Gå til innhold

Han sa foran svigerfamilien at jeg snorket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mange hyggelige svar her gitt. Ok jeg er super prippen og må kontakte psykolog ASP.  Da vet jeg det. Jeg tåler ingenting jeg. Ringer legen min til uken. Stakkars han som er sammen med hårsåre meg 

Anonymkode: c547a...06c

God bedring ☺️

Anonymkode: 26836...a92

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er akkurat sånne humoristiske vitser østlendinger ikke tåler. De er perfekte siden av menneskeheten. 

Anonymkode: a8643...edd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arabella skrev:

Da hadde i hvert fall de rundt deg fått et problem med å melde fra om dødsfall, kanskje politiet kom, mistanke om forgiftning etc etc.

haha, liksom, hvorfor ikke bare miste maska, og tillat at man kan ha det moro med hverandre, Smil litt iallfall. :) 

Anonymkode: a8643...edd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ts får litt mye tyn her :P Jeg forstår godt at hun synes det er ubehagelig og flaut. Nå snorker jeg heldigvis veldig sjelden, men om jeg hadde havnet i ts sin situasjon hadde jeg dødd.

Anonymkode: 2a692...7c6

Neimen uff stakars 

Anonymkode: 57247...ca0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Arabella skrev:

Da hadde i hvert fall de rundt deg fått et problem med å melde fra om dødsfall, kanskje politiet kom, mistanke om forgiftning etc etc.

🤣 Jeg selv synes snorking er flaut. Hadde jeg hatt et problem som ts hadde jeg vært veldig tydelig på at jeg synes det er flaut, og hadde jeg hatt en god kjæreste hadde han tatt på seg skylda 😀 Siden søstera trodde det var broren snorker sikkert kjæresten til ts også.

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neimen uff stakars 

Anonymkode: 57247...ca0

Det er ingenting du synes er flaut som du ikke ønsker at svigers skal få vite ved første møte med deg altså? :)

Anonymkode: 2a692...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så flaut det blir etter de har hørt sengevalsen da

Anonymkode: 23ea9...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange hyggelige svar her gitt. Ok jeg er super prippen og må kontakte psykolog ASP.  Da vet jeg det. Jeg tåler ingenting jeg. Ringer legen min til uken. Stakkars han som er sammen med hårsåre meg 

Anonymkode: c547a...06c

Men her hadde du en gyllen mulighet til å vise svigers at du hadde både humor og selvironi. 

Anonymkode: 3d1bb...074

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er ingenting du synes er flaut som du ikke ønsker at svigers skal få vite ved første møte med deg altså? :)

Anonymkode: 2a692...7c6

Mye mulig. Men snorking er ikke en grunn for å «dø» om folk finner ut av det. Får være måte på til overreagering. 

Anonymkode: 57247...ca0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange hyggelige svar her gitt. Ok jeg er super prippen og må kontakte psykolog ASP.  Da vet jeg det. Jeg tåler ingenting jeg. Ringer legen min til uken. Stakkars han som er sammen med hårsåre meg 

Anonymkode: c547a...06c

Grin, grin. Uhuuu!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mye mulig. Men snorking er ikke en grunn for å «dø» om folk finner ut av det. Får være måte på til overreagering. 

Anonymkode: 57247...ca0

Jeg er sikker på at du blir flau av noe som jeg ikke blir flau av, og som jeg hadde ledd bort. Folk er forskjellige ;)

Anonymkode: 2a692...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikker på at du blir flau av noe som jeg ikke blir flau av, og som jeg hadde ledd bort. Folk er forskjellige ;)

Anonymkode: 2a692...7c6

Dette er et diskusjonsforum, da kommer folk med sine meninger. Det må man bare tåle når man lager en tråd her. Eller? ;) 

Anonymkode: 57247...ca0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Mange hyggelige svar her gitt. Ok jeg er super prippen og må kontakte psykolog ASP.  Da vet jeg det. Jeg tåler ingenting jeg. Ringer legen min til uken. Stakkars han som er sammen med hårsåre meg 

Anonymkode: c547a...06c

Passiv-aggressiv much?? 

Anonymkode: b9ad5...ee9

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en merkelig tråd. Dette er bare veldig veldig rart. Hva er pinlig med å snorke? Herregud 

Hvor lang blir denne tråden tro?  Er til å le seg ihjel av. 

"Ågud, noen hørte meg...SNORKE? SO WHAT? Jez 🤣

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo ikke som om du slapp en brakfis under middagen liksom.

Jeg hadde skikkelig migreneanfall og spydde ut svigerfars nye bil en gang. Litt pinlig...

Endret av Måbarefåsiat...
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Nok en merkelig tråd. Dette er bare veldig veldig rart. Hva er pinlig med å snorke? Herregud 

Hvor lang blir denne tråden tro?  Er til å le seg ihjel av. 

"Ågud, noen hørte meg...SNORKE? SO WHAT? Jez 🤣

Skulle tro det var verdens undergang skulle man tro noen her...

Anonymkode: 57247...ca0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et diskusjonsforum, da kommer folk med sine meninger. Det må man bare tåle når man lager en tråd her. Eller? ;) 

Anonymkode: 57247...ca0

Flere svar her er nok regelbrudd, da stort sett alle svar er latterliggjøring av ts. Det er ikke greit!

Jeg ser at flere nevner at hun skal være heldig for at svigers ikke hørte at de hadde hatt sex, som om det var det verste og flaueste og noe flere hadde "dødd" av. Ja klart, det er litt pinlig, men det hadde jeg tatt med humor og ledd det bort!

Anonymkode: 2a692...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde jo ikke være flaut? Er ikke som om familien er nødt til å sove med deg ts, og kjæresten synes åpenbart det er greit. Heldig du som har en kjæreste som synes det er greit! Til neste besøk kan du kjøpe med silikon ørepropper du kan gi bort om noen ikke får sove pga lytt og du snorker.

Anonymkode: 0f087...3e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...