Gå til innhold

Samboer på strippklubb.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 21.7.2019 den 19.19, Jolene skrev:

Har ingen problemer med det. Strippeklubber er jo bare uskyldig moro. Derimot hadde jeg lurt på hvorfor han hadde holdt det hemmelig.

Helt enig i dette. Er jo også mange kvinner som drar på chippendales show og slikt, men det er jo bare for å ha det litt festlig i sosiale lag. Ikke verdens undergang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Wagner skrev:

Helt enig i dette. Er jo også mange kvinner som drar på chippendales show og slikt, men det er jo bare for å ha det litt festlig i sosiale lag. Ikke verdens undergang

Nettopp! Det er uskyldig moro. Selv foretrekker jeg å se på damer kontra menn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jolene skrev:

Nettopp! Det er uskyldig moro. Selv foretrekker jeg å se på damer kontra menn :)

I know :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vært på strippe klubb sammen, så det burde vært uproblematisk for han å si det til deg at han var der med kameratene sine. Og jeg forstår at du lurer LITT på hvorfor han ikke har fortalt det. 

 

Det kan vær så enkelt som at en av kameratene har en vanskeligere sjef hjemme, og har bedt om at dette ikke blir snakket om? Det er jo ikke slik at alle kan bestemme hvor man skal gå, noen ganger følger man bare med inn på den baren alle de ander går inn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LillaGorilla🐒

1. Jeg hadde syntes han var en harrytass. Strippeklubb er og blir for harrytasser.

2. Jeg hadde lurt på hvorfor i alle dager han følte for å dele dette med meg nå, to år etterpå. Han burde bare holdt kjeft og vært harrytass for seg selv.

3. Ikke noe jeg hadde gjort ungene mine til skilsmissebarn for, hvis det var det hele. Move on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...