Gå til innhold

Han sa foran svigerfamilien at jeg snorket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært hos svigers i noen dager og jeg hadde aldri møtt de før. De bor 5 timer unna.  Etter første natten, så sa søstera under frokost til han "jeg hørte at du snorket mye på morgenen og det var fælt" Kjæresten min sier da "det var ikke meg. Det var ho" og pekte på meg.. Det ble litt pinlig taushet og det var veldig ubehagelig 😕 så begynte mora å snakke om noe annet 

Jeg tok det opp med han på rommet og han sa bare "åh sorry" Jeg synes det var ekkelt. Jeg vet jeg kan snorke noen ganger, men ja var flaut. Foreldrene og han sine to yngre søstre var der

Kanskje jeg overreagerte

Anonymkode: c547a...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er psykisk mishandling. Jeg ville oppsøkt krisesenter. Løp før dere får barn!

Anonymkode: ec680...8be

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Dette er psykisk mishandling. Jeg ville oppsøkt krisesenter. Løp før dere får barn!

Anonymkode: ec680...8be

😂

Dette er helt normalt og ingenting å ta på vei for. Litt ubehagelig? Joda, det kan jeg skjønne. Men helt normal situasjon hvor ingen har gjort noe galt.

Anonymkode: 36bb0...95a

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å bry seg om. Rar familie som ikke bare ler litt av det, det er så mye bedre enn pinlig stillhet. 

Anonymkode: 01fb0...2c5

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Du snorket. Hun konstanterte bare fakta. Da vet du at det er lytt. Sånn i tilfelle dere har sex. Det er vel litt pinligere at svigerfamilien hører enn litt snorking. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar vel veldig nær av ingenting. Han mente ikke noe vondt med det. Ikke rart det ble pinlig stillhet når du ikke sier noe eller prøver å spøke det bort. Hadde du ledd det bort med en morsom kommentar så ville ikke den pinlige tausheten kommet. Du høres prippen ut. 

Anonymkode: 7b85a...225

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, stakkars deg. Noen oppdaget at du snorket, håper du ikke får traumer resten av livet.

Ring en psykolog så fort du kan hvertfall.

Anonymkode: fa1ca...b92

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han testet selvironien din. 

Anonymkode: e6269...d8e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du selv gjort om det var motsatt? 

Om dere var på besøk hos din familie og et av dine søsken beskylder deg feilaktig for høylytt snorking, og du vet det er mannen som stod for snorkingen? 

Hadde du løyet og sagt ja? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Hva hadde du selv gjort om det var motsatt? 

Om dere var på besøk hos din familie og et av dine søsken beskylder deg feilaktig for høylytt snorking, og du vet det er mannen som stod for snorkingen? 

Hadde du løyet og sagt ja? 

Godt poeng :P Ts, hvis du synes det er flaut burde du kanskje sagt det til han på forhånd, slik at han var klar over det og da hadde han kanskje bare tatt på seg skylda eller noe.

Anonymkode: 2a692...7c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi da.. den dagen dere får større problemer.. den dagen 😂😂

Anonymkode: 9b4be...c10

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet. Du må slutte å ta deg nær av alt, om ikke blir du hu som er hårsår og som ikke tåler en spøk etc. Du får bli med på leken av og til da, så blir det ikke så «flaut». Her kunne du feks sagt «haha, ja jeg er heldig som har funnet en som holder ut med meg» 

Anonymkode: 57247...ca0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pinlige stillheten oppsto vel for at du tok det så alvorlig. Er du generelt veldig selvhøytidelig?

Anonymkode: 3d1bb...074

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her synes jeg i grunnen det var du som var drøy hvis du mente at han burde tatt på seg skylden for snorkingen. Jeg hadde ikke holdt munn hvis jeg ble ertet for mannens snorking. Det hadde han vær så god bare måttet ta ansvar for selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet. Du må slutte å ta deg nær av alt, om ikke blir du hu som er hårsår og som ikke tåler en spøk etc. Du får bli med på leken av og til da, så blir det ikke så «flaut». Her kunne du feks sagt «haha, ja jeg er heldig som har funnet en som holder ut med meg» 

Anonymkode: 57247...ca0

Synes ts får litt mye tyn her :P Jeg forstår godt at hun synes det er ubehagelig og flaut. Nå snorker jeg heldigvis veldig sjelden, men om jeg hadde havnet i ts sin situasjon hadde jeg dødd.

Anonymkode: 2a692...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ts får litt mye tyn her :P Jeg forstår godt at hun synes det er ubehagelig og flaut. Nå snorker jeg heldigvis veldig sjelden, men om jeg hadde havnet i ts sin situasjon hadde jeg dødd.

Anonymkode: 2a692...7c6

Da hadde i hvert fall de rundt deg fått et problem med å melde fra om dødsfall, kanskje politiet kom, mistanke om forgiftning etc etc.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange hyggelige svar her gitt. Ok jeg er super prippen og må kontakte psykolog ASP.  Da vet jeg det. Jeg tåler ingenting jeg. Ringer legen min til uken. Stakkars han som er sammen med hårsåre meg 

Anonymkode: c547a...06c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...