dem ønsker ikke å bli far og bør da slippe. Det ble brukt p-piller her, men den sviktet, da skal ikke mannen måtte straffes for dette. For en utrolig syk verden vi lever i. 

Selvfølgelig er det 100% opp til henne, da det er hennes kropp det dreier seg om. Hennes kropp, hennes valg  

Og når det kommer til barnebidrag så er det en risiko menn må ta ved å ha sex, sex kan føre til barn. Ganske elementær kunnskap  akkurat det  

Egentlig helt uinteressant om du synes det er sykt, slik er den norske lov.

• Liker 8
Skrevet
3 hours ago, I Grosny said:

Det er helt unødvendig å tvinge mannen til noe som helst. Blir han far så blir han far. Så enkelt er det.  Den eneste tvangen som er inne i bildet kommer gjennom barnebidraget, og der er det det offentlige som tvinger. 

Abort skal kun brukes når kvinnen er hundre prosent sikker å at det er bra for henne. Om det er bra for sædleverandøren eller ikke er fullstendig underordnet. Det er dama som må ta den fysiske og psykiske støyten ved en abort, og det kan ta på mye hardere enn 18 års barneoppdragelse.

Sex med damer er som russisk roulette. Plutselig smeller det. Det er en risiko alle menn må leve med, og det er en risiko som kan dempes ved prevensjon. Blir det gevinst og mannen ikke ønsker denne utgiften, så kan han tenke på at menn er nødt til å levere noe dersom de skal få yngre til å vokse opp og jobbe når han blir pensjonist. Noen kan selvsagt unngå å bidra (og mange av de styggeste og fattigste slipper).

Jeg kjenner en som ble pålurt en unge (prevensjonsløgn). Han følte seg lurt. Det kostet han millioner, men han fikk faktisk en god sønn, bosatt i annen by. Det ble mange dyre besøksreiser, men det var verdt det.

Tror vi får være enige om å være uenige. 

Skrevet
2 hours ago, Rucula said:

Selvfølgelig er det 100% opp til henne, da det er hennes kropp det dreier seg om. Hennes kropp, hennes valg  

Og når det kommer til barnebidrag så er det en risiko menn må ta ved å ha sex, sex kan føre til barn. Ganske elementær kunnskap  akkurat det  

Er vel ingen som diskuterer norsk lov her. Ei heller så er det slik at alle norske lover er perfekte. 

Det er et moralsk aspekt her med å inkludere far til barnet i en av de viktigste avgjørelsene i begge sitt liv. 

Er vel heller ingen som stiller spørsmål ved at kvinnen har et tøft valg her men jeg synes i det minste hun kan høre på ham som nå er (kanskje) på vei til å bli far. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 21.7.2019 den 17.49, AnonymBruker skrev:

Jeg har fortalt det og det ble ikke godt tatt i mot, men vi får snakke om det. Han får uansett bli med på bestemmelsen, det gjelder hans liv også! :) 

Anonymkode: bd144...afb

Ønsker deg lykke til. Hvis han skal få bli med på "bestemmelsen" så er jo saken grei, da blir det abort 

Anonymkode: 01d14...9d1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor driver en å diskuterer abort lover og deres synspunkter ang. Det i denne tråden? Før å gjøre det verre for ts? Gi henne dårlig samvittighet? 

Anonymkode: b23fe...730

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når en mann på over 30 av ubeskyttet sex med en kvinne og ejakulerer inne i henne så er det alltid en sjans for å bli gravid om ikke livmor og alt er tatt ut. 

Om han absolutt ikke ville hatt barn og det er verdens undergang så hvorfor gjøre det?  

Å ta abort er ett inngrep som går ut over fysisk og psykisk helse. DU må være sikker på ditt valg for du skal leve med det for resten av livet. 

En angrer aldri på et barn,  men en abort du egentlig ikke ville ta kan gi deg store psykiske problemer senere.  

Lykke til ❤️ tenker masse på deg. ❤️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Må bare si at det er ufattelig mange naive kvinner her som sier det bare er ditt valg og at mannen ikke har noe han skulle sagt. For noen uvitende og naive idioter dere er, blir flau av dere.

La oss ta et øyeblikk og se på fakta her. Du har brukt PREVENSJON for å forhindre svangerskap. Prevensjonen har feilet, men nå er du plutselig usikker på om du vil ha barn allikevel? Hva tror du er formålet med prevensjon i utgangspunktet hvis det ikke er for å forhindre graviditet, hmm? Er det bare noe kosmetisk man tar for å gardere seg, eller et det et tydelig budskap om at du ikke ønsker unger impulsivt?

