Gå til innhold

Verste mannebarn/kvinnebarnoppførsel du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det må være noen bra anekdoter her inne.

Jeg hadde en eks som hadde en mor som gjorde det meste for ham. Vasket klær og leilighet, kjørte rundt på ham osv. Det viste seg ganske fort at det han var ute etter til en stor grad var en person som kunne erstatte dette mennesket.

Jeg prøvde å lage en gryterett til ham en gang, og lagde den med karbonadedeig i stedet for kjøttdeig. Det var helt krise tydeligvis, for moren hans lagde alltid ting med kjøttdeig. Han kvitterte med å kaste hele greien i søpla.

En venninne har selv i en alder av over 30 år fortsatt ikke evnen til å ta vare på seg selv for å gjøre ganske grunnleggende ting som for eksempel å montere møbler. Da hun flyttet fra samboeren sin, måtte foreldrene hennes fly ned fra andre siden av landet for å montere møblene hennes.

Og ja. La oss prøve å holde det hyggelig i tråden da :) Vi har nok alle forksjellige definisjoner på barnslig oppførsel og poenget her er å dele mer eller mindre festlige og/eller skremmende anekdoter.

Anonymkode: f2638...117

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må være noen bra anekdoter her inne.

Jeg hadde en eks som hadde en mor som gjorde det meste for ham. Vasket klær og leilighet, kjørte rundt på ham osv. Det viste seg ganske fort at det han var ute etter til en stor grad var en person som kunne erstatte dette mennesket.

Jeg prøvde å lage en gryterett til ham en gang, og lagde den med karbonadedeig i stedet for kjøttdeig. Det var helt krise tydeligvis, for moren hans lagde alltid ting med kjøttdeig. Han kvitterte med å kaste hele greien i søpla.

En venninne har selv i en alder av over 30 år fortsatt ikke evnen til å ta vare på seg selv for å gjøre ganske grunnleggende ting som for eksempel å montere møbler. Da hun flyttet fra samboeren sin, måtte foreldrene hennes fly ned fra andre siden av landet for å montere møblene hennes.

Og ja. La oss prøve å holde det hyggelig i tråden da :) Vi har nok alle forksjellige definisjoner på barnslig oppførsel og poenget her er å dele mer eller mindre festlige og/eller skremmende anekdoter.

Anonymkode: f2638...117

Håper du satte han skikkelig på plass før du gjorde det slutt!

Anonymkode: cffc9...7f5

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en eks som flyttet eller som hos andre hver gang leiligheten hans ble for rotete fordi han ikke likte å vaske. Han kjøpte også klær istedenfor å vaske klær da moren hans flyttet ut av byen. Han presset på at vi skulle flytte sammen for det var visstnok lettere å holde det ryddig når man bor med noen. (fordi da rydder den andre personen!)

Anonymkode: fc42f...21e

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må være noen bra anekdoter her inne.

Jeg hadde en eks som hadde en mor som gjorde det meste for ham. Vasket klær og leilighet, kjørte rundt på ham osv. Det viste seg ganske fort at det han var ute etter til en stor grad var en person som kunne erstatte dette mennesket.

Jeg prøvde å lage en gryterett til ham en gang, og lagde den med karbonadedeig i stedet for kjøttdeig. Det var helt krise tydeligvis, for moren hans lagde alltid ting med kjøttdeig. Han kvitterte med å kaste hele greien i søpla.

En venninne har selv i en alder av over 30 år fortsatt ikke evnen til å ta vare på seg selv for å gjøre ganske grunnleggende ting som for eksempel å montere møbler. Da hun flyttet fra samboeren sin, måtte foreldrene hennes fly ned fra andre siden av landet for å montere møblene hennes.

Og ja. La oss prøve å holde det hyggelig i tråden da :) Vi har nok alle forksjellige definisjoner på barnslig oppførsel og poenget her er å dele mer eller mindre festlige og/eller skremmende anekdoter.

Anonymkode: f2638...117

Foreldrene måtte fly for å montere møbler? Om dette faktisk er sant så mener jeg vedkommende må være litt kort. Skal da ikke all verden til å montere møbler når det faktisk følger med en bruksanvisning.

