Gå til innhold

50 år siden månelandingen i dag


Tyv1

Anbefalte innlegg

7 hours ago, slask said:

Selvfølgelig kan jeg ikke elementær fysikk. Din yndlings-setning, gjentatt utallige ganger.
Jeg har ikke nevnt håndholdt laser.
Jeg har ikke nevnt lav intensitet.
Skjønner nesten ikke om du snakker for eller mot at dette skal være teknisk mulig.
Svar meg på en ting. Tror du det handler om en tynn laserstråle som ikke har spredning?
Nei, selv en laser vil ha flere kilometer diameter etter sin lange ferd.
Prinsippet er enkelt - lys treffer en "bank" prismer som reflekterer tilbake på samme måte som en refleksbrikke (akkuat samme prisme-prinsipp). Derfor kreves bare en grovinnretning/justering av prismebanken.
Du drar inn mange fancy faguttrykk som ikke er nødvendig her. Man sender ut lys og skal detektere lys.
Du skriver selvfølgeligheter, blander inn fancy begreper, men aldri noe konkret. Elementær fysikk meg i ......

Jeg tror du trenger å sette deg inn i hva du snakker om. Alt det du kommenterer har noen av verdens beste fagfolk i sitt felt sittet og regnet ut og møysommelig designet gjennom svært lange og dyre forskningsprogrammer. Men du kan jo bare komme inn fra sidelinjen uten noen som helst faglig forandring og si at alt er tull....

At du blir aggressiv sier meg nokså mye.

Anonymkode: a6eb1...c4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tror du trenger å sette deg inn i hva du snakker om. Alt det du kommenterer har noen av verdens beste fagfolk i sitt felt sittet og regnet ut og møysommelig designet gjennom svært lange og dyre forskningsprogrammer. Men du kan jo bare komme inn fra sidelinjen uten noen som helst faglig forandring og si at alt er tull....

At du blir aggressiv sier meg nokså mye.

Anonymkode: a6eb1...c4c

Agressiv også nå. Nei, det er bare noe du forestiller deg.
Verdens beste fagfolk? På gigantiske løgner?

NASA er/var et enormt apparat. De har servert verdens største løgner, men har såklart også utviklet teknologi som folket har betalt, men som de kun får igjen i samfunnsnytte ved å kjøpe produktene og teknologien når den omsider kommer i kommersiell utgave. NASA er ikke bare NASA, men en drøss selskaper som underleverandører.

Klart det har vært fagfolk på teknologi involvert. Det må til for å fake på dette nivået.
Men de kommer ikke unna alle umulighetene som omfatter draktene, temperaturene, vakuum/trykkforskjeller mm.
Det er TV og media som er årsaken til at løgnene har vært mulig å indoktrinere folket med. I mange tiår var det ingen som kunne fortelle om umulighetene og lureriet - fordi media blokkerte alt annet enn offisiell historie.
Akkurat som 9/11 som er solid avslørt, men ikke til de store massene - bare via nettet hvor de tenkende klarer å oppsøke info selv. Alle sløvingene som fortsatt ser TV og leser mainstream møkk må leve med løgnene en del år til.

https://www.bitchute.com/video/bP6hDD8-FFI/


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, slask said:

Agressiv også nå. Nei, det er bare noe du forestiller deg.
Verdens beste fagfolk? På gigantiske løgner?

NASA er/var et enormt apparat. De har servert verdens største løgner, men har såklart også utviklet teknologi som folket har betalt, men som de kun får igjen i samfunnsnytte ved å kjøpe produktene og teknologien når den omsider kommer i kommersiell utgave. NASA er ikke bare NASA, men en drøss selskaper som underleverandører.

Klart det har vært fagfolk på teknologi involvert. Det må til for å fake på dette nivået.
Men de kommer ikke unna alle umulighetene som omfatter draktene, temperaturene, vakuum/trykkforskjeller mm.
Det er TV og media som er årsaken til at løgnene har vært mulig å indoktrinere folket med. I mange tiår var det ingen som kunne fortelle om umulighetene og lureriet - fordi media blokkerte alt annet enn offisiell historie.
Akkurat som 9/11 som er solid avslørt, men ikke til de store massene - bare via nettet hvor de tenkende klarer å oppsøke info selv. Alle sløvingene som fortsatt ser TV og leser mainstream møkk må leve med løgnene en del år til.

https://www.bitchute.com/video/bP6hDD8-FFI/


 

Dette er så dumt at det ikke fortjener noen kommentar.

