Gå til innhold

Han sa foran svigerfamilien at jeg snorket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var vel heller søstra som tråkket litt i salaten, siden hun trodde det var broren og ble flau da han sa det var du . Men broren din stadfestet jo bare at det var du og ikke han som snorket. Var jo ikke han som tok det opp engang. Jeg hadde heller ikke tatt på meg skylden om kjæresten hadde snorket og noen hadde påpekt at det var meg. Hadde selvsagt lagt skylden der  den hører hjemme hos. Nemlig den som snorket 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første gang jeg møtte svigers så sniffet kjæresten min meg på hodet og sa at jeg stinket og trengte en dusj. Jeg bare lo og kom med en saftig kommentar tilbake også lo vi alle sammen, både han, jeg og svigers.

Andre gangen jeg var hos dem hadde jeg glemt trusen min siden sist og svigermor hadde vasket den. Alle i huset satt der mens hun brettet og plutselig utbrøt hun: «Er dette din truse, *mitt navn?» Det var flaut, men ganske morsomt. Vi bare lo:fnise:

Ikke vær så selvhøytidelig, slipp deg løs og ha litt humor! 

Anonymkode: 94a71...bda

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes folk kan slutte å latterliggjøre og akseptere at folk er forskjellige. Noen reagerer mer kraftigere enn andre og noen blir kanskje mer flau over ting. Makan til useriøse svar. Skjønner at snorking kan være litt flaut. Særlig om det er første gangen man møter svigers. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snorking flaut? Man kan jo ikke noe for at man snorker? Jeg synes ikke kjæresten var ufin. Du snorker tydeligvis, TS, sånn er det bare. Og han vet det, men vil være sammen med deg uansett.

Anonymkode: cd7aa...add

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vetikke: Du snorker jo. Hvorfor skal han ta på seg skylda for det? 

Anonymkode: ee313...b90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte hæ?

Visste ikke at snorking var flaut engang jeg. Alt man skal bli krenke for...

Du overreagerer noe vannvittig ts.

Anonymkode: 0cbcb...7bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde han avslørt at du spiser enorme mengder buser i full offentlighet, eller klør deg i rompa og lukter på fingrene etterpå, hadde han vært litt kjip. Men snorking!? Du overreagerer enormt, ts.

Anonymkode: d8dbd...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...