Vel, kjenner en mor som nærmest nekter barna sine, som er ungdommer å dra steder uten henne. Fordi hun mener at det er utrygt for «barna» og at de kan ta skade eller bli utsatt for «kriminelle» om mor ikke er der å passer på. Det vil si, mor tar kontakt med alle venner av barna sine, for å prøve og forhindre at de tar kontakt med hennes barna. Det er snakk om «barn», altså ungdom som er myndige, men av ulike grunner fortsatt bor hjemme. For å si det mildt virker barna lettere psykisk skadet, eller preget av mor sitt overmynderi.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det måtte ta slutt med en tidligere samboer, mye pga. hans personlige hygiene. Etter han flyttet ut skulle jeg ordne meg en ny seng. Det jeg oppdaget langs kanten på den gamle madrassen er noe av det mest motbydelig og "barnslig" jeg noensinne har sett. Der var det grønne og gule buser på rekker og rad. 🤮

Anonymkode: d08af...4c3

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en fyr som er på sosialstøtnad og får hjemmesykepleier på besøk en gang om dagen. Ikke livsviktig medisin, men må tas under tilsyn, Denne dagen var hjemmesykepleieren forsinket, fordi det var noe galt med bilen. Fyren ringer til NAV for å øke sin egen sosialstøtnad, fordi hjemmesykepleieren ikke kom tidsnok for 2 gang denne uka. 1. gang var hjemmesykepleieren 25 min forsinket pga kø.. NAV konsulenten forklarte at det ikke akkurat er slikt ting fungerer, og fyren responderte med å kaste telefonen sin i bakken og skrike "se hva NAV fikk meg til å gjøre! nå må de betale ny telefon!". Han er ikke mentalt utviklingshemmed heller, har bare en drittungeoppførsel. 

Anonymkode: 6f13b...e2b

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min driver et foretak som plutselig slo an og han tjente mye fra utenlandske kunder. Med dette fulgte å lære seg om regnskap og skatt. Jeg og min mor hjalp han å undersøke og ringe rundt for å få greie på alt, i god tro om at han hadde oversikt. Så går det et og et halvt år, så finner min mor et brev om varsel mot dagbøter for manglende selvangivelse osv. Så jeg ber en kompis som driver foretak om å hjelpe. Jeg var der da kompis og bror møttes for å finne utav det, da hadde bror 2 døgn på å fikse det. Alt så ut til å være i orden.

Siste jeg fikk med meg om saken var å se mine gamle foreldre i hver sin telefon med skattevesenet, på sengekanten til min bror, han lå der i pysjamas og sov.  3 uker etter fristen. 

Syns foreldrene mine burde holdt seg unna så han hadde lært leksa si. Han fucker opp sykt mye fordi mor ordner ALT og kommer til unnsetning. Bror vet ikke når noen i familien har bursdag en gang, og jeg har bursdag på en helligdag!

Anonymkode: e9bc3...e0b

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen🙄 Han kunne ikke vaske klær, rydde eller lage mat. Hvis han skulle lage middag ble det enten frossenpizza eller take away. Moren hans fylte opp fryseren vår med frossenpizza med jevne mellomrom. Han brukte lønna si på brus, snop og ferdigmat. 

Jeg gadd ikke mer, for å si det sånn. 

 

Anonymkode: 84c8b...0db

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis eksen skulle ha venner på besøk så ringte han moren å spurte om hun kunne rydde og vaske for han,å hun kom med en gang 😮

Samme eks gikk på krykker en stund så moren spurte om hun skulle bære fatet han bort til bordet. Etterpå spør hun om hun skal skjære opp maten for han også! Da holdt jeg på å begynne å le gitt! Var jo ikke noe galt med armene,han hadde bare operert ett kne.

Anonymkode: c027d...aa9

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet om en fyr som er på sosialstøtnad og får hjemmesykepleier på besøk en gang om dagen. Ikke livsviktig medisin, men må tas under tilsyn, Denne dagen var hjemmesykepleieren forsinket, fordi det var noe galt med bilen. Fyren ringer til NAV for å øke sin egen sosialstøtnad, fordi hjemmesykepleieren ikke kom tidsnok for 2 gang denne uka. 1. gang var hjemmesykepleieren 25 min forsinket pga kø.. NAV konsulenten forklarte at det ikke akkurat er slikt ting fungerer, og fyren responderte med å kaste telefonen sin i bakken og skrike "se hva NAV fikk meg til å gjøre! nå må de betale ny telefon!". Han er ikke mentalt utviklingshemmed heller, har bare en drittungeoppførsel. 