Jeg har ofte bedt deg kontakte universiteter med spørsmålene dine, slik at du kan få kvalitetssikrede svar. GJerne flere universiteter i ulike land. Hvorfor gjør du ikke det?

Det må være fordi du innerst inne vet at du tar feil.

Anonymkode: a6eb1...c4c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er så dumt at det ikke fortjener noen kommentar.

Jeg har ofte bedt deg kontakte universiteter med spørsmålene dine, slik at du kan få kvalitetssikrede svar. GJerne flere universiteter i ulike land. Hvorfor gjør du ikke det?

Det må være fordi du innerst inne vet at du tar feil.

Anonymkode: a6eb1...c4c

Det er flere i denne tråden som viser at de har veldig lite forståelse for enkel fysikk, når man begrunner umuligheten med å oppholde seg i vakuum med å vise til en video av en tankvogn som imploderer under vakuum så sier det sitt. Virker som det også er veldig viktig å tviholde på konspirasjonsteorien rundt NASA, det sitter langt inne å innrømme ovenfor seg selv og andre at man faktisk har blitt lurt av tullinger som fremmer konspirasjonsteorier.

Tror ikke det hjelper å oppfordre til å søke informasjon fra universiteter eller vitenskapen generelt, alle er jo med konspirasjonen må du skjønne. Det er bare personene som lager og tror på konspirasjonsteoriene rundt NASA, 9/11, chemtrails, 5G , flat jord og alt de andre fantasifulle teoriene som har rett. Minner veldig om nyfrelste, man blir helt oppslukt og det handler bare om å tro. 

Anonymkode: a4d0f...567

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er flere i denne tråden som viser at de har veldig lite forståelse for enkel fysikk, når man begrunner umuligheten med å oppholde seg i vakuum med å vise til en video av en tankvogn som imploderer under vakuum så sier det sitt. Virker som det også er veldig viktig å tviholde på konspirasjonsteorien rundt NASA, det sitter langt inne å innrømme ovenfor seg selv og andre at man faktisk har blitt lurt av tullinger som fremmer konspirasjonsteorier.

Tror ikke det hjelper å oppfordre til å søke informasjon fra universiteter eller vitenskapen generelt, alle er jo med konspirasjonen må du skjønne. Det er bare personene som lager og tror på konspirasjonsteoriene rundt NASA, 9/11, chemtrails, 5G , flat jord og alt de andre fantasifulle teoriene som har rett. Minner veldig om nyfrelste, man blir helt oppslukt og det handler bare om å tro. 

Anonymkode: a4d0f...567

Det minner meg på min prediksjon om at fremtidens klasseskiller vil gå - ikke mellom fattig og rik - men mellom de som klarer å prosessere informasjon og kildekritikk, og de som ikke klarer det. Sistnevnte gruppe kan rasere hele samfunnet dersom de i sin uforstand blir sinte nok og mange nok.

Anonymkode: a6eb1...c4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er så dumt at det ikke fortjener noen kommentar.

Jeg har ofte bedt deg kontakte universiteter med spørsmålene dine, slik at du kan få kvalitetssikrede svar. GJerne flere universiteter i ulike land. Hvorfor gjør du ikke det?

Det må være fordi du innerst inne vet at du tar feil.

Anonymkode: a6eb1...c4c

Ja, det har vi vært innom flere ganger, når det gjelder 9/11
Er du blitt glemsk?
Husker du ikke svarene mine?
Universiteter lever av forskningspenger de ikke vil miste ved å avsløre den kartell-makta som styrer.
Ikke glem at University of Alaska ved Leroy Hulsey faktisk har publisert en studie etter 3 års arbeid, som konkluderer med at bygning 7 ikke raste pga brann. Det ble jo ikke truffet av fly, så hva var det?  Det sier seg selv og folk både med og uten tung kompetanse skjønner dette.

Når det gjelder NASA-løgnene så er universitetene så klart ikke i stand til å avsløre noe de selv er en del av.
Det hele henger naturligvis sammen.
De er på samme nivå som media, de gir ingen platform til noe som vil avsløre vedtatte løgner (offisiell sannhet).




 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, slask said:

Ja, det har vi vært innom flere ganger, når det gjelder 9/11
Er du blitt glemsk?
Husker du ikke svarene mine?
Universiteter lever av forskningspenger de ikke vil miste ved å avsløre den kartell-makta som styrer.
Ikke glem at University of Alaska ved Leroy Hulsey faktisk har publisert en studie etter 3 års arbeid, som konkluderer med at bygning 7 ikke raste pga brann. Det ble jo ikke truffet av fly, så hva var det?  Det sier seg selv og folk både med og uten tung kompetanse skjønner dette.