Og disse folka som mener du burde ta en avgjørelse før du sier ifra.... herreguuuuud for noen merkelige og syke mennesker. Kvinner kjemper for like rettigheter, men disse ekstremistene mener kvinner har langt flere rettigheter, og de vil ikke være der og holde deg i hånda når typen som du dater løst forlater deg, og du sitter der med 2 unger du skal forsørge alene uten et mannlig forbilde.

Aleneforsørger med to barn med ulike foreldre, hvor attraktiv tror du dette gjør deg? Hvor lett tror du det blir å møte menn i fremtiden da, hmm?

Du kan være tøff i trynet så mye du vil og tro at det kun er ditt valg, men jeg forsikrer deg om at dersom du tar et helt uavhengig valg, uten input fra den andre stakkaren du holder som gissel, så vil du stå helt alene med 2 unger. Det kan være han blir for en liten periode dersom du tar denne avgjørelsen alene, men han stikker etter hvert som det går opp for han hvor trashy du er.

Disse alenemødrene du får råd fra har selv tatt egne valg og 9/10 av dem har ikke barnefar tilstede for ungen sin, nettopp fordi de tok et selvstendig valg utrn at barnefar hadde lyst eller et jævla ord han skulle si i den saken.

Si hva du vil om samfunnsproblemer i dette landet, men at antall aleneforsørger eksploderer uten at folk skjønner hvorfor, er kanskje det største problemet. Det er også irriterende for mange av oss menn hvor stor andel kvinner som har barn fra før, selv i en alder av 18-20.... 

Du har bare 1 valg. Du sier til "daten" at du er gravid, og hvis han absolutt ikke ønsker dette, og du absolutt ikke ønsker å aleneforsørge 2 barn, så tar du abort. Dette er det eneste valget du har, du kan ikke ta meningene til disse fruene som mener abort er drap seriøst, de er idioter.

Anonymkode: bd34f...e2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Rucula skrev:

Gjør oss alle en tjeneste og hold de ekstreme meningene dine for deg selv, det er en avgjørelse som skal tas her av en frisk og voksen person i 2019, ikke en tilbakestående kristen slave uten egne meninger.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når en mann på over 30 av ubeskyttet sex med en kvinne og ejakulerer inne i henne så er det alltid en sjans for å bli gravid om ikke livmor og alt er tatt ut. 

Om han absolutt ikke ville hatt barn og det er verdens undergang så hvorfor gjøre det?  

Å ta abort er ett inngrep som går ut over fysisk og psykisk helse. DU må være sikker på ditt valg for du skal leve med det for resten av livet. 

En angrer aldri på et barn,  men en abort du egentlig ikke ville ta kan gi deg store psykiske problemer senere.  

Abort svartmales noe så sinnssykt! Nei, ikke alle sliter i etterkant, og nei alle får verken psykiske eller psykiske problemer. Ro deg ned!

Anonymkode: ab286...b82

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff flaut. En angrer aldri på et barn, mener du dette? Det burde være forbudt å være så sprengt i toppetasjen. 

TS. Aldri ta imot slike råd. Dette er veldig personlig sak for dem og de vil aldri tilføre noe objektiv eller konstruktiv kritikk i slike debatter, de er bare overbevist om at de har fasiten, men det har de virkelig ikke. Hvis dem har fasiten, hvorfor er det så mange aleneforsørge tror du? En av grunnene til det er typiske dumme kvinner som beholder unge etter one night stand og forventer at mannen blir. Eller i ditt tilfelle, at du tilbakeholder informasjon og tar et eget valg om noe som påfører flere enn deg.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør oss alle en tjeneste og hold de ekstreme meningene dine for deg selv, det er en avgjørelse som skal tas her av en frisk og voksen person i 2019, ikke en tilbakestående kristen slave uten egne meninger.

Er man en kristen slave fordi man mener at abort er kun kvinnens valg og kvinnens valg alene? Det er jo det motsatte av kristen slave. Da kristendommen og de fleste andre religioner ikke lar kvinnen velge. 

Hva hun velger er helt opp til henne. 

Anonymkode: ddb08...ab2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det står å ta en abort en egentlig ikke vil ta ikke er lurt.  Det frarådes ikke å la være å ta abort for en hver pris. 

• Liker 1
Skrevet
On 7/21/2019 at 2:29 PM, Ta imot Jesus said:

Abort 

Jesus, hva sier du??! :sjokkbla:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er man en kristen slave fordi man mener at abort er kun kvinnens valg og kvinnens valg alene? Det er jo det motsatte av kristen slave. Da kristendommen og de fleste andre religioner ikke lar kvinnen velge. 

Hva hun velger er helt opp til henne. 

Anonymkode: ddb08...ab2

Som du selv sier, kristendommen og de fleste religioner vil ikke la kvinnen velge, ergo er hun per definisjon en slave uten egne meninger. Det er veldig enkelt, det eneste du trenger å gjøre er å lese igjennom det du selv skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...