Anonymkode: 6f13b...e2b

En sånn historie kan få noen og enhver til å motarbeide konseptet velferdsstat ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en kjæreste som slo opp fordi han ville flytte tilbake inn til moren sin da han var over 20 år og visste at jeg kom til å synes det var helt bak mål. Han er nå snart 30 og bor fortsatt på gutterommet og koser seg tydeligvis der, men han skjønner ikke hvorfor ingen kvinner vil være sammen med han. 

Anonymkode: a6a9b...0e7

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det må være noen bra anekdoter her inne.

Jeg hadde en eks som hadde en mor som gjorde det meste for ham. Vasket klær og leilighet, kjørte rundt på ham osv. Det viste seg ganske fort at det han var ute etter til en stor grad var en person som kunne erstatte dette mennesket.

Jeg prøvde å lage en gryterett til ham en gang, og lagde den med karbonadedeig i stedet for kjøttdeig. Det var helt krise tydeligvis, for moren hans lagde alltid ting med kjøttdeig. Han kvitterte med å kaste hele greien i søpla.

En venninne har selv i en alder av over 30 år fortsatt ikke evnen til å ta vare på seg selv for å gjøre ganske grunnleggende ting som for eksempel å montere møbler. Da hun flyttet fra samboeren sin, måtte foreldrene hennes fly ned fra andre siden av landet for å montere møblene hennes.

Og ja. La oss prøve å holde det hyggelig i tråden da :) Vi har nok alle forksjellige definisjoner på barnslig oppførsel og poenget her er å dele mer eller mindre festlige og/eller skremmende anekdoter.

Anonymkode: f2638...117

Mann i førtiårene som sitter hjemme til enhver tid og bare spiller på PC døgnet rundt, klarer ikke lage verken middag eller annen mat til seg selv eller andre, sutrer som en unge hvis han ikke får sex når det passer(hele tiden), trenger egentlig hushjelp/hjemmehjelp osv..

Anonymkode: 6d7ae...644

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksem min dreit seg ut, slengte skitne boksere i vask, og blånekta på at det var hans etterpå... Var eneste mannfolkene i hus😑 (han var helt frisk, bare jævlig lat)

Anonymkode: e7ac7...937

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Broren til eksen min visste ikke hvordan han skulle ta på en vaskemaskin, 30 ish år gammel.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr jeg styrte med i fjor bodde i kjelleren til farmoren sin - og betalte null kroner i husleie. Snakk om Oslo vest, så han sparte svært mye i måneden på å ikke betale noe som helst. Snakk om en fyr i slutten av tyveårene.

Han hadde en godt betalt fulltidsjobb, men mamma som bodde tre kilometer unna betalte allikevel ferier, bilen hans, mobilbruk osv fordi "han hadde så lite penger". Han kjøpte en del mat selv (fikk det billig på jobben, jobbet i dagligvaren), ellers var det bare til alskens morro.

Det toppet seg for meg da han ringte mammaen sin for å låne et par tusenlapper til personlig trener.... Det er snakk om en fyr med minst 25.000 kr rett inn hver måned, og regelrett 0!!!!!!!! kroner i utgifter. Da var det kroken på døra for min del...

(Fant ut rett etterpå at grunnen til at han hadde lite penger var fordi han brukte opp alt på hasj).


Verdens største guttevalp, sykt glad jeg kom meg unna han.

Anonymkode: 0beb5...e74

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å synes at eksen min var ganske barnslig, som ikke kunne si nei til telefonselgere, som iblant plutselig ikke kunne være aleine osv, men i etterkant har jeg forstått at hun led mye av angst, noe som fikk henne til å virke uselvstendig på ene sida, og krevende og aggressiv på den andre sida.

Anonymkode: 63875...ea0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...