Når det gjelder NASA-løgnene så er universitetene så klart ikke i stand til å avsløre noe de selv er en del av.
Det hele henger naturligvis sammen.
De er på samme nivå som media, de gir ingen platform til noe som vil avsløre vedtatte løgner (offisiell sannhet).




 

Du vet ikke hva et universitet er. Det går ikke an å diskutere med deg. Du nekter å tenke systematisk, og søke kun å validere dine egne hypoteser - om du så må gå til uredeligheter og juks.

Dette er bare tull. Jeg skjønner ikke at du orker.

Anonymkode: a6eb1...c4c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, slask said:

Ja, det har vi vært innom flere ganger, når det gjelder 9/11
Er du blitt glemsk?
Husker du ikke svarene mine?
Universiteter lever av forskningspenger de ikke vil miste ved å avsløre den kartell-makta som styrer.
Ikke glem at University of Alaska ved Leroy Hulsey faktisk har publisert en studie etter 3 års arbeid, som konkluderer med at bygning 7 ikke raste pga brann. Det ble jo ikke truffet av fly, så hva var det?  Det sier seg selv og folk både med og uten tung kompetanse skjønner dette.

Når det gjelder NASA-løgnene så er universitetene så klart ikke i stand til å avsløre noe de selv er en del av.
Det hele henger naturligvis sammen.
De er på samme nivå som media, de gir ingen platform til noe som vil avsløre vedtatte løgner (offisiell sannhet).




 

Hva i allverden er det du har røyket? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2019 den 17.49, AnonymBruker skrev:

Speilene kunne vært plassert der via en ubemannet rakett?

Anonymkode: 53292...f82

Joda. Og det er gjort av andre nasjoner. Dvs tidligere Sovjetunionen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/10/2019 at 2:04 AM, AnonymBruker said:

Du vet ikke hva et universitet er. Det går ikke an å diskutere med deg. Du nekter å tenke systematisk, og søke kun å validere dine egne hypoteser - om du så må gå til uredeligheter og juks.

Dette er bare tull. Jeg skjønner ikke at du orker.

Anonymkode: a6eb1...c4c

For ikke avspore denne tråden med 9/11-prat, linker jeg til rett 9/11-tråd og har skrevet et svar/spørsmål til "c4c" der.
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1202432-11-september-angrepet/page/8/?tab=comments#comment-24329451

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2019 den 14.21, AnonymBruker skrev:

Så du mener at denne kunne sette opp reflektorer med millimeterpresisjon i løpet av en forventet levetid på tre dager? Du er klar over at disse roverne ikke kan gjøre noe videre mekanisk arbeide? Hvorfor tror du man ikke sendte flere slike? Tror du det kan ha noe å gjøre med at det har svært begrenset nytteverdi å bruke ekstreme summer på å sende apparater som ikke kan gjøre noe annet enn å sende data i tre til elleve dager? Att på til på et sted hvor det allerede hadde vært mennesker som hadde tatt med seg prøver....

Hvis vi hadde hatt dagens teknologi, hadde marsroveren vært sendt parallelt med, eller før apolloprogrammet. Med datidens teknologi, var et slikt prosjekt verdt omtrent null. Grunnen til at russerne sendte en slik til månen er komplekse, men handler i stor grad om prestisje, og de fikk neppe noe særlig vitenskapelig utbytte av det. Det var begrenset hvilke, og hva slags data man kunne sende tllbake i den tiden.

Jeg bruker aldri youtube som kilde. Ikke wikipedia heller. Du snakker til feil person.

Anonymkode: a6eb1...c4c

Yepp og de gjorde det igjen med lunar probe 2 i 1973. Dette finnes det mange kilder og bevis på selv om du ikke tror på Wikipedia - eliten som står bak der eller? Gjør litt research før du uttaler deg, her faller du rett gjennom dessverre.

Anonymkode: 53292...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Here er noen klipp fra NASA (Never A Straight Answer) sine "troverdige" operasjoner.

Moon Hoax, Apollo Missions, Shuttle Hoax, Vintage Space Fakery and strange curiosities from early days of FakeSpace. (I.e before CGI.)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, slask skrev:

Here er noen klipp fra NASA (Never A Straight Answer) sine "troverdige" operasjoner.

Moon Hoax, Apollo Missions, Shuttle Hoax, Vintage Space Fakery and strange curiosities from early days of FakeSpace. (I.e before CGI.)

