Gå til innhold

Samboer på strippklubb.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke eie og bestemme over et annet menneske, men jeg kan bestemme hvordan jeg vil ha det i et forhold. I et forhold må man faktisk ta hensyn til den andres følelser og ønsker, sånn et det å være i et forhold...i hvertfall i et godt forhold. 

Vil min mann gå på strippeklubb så må han gjerne gjøre det, men da er han ikke min mann lengre. 

 

Anonymkode: ee3c5...cf6

Hørtes ut som en dårlig forhold du har, med usikkerhet. Blir du trygg på deg selv så hadde du overlevd en slik ting som at mannen går på en strippeklubb en gang i livet eller to.

Husk at kvinner også opplever mannlige strippere, i utdrikningslag eller andre ting. Men det er vel greit regner jeg med, så lenge det er kvinnens vei.

Anonymkode: 3d2c9...56a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes ut som en dårlig forhold du har, med usikkerhet. Blir du trygg på deg selv så hadde du overlevd en slik ting som at mannen går på en strippeklubb en gang i livet eller to.

Husk at kvinner også opplever mannlige strippere, i utdrikningslag eller andre ting. Men det er vel greit regner jeg med, så lenge det er kvinnens vei.

Anonymkode: 3d2c9...56a

Jeg har ALDRI hørt om et utdrikningslag i Norge som involverte mannlige strippere. Det høres ut som mitt absolutte mareritt. 

Anonymkode: ff41d...30d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært en dealbreaker for meg. Vil man ha en seksuell tjeneste av noen, venter man til noen vil gi en det frivillig og uten betaling. Man utnytter ikke mennesker som kanskje ikke har noe valg. Så enkelt er det. Tenker manannerledes om det, er man ikke min partner eller venn lenger. 

Anonymkode: f2fef...9fa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utroskap for meg

Anonymkode: 46693...022

Og kalle det utroskap er bare idiotisk.

Greit nok at du ikke liker det, men utroskap er det ikke.

 

Anonymkode: d283c...e0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Husk at kvinner også opplever mannlige strippere, i utdrikningslag eller andre ting. Men det er vel greit regner jeg med, så lenge det er kvinnens vei.

Anonymkode: 3d2c9...56a

Ja men det er jo noe helt annet vet du, når kvinner gjør det så er det greit.

Anonymkode: d283c...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært en dealbreaker for meg. Vil man ha en seksuell tjeneste av noen, venter man til noen vil gi en det frivillig og uten betaling. Man utnytter ikke mennesker som kanskje ikke har noe valg. Så enkelt er det. Tenker manannerledes om det, er man ikke min partner eller venn lenger. 

Anonymkode: f2fef...9fa

Du er klar over at strippere  ikke er prostituerte ikke sant. 

Anonymkode: d283c...e0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ALDRI hørt om et utdrikningslag i Norge som involverte mannlige strippere. Det høres ut som mitt absolutte mareritt. 

Anonymkode: ff41d...30d

Åh, som jeg elsker mennesker som lever i sin egen lille verden. "Jeg har aldri hørt om NOEN som har gjort ditt og datt" Jeg kjenner ingen som gjør det slik!" 

Nei du kvinne, nå skal du høre. Verden er større enn deg selv, din lille bobble. Kan garantere deg 100% at det finnes mannlige strippere som inviteres til utdrikningslag i norge. 

Anonymkode: 3d2c9...56a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes ut som en dårlig forhold du har, med usikkerhet. Blir du trygg på deg selv så hadde du overlevd en slik ting som at mannen går på en strippeklubb en gang i livet eller to.

Husk at kvinner også opplever mannlige strippere, i utdrikningslag eller andre ting. Men det er vel greit regner jeg med, så lenge det er kvinnens vei.

Anonymkode: 3d2c9...56a

Tror jeg vet best selv hvordan mitt eget forholdet er😅

Både jeg og partner har samme syn på det med strippeklubb, så dette er ikke noe problem i vårt forhold. Og en mann som går på strippeklubb hadde ikke rett mann for meg, liker ikke menn som er så harry. 😊

 

Anonymkode: ee3c5...cf6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, som jeg elsker mennesker som lever i sin egen lille verden. "Jeg har aldri hørt om NOEN som har gjort ditt og datt" Jeg kjenner ingen som gjør det slik!" 

Nei du kvinne, nå skal du høre. Verden er større enn deg selv, din lille bobble. Kan garantere deg 100% at det finnes mannlige strippere som inviteres til utdrikningslag i norge. 

Anonymkode: 3d2c9...56a

Jeg har aldri sett en mannlig stripper, og jeg er snart femti år og har vært på utallige jentefester og utdrikningslag. 

Anonymkode: ee3c5...cf6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

dere er ikke gift, så deres forhold er igrunn veldig uforpliktende. Dermed kan han gjøre hva han vil.

Anonymkode: b3b35...3fa

Det handler om respekt..

Anonymkode: 76f51...260

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det handler om respekt..

Anonymkode: 76f51...260

Så gift dere, så blir dere respektert i samfunnet, slutt å lek. Voksne gifter seg,og er det mann som frir han. Å få barn før man har bestemt om man leve trolovet til hverandre, er å leke seg igjennom livet. 

Anonymkode: b3b35...3fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så gift dere, så blir dere respektert i samfunnet, slutt å lek. Voksne gifter seg,og er det mann som frir han. Å få barn før man har bestemt om man leve trolovet til hverandre, er å leke seg igjennom livet. 

Anonymkode: b3b35...3fa

Lever ikke på 1800-tallet nå. 

Anonymkode: ee3c5...cf6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri sett en mannlig stripper, og jeg er snart femti år og har vært på utallige jentefester og utdrikningslag. 

Anonymkode: ee3c5...cf6

Ja, du har vært på alle i hele norge. Året rundt 🙂 Hvorfor er kvinnen så snever som menneske.

Sukk.

Anonymkode: 3d2c9...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er klar over at strippere  ikke er prostituerte ikke sant. 

Anonymkode: d283c...e0a

Du er klar over at grensa mellom disse to yrkene ikke akkurat er snorrett og vanntett, sant? Det er en lyssky bransje og jeg vet nok langt mer om hva som foregår bak kulissene på slike steder enn det du gjør. 

Stripping er uansett en seksuell handling, det kan du nekte for så mye du vil, men det vil fortsatt være et faktum. Og mennesker som synes de har rett på seksuelle tjenester fra noen som ikke ønsker å gi dem det, er ikke velkomne som min venn eller partner. 

Anonymkode: f2fef...9fa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare noe patetisk over mennesker som synes det er stas å se på andre som kler av seg mot betaling. Jeg går ikke på sånt og vil ikke ha en mann som gjør det heller. Mister respekten for han

Anonymkode: 5a9d4...171

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi går på strippeklubb... og så sier vi bare ikke noe om det... = null stress

Anonymkode: bc56f...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fullstendig uakseptabelt i min verden.

Anonymkode: a6f37...a7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du har vært på alle i hele norge. Året rundt 🙂 Hvorfor er kvinnen så snever som menneske.

Sukk.

Anonymkode: 3d2c9...56a

Lurer på hva slags miljø du vanker i?😅

Anonymkode: ee3c5...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen problemer med det. Strippeklubber er jo bare uskyldig moro. Derimot hadde jeg lurt på hvorfor han hadde holdt det hemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...