Hva ble konklusjonen din angående reflektorene på månens overflate da? Tror du at de er utplassert der med sonder? Eller tror du ikke de er der i det hele tatt? Og, om jeg kan spørre så direkte... siden videoen du linker til er laget av "flat earth'ere", tror du Månen er der i det hele tatt? Altså et objekt med en diameter på ca 3000 km  ca 400 000 km unna oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en annen kar her som ikke tror sonder er kabale til å plassere speil. Har du noen tips til hvordan vi kan overbevise han at det faktisk går og har blitt gjort?

Anonymkode: 53292...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, Tyv1 said:

Hva ble konklusjonen din angående reflektorene på månens overflate da? Tror du at de er utplassert der med sonder? Eller tror du ikke de er der i det hele tatt? Og, om jeg kan spørre så direkte... siden videoen du linker til er laget av "flat earth'ere", tror du Månen er der i det hele tatt? Altså et objekt med en diameter på ca 3000 km  ca 400 000 km unna oss.

Jeg tror ikke de er der.
De brukes jo bare som "bevis" for at noen har vært der.
Den jobben har media klart med skuespillet, løgnene i god nok grad, men det er andre tider nå.
Folk har flere kilder og troverdigheten til media forvitrer for hver uke som går.

Verden styres i veldig stor grad av falskflagg-operasjoner, hendelser som iscenesettes og skylda gis til andre, med formål som å starte kriger, endre lovverk, frata folk rettigheter. Akkurat som 9/11, Gulf of Tonkin, og som bombingen av en amerikansk oljeinstallasjon for et par måneder(?) - hvor Iran fikk skylda. Historien er full av sånne falske hendelser. Problem - Reaction - Solution.

Alt handler om å tilrane seg makt og naturressurser på ulovlig grunnlag, ved å skape situasjoner som ikke ville kommet av seg selv.
USA og medhjelpere er eksperter på dette. Hør bare på Wesley Clark om krigsplanene om å ta 7 land på 5 år (godt i gang).

Romfart er en del av dette maktspillet. Store mengder skattepenger er ranet fra folket, mens pengene snos unna siden man ikke har vært på noen planet overhodet. Men altså - det er andre tider og folk lærer dette sakte mens medieløgnene samtidig  oppdages og troverdigheten går ned.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, slask skrev:

Jeg tror ikke de er der.
De brukes jo bare som "bevis" for at noen har vært der.
Den jobben har media klart med skuespillet, løgnene i god nok grad, men det er andre tider nå.
Folk har flere kilder og troverdigheten til media forvitrer for hver uke som går.

Vi hadde jo en liten dialog om dette for en tid tilbake. Jeg mente vel at om du er ivrig nok så kan du sikkert få overvære en av disse lasermålingene mot en reflektorkasse på Månen. Hvis du hadde fått lov til det, mener du da at observatoriet som utfører målingen hadde lurt deg? Eller kan du peke på hvor svindelen ligger da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er en annen kar her som ikke tror sonder er kabale til å plassere speil. Har du noen tips til hvordan vi kan overbevise han at det faktisk går og har blitt gjort?

Anonymkode: 53292...f82

Nei, det har jeg ikke. Om man tror alt romfartsorganisasjoner har drevet med i over 50 år bare er svindel så vet jeg ikke hvordan en så skeptisk person skal overbevises. De aller færreste av oss vet det selv, men vi velger å tro på informasjon vi får om dette. Om man mener at den informasjonen er feil (selv om den kommer fra "alle verdens hjørner") så er det vanskelig å overbevise vedkommende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er en annen kar her som ikke tror sonder er kabale til å plassere speil. Har du noen tips til hvordan vi kan overbevise han at det faktisk går og har blitt gjort?

Anonymkode: 53292...f82

 

41 minutter siden, Tyv1 said:

Nei, det har jeg ikke. Om man tror alt romfartsorganisasjoner har drevet med i over 50 år bare er svindel så vet jeg ikke hvordan en så skeptisk person skal overbevises. De aller færreste av oss vet det selv, men vi velger å tro på informasjon vi får om dette. Om man mener at den informasjonen er feil (selv om den kommer fra "alle verdens hjørner") så er det vanskelig å overbevise vedkommende. 

Nå er det vel heller slik at jeg ikke var klar over at russerne hadde klart å sette opp reflektorer - ikke at jeg fornekter det. Noen her leser ting på infame måter.

I motsetning til visse andre, lar jeg meg korrigere hvis jeg tar feil, så jeg trenger ikke å overtales eller overbevises om noe jeg har fått forelagt kvalitetssikret informasjon om.

Anonymkode: a6eb